Kolejna zadyma z Ćwokiem Rysiem-nie czytać

Data: 2011-05-08 14:15:52
Autor: Rechot
Kolejna zadyma z Ćwokiem Rysiem-nie czytać
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):

Jeżeli jesteś tak tepy że musisz pytać znajomego z Polsatu to wypada mi
tylko współczuć.

Żeby znać wysokość rachunków, muszę pytać.

A co Ty niewidomy jesteś czy nie potrafisz czytać?
jezeli tak to współczyje temu komuś kto musi Ci czytać newsy i pisac te bzdury które wymyślasz

Fakt, tego się nie da policzyc za pomocą wzorów na deko. A Ty Ćwoku nic
więcej nie potrafisz.

Dlaczego się denerwujesz i pyskujesz.

Co Ci przyszło do głowy ? Gdzie zauważyłes moje zdenerwowanie?
Może tylko troszke mnie oburzyło że nawer w temacie o czyjejś śmierci potrafisz puścić bąka i nie powiedzieć przepraszam.
I dlatego nazwałem Cie Ćwokiem. Choć to i tak delikatne określenie.

Kończę z Tobą w tym temacie.
Jak chcesz bluzgać dalej to załóz nowy

W żadnym momencie nie przekroczyłem granic >>kulturalnej rozmowy, to Ty się
denerwujesz bluzgasz i pomawiasz o to mnie. Zupełnie >>klasyczne zachowanie
Żabierka i jego przydupasów.

pozdrawiam rc

Samo pojawienie się posta od Ciebie jest naruszeniem norm kultury. Najzwyklejsze słowo które uda Ci się wystukać na klawiaturze jest bluzgiem.

A z sektą Żabierka nie mam nic wspólnego.
Już Ci to kiedyś wyjasniałem ale do Ciebie nie dociera nic poza wzorkami i wiarą w swoje P...P...P...

R.

Data: 2011-05-08 13:16:18
Autor:
> [...]

A co Ty niewidomy jesteś czy nie potrafisz czytać?
jezeli tak to współczyje temu komuś kto musi Ci czytać newsy i pisac te bzdury które wymyślasz

Rozwijasz się, w rozdwojeniu jaźni.

> [...]

I dlatego nazwałem Cie Ćwokiem. Choć to i tak delikatne określenie.

"Rechot" zostałeś podsumowany we wpisie "Szczęściarza", dlatego nie rób z siebie dziewicy. Sam dzielnie rozrabiasz w tamtym wątku.
Nawet "Przemola" oceniłeś, według własnej miary.

> Kończę z Tobą w tym temacie.
> Jak chcesz bluzgać dalej to załóz nowy

To doskonały przykład rozwoju pierdolca u "Rechot", sam nakazywał i sam założył temat, żeby pyskować.

>pozdrawiam rc

Samo pojawienie się posta od Ciebie jest naruszeniem norm kultury. Najzwyklejsze słowo które uda Ci się wystukać na klawiaturze jest bluzgiem.

Tak zachowują się członkowie sekty wyznaniowej Żabierka, każde moje słowo wywołuje wściekłość. Dokładnie tak samo zachowuje się Żabierek i Poręba, też ich przydupasy.

A z sektą Żabierka nie mam nic wspólnego.
Już Ci to kiedyś wyjasniałem ale do Ciebie nie dociera nic poza wzorkami i wiarą w swoje P...P...P...

"KasiaK", "Mania" nie nic nigdy, rżnij dziewicę tam gdzie Ciebie nie znają, sam opowiedziałeś o bliskiej znajomości. Stosowałeś oszczerstwa mówiłeś o opiniach osób które słabo znasz, nawet nie mogłeś powiedzieć gdzie konkretnie przebywał właścicien noszaka z deski do krojenia. Ze zgłoszeniami sprawa jest prosta, znam recenzje projektantów sprzętu tej klasy. Nie był byś zadowolny z nich, nie potwierdzają Twoich obsesji.

R.

No i po co się odzywałeś "Rechot" ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-08 20:57:42
Autor: Rechot
Kolejna zadyma z Ćwokiem Rysiem-nie czytać
Odpowiadam na ostatnie pytanie:
Bo mam w sobie duże pokłady współczucia dla nieszczęścia innych. Nawet Twojego
Zebyś miał co robić Ćwoku.
Przecież jeżeli taki zgrzybiały, zakompleksiony zgred straci ostatnią mozliwośc kontaktu ze światem , starci to co najbardziej kochał , czyli mozliwośc "życia" w  wirtualu to... może zrobić głupstwo.
jakieś samobójstwo strzałem z łuku, albo cokolwiek równie durnego.
Nie chcę Cię mieć Ćwoku na sumieniu.
Więc daję Ci sens życia. Może dzieki temu zajmiesz mi kiedyś miejsce w niebie ;-). Albo w piekle. Mnie tam wszystko jedno ;-)

Wracaj do wzorków, swoich P...P...P... swojej nienawiści do Żabierka i jego sekty, wrogości do Poręby oraz niechęci do wszystkich którzy cokolwiek reprezentują albo cokolwiek osiągnęli. W jakiejkolwiek dziedzinie.
Widocznie już taki durnowaty musisz być. Może to kwestia wieku ;-)

Rechot

Data: 2011-05-08 19:23:50
Autor:
Rechot rechot@onet.pl No i po chuj ja sie odzywalem
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Odpowiadam na ostatnie pytanie:
Bo mam w sobie duże pokłady współczucia dla nieszczęścia innych. Nawet Twojego
Zebyś miał co robić Ćwoku.

"Rechot" to ty cierpisz z mojego powodu, ja nie cierpię z Twojego powodu, poprostu Ciebie olewam.

Ciebie niema tylko w internecie ujadsz, słownictwo masz jak z Żabierka na psychotropach, mniej bluzgsz. Składnia lepsza niż u "guru", treść podobna.
Nawet "Przemol" istnieje, zawieszał swoje zdjęcia. Ty przekierowywałeś do nie swoich. (Żabierek też podpisał się pod nie swoim artykułem.)

[...]

Czy pamiętasz nakazywałeś założenie wątku, po czym sam założyłeś. Nie masz kontaktu z rzeczywistością, to bardzo typowe dla wielbicieli Żabierka.

[...]

Czy nie zauważasz prostej zależności, jakikolwiek przydupas robi z moim skromnym udziałem kapitalny czarny PR, osobom które wielbi przydupas.

pozdrawiam rc

--

Kolejna zadyma z Ćwokiem Rysiem-nie czytać