Data: 2009-09-07 09:09:39 | |
Autor: Stopa | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
Data: 2009-09-07 02:12:58 | |
Autor: PLCEDI | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
w porównaniu z porzednimi paroma latami pokazów z tej i tamtej strony
wody w tym roku nie wygląda to szczególnie źle - zdarza się zezłomowanie od czasu do czasu jakiegoś latawca i tyle. Załóg tylko zawsze żal bo to zwykle najlepsi w swojej grupie:-( a propo ostatnich zdarzeń to moze cos nam blizszego (na szczęście bez ofiar a i Iskra pewnie jeszcze da się naprawić) http://www.wkyc.com/news/news_article.aspx?storyid=121084 ps. co do bezzałogowców to niby kto miałby te popisy oglądać?? pralki automatyczne, miksery i bankomaty?? zresztą UAV-y też się rozwalają - chociażby to http://www.af.mil/news/story.asp?id=123166515 |
|
Data: 2009-09-07 09:11:40 | |
Autor: J.Kolina | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
To swiadczy o tym że na pokazasz latać powinne tylko smoloty bezzałogowe.
jk |
|
Data: 2009-09-07 09:20:55 | |
Autor: Stopa | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
To świadczy o tym że w lataniu, szczególnie podczas pokazów, nie ma miejsca na błędy. A człowiek błędy popełnia, czego przykładem jest twoje istnienie nędzny trolu.
Spr Użytkownik "J.Kolina" <nikkkoko@wpwrp.pl> napisał w wiadomości news:h82bp5$sjs$1news.onet.pl... To swiadczy o tym że na pokazasz latać powinne tylko smoloty bezzałogowe. |
|
Data: 2009-09-07 16:52:50 | |
Autor: J.Kolina | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
To świadczy o tym że w lataniu, szczególnie podczas pokazów, nie ma miejsca na błędy. i dlatego warto by KE zabroniła pokazówdynamicznych dla przypoadkowej publiczności jk |
|
Data: 2009-09-12 01:15:44 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
Użytkownik "J.Kolina" <nikkkoko@wpwrp.pl> napisał w wiadomości news:h836ps$nbg$1news.onet.pl...
To świadczy o tym że w lataniu, szczególnie podczas pokazów, nie ma miejsca na błędy.i dlatego warto by KE zabroniła pokazówdynamicznych dla przypoadkowej publiczności A jaka będzie nieprzypadkowa? I jaki wpływ na bezpeiczeństwo ewolucji w powietrzu ma przypadkowość publiczności? Spodziewasz się, ze zawodowcy w razie groźby katastrofy ucuekną pieszo przed spadajacym samolotem? |
|
Data: 2009-09-07 09:21:29 | |
Autor: CeSaR | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
To swiadczy o tym że na pokazasz latać powinne tylko smoloty bezzałogowe. Tak samo jak i ty powinienes sie wypowiadac beztresciowo. C |
|
Data: 2009-09-09 08:58:46 | |
Autor: --Kondor--> | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
Nie wdając sie w dyskus z trolem, moi drodzy, CO ON W ZASADZIE CHCIAŁ
ZROBIĆ? Tak sie zastanawialismy w modlinku, bo ni to lądowanie, ni to figura, chyba się nie mógł zdecydować zanim przeciąnął. Wczoraj na EPMO tez ktos tak kozaczył - zakręty do 75-80 stopni pochylenia 50m nad trawą ale... jest ryzyko-jest zabawa. |
|
Data: 2009-09-09 18:42:19 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
Użytkownik -- Kondor-- > napisał:
Nie wdając sie w dyskus z trolem, moi drodzy, CO ON W ZASADZIE CHCIAŁ Nie tyle przeciągnął co klasyczny ślizg na skrzydło (i to bardzo silny ślizg) wykonał - w rezultacie stracił tyle wysokości i nabrał tak dużej prędkości pionowej że próba wyrównania lotu w ostatniej fazie byłaby skuteczna gdyby ta złośliwa gleba nie pojawiła się kilkanaście metrów wcześniej... -- Darek |
|
Data: 2009-09-09 22:47:28 | |
Autor: Stopa | |
Kolejna tragedia na pokazach | |
Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <ladzk@waw.pdi.net> napisał w wiadomości news:h88m1u$5d4$1atlantis.news.neostrada.pl... Użytkownik -- Kondor-- > napisał: Nie wdając sie w dyskus z trolem, moi drodzy, CO ON W ZASADZIE CHCIAŁ Nie tyle przeciągnął co klasyczny ślizg na skrzydło (i to bardzo silny ślizg) wykonał - w rezultacie stracił tyle wysokości i nabrał tak dużej prędkości pionowej że próba wyrównania lotu w ostatniej fazie byłaby skuteczna gdyby ta złośliwa gleba nie pojawiła się kilkanaście metrów wcześniej... -- Darek Wygląda to na typowy "ześlizg". Przy tak głębokim przechyleniu zmienia się charakterystyka sterów, aby nie dopuścić do opadania, ster kireunku ( w tej konfiguracji pełni on rolę steru wysokości ) powinien być zdecydowanie wychylony w prawo powstrzymując opadanie maski. Moim skromnym zdaniem zabrakło w tej ewolucji "prawej nogi". Ale jest to tylko hipotetyczna możliwość przyczyny wypadku jaką można wysnuć po obejrzeniu filmu. Jak zawsze w takich przypadkach, dopiero komisja określi realną przyczynę. Pzdr Stopa |
|