Kolejna tragedia w Rosji

Data: 2011-07-11 18:11:35
Autor: u2
Kolejna tragedia w Rosji
... tym razem MAK nie zwali winy na pijanego polskiego generała.
Oczywiście moje wyrazy współczucia dla rodzin ofiar tragedii na Wołdze.

Data: 2011-07-11 13:17:26
Autor: Bruner
Kolejna tragedia w Rosji

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e1b20ba$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
.. tym razem MAK nie zwali winy na pijanego polskiego generała.

za komuny przez pewnien czas byl zakaz sprzedazy alkoholu przez 13:00 i by nie bylo problemu gdyby przepis utrzymano

Data: 2011-07-11 20:10:47
Autor: bolek
Kolejna tragedia w Rosji

Użytkownik "Bruner" <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ivfb7e$pe5$1news.onet.pl...

[...]

Tacy za komuny mieli swoje sklepy i mogli chlać
na okrągło.

bolek

Data: 2011-07-11 21:02:29
Autor: Leprechaun
Kolejna tragedia w Rosji

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e1b20ba$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
.. tym razem MAK nie zwali winy na pijanego polskiego generała.
Oczywiście moje wyrazy współczucia dla rodzin ofiar tragedii na Wołdze.

To na pewno był zamach. Użyto helu rozpuszczonego w wodzie. Macierewicz - do roboty!

BomBel

Kolejna tragedia w Rosji