Kolejna ¿a³oba narodowa

Data: 2010-04-25 17:08:12
Autor: u2
Kolejna ¿a³oba narodowa
... szykuje siê na lipiec :

http://www.nautilus.org.pl/?p=artykul&id=2094

"Jezeli mi nie wierzycie, to zapamietajcie moje s³owa, ¯E W KWIETNIU
TEGO ROKU OG£OSZONA BEDZIE ¯A£OBA NARODOWA.

W LIPCU ZNOWU, a WE WRZESNIU UMRZE KTOS BARDZO ZNANY i CENIONY!"

Data: 2010-04-25 08:49:16
Autor: Grzegorz Z.
Kolejna ¿a³oba narodowa
On 25 Kwi, 17:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Z "przepowiedni Jackowskiego na 2010":

A kto na prezydenta?

Jednego jestem pewien, ¿e ten prezydent, który jest, nie bêdzie ju¿
prezydentem. Tak jak jego brat - premierem.

Przed wyborami oczywi¶cie czeka nas jaka¶ afera. Kto¶ wyci±gnie jakie¶
dokumenty, widzê, ¿e je ju¿ ma, ale czeka na ten odpowiedni moment.
Powa¿nych kandydatów na prezydenta bêdzie czterech. Tusk bêdzie
wojowaæ z
Kaczyñskim i obaj bêd± na tym traciæ. Pojawi± siê dwie nowe postacie,
które
bêd± na tym korzystaæ. Im bli¿ej wyborów, tym bardziej. Jeden to siwy
mê¿czyzna... Druga, k... m..., tak, to mo¿e byæ kobieta i to jaka¶
alternatywa dla PO.

http://www.to.com.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091231/AKTUALNOSCI/372387576

Data: 2010-04-25 17:12:02
Autor: Andrzej Kokakolski
Kolejna ¿a³oba narodowa
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisa³(a): A kto na prezydenta?

... to mo¿e byæ kobieta...

Anne Appelbaum?

AK

Data: 2010-04-25 18:49:13
Autor: u2
Kolejna ¿a³oba narodowa
W dniu 2010-04-25 17:49, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Zgadza siê, kolesiów z pe³o nale¿y goniæ tam gdzie pieprz ro¶nie. Dla
nich polsko¶æ to nienormalno¶æ. Przedk³adaj± swój w³asny interes nad
interes Polski.

Data: 2010-04-25 20:02:24
Autor: '{he®sk}
Kolejna ¿a³oba narodowa
On Sun, 25 Apr 2010 18:49:13 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Zgadza siê, kolesiów z pe³o nale¿y goniæ tam gdzie pieprz ro¶nie.

 a ja uwazam, ze czas pogonic tam prezesa pis.
 ten czlowiek potrafi tylko jatrzyc i knuc.

 [banialuki o patriotyzmie prezesa - ciach]

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-04-25 10:38:25
Autor: Antenka
Kolejna ¿a³oba narodowa
On 25 Kwi, 17:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Mia³am sen. We wrze¶niu br. zgin± wszyscy, którzy stali za zamachem na
Prezydenta RP ¶p. Lecha Kaczyñskiego.

Antenka

Data: 2010-04-25 20:25:42
Autor: u2
Kolejna ¿a³oba narodowa
W dniu 2010-04-25 19:38, Antenka pisze:
W LIPCU ZNOWU, a WE WRZESNIU UMRZE KTOS BARDZO ZNANY i CENIONY!"

Mia³am sen. We wrze¶niu br. zgin± wszyscy, którzy stali za zamachem na
Prezydenta RP ¶p. Lecha Kaczyñskiego.

Wrzesieñ wrze¶niem, ale w lipcu przypada 600 rocznica bitwy pod
Grunwaldem. Widaæ, ¿e szkopy chc± nam siê w koñcu zrewan¿owaæ.

Data: 2010-04-26 08:51:36
Autor: cirrus
Kolejna ¿a³oba narodowa
U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c70f8fef-7150-44f6-b343-8021a0ac3bcen5g2000yqh.googlegroups.com...
On 25 Kwi, 17:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ale ty siê uratujesz i pch³y twoje.

--
stevep

Data: 2010-04-25 18:17:43
Autor: jadrys
Kolejna ¿a³oba narodowa
W dniu 2010-04-25 17:08, u2 pisze:

W LIPCU ZNOWU, a WE WRZESNIU UMRZE KTOS BARDZO ZNANY i CENIONY!"

Wypluj te s³owa.. - Znany i cenny to jest tylko kto¶ z rodziny, albo z przyjació³..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-25 18:50:23
Autor: u2
Kolejna ¿a³oba narodowa
W dniu 2010-04-25 18:17, jadrys pisze:
Znany i cenny to jest tylko kto¶ z rodziny, albo z przyjació³..

Tylko kto¶ bardzo ograniczony mo¿e tak rozumowaæ. A jako typowy komuch
chcesz uszczê¶liwiaæ ca³± ludzko¶æ na si³ê :)

Data: 2010-04-25 19:05:25
Autor: jadrys
Kolejna ¿a³oba narodowa
W dniu 2010-04-25 18:50, u2 pisze:
W dniu 2010-04-25 18:17, jadrys pisze:

Znany i cenny to jest tylko kto¶ z rodziny, albo z przyjació³..

Tylko kto¶ bardzo ograniczony mo¿e tak rozumowaæ. A jako typowy komuch
chcesz uszczê¶liwiaæ ca³± ludzko¶æ na si³ê :)

Oj widaæ ¿e jeste¶ jeszcze m³ody.. Jeszcze pewnie w ¿yciu do¶wiadczysz straty kogo¶ naprawdê bliskiego.... choæ oczywi¶cie wcale ci tego nie ¿yczê. - Ale takie jest ¿ycie..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-25 22:04:16
Autor: ColgatesBilly
Kolejna ¿a³oba narodowa
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4bd45add$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na ten wrzesien to juz sie napalam
(jak dozyje)
Pewnie jakis autorytet... Bolek albo Szechnik?

KoL

Data: 2010-04-25 21:30:04
Autor: u2
Kolejna ¿a³oba narodowa
W dniu 2010-04-25 21:04, ColgatesBilly pisze:
Na ten wrzesien to juz sie napalam
(jak dozyje)

Po¿yjemy, zobaczymy. Nikomu ¼le nie ¿yczê.

Kolejna ¿a³oba narodowa