Kolejna wpadka Komoruska

Data: 2010-06-08 05:10:05
Autor: Pistacjusz
Kolejna wpadka Komoruska
tym razem nie chce zniesienia wiz do USA.
Nawiasem mówi±c to nie jest żadna irracjonalna niechęć Amerykanów czy
też jaka¶ nadmierna sklonno¶c naszych obywateli do łamania prawa. Jest
jeden bardzo racjonalny powód. Amerykanie nie życz± sobie ruskiej
agentury u siebie  a w razie potrzeby każedgo mog± łatwo zamkn±ć za
kłamstwo w formularzu wizowym.

Data: 2010-06-08 14:44:19
Autor: Lorn
Kolejna wpadka Komoruska
Pistacjusz pisze:
[...]

Jak można ciebie pistacjusz brać poważnie, gdy nawet nie pochwalisz się linkiem. :> Kolejne "fakty i mity" w wykonaniu propagandowej tuby PiS`u?

Data: 2010-06-08 05:53:07
Autor: Pistacjusz
Kolejna wpadka Komoruska
On 8 Cze, 14:44, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> tym razem nie chce zniesienia wiz do USA.
> Nawiasem m wi c to nie jest adna irracjonalna niech Amerykan w czy
> te jaka nadmierna sklonno c naszych obywateli do amania prawa. Jest
> jeden bardzo racjonalny pow d. Amerykanie nie ycz sobie ruskiej
> agentury u siebie  a w razie potrzeby ka edgo mog atwo zamkn za
> k amstwo w formularzu wizowym.

Jak mo na ciebie pistacjusz bra powa nie, gdy nawet nie pochwalisz si
linkiem. :> Kolejne "fakty i mity" w wykonaniu propagandowej tuby PiS`u?

Jak jest na wielu serwisach to po co mam wklejać?
Wklejam te trudniejsze do znalezienia.

Data: 2010-06-08 15:22:02
Autor: Lorn
Kolejna wpadka Komoruska
Pistacjusz pisze:

[...]

"Bronisław Komorowski jest zdania, że nie powinniśmy zabiegać o wprowadzenie ruchu bezwizowego.
W ankiecie tvn24.pl Marszałek stwierdził, że „Przyjdzie taki moment, kiedy nasz partner dojrzeje do decyzji o zniesieniu wiz”."

"Strona amerykańska reguluje system bezwizowy na podstawie procentu odrzuconych wniosków o wizę, który w wypadku Polaków wciąż wynosi 13.5 procent. Dopuszczalny próg to 3 procent."

http://www.londynek.net/wiadomosci/article?jdnews_id=7754&cat_id=39

To jak to jest? :> Powiedział, że nie chce wiz? :> Faktycznie, Komorowski to nie Fotyga, która po przylocie z USA stwierdziła, że polakom wizy nie są potrzebne, granice w europie są otwarte. :>

Data: 2010-06-08 15:30:00
Autor: awe
Kolejna wpadka Komoruska

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e0f09e93-a7d0-42c5-9896-697ac21b4c1by11g2000yqm.googlegroups.com...
Pistacjusz pisze:

> [...]

linkiem. :> Kolejne "fakty i mity" w wykonaniu propagandowej tuby PiS`u?

Jak jest na wielu serwisach to po co mam wklejać?
biedny lorn troche techniki i juz sie gubi
awe

Kolejna wpadka Komoruska