Kolejna "rewolucja" w play

Data: 2012-03-29 11:59:10
Autor: Amir
Kolejna "rewolucja" w play
> Od 30.03.2012 play wprowadza na rynek nowe taryfy abonamentowe z
nielimitowami rozmowami i smsami do wszystkich sieci już od 79 pln
http://blogplay.pl/2012/03/formula-4-0-nielimitowane-polaczenia-ze-wszystkimi-sieciami-komorkowymi-w-ramach-stalego-abonamentu/

Cieszę się że play nie spoczął na laurach i dalej wyznacza trendy na
rynku telefomunikacyjnym w Polsce

Robią wszystko, aby więcej przeciętny klient zapłacił.

Nawet się raz dałem wciągnąc w te ich super promocję w 1GB internet i 400minut, z czego wykorzystuję
100MB maksymalnie i moze połowe z tych minut.

Teraz mnie będa namawiąc na bezlimitowe rozmowy jedynie o 4zł więcej  + 7zł interent :)

Data: 2012-03-31 12:04:18
Autor: Piotr M
Kolejna "rewolucja" w play
Dnia 29.03.2012 o 11:59 Amir <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał(a):

 > Od 30.03.2012 play wprowadza na rynek nowe taryfy abonamentowe z
nielimitowami rozmowami i smsami do wszystkich sieci juÂż od 79 pln
http://blogplay.pl/2012/03/formula-4-0-nielimitowane-polaczenia-ze-wszystkimi-sieciami-komorkowymi-w-ramach-stalego-abonamentu/

Cieszê siê ¿e play nie spocz¹³ na laurach i dalej wyznacza trendy na
rynku telefomunikacyjnym w Polsce

RobiÂą wszystko, aby wiĂŞcej przeciĂŞtny klient zapÂłaciÂł.

Co za bzdury. Nie pasuje Ci nie korzystasz.
Dla Ciebie większy wybór to naciski?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-31 11:33:34
Autor: Waldek Godel
Kolejna "rewolucja" w play
Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:04:18 +0200, Piotr M napisał(a):

Co za bzdury. Nie pasuje Ci nie korzystasz.
Dla Ciebie większy wybór to naciski?

Teoretycznie masz rację.
W praktyce przeciętny Kowalski wejdzie do salonu i będzie zewsząd atakowany
reklamami tej taryfy. Będzie atakowany w środkach masowego rażenia, z
billboardów, reklam na autobusach i tramwajach. Sprzedawcy w salonach będą
rozliczani z planu wciskania taryfy. Planu zakładającego wysokie limity
sprzedaży. Ulotki o tym planie będą wszędzie. Ulotki o innych planach będą
trudne do znalezienia, albo wręcz będą "o.. przepraszam pana, właśnie się
skończyły, już zamówiłem nową dostawę. Ale tu mamy nowy, jeszcze lepszy
plan taryfowy, może się pan zapozna?"

Oprócz tego cenniki i oferty są skonstruowane bardzo sprytnie, żeby
wyglądały tanio.
Zadałem pytania pomocnicze już wyżej, ale ponowię:
1. ile zapłaci klient z taryfą Formuła 4.0 79 zł za pakiet nielimitowanych
połączeń na stacjonarne w czwartym miesiącu kontraktu?
2. ile zapłaci klient z taryfa Formuła 4.0 79 zł za pierwszy, niepełny
okres rozliczeniowy, jeżeli trwa on dokładnie pół miesiąca?
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2012-03-31 22:27:49
Autor: tl
Kolejna "rewolucja" w play
W dniu 2012-03-31 12:33, Waldek Godel pisze:
[...]

Ktoś musi płacić dużo żeby ktoś mógł płacić mało i wyszło z tego średnio po 50-60 pln dla opa. Ponieważ nie mam ochoty przekraczać 20 pln to nie martwię się losem Kowalskiego, który będzie się cieszył z tego, że ma lepszą ofertę ode mnie i stać go na więcej niż mnie. On utrzyma mnie i siebie, a ja nie mam interesu w uświadamianiu go. Niech płaci ku chwale opa i mnie. Acha, szanse na zdobycie tej wiedzy mamy równe. Niech Kowalski się douczy.

Kolejna "rewolucja" w play