Kolejna wpadka "hrabiego" Bronka

Data: 2010-06-29 05:31:36
Autor: Tomy
Kolejna wpadka "hrabiego" Bronka

Bronisław Komorowski: "Polacy są narodem głównie o korzeniach wiejskich.
Nie mamy bogatych korzeni mieszczańskich. U nas w większości wszyscy są
w jakiś sposób ze wsi. Tak, takim jesteśmy narodem, takim jesteśmy
społeczeństwem"

A ja sadzilem, ze poza szlachetnie urodzonym glupkiem z Budy Ruskiej,
cale PO jest miejskie i wykształcone. Trzeba zaczac czesciej POwcom
przypominac, ze maja widly w swoim partyjnym herbie.

Data: 2010-06-29 03:45:49
Autor: zbig
Kolejna wpadka "hrabiego" Bronka
On 29 Cze, 12:31, "Tomy" <t...@letgo.com> wrote:
Bronis aw Komorowski: "Polacy s narodem g wnie o korzeniach wiejskich.
Nie mamy bogatych korzeni mieszcza skich. U nas w wi kszo ci wszyscy s
w jaki spos b ze wsi. Tak, takim jeste my narodem, takim jeste my
spo ecze stwem"

A ja sadzilem, ze poza szlachetnie urodzonym glupkiem z Budy Ruskiej,
cale PO jest miejskie i wykszta cone. Trzeba zaczac czesciej POwcom
przypominac, ze maja widly w swoim partyjnym herbie.

Może wytłumaczysz dlaczego użyłeś słowa wpadka?

Data: 2010-06-29 10:40:51
Autor:
Kolejna wpadka
Tomy <tomy@letgo.com> napisał(a):

[...]

Te niezliczne wpadki tłumaczą chyba skąd Lewy Chrabia ma tyle dzieci.
Jak to ktoś stwierdził: te pomyłki nie świadczą o literówkach czy chwilowym
stanie emocjonalnym, tylko o brakach w elementarnej wiedzy z tematyki, którą
się zajmuje.

Kiedyś rechotali się z Anana Koffana (R.Begger) - a to przecież to samo źródło
błędów.

Data: 2010-06-29 10:44:12
Autor:
Kolejna wpadka
  <newsroomy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
skąd Lewy Chrabia ma tyle dzieci.

Chciałem użyć samego słowa 'Chrabia' (z błędem dlatego, żeby zaznaczyć error),
dodałem na wszelki wypadek "Lewy" - ale i to może być niewystarczające.
Szczekaczom tłumaczę - wiem, że prawdziwy hrabia jest przez "h".

Data: 2010-06-29 12:47:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejna wpadka

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0cips$s3n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko winni się tłumaczą. Zarzucasz komuś wpadki, a sam je popełniasz.
Inaczej: przyganiał kocioł garnkowi...

Data: 2010-06-29 11:06:59
Autor:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
> Szczekaczom tłumaczę - wiem, że prawdziwy hrabia jest przez "h".

Tylko winni się tłumaczą. Zarzucasz komuś wpadki, a sam je popełniasz.

Właśnie tym wytłumaczeniem chciałem uniknąć takich prowokacji, ale się nie
udało ;) Żal nie zripostować:  Dziękuję, że przyrównujesz rangą moje rzekome
wpadki, do prawdziwych i licznych wpadek ministra/marszałka sejmu/kandydata na
prezydenta. Spece od PijaRu powinni swoimi kukiełkom zafundować jeszcze jedną rzecz:
szkolenie pt. "czytanie z promptera".

Pozdrawiam.

Data: 2010-06-29 13:50:09
Autor: awe
Kolejna wpadka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c29cf44$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
a co to za chrabia
awe

Data: 2010-06-29 13:22:16
Autor: rAzor - głupek wioskowy
Kolejna wpadka

[...]

A przez co jest prawdziwy prezes? Przez życiową pomyłkę!  ;-)))))))))))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 13:33:44
Autor: cytryna
Kolejna wpadka
  <newsroomy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > skąd Lewy Chrabia ma tyle dzieci.

[...]

To fakt ale nie zapominajmy że inne tytuły honorowe dla fraglesów zaczynają sie
na "ch". Więc z pełnym zrozumieniem przyjeto tekst postu zwłaszcza że dotyczy
on "wiejskiego ch" związanego z liczna rodzina.

Data: 2010-06-29 13:42:30
Autor: Głupek wioskowy
Kolejna wpadka

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.000012bf.4c29da18newsgate.onet.pl...
> [...]

na "ch". Więc z pełnym zrozumieniem przyjeto tekst postu zwłaszcza że dotyczy
on "wiejskiego ch" związanego z liczna rodzina.

Pochwal się "liczną" rodziną prezesa PiS. On nawet żadnej dzieciaka nie zmajstrował! :-)))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 13:21:16
Autor: rAzor - głupek wioskowy
Kolejna wpadka

Użytkownik <newsroomy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0cijj$rjk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hrabia ma "5", a wasz guru? Coś spłodził w swoim "bogatym" życiu?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 13:04:48
Autor: Jerzy Tabortowski
W dniu 2010-06-29 12:31, Tomy pisze:

[...]

Men, przy całej niechęci którą żywię dla tego mydłka, ma rację. Szlachta w swojej niezmierzonej głupocie, współpracując z żydkiem, wytępiła z Polsce klasę mieszczańską. Klasę która stanowiła podstawę sukcesu wszelkiego autoramentu germanów. Trzeba się z tym pogodzić.

Data: 2010-06-29 13:23:48
Autor: rAzor - głupek wioskowy

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c29d34e$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Różnej maści chłopki poprzybierali nazwiska szlachetnie urodzonych i mienią się szlachtą.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 13:28:27
Autor: Jerzy Tabortowski
Kolejna wpadka "hrabiego" Bronka
Różnej maści chłopki poprzybierali nazwiska szlachetnie urodzonych i
mienią się szlachtą.

Nie gadam z Tobą, zjazd.

Data: 2010-06-29 13:34:28
Autor: rAzor - głupek wioskowy

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c29d8d9$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
Różnej maści chłopki poprzybierali nazwiska szlachetnie urodzonych i
mienią się szlachtą.

Nie gadam z Tobą, zjazd.

Nie miałem na myśli ciebie ale różnej maści szlachetków w 1-wszym pokoleniu.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 13:38:02
Autor: Jerzy Tabortowski
Kolejna wpadka "hrabiego" Bronka
Nie miałem na myśli ciebie ale różnej maści szlachetków w 1-wszym
pokoleniu.

Coś powiedziałem, nie ?? Paszoł w pizdet'

Data: 2010-06-29 13:40:35
Autor: Głupek wioskowy

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c29db18$0$2593$65785112news.neostrada.pl...
Nie miałem na myśli ciebie ale różnej maści szlachetków w 1-wszym
pokoleniu.

Coś powiedziałem, nie ?? Paszoł w pizdet'

Zachowujesz się jak parobek folwarczny więc wzajemnie: paszoł won chamie! Do psiarni! :-)))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 20:49:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Kolejna wpadka "hrabiego" Bronka
Zachowujesz się jak parobek folwarczny więc wzajemnie: paszoł won
chamie! Do psiarni! :-)))))

Prola traktuję jak na to zasługuje każdy jeden prol.

Data: 2010-06-29 13:20:04
Autor: rAzor - głupek wioskowy

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:i0ci2g$1e0$1news.eternal-september.org...

[...]

Jesteś chory z tej nienawiści do PO. Komorowski kupił tą posiadłość. Ty pewnie mieszkasz w blokowej klitce czyli pochodzisz z plebsu. To zaszczyt bo wasz szef, prezes PiS pochodzi w prostej linii od protoplasty wszelkich Polan.

--

Bąbel-ek

Kolejna wpadka "hrabiego" Bronka