Kolejna zagadka

Data: 2009-11-14 00:31:09
Autor: Tomasz Radko
Kolejna zagadka
Memphis Grizzlies nie ustają w działaniach promocyjnych. Wieczór czwartego grudnia poświęcą jednemu koszykarzowi. Koszulki dla widzów, gazetki klubowe, reflektory, dziewczynki etc.

A teraz zgadnijcie, kogo zamierzają Grizzlies w ten sposób uhonorować :)

pzdr

TRad

Data: 2009-11-14 07:46:19
Autor: s
Kolejna zagadka
Tomasz Radko pisze:
[...]

No nie mow, ze Iversona??

Pozdr

Data: 2009-11-14 08:49:45
Autor: Gerard
Kolejna zagadka

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hdljj0$bf9$1inews.gazeta.pl...
Tomasz Radko pisze:
[...]

Czytałem gdzieś, że już wczesniej zakupili 4 tys. koszulek z jego nazwiskiem specjalnie pod ten wieczór. Ciekawe co teraz zrobią.

pozdr

Sławek - Vince i Kalafior za Rondo i Hibberta - co uważasz? Boje sie że Carter może byc notorycznie w szpitalu... Liga H2H, 12 druzynowa

Data: 2009-11-14 12:42:59
Autor: s
Kolejna zagadka

Sławek - Vince i Kalafior za Rondo i Hibberta - co uważasz? Boje sie że Carter może byc notorycznie w szpitalu... Liga H2H, 12 druzynowa

Vinci i Kalafior od Ciebie?
No brainer, sprawdz, czy aktualne i klep.

Pozdr

Data: 2009-11-14 13:40:12
Autor: Gerard
Kolejna zagadka

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hdm4v8$1sg$1inews.gazeta.pl...

Sławek - Vince i Kalafior za Rondo i Hibberta - co uważasz? Boje sie że Carter może byc notorycznie w szpitalu... Liga H2H, 12 druzynowa

Vinci i Kalafior od Ciebie?
No brainer, sprawdz, czy aktualne i klep.

Do mnie. RR i Hibbert jest mój :]
Tyle, że potrzebuje bloków i trójek :/

pozdr

Data: 2009-11-14 13:55:49
Autor: s
Kolejna zagadka
Vinci i Kalafior od Ciebie?
No brainer, sprawdz, czy aktualne i klep.

Do mnie. RR i Hibbert jest mój :]
Tyle, że potrzebuje bloków i trójek :/

Potrzebujesz blokow i oddajesz Hibberta?
aha.

Trojki leza na FA. Zawsze.
A jezeli trafisz na okazje - znajdziesz opakowane w inne staty.

Albo nie.
Trojek nie ma na FA, trojki ma tylko na sprzedaz Mroz (to na uzytek graczy fb-best).

Pozdr

Data: 2009-11-14 14:03:42
Autor: Gerard
Kolejna zagadka
s wrote:
[...]

A Kalafior nie blokuje? W dłuższym rozrachunku Okafor może być lepszy od Hibberta na totalach pod tym wzgledem.

pozdr

Data: 2009-11-14 14:32:51
Autor: s
Kolejna zagadka
Potrzebujesz blokow i oddajesz Hibberta?
aha.

A Kalafior nie blokuje? W dłuższym rozrachunku Okafor może być lepszy od Hibberta na totalach pod tym wzgledem.

Moze i tak.
Nie poradze, ze nie cenie centrow typu Kalafior.
Na pierwszy rzut oka - miodzio. Zbiera, blokuje, FG fajny.
Ladnie to wyglada w boxscore.

A jakby potem przelozyc to na 9 cat - juz nie jest tak rozowo.
Na dzis ogolny rank Hibberta jest wyzszy i nie wiem, czy to sie zmieni.

Moze lepiej ponegocjuj z wlascicielem Haywooda?
Ten jest nadal IMO underrated.

Pozdr

Data: 2009-11-14 17:01:39
Autor: Gerard
Kolejna zagadka

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hdmbde$q87$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ok, dzieki. Na razie idzie mi dobrze, więc postanowiłem, że nic nie zmieniam :]

pozdr

Data: 2009-11-14 23:55:53
Autor: wiLQ
Kolejna zagadka
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Czytałem gdzieś, że już wczesniej zakupili 4 tys. koszulek z jego nazwiskiem specjalnie pod ten wieczór. Ciekawe co teraz zrobią.

Rozdadza tym, ktorzy wykupili karnety by zobaczyc Iversona? ;-)

Sławek - Vince i Kalafior za Rondo i Hibberta - co uważasz? Boje sie że Carter może byc notorycznie w szpitalu... Liga H2H, 12 druzynowa

Pominales najwazniejsze: kategorie ;-)
BTW, skad obawa o szpital Vince'a?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-14 23:54:13
Autor: wiLQ
Kolejna zagadka
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Memphis Grizzlies nie ustają w działaniach promocyjnych. Wieczór czwartego grudnia poświęcą jednemu koszykarzowi. Koszulki dla widzów, gazetki klubowe, reflektory, dziewczynki etc.

Optymistycznie... trzeba bylo postawic na 4 listopada... ;-)

A teraz zgadnijcie, kogo zamierzają Grizzlies w ten sposób uhonorować :)

A propos zgadywanek, Tinsley do Memphis? Ktos zgadnie uzasadnienie po co w rebuildingu taki weteran?
Albo dlaczego nie graja Conleyem po 35 minut? Minelo pare lat od draftu
i wlasciwie wciaz nie wiadomo czy jest leszczem czy starterem.
A zeszly sezon zakonczyl tak obiecujaco...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-15 00:34:35
Autor: Tomasz Radko
Kolejna zagadka
wiLQ pisze:

A teraz zgadnijcie, kogo zamierzają Grizzlies w ten sposób uhonorować :)

A propos zgadywanek, Tinsley do Memphis? Ktos zgadnie uzasadnienie po co w rebuildingu taki weteran?

Veteran help i zapewne leadership. W sumie _kimś_ muszą Ivcia zastąpić, dlaczego by nie Tinsleyem za veteran minimum?

pzdr

TRad

Data: 2009-11-15 20:09:41
Autor: wiLQ
Kolejna zagadka
> [...]

Veteran help i zapewne leadership. W sumie _kimś_ muszą Ivcia zastąpić, dlaczego by nie Tinsleyem za veteran minimum?

Bo walcza o pietruszke i raczej powinni celowac w mlodziakow.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-16 08:36:41
Autor: s
Kolejna zagadka
wiLQ pisze:
[...]

Tym bardziej, ze Tinsley to kolejny head case.
IMO dobrym przykladem sa tu Blazers - gdy tylko uznali, ze ida w mlodziez, od razu zaczeli sie takich pozbywac.

Chyba, ze Grizz potrzebuja "zeba", ale patrzac na to, co sie dzieje wsrod mlodziakow, na konflikty pomeczowe Gaya i Mayo wnioskuje, ze pasji im nie brak.

Pozdr

Data: 2009-11-16 02:24:07
Autor: Leszczur
Kolejna zagadka
On 16 Lis, 08:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Bo walcza o pietruszke i raczej powinni celowac w mlodziakow.

Tym bardziej, ze Tinsley to kolejny head case.

To co - jak juz Tinleyowi odwali, to pozostanie im tylko sciagniecie
Marba?
A moze i Francis chcialby wrocic?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-16 11:27:47
Autor: s
Kolejna zagadka
Leszczur pisze:
[...]

Lista jest dluga.
Co porabia Isiah Rider?

Pozdr

Data: 2009-11-16 02:28:12
Autor: Leszczur
Kolejna zagadka
On 16 Lis, 11:27, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> To co - jak juz Tinleyowi odwali, to pozostanie im tylko sciagniecie
> Marba?
> A moze i Francis chcialby wrocic?

Lista jest dluga.
Co porabia Isiah Rider?