Kolejna zabawna aukcja

Data: 2009-03-25 10:38:55
Autor: Pawel W.
Kolejna zabawna aukcja

A najlepszy jest zwrot "POZA WIDOCZNYM USZKODZENIEM SAMOCHÓD
BEZWYPADKOWY" :D
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8170354

Po czym wnosisz, ze jest "wypadkowy"? Ja tu zwykla kolizje widze.

p.

Data: 2009-03-25 11:08:49
Autor: szerszen
Kolejna zabawna aukcja

Użytkownik "Pawel W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:gqcukg$8kt$1nemesis.news.neostrada.pl...

Po czym wnosisz, ze jest "wypadkowy"? Ja tu zwykla kolizje widze.

jak dla mnie to on jest po fikolku, ale jak dla ciebie to zwykla kolicja to ok ;)

Data: 2009-03-25 11:33:45
Autor: J.F.
Kolejna zabawna aukcja
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gqcvrq$34o$1news.task.gda.pl...
Użytkownik "Pawel W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości
Po czym wnosisz, ze jest "wypadkowy"? Ja tu zwykla kolizje widze.

jak dla mnie to on jest po fikolku, ale jak dla ciebie to zwykla kolicja to ok ;)

Fikolek to moze nawet nie jest kolizja :-)

J.

Data: 2009-03-25 11:33:59
Autor: Paweł W.
Kolejna zabawna aukcja

Po czym wnosisz, ze jest "wypadkowy"? Ja tu zwykla kolizje widze.

jak dla mnie to on jest po fikolku, ale jak dla ciebie to zwykla kolicja to ok ;)
Mi też to na fikołka wygląda, ale jakoś szyba czołowa cała (tak mi się z fotek wydaje), prawej szybki chyba nie ma, wygląda jakby fiknął i się na prawym boku położył. Jak zwał tak zwał, tak czy siak dzwonek był, a taki jak ten może być nieprzyjemny, bo moja znajoma przy dużo dużo mniejszym życie straciła i wypadek wtedy to był.

p.

Kolejna zabawna aukcja