Kolejna zas³ona dymna

Data: 2012-03-24 12:56:50
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
Dlaczego w Czechach nie ma tak ¿enuj±cych problemów na linii pañstwo-
ko¶ció³? Otó¿ w Republice Czeskiej zrobiono porz±dn± lustracjê,
poobcinano czerwone macki i nie ma komu m±ciæ wody! Tymczasem w Polsce
emocje religijno-polityczne pojawiaj± siê zwykle wtedy, gdy chodzi o
lustracjê. Zreszt± nie tylko. Tematy religijne s± doskona³ym parawanem
w czasie przeprowadzania skoku na kasê lub innych brzydkich posuniêæ
w³adz.
Ostatnio rz±d chce wyd³u¿yæ wiek emerytalny. I trudno oprzeæ siê
wra¿eniu, ¿e istotny sk±din±d temat Funduszu Ko¶cielnego pos³u¿y³ tu
jak zas³ona dymna. W efekcie widzimy Kempê i Kaczyñskiego, jak
o¶mieszaj± siê w obronie ko¶cielnych dóbr, zamiast broniæ polskich
obywateli przed kolejnymi dyktatami UE. A czas antenowy ma swoj±
cenê...

Pozdrawiam
jb

Data: 2012-03-24 21:28:56
Autor: leszek niewiadomski
Kolejna zas³ona dymna
Am 24.03.2012 20:56, schrieb Jacek Bia³y:
[...]

Recepta przedmowcy dowcipasa: porzadna lustracja i znikna problemy, panstwo pogodzi sie z kosciolem (kosciolami), ludzie beda krocej pracowali, pokaza fige UE i dostana wiecej pieniedzy.
Religijnosc Czechow i pozycja kosciolow jest troche inna, korupcja tez dosc rozpowszechniona. Czesi zartuja sobie czesto z religijnosci Polakow, a przewodnicy organizuja wycieczki szlakami afer korupcyjnych.
ln.

Data: 2012-03-24 14:41:26
Autor: jr
Kolejna zas³ona dymna
On 24 Mar, 21:28, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

> Pozdrawiam
> jb

Recepta przedmowcy dowcipasa: porzadna lustracja

Pan sam jeste¶ b³azen. M±cicie ju¿ ponad dwadzie¶cia lat i do
czego¶cie doszli?

Któr± macie powody szczerze kochaæ.
jb

Data: 2012-03-24 21:37:20
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-24 20:56, Jacek Bia³y pisze:
Dlaczego w Czechach nie ma tak ¿enuj±cych problemów na linii pañstwo-
ko¶ció³?

Wiele razy bywalem w Czechach, ale nie zauwazylem tam modlacych sie
wiernych w kosciolach. Na Hradczanach kosciol don Wita jest
wykorzystywany jako miejsce wycieczek turystycznych. Zreszta podobne
wrazenie odnioslem w Stephansdom we Wiedniu.

Co do lustracji to zgoda. Ale u nas rzadzi bolkowa nocna zmiana wiec nie
licz na rozliczenie sie z mordercami.

Data: 2012-03-24 14:26:59
Autor: jr
Kolejna zas³ona dymna
On 24 Mar, 21:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

wykorzystywany jako miejsce wycieczek turystycznych. Zreszta podobne
wrazenie odnioslem w Stephansdom we Wiedniu.

No i co z tego?
Wiesz co mówi± Czesi i Niemcy? ¯e Polska jest krajem pe³nych ko¶cio³ów
i kradzionych samochodów. Tyle mamy z nawiedzonej t³uszczy.

Co do lustracji to zgoda. Ale u nas rzadzi bolkowa nocna zmiana

Z Matk± Boska w klapie nawiedzony cielaku.

 wiec nie
licz na rozliczenie sie z mordercami.

Widzê, ¿e nawet ci na tym nie zale¿y.
jb

Data: 2012-03-25 11:10:52
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-24 22:26, jr pisze:
No i co z tego?
Wiesz co mówi± Czesi i Niemcy? ¯e Polska jest krajem pe³nych ko¶cio³ów
i kradzionych samochodów. Tyle mamy z nawiedzonej t³uszczy.

A wiesz jaka jest skala wyludzen odszkodowan komunikacyjnych przez
Niemcow ? Oni ida rasia w rasie z ruska mafia, ale oskarzaja Polakow.

Data: 2012-03-25 14:51:02
Autor: Leprechaun
Kolejna zas³ona dymna

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f6ee123$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To tak samo jak ty oskar¿asz Niemców, swoich pobratymców!

BomBel

Data: 2012-03-26 06:18:12
Autor: Pohook
Kolejna zas³ona dymna
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]

wrazenie odnioslem w Stephansdom we Wiedniu.

Co do lustracji to zgoda. Ale u nas rzadzi bolkowa nocna zmiana wiec nie

Gdyby by³o tak jak piszesz gni³by¶ dzi¶ w pierdlu pisowski pó³g³ówku!

Data: 2012-03-25 08:04:17
Autor: Leprechaun
Kolejna zas³ona dymna

U¿ytkownik "Jacek Bia³y" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d1dafb0c-b3f5-493d-915f-671158b6b1c9do4g2000vbb.googlegroups.com...
Dlaczego w Czechach nie ma tak ¿enuj±cych problemów na linii pañstwo-
ko¶ció³? Otó¿ w Republice Czeskiej zrobiono porz±dn± lustracjê,
poobcinano czerwone macki i nie ma komu m±ciæ wody!

Bzdury wa¶æ wygadujesz. Spo³eczeñstwo czeskie jest w wiekszo¶ci ateistyczne. Maj± w nosie nielicznych sukienkowych.

BomBel

Data: 2012-03-25 12:20:33
Autor: jr
Kolejna zas³ona dymna
On 25 Mar, 08:04, " Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.jw> wrote:
U¿ytkownik "Jacek Bia³y" <jacekbia...@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:d1dafb0c-b3f5-493d-915f-671158b6b1c9do4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

To w³a¶nie powiedzia³ Havel. Nie mieli kleru, wiêc nie potrzebny by³
im kompromis z komuchem.
jb

Data: 2012-03-25 22:04:22
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-25 21:20, jr pisze:
To w³a¶nie powiedzia³ Havel. Nie mieli kleru, wiêc nie potrzebny by³
im kompromis z komuchem.

Jacy oni ?

Data: 2012-03-25 14:35:59
Autor: jr
Kolejna zas³ona dymna
On 25 Mar, 22:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu2012-03-2521:20, jr pisze:

> To w³a¶nie powiedzia³ Havel. Nie mieli kleru, wiêc nie potrzebny by³
> im kompromis z komuchem.

Jacy oni ?

Oczywi¶cie Czesi!
Kler by³ nieliczny, dlatego mia³ znikomy wp³yw na spo³eczene opinie..
Ludzie instynktownie uznali, ¿e Havel to jest kto¶ na odpowiednim
poziomie. U nas zdrowy rozs±dek zast±pi³y 'autorytety' namaszczane
przez Ko¶ció³. Zubeczonym biskupom i kardyna³om zale¿a³o na lansowaniu
ludzi sobie podobnych, z którymi czuli siê bezpiecznie. To tyle na
dzi¶.
jb

Data: 2012-03-26 00:05:31
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-25 23:35, jr pisze:
On 25 Mar, 22:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Bzdura, oczywiscie Havel to gosc na poziomie, ktory potrafil sie
postawic i sowietom i niemcom. Obecnym wladcom tego brakuje dlatego bali
sie pojechac na Jego pogrzeb.

Ale to tw bolek wykorzystywal symbole religijne w walce o wladze.
Pamietasz ten znaczek wpiety w klape marynarki ?

A kwass to juz w ogole przeszedl samego siebie w zaprzanstwie i nie mam
tylko tu na mysli Marka Siwca calujacego na jego prikaz ziemie po
ladowaniu smiglowca, ale przede wszystkim ta jego nachalnosc do
wtranzalania sie do papa mobile i calowanie po rekach JP2.

Data: 2012-03-26 04:10:01
Autor: jr
Kolejna zas³ona dymna
On 26 Mar, 00:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> przez Ko¶ció³.Zubeczonymbiskupomi kardyna³om zale¿a³o na lansowaniu
> ludzi sobie podobnych, z którymi czuli siê bezpiecznie. To tyle na

Bzdura,

Jaka bzdura?
Kto pomóg³ bezpiece wylansowaæ te wszystkie gnidy, je¶li nie Kosció³?
Czeski Ko¶ció³ nie chcia³ wspó³pracowaæ, wiêc zosta³ unicestwiony.
Mimo tego (a mo¿e w³a¶nie dlatego) Czesi zachowali zdolno¶æ
samodzielnego my¶lenia i w kluczowym momencie nie pomylili siê. W
czasie strajku generalnego pojawi³ siê w Pradze owacyjnie witany
Dubczek, lecz prezydentem zosta³ ma³o jeszcze znany Havel.

A kogo to dzisiaj obchodzi?
jb

Data: 2012-03-26 16:02:11
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-26 13:10, jr pisze:
[...]

Bzdura goni bzdure.

Gdybys zyl w PRL-u to bys pamietal przesladowania kk, m.in. zabojstwa
ksiezy.

A kosciol w Czechach od czasow Husa byl protestancki, latwo bylo go wiec
spacyfikowac.

Data: 2012-03-26 08:09:44
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 26 Mar, 16:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Bzdura goni bzdure.

Gdybys zyl w PRL-u to bys pamietal przesladowania kk, m.in. zabojstwa

Straaszne...
Na szczêscie ubekom w sutannach krzywda siê nie sta³a. Mieli wa¿ne
zadania.

A kosciol w Czechach od czasow Husa byl protestancki

Jak zwykle nie masz racji. Husa spalili i w wiekszo¶ci przywrócono KK.

, latwo bylo go wiec
spacyfikowac.

I co to ma do tematu?!
To, ze w odró¿nieniu do czeskiego polski kosció³ przetrwa³, jest
naszym nieszczê¶ciem, a nie powodem do chwa³y (powiniene¶ odró¿niaæ
interes ogó³u od prywatnych emocji). Równiez pontyfikat JP II nie
wyszed³ nam na dobre. Wojty³³a mia³ byæ nastepc± Wyszyñskiego i w tej
roli bardziej przyda³by siê Polsce.
jb

Data: 2012-03-26 17:16:10
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-26 17:09, Jacek Bia³y pisze:
Jak zwykle nie masz racji. Husa spalili i w wiekszo¶ci przywrócono KK.

W wiekszosci Czesi sa bezwyznanowi, a najwiecej kosciolow jest
pozostaloscia po protestantyzmie. Czesi nigdy nie zapomnieli przymusowej
katolicyzacji przez Habsburgow. Dlatego kosciol nie gra wiekszej roli w
zyciu Czechow.

Data: 2012-03-26 09:43:25
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 26 Mar, 17:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

pozostaloscia po protestantyzmie. Czesi nigdy nie zapomnieli przymusowej
katolicyzacji przez Habsburgow. Dlatego kosciol nie gra wiekszej roli w

Dziêki temu s± madrym narodem, który sobie poradzi³ z lustracj± i
dekomunizacj±. Nie rozumiesz tego jeszcze, ¿e g³ównym no¶nikiem
sowietyzmu jest w Polsce ko¶ció³ katolicki?
jb

Data: 2012-03-26 19:39:24
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-26 18:43, Jacek Bia³y pisze:

[...]

Jak zwykle zmylasz, nosnikiem bolszewizmu w czeciej peloskiej sa tacy
osobnicy jak ty, ktorzy widzieli ubekow w sutannach, a i teraz miewaja
omamy.

Data: 2012-03-26 14:01:29
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 26 Mar, 19:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> sowietyzmu jest w Polsce ko¶ció³ katolicki?

Jak zwykle zmylasz, nosnikiem bolszewizmu w czeciej peloskiej sa tacy

Odwracasz kota ogonem. Ile masz lat?
jb

Data: 2012-03-27 11:56:01
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-26 23:01, Jacek Bia³y pisze:
Odwracasz kota ogonem.

Ponoc widziales ubekow w sutannach. Samo o tym pisales :)

Data: 2012-03-27 12:40:00
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 27 Mar, 11:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu2012-03-2623:01, Jacek Bia³y pisze:

> Odwracasz kota ogonem.

Ponoc widziales ubekow w sutannach. Samo o tym pisales :)

Pisa³em o ubekach w sutannach, jak na przyk³ad kardyna³ D±browski,
g³ówny inicjator okr±g³ego sto³u ze strony ko¶cielnej. Chcesz znaæ
dalsze nazwoska, zajrzyj na strony IPN, albo przeczytaj sobie ksi±zkê
ksiedza Isakowicza-Zaleskiego.

jb

Data: 2012-03-27 22:02:44
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-27 21:40, Jacek Bia³y pisze:
[...]

Ksiadz Isakowicz pisze o inwigilacji przez ubekow i esbekow takich jak ty.

Ubekow w sutannach ty osobiscie ich widziales, tak pisales. :)

Data: 2012-03-27 14:49:26
Autor: jr
Kolejna zas³ona dymna
On 27 Mar, 22:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> ksiedza Isakowicza-Zaleskiego.

Ksiadz Isakowicz pisze o inwigilacji przez ubekow i esbekow takich jak ty..

Wyzywasz siê jak dzieciak na podwórku

Ubekow w sutannach ty osobiscie ich widziales, tak pisales. :)

Ja pisa³em wyra¼nie, ¿e nie chcê mieæ do czynienia z ubekami w
sutannach. Resztê dopisa³a twoja fantazja.
jb

Data: 2012-03-27 23:54:48
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-27 23:49, jr pisze:
Ksiadz Isakowicz pisze o inwigilacji przez ubekow i esbekow takich jak ty.

Wyzywasz siê jak dzieciak na podwórku

To ty widziales ubekow w sutannach, nie ja.

Data: 2012-03-28 14:16:37
Autor: jr
Kolejna zas³ona dymna
On 27 Mar, 23:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wyzywasz siê jak dzieciak na podwórku

To ty widziales ubekow w sutannach, nie ja.

Widzia³em tu Stefana. Pobaw sie z nim w pomidora!
jb

Data: 2012-04-03 06:16:42
Autor: stevep
Kolejna zas³ona dymna
Dnia 28-03-2012 o 23:16:37 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³(a):

On 27 Mar, 23:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wyzywasz siê jak dzieciak na podwórku

To ty widziales ubekow w sutannach, nie ja.

Widzia³em tu Stefana. Pobaw sie z nim w pomidora!
jb

Nie ka¿dy podobny tobie idiota dost±pi tego zaszczytu.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-03-28 06:52:56
Autor: stevep
Kolejna zas³ona dymna
Dnia 27-03-2012 o 21:40:00 Jacek Bia³y <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³(a):

On 27 Mar, 11:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

g³ówny inicjator okr±g³ego sto³u ze strony ko¶cielnej. Chcesz znaæ
dalsze nazwoska, zajrzyj na strony IPN, albo przeczytaj sobie ksi±zkê

Eeee, to byli przebierañcy.

Data: 2012-03-26 17:39:30
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
[...]

Glupi¶, gdyby nie pielgrzymka JP2 do PRL nigdy komuna by nie upadla.
Rozumiem, ¿e têsknisz za komun± :)

Data: 2012-03-26 09:50:07
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 26 Mar, 17:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> roli bardziej przyda³by siê Polsce.

Glupi¶, gdyby nie pielgrzymka JP2 do PRL nigdy komuna by nie upadla.

Kto ci to znowu powiedzia³?
Zageszczaj±ca siê fala protestów lat 70 i przegrany przez ZSRS wy¶cig
zbrojeñ musia³ doprowadziæ do upadku tego systemu. Pytanie tylko, w
jaki sposób. Moim zdaniem III RP, któr± Kosció³ z komun± wymyslili w
magdalence jest najgorszym wariantem wyj¶cia z komunizmu. Znacznie
gorszym od czeskiego.
jb

Data: 2012-03-26 19:40:51
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-26 18:50, Jacek Bia³y pisze:
[...]

Znowu zmyslasz. Ani wtedy CCCP nie przegrywal wyscigu zbrojen, ani nie
bylo fali protestow. Widac, ze tesknisz za komuna :)

Data: 2012-03-26 14:11:52
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 26 Mar, 19:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> zbrojeñ musia³ doprowadziæ do upadku tego systemu.

Znowu zmyslasz. Ani wtedy CCCP nie przegrywal wyscigu zbrojen, ani nie

Wyscig zbrojeñ przegrali po wprowadzeniu broni neutronowej. Dziêki tej
broni nie mogli przeprowadziæ ataku si³ konwencjonalnych, w której
mieli przewagê.
Fala protestów: 70-71, 76, 77 - Pyjas. 80 - lipiec, 80 - sierpieñ.
¯adna poprzednia dekada nie widzia³a takiej serii.

jb

Data: 2012-03-27 11:59:33
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-26 23:11, Jacek Bia³y pisze:
[...]

70 jesli juz, Pyjas to prowokacja esbekow, ktorzy dazyli do przejecia
wladzy od Gierka co im sie udalo w 1980 kiedy Gierek byl juz schorowany.
Zapomniales o Radomiu w 1976, ktory rowniez byl esbecka prowokacja. Mowi
o tym Gierek w Przerwanej dekadzie.

Do przejecia wladzy dazyli jeruzel i kiszczak stad te prowokacje. Ten
zbrodniarz jeruzel nie zostal rozliczony nie tylko ze stanu wojennego,
ale rowniez za masakre w 1970. Nic dziwnego, bo komorra przyjmuje go w
palacu namiestnikowskim.

Data: 2012-03-27 12:04:29
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-27 11:59, u2 pisze:

[...]

Robota esbekow : zabojstwo ksiedza Kotlarza z Radomia :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Kotlarz

Zosta³ zaliczony przez w³adze komunistyczne w poczet "radomskich
bandytów" i poddany represjom. Wzywany na przes³uchania, przeszed³ tzw.
¶cie¿ki zdrowia. Kilkakrotnie zosta³ brutalnie pobity przez
funkcjonariuszy SB. 15 sierpnia 1976 zas³ab³ podczas odprawianego
nabo¿eñstwa. Dzieñ pó¼niej przyjêto go do Wojewódzkiego Szpitala
Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Krychnowicach. Zmar³ 18 sierpnia
tego samego roku w niewyja¶nionych okoliczno¶ciach.

Data: 2012-03-27 13:04:05
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 27 Mar, 12:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Krychnowicach. Zmar³ 18 sierpnia
tego samego roku w niewyja¶nionych okoliczno¶ciach.

Tak?
I co dla niego zrobi³a lokalna kuria? Mo¿e wyja¶ni³a okoliczno¶ci jego
¶mierci? Pewnie nie warto by³o w imiê dobrych stosunków z komuszym
pañstwem.
Tutaj zreszt± nie chodzi o wyliczanki, ani o moralne oceny takich, czy
innych ludzi. Chodzi o dostrze¿enie mechanizmów, jakie zachodz± miedzy
komunistycznym aparatem, a ko¶cielna hierarchi±. A te s± najczêsciej
niebezpieszne dla ogó³u spo³eczeñstwa.
jb

Data: 2012-03-27 22:24:49
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-27 22:04, Jacek Bia³y pisze:
[...]

Tak twierdzo osobnik, ktory widzial ubekow w sutannach :)

Data: 2012-03-27 12:46:14
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 27 Mar, 11:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

wladzy od Gierka co im sie udalo w 1980 kiedy Gierek byl juz schorowany.
Zapomniales o Radomiu w 1976, ktory rowniez byl esbecka prowokacja. Mowi

Niech sobie mówi... Faktem jest, ¿e komunisci ¿arli siê ze soba coraz
bardziej, a spo³eczeñstwo coraz wy¿ej podnosi³o g³owê. Zyndromy
schy³ku komuny i tyle. Andriej Amarlik zastanawia³ siê wtedu, czy
zwiazek Sowiecki przetrwa do roku 1984. Pomyli³ sie niewiele.

Do przejecia wladzy dazyli jeruzel i kiszczak stad te prowokacje. Ten
zbrodniarz jeruzel nie zostal rozliczony nie tylko ze stanu wojennego,
ale rowniez za masakre w 1970.

Kto kaza³ siê modliæ za rz±d Kiszczaka?
jb

Data: 2012-03-26 10:01:43
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
Rozumiem, ¿e têsknisz za komun± :)

Ruzumiem, ¿e zaw³aszczasz polsk± racje stanu do katolickiego getta?
Jest to typowy dla was egoizm wyznaniowy (J. Mackiewicz - W cieniu
krzy¿a). Nie powiniene¶ nazywaæ komunist± ka¿dego, komu siê kosció³ w
polsce nie podoba. Robicie wiêcej zamêtu ni¿ Gazeta Wyborcza. Uwa¿acie
siê za rycerzy walcz±cych z komunistami, lecz nikt nie odda³ im
przys³ug wiekszych od was. ¦mieszni ludzie, po¿yteczni idioci -
o¶mieszacie siebie i innych, dlatego jeste¶cie im potrzebni.
jb

Data: 2012-03-26 19:44:07
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-26 19:01, Jacek Bia³y pisze:
[...]

Komunistow obecnie nie ma, sa agenci wrazej razwietki wytrenowani przez
GRU, BND i rozne inne specsluzby i oni trzymaja wladze w czeciej
peloskiej, choc czasami sie gryza jak widac po aresztowaniu gen.
Czempinskiego.

Widac, ze tesknisz za prylem. :)

Data: 2012-03-26 14:13:25
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna

Widac, ze tesknisz za prylem. :)

Nie b±d¼ z³o¶liwy, je¶li nie chcesz, bym ci sie odp³aci³.
jb

Data: 2012-03-27 12:01:30
Autor: u2
Kolejna zas³ona dymna
W dniu 2012-03-26 23:13, Jacek Bia³y pisze:
Widac, ze tesknisz za prylem. :)
Nie b±d¼ z³o¶liwy, je¶li nie chcesz, bym ci sie odp³aci³.

Ty nie chcesz sie odplacic, ty chcesz moich pieniedzy.

Data: 2012-03-27 12:48:09
Autor: Jacek Bia³y
Kolejna zas³ona dymna
On 27 Mar, 12:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie b±d¼ z³o¶liwy, je¶li nie chcesz, bym ci sie odp³aci³.

Ty nie chcesz sie odplacic, ty chcesz moich pieniedzy.

Naprawdê?! A du¿o ich masz u2?
jb

Data: 2012-03-26 06:17:03
Autor: Pohook
Kolejna zas³ona dymna
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2012-03-25 21:20, jr pisze:
> To w³a¶nie powiedzia³ Havel. Nie mieli kleru, wiêc nie potrzebny by³
> im kompromis z komuchem.

Jacy oni ?

Takie pó³g³ówki jak ty!

--