Kolejna zadyma masiarzy

Data: 2011-06-08 11:13:38
Autor: CeSaR
Kolejna zadyma masiarzy
Nightskating w Warszawie 19:30 -  22:20

Jak na Wawę to niezły nightskating - w zasadzie godziny dość sporego ruchu. I samo centrum.
Dobrze, że łaskawcy o 16.00 na tych rolkach nie chcieli pojeździć.

Data: 2011-06-08 23:54:21
Autor: Axel
Kolejna zadyma masiarzy

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:isnea0$59j$1news.onet.pl...
Nightskating w Warszawie 19:30 -  22:20

Jak na Wawę to niezły nightskating - w zasadzie godziny dość sporego ruchu. I samo centrum.
Dobrze, że łaskawcy o 16.00 na tych rolkach nie chcieli pojeździć.

Dzisiaj chcieli o 18:30. Na Banacha spotkalem dwoch debili jadacych na rolkach srodkowym, a potem lewym pasem...

--
Axel

Data: 2011-06-09 08:28:39
Autor: Cavallino
Kolejna zadyma masiarzy
Użytkownik "Axel" <axel@op.niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:isor2l$638$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale chociaż zgodnie z kierunkiem?
Bo mnie ostatnio zaatakował taki na rolkach też na lewym pasie, tyle że na jezdni dwukierunkowej - ja jechałem z przeciwka.
W ostatnim momencie (był lekki zakręt) zauważyłem że posuwa na czołówkę i odbiłem w swoje lewo - a gość nawet nie zwolnił, nie mówiąc o zmianie pasa czy kierunku ruchu.

Kolejna zadyma masiarzy