Kolejna szechteriada piepszykoskich pełokutasów

Data: 2011-09-30 00:05:49
Autor: Hans Kloss
Kolejna szechteriada piepszykoskich pełokutasów
"Pierwszoplanowym artykułem w dzisiejszej Gazecie (a przynajmniej na
portalu internetowym, bo nie wiem jak na papierze) jest artykuł
potępiający kibiców Legii Warszawa ("kiboli" jak pisze jeden ze
szczekaczy sfory, żeby nie było wątpliwości, bo Legia wszak kibiców
nie posiada) za wywieszenie napisu Jihad Legia. Z nieznanych mi
przyczyn napis ten został uznany przez funkcjonariusza Gazety,
niejakiego "miszę", za obelżywy, antysemicki i rasistowski. A przecież
"jihad" w potocznym rozumieniu tego słowa to nic innego jak "święta
wojna", a więc sformułowanie, które jest w Polsce często używane w
przypadku meczy piłkarskich, chociażby pojedynków Wisła - Cracovia, a
samo porównanie futbolu do wojny jest typowe dla dziennikarzy,
komentatorów, publicystów, nie tylko kibiców. Ale sprawa ma jeszcze
jedno dno. Otóż w rozumieniu właściwym i prawidłowym "jihad" wcale nie
oznacza wojny, a "dokładanie starań" (według portalu muzułmanie.com, a
chłopaki chyba wiedzą, co piszą). Napis "Jihad Legia" będzie więc
oznaczał nic więcej i nic mniej jak "Postaraj się, Legio".  I już! Ani
w tym nie ma obrazy, ani antysemityzmu, ani rasizmu. Każdego kto
twierdzi inaczej nazwę bez wahania niedouczonym kretynem."
http://jacekpiekara.salon24.pl/347872,jihad-legia-czyli-jak-ujada-sfora-z-czerskiej
Dla czerskistów szechtera i warzywnych gówozjadów pojecie
"kompromitacja" zdaje się nie istnieć- brną od jednej ku kolejnej,
jeszcze większej, ku uciesze licznych "fanów" beztalencia
nadredaktora. A potem wielce zdziwieni że PiSowi rośnie... ;)
J-23

Data: 2011-09-30 09:55:30
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8ff087e5-2532-493a-be8d-a3ccbe1c4472h34g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie rżnij głupa Hans. To bydlaki! Chłopak jest Żydem. Co te gnoje mają do niego? Że potrafi kopać piłkę?

--
Zahir

Data: 2011-09-30 01:07:09
Autor: Hans Kloss
Kolejna szechteriada piepszykoskich pełokutasów
On 30 Wrz, 09:55, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Ch opak jest ydem. Co te gnoje maj do
niego? e potrafi kopa pi k ?
 Jaki "chłopak" MATOLE? "Chłopaka" to zaszczuli w Izraelu gdy się
dowiedzieli że chce grać w reprezentacji Polski, nazywajac nasz kraj
krajem morderców. I robili to tak skutecznie że zrezygnowqał.
A tu, nieprzytomny człowiecze, odbywał się mecz Legii z drużyna Hapoel
Tel Aviv, na którym kibice Legii powiesili swój stary transparent z
meczu z Polonią.
Bydlakiem to jesteś ty sam.
J-23

Data: 2011-09-30 10:50:03
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:46849c51-4080-4312-9b73-cb7ef7d85490u6g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Gdzie mi do ciebie Hans, ty durny MATOLE. Nazwanie ciebie bydlakiem to faktycznie obraza bydła.

--
Zahir

Kolejna szechteriada piepszykoskich pełokutasów