Kolejna usterka LOT-u...

Data: 2009-07-24 22:38:27
Autor: JaM
Kolejna usterka LOT-u...
Data: 2009-07-24 18:01:25
Autor: Janusz_WI
Kolejna usterka LOT-u...
No to juz 4 awaria lotowskiego duzego benka od 11 maja tego rok... LOT oszczedza na przegladach technicznych ?

"JaM" <bezemaila@nothing.com> wrote in message news:h4d641$1da$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6858722,Awaria_Boeinga_LOT_nad_Nowym_Jorkiem___Bylo_goraco_.html

Data: 2009-07-25 19:32:09
Autor: Jakub de Laurans
Kolejna usterka LOT-u...
http://www.tvn24.pl/0,1611441,0,1,pechowy-boeing-juz-w-warszawie,wiadomosc.html

ja tam szpecjalistą żadnym nie jestem, ale czy samolot może "kołować nad Nowym Jorkiem (...) przez ponad dwie godziny (...). Tyle trwało wypalanie paliwa z baków, co jest rutynową procedurą w takich przypadkach." ??
jak mozna przez 2 godziny spalić paliwo przeznaczone na 10 godzin lotu?

Data: 2009-07-25 19:44:49
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Kolejna usterka LOT-u...
Użytkownik Jakub de Laurans napisał:

jak mozna przez 2 godziny spalić paliwo przeznaczone na 10 godzin lotu?

Bardzo prosto - wystarczy się rozwalić, wybuchnąć i palić przez dwie godziny.

Pozdrawiam

Rafal "RAV" Miszczak        rav@e-rav.pl          http://www.e-rav.pl/
Skype: rav_wroc_pl            GG: 9783                tel: 0606-198315

Data: 2009-07-25 20:56:41
Autor: Paweł Kasztelan.
Kolejna usterka LOT-u...
Jakub de Laurans pisze:
[...]

Nie spalał całego paliwa w zbiornikach tylko tyle zeby osiagnac mase samolotu do ladowania. Wystarczy ze spalil np. 20% paliwa i juz.
Dokladnie ile musial spalic to zalezy od wielu rzeczy.

Pozdrawiam.Pawel.

Data: 2009-07-26 01:29:35
Autor: Gatar
Kolejna usterka LOT-u...
"kołować nad  Nowym Jorkiem (...) przez ponad dwie godziny (...). Tyle trwało wypalanie paliwa z baków, co jest rutynową procedurą w takich przypadkach." ??

 No tak , kołownaie nad NY.
TVN24 ... i wszystko jasne.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%82owanie

pzdr
Gatar

Data: 2009-07-28 23:52:22
Autor: Chris
Kolejna usterka LOT-u...
On 26 Lip, 01:29, "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> wrote:
>"kołować nad  Nowym Jorkiem (...) przez ponad dwie godziny (...). Tyle
>trwało wypalanie paliwa z baków, co jest rutynową procedurą w takich
> [...]

Jeśli mowisz o terminologii to akurat w tym przypadku TVN uzyl
poprawnej.
Nie wszystko co koluje, koluje po pasie ;-)

Pozdrawiam, Chris.

Data: 2009-07-26 17:20:51
Autor: Sztej
Kolejna usterka LOT-u...
"Jakub de Laurans" <jlaurans@o2.pl> wrote in message news:h4f5ct$dh0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Rutynowy bełkot zaczerpnięty z szablonu do generowania newsów. Wpisali w wyszukiwarce tagi samolot, awaria i news gotowy. Nikt chyba nie podejrzewa że współczesny "dziennikarz" zastanawia się nad tym co wypuszcza.
Jak rozbiła się CASA to od razu podali że przyczyną było urwanie koła przy lądowaniu.

--
www.pustybak.pl - sprawdź gdzie najtaniej zatankujesz swoje auto

Data: 2009-07-27 09:00:14
Autor: DJ
Kolejna usterka LOT-u...
No to juz 4 awaria lotowskiego duzego benka od 11 maja tego rok...

A czy uwzgledniles lot do NY z Jasionki jakies 2 tygodnie temu? Akurat odwozilem na lotnisko znajomych i lot zostal przesuniety z przyczyn technicznych o prawie dobe.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-07-27 20:30:17
Autor: Janusz_WI
Kolejna usterka LOT-u...
Ja tyko wiem co przeczytalem tutaj "Awaryjne ladowania":
http://avherald.com/h?search_term=polish&opt=0&dosearch=1