Kolejna żenada Bolka

Data: 2009-02-24 09:36:42
Autor: Roman Rumian
Kolejna żenada Bolka
Szanowni Państwo,

nikt lepiej nie demaskuje i kompromituje Wałęśę niż on sam.
Co ciekawe, tym razem prowokuje go fachowo do tego "Stokrotka".
Czyżby ten AM i "skarb narodowy" został zkreślony przez twarde jądro naszej demokracji ?

http://www.tvn24.pl/5378,1,kropka_nad_i.html

Ukłony

Roman Rumian

P.S. Środkowy i dolny film.

Data: 2009-02-24 01:59:13
Autor: Mariusz Merta
Kolejna żenada Bolka
a czego sie bylo spodziewac, ze ta sielanka bedzie trwala wiecznie ?
Przeca bolek ma wielkie aspiracyje ;-) jako medrzec jewropy...
zdaje sie, ze potraktowano go w tejze jewropce jak swego czasu w
demoludach traktowano todora ziwkowa...po prostu cokowiek ziwkow
powiedzial, bylo to rownie yntelygentne co bolka, brezniew kwitowal
krotko "zamknij sie todor"
odnosze wrazenie, ze nasz "skarb narodowy" ktos potraktowal podobna
impertynencja wiec zaczal sie zalic ze odejdzie...ale przekalkulowal
sobie, ze poki co mozna  jeszcze sie pozywic...zanim dostanie kopa...a
wlasnie dostej kopa na zasadzie, murzyn zrobil swoje, murzyn moze
odejsc...
istnieje tez mozliwosc, ze facet naprawde uwierzyl, ze jako "medrzec"
duzo moze i probuje cos z tym zrobic, wiec trzeba mu pokazac jego
miejsce w szyku...
inna sprawa, czy on to zrozumie cze pojdzie na udry z "ludzmi
rozumnymi"
Osobiscie obstaje za tym drugim, jego zadecie nie pozwoli mu zauwazyc,
ze jest laleczka z kijkiem w d*** podobnie jak michnik zreszta...
tu sie toczy ostra walka polityczna o wplywy i kase...rzecz wtym, ze
system sie wali i sily tajemne nie maja czasu na duzery, zwlaszcza, ze
moim zdaniem ktos kogos wyrolowal...zdaje, ze marcinkiewicz wyrolowal
(kon)donka i ekipe...
co swiadczy o tym, ze mercinkiewicz nie jest glupi...a ze kanalia...to
juz inna sprawa...
ciekawi mnie jako sie zachowa wobec swojej rodziny...
po prostu, czy zapewni im jakas pomoc czy oleje jak pawlak swoja...
Mariusz Merta

Data: 2009-02-24 11:20:50
Autor: Roman Rumian
Kolejna żenada Bolka
Panie Mariuszu,

Mariusz Merta pisze:
(...)
[...]

Pan Marcinkiewicz to niestety chloptas w krotkich spodenkach i nie wyrolowal sloneczka Peru - ten rezultat powstalby identycznie gdyby M. nie istnial. Przewrocilby sie na nim kazdy rzad, chyba nawet UPR-u. ;-)
Do tego parasol medialny zwiniety, bo widac na horyzoncie nowa "duszenke" - Pana Rossatiego.

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 11:00:40
Autor: Piotr
Kolejna żenada Bolka
Dnia Tue, 24 Feb 2009 09:36:42 +0100, Roman Rumian napisał(a):

nikt lepiej nie demaskuje i kompromituje Wałęśę niż on sam.
Co ciekawe, tym razem prowokuje go fachowo do tego "Stokrotka".
Czyżby ten AM i "skarb narodowy" został zkreślony przez twarde jądro naszej demokracji ?

Co ciekawe, to z częscią wywodów Walizy się zgadzam, potomstwo katów
Polaków nie powinno od Rzezpospolitej doznawać żadnych splendorów.
Bowiem nie odpowiada się za zbrodnie przodków w takim stopniu, w jakim
się po nich nie dziedziczy majątku, czy wpływów.
pzdr
Piotr
PS. Waliza i Stokrotka poczerwienieli przy tej szczerej rozmowie, w
końcu ich dotyczyła osobiście.

Data: 2009-02-24 11:16:00
Autor: Roman Rumian
Kolejna żenada Bolka
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
[...]

to słuszna zasada, ale Pan Cenckiewicz wyraźnie się deklaruje (nie chowa/przemilcza) jako wnuk SB-ka, który chce naprawiać i rekompensowac zło wyrządzone przez dziadka, i, chyba się Pan zgodzi, że robi to solidnie ?
W końcu, nie takie ważne KTO mówi, ale co i jak (logika, fakty, dokumenty), nieprawdaż ?

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 02:20:57
Autor: Panslavista
Kolejna żenada Bolka
On 24 Lut, 11:16, Roman Rumian <gerum...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)

> [...]

zło wyrządzone przez dziadka, i, chyba się Pan zgodzi, że robi to solidnie ?
W końcu, nie takie ważne KTO mówi, ale co i jak (logika, fakty,

Panie Romanie, nie ważne co kto mówi, ważne są owoce tej mowy...
PIszę to po to, ze epatowanie się gadaniem narobiło w Polsce od 1980
roku nieobliczalnych strat i szkód.

Data: 2009-02-24 11:31:17
Autor: Roman Rumian
Kolejna żenada Bolka
Panie Jerzy,

Panslavista pisze:
(...)
Panie Romanie, nie ważne co kto mówi, ważne są owoce tej mowy...
PIszę to po to, ze epatowanie się gadaniem narobiło w Polsce od 1980
roku nieobliczalnych strat i szkód.

Prawda.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 13:17:34
Autor: ColgatesBilly
Kolejna żenada Bolka

"Panslavista" <panslavista.gugu@gmail.com> wrote in message news:474c066c-680d-4ff8-b70b-fc90a2116ef0w35g2000yqm.googlegroups.com...
On 24 Lut, 11:16, Roman Rumian <gerum...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)

> [...]

Panie Romanie, nie ważne co kto mówi, ważne są owoce tej mowy...
PIszę to po to, ze epatowanie się gadaniem narobiło w Polsce od 1980

-- -- -- -- -- -

Oj to-to  (taz caly czas pisze..   i zara mi sie PiS przypomina ;)

Data: 2009-02-24 02:25:04
Autor: Panslavista
Kolejna żenada Bolka
On 24 Lut, 11:16, Roman Rumian <gerum...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)

> [...]

zło wyrządzone przez dziadka, i, chyba się Pan zgodzi, że robi to solidnie ?
W końcu, nie takie ważne KTO mówi, ale co i jak (logika, fakty,

Każde działanie niezgodne z Polską Racją Stanu (przypominam Jurka
Koniora), a ta jest niezmienna od ponad 1000 lat, lub omijającą ją
mści się na Polsce i Polakach - wcześniej niż później...
Czyli ogólnie" nie ważne co kto gada, ważne owoce tego gadania...

Data: 2009-02-24 11:31:57
Autor: Piotr
Kolejna żenada Bolka
Dnia Tue, 24 Feb 2009 11:16:00 +0100, Roman Rumian napisał(a):

[...]

To bardziej dotyczyło stokrotkowatych, niż doktora z IPN, być
historykiem to w IIIRP żaden splendor.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-24 15:43:15
Autor: =heÂŽsk=
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 09:36:42 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

Szanowni Pa?stwo,

nikt lepiej nie demaskuje i kompromituje Wa???? ni? on sam.

 witaj roman,  wiem, ze srodowisko akademickie nie cierpi walesy.
 to poczucie winy, ze zwykly robol wzial sie za rozwalenie
 systemu w ktorym partyjne, uczelniane towarzystwo wzajemnej
 adoracji zbijalo pianke z samej przynaleznosci do "elyty".
 faktem jest, ze walesa to zaden orator, to prosty robotnik
 ktory przez przypadek zostal prezydentem, a wczesniej dal
 kopa niektorym "wyksztalciuchom" po wuml-u. dobrze sobie
 zdaje sprawe, ze nienawisc kaczynskich do walesy przenosi sie
 posrednio na innych zwolennikow pis. zapytam wprost: dlaczego
 to walesa musial ruszyc tylek kiedy srodowisko akademickie  walilo w lapy az puchly z milosci do komunistycznej wladzy?
 zabraklo odwaznych czy byli az tak "przystosowani" ? tak,  walesa to "prosty robol" i reaguje emocjonalnie. jakbys ty
 reagowal gdyby opluwal cie byle gowniarz, ktorego dziadek
 przygotowal "kwity" do ksiazki wielkiego historyka, ktory
 to historyk w 81 mial 10 lat i gie wie o tamtych czasach.
 nie bronie walesy ale neguje to cale gowniarstwo dziennikarskie
 czy "historykow" opluwajacych kogo sie da bo sa juz "starzy"
 i z innej epoki. czy twoje oburzenie bedzie rownie wielkie
 kiedy ktos wyleje fekalie na rydzyka tak jak ty na walese?

 --

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet by³ ziemiš niczyjš

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-02-24 16:03:14
Autor: Roman Rumian
Kolejna zenada Bolka
Henryk,

=heÂŽsk= pisze:
(...)
 wiem, ze srodowisko akademickie nie cierpi walesy.

To nieprawda - zanadto upraszczasz. Humaniści go raczej lubia, a techniczni odwrotnie, ale nie en bloc. Ludzie na uczelniach też sa podatni na manipulacje, propagande, mają tradycje wyniesione z domu.

 to poczucie winy, ze zwykly robol wzial sie za rozwalenie
 systemu w ktorym partyjne, uczelniane towarzystwo wzajemnej
 adoracji zbijalo pianke z samej przynaleznosci do "elyty".

Znowu widzisz to zbyt prosto. Były duże różnice miedzy uczelniami, wydziałami, katedrami. Jak akurat pracuję w jednostce która była sola w oku władz PRL. Stąd wystartował do polityki Tadeusz Syryjczyk, szef Solidarności naszego wydziału. Oczywiście, cwaniaków korzystających z przywilejów władzy nie brakowało. Jednym z nich był Marek Siwiec.

[...]

Wiesz co, chyba za mało wiesz lub czytałeś o tamtych czasach, ale może posłuchaj co mówia Gwiazdowie PRAWDZIWI LIDERZY opozycji w słynnym filmie o Wałęsie. Mnie dane było rozamawiac z prawdziwymi opozycjonistami WTEDY ( z Gdańska, Nowej Huty, Wrocławia) i z tego pytania widać, że nie wiesz wszystkiego, masz swoja prawdę, której kurczowo sie trzymasz. Ja to przymuję do wiadomości.

[...]

Przepraszam, ale to co wyciagneli i opisali Gontarczyk Z Cenckiewiczem to FAKTY i DOKUMENTY, i prosze Cię, pozwól mi własną ocenę tego, czy były prawdziwe, i czy trzymaja sie logicznej kupy, oraz, co najważniejsze, jakie są OWOCE.
Wałęsa popełnia ogromne nadużycie odmawiając oceny ludziom, którzy nie znali tatmtych czasów. To absurdalne. Im historyk z odleglejszego czasu tym spokojniej i lepiej jest w stanie oceniać, oczywiście, gorzej z dowodami, które mogą znikać. Jeśli chcesz, mogę Ci przypomnieć długą listę ciężkich i obciążających Wałęsę faktów.

W przypadku Ojca Rydzyka TAK NIE JEST, więc to nieuzasadnione porównanie.

Trzymaj się

Roman R.

Data: 2009-02-24 16:49:48
Autor: ali
Kolejna zenada Bolka
Roman Rumian <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał(a):
Henryk,

=heÂŽsk= pisze:
(...)
no cóż może wiedzieć haski?
otumaniony mitami
kto to przeszedł wie
że takie bolki wycięli z Solidarności wszystkich  trzeźwo myślących
a nierozgarniętymi łatwo dało się manipulować
skutki do dziś zbieramy

Data: 2009-02-24 18:54:47
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 16:49:48 +0000 (UTC), "ali "
<ali57@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

no cóż może wiedzieć haski?

 a tys co ptica? kto cie reanimowal ?

otumaniony mitami

 a ty co, naczytales bibuly czy trybuny ludu?

kto to przeszedł wie

 tak, tak, dzis kombatantow z opornikiem w klapie przybywa.

że takie bolki wycięli z Solidarności wszystkich  trzeźwo myślących

 jakies przyklady ? twoim idolem jest michnik czy kiszczak ?

a nierozgarniętymi łatwo dało się manipulować

 czujesz sie zmanipulowany papierowy tygrysie ?

skutki do dziś zbieramy

 to sobie zbierajcie.

--

 HeSk

Data: 2009-02-24 18:54:47
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 16:03:14 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

To nieprawda - zanadto upraszczasz. Humaniści go raczej lubia, a techniczni odwrotnie, ale nie en bloc. Ludzie na uczelniach też sa podatni na manipulacje, propagande, mają tradycje wyniesione z domu.

 zdaje sobie z tego sprawe. byc moze uogolniam ale przy piwie
 z niektorych wylazi co taki "yntelygent" jest wart.

> [...]

Znowu widzisz to zbyt prosto. Były duże różnice miedzy uczelniami, wydziałami, katedrami. Jak akurat pracuję w jednostce która była sola w oku władz PRL. Stąd wystartował do polityki Tadeusz Syryjczyk, szef Solidarności naszego wydziału. Oczywiście, cwaniaków korzystających z przywilejów władzy nie brakowało. Jednym z nich był Marek Siwiec.

 siwiec to wyjatkowo niemily typ.
> [...]

Wiesz co, chyba za mało wiesz lub czytałeś o tamtych czasach, ale może posłuchaj co mówia Gwiazdowie PRAWDZIWI LIDERZY opozycji w słynnym filmie o Wałęsie.

 widzisz, nie bedziemy sie licytowac wiedza o tamtych czasach.
 gwiazdom pokazano to co sb chciala by zobaczyli. znam to z autopsji
 tyle, ze w moim przypadku bylismy zbyt dobrymi przyjaciolmi by dac
 sie zlapac na taki nr. "zyczliwy" esbek nomen omen byl z krakowa
 i mial na imie tak samo jak ja. spotkalem typka kilka lat pozniej,
 uciekl wzrokiem i udawal, ze sie nie znamy. zaraz po tym dowiedzialem
 sie, ze bozia rozliczyla go z tych wszystkich swinstw ktore wyrzadzil
 ludziom. jego pomagierow spotykam i dzis. "tacy chuje jak my sa
 potrzebni kazdej wladzy". oto podsumowanie tamtych lat. i co ?

Mnie dane było rozamawiac z prawdziwymi opozycjonistami WTEDY
(z Gdańska, Nowej Huty, Wrocławia) i z tego  pytania widać,

 ach, wiec uwazasz, ze inni oprocz twoich "prawdziwych" byli
 aktorami w tej zabawie z komuna? ci szarzy robili "czarna
 robote" by ci "prawdziwi" mogli dzis brylowac w polityce.

że nie wiesz wszystkiego, masz swoja prawdę, której

 nikt nie wie wszystkiego. wiem jedno, ze sb podkladala
 falszywki by rozwalic "Solidarnosc". mozemy kiedys o tym
 powspominac ale nie tu, na psp. tu az sie roi od "agentow".

kurczowo sie trzymasz. Ja to przymuję do wiadomości.

 niczego kurczowo sie nie trzymam. ty masz swoja prawde,
 ja mam swoja. obaj znamy ja z wlasnych doswiadczen.  moze ty wiesz lepiej, a moze ja nie mowie wszystkiego.
> [...]
Przepraszam, ale to co wyciagneli i opisali Gontarczyk Z Cenckiewiczem to FAKTY i DOKUMENTY,

 czy uwazasz, ze walesa bedac przy korycie w 1-wszej kolejnosci  nie dobral sie by do tych dokumentow albo sb kompromitowalaby  takiego agenta? historykom w pepegach te "fakty i dokumenty"
 dostaczono pod nos. pamietasz jaroszewicza? tez mial kwity.

i prosze Cię, pozwól mi własną ocenę tego, czy były prawdziwe,
  a ty pozwol na moja ocene tego co widzialem.

i czy trzymaja sie logicznej kupy, oraz, co najważniejsze, jakie są OWOCE.

 a jakie sa? walesa i papiez sa opluwani notorycznie. o to walczyles ?

Wałęsa popełnia ogromne nadużycie odmawiając oceny ludziom, którzy nie znali tatmtych czasów.

 gdyby ocena nie byla tendencyjna walesa by sie tak nie ciskal.

To absurdalne. Im historyk z odleglejszego czasu tym spokojniej i lepiej jest w stanie oceniać,

 chyba, ze robi to na zamowienie wspierany archiwum dziadka...

oczywiście, gorzej z dowodami, które mogą znikać.

 albo sie pojawiac... na zamowienie.

Jeśli chcesz, mogę Ci przypomnieć długą listę ciężkich i obciążających Wałęsę faktów.

 faktow w twoim rozumieniu. wiem wiecej niz ty wiesz.

W przypadku Ojca Rydzyka TAK NIE JEST, więc to nieuzasadnione porównanie.

 a co sadzisz o tym:

"Już niedługo ruszy kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego.
Choć frekwencja zapewne nie będzie wysoko, to PO i PiS będą walczyć o
zwycięstwo, które będzie można przełożyć na poparcie w kraju. Dlatego
partie zabiegają o poparcie. Jarosław Kaczyński właśnie załatwił
poparcie ojca Rydzyka dla PiS - informuje tygodnik "Wprost".

 jest cacy ? no to sobie przypomnij o jakie "zbrodnie" oskarzany
 jest Rydzyk. poczytaj sobie zirhana, edela czy bigusia. wg nich
 to sa FAKTY i DOKUMENTY. "Rydzyk juz dawno powinien gnic w wiezieniu
 za te wszystkie oszustwa" i tu w/w podaja FAKTY i przedstawiaja
 DOKUMENTY swiadczace o winie Rydzyka. wg ciebie sa prawdziwe czy nie?
 tak samo jest z walesa. chlopisko sie miota kiedy slyszy takie
 brednie z ust gowniarza ktory jadl cielecinke z jednej miski  z dziadkiem ubekiem. nie "wermachtowcem" a ubekiem. i co ?

Trzymaj się

 ty tez. wiecej dystansu do bleblania maluczkich.

 --

 HeSk

Data: 2009-02-24 10:30:45
Autor: mrdevilyn
Kolejna zenada Bolka
On 24 Lut, 18:54, "< heÂŽsk >" < _bigbred...@interia.pl> wrote:

 tak samo jest z walesa. chlopisko sie miota kiedy slyszy takie
 brednie z ust gowniarza ktory jadl cielecinke z jednej miski
 z dziadkiem ubekiem. nie "wermachtowcem" a ubekiem. i co ?

To ten "gówniarz" pisał do kwasa pisma o rozkradzionych, zniszczonych
i zdekompletowanych przez walizę archiwach z teczki niejakiego
"bolka"? To ten "gówniarz" zatrudniał esbeków z Arłamowa jako
ochroniarzy walizy w czasie trwania jego prezydentury? To ten
"gówniarz" nazywał Walentynowiczowa "psychicznie chorą" za to że
twierdziła że esbe chciało ją otruć (fakt znalazł potwierdzenie
poźniej w esbeckich dokumentach, oczywiscie pewnie sfałszowanych",
LOL)? To ten "gówniarz" zorganizował i przeprowadził jawnie esbecka
"nocna zmiane"?
Wałęsa to kapuś, gnida i ludzki śmieć, świadczy o tym zilion
niewatpliwych i niepodwazalnych DOWODÓW. A ci którzy go jeszcze teraz
usiłują wybielać wbrew owym oczywistym faktom to takie same jak on
odpadki- albo skończeni idioci.
J-23

Data: 2009-02-25 07:18:17
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 10:30:45 -0800 (PST), mrdevilyn@gmail.com wrote:

> [...]

niewatpliwych i niepodwazalnych DOWODÓW. A ci którzy go jeszcze teraz
usiłują wybielać wbrew owym oczywistym faktom to takie same jak on

 brawo! brawo! patrz temat: szczekanie pieskow lancuchowych.

--

 HeSk

Data: 2009-02-25 20:14:33
Autor: naprany jak kruk!
Kolejna zenada Bolka
Tue, 24 Feb 2009 10:30:45 -0800 (PST), w
<64af4cff-01ba-4f5a-a49b-07bcc919fab7@j39g2000yqn.googlegroups.com>,
mrdevilyn@gmail.com napisał(-a):

[...]

na szczescie takie zerowe burki jak ty skoncza na smietniku historii heheheh

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel uświęca środki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborczą<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-02-24 19:44:35
Autor: Roman Rumian
Kolejna zenada Bolka
Henryk,

< heÂŽsk > pisze:
(...)
 widzisz, nie bedziemy sie licytowac wiedza o tamtych czasach.

Nie będziemy, zresztą ja, na moje sczęście chyba, nie wiedziałem za dużo.

[...]

Nic. To ... względna prawda. Wiesz, ja znam przykłady władzy, która takich ludzi nie potrzebowała, a napewno nie do takich celów i niezmiernie rzadko. Nie rozumiem pierwszego zdania.

(...)
 ach, wiec uwazasz, ze inni oprocz twoich "prawdziwych" byli
 aktorami w tej zabawie z komuna? ci szarzy robili "czarna
 robote" by ci "prawdziwi" mogli dzis brylowac w polityce.

Ależ skąd ! Większość z tych, co naprawdę dużo wycierpiała, straciła jest zapomniana, bo przecież komunę obalił sam Lechu z rodziną, dzięki geniuszowi przeciągnięcia esbeckich generałów na swoją stronę.
Łysiak pisze, że gdzieś w Portugalii tak autentycznie Walesa sie chwalił.
A, zapomniałem o zespole doradców Lecha: drogim Bronisławie, Onyszkiewiczu, Kuroniu czy Michniku.
Dziwnie są to ludzie z przeszłością w PZPR. Nic Ci to nie mówi ?

(...)
 niczego kurczowo sie nie trzymam. ty masz swoja prawde,
 ja mam swoja. obaj znamy ja z wlasnych doswiadczen.  moze ty wiesz lepiej, a moze ja nie mowie wszystkiego.

Może. Problem niemożliwości dyskusji z Tobą na ten temat polega na odrzucaniu przez Ciebie wszelkich faktów nt. Walesy z powodu osobistych, opisanych wyzej przezyc, ktorych trudno Ci nie wspolczuc.

(...)
[...]

Widzisz, Walesa byl agentem, prostym czlowiekiem ale bez klasy, z wybujalym ego, a wiec łatwą marionetka, pionkiem w rekach tych, którzy nim manipulowali, a wiec logiczne jest, ze z latwoscia mogli mu to udaremnic, bo przeciez nadal jest przydatny w grze !

(...)
i czy trzymaja sie logicznej kupy, oraz, co najważniejsze, jakie są OWOCE.

 a jakie sa? walesa i papiez sa opluwani notorycznie. o to walczyles ?

Walczylem i walcze o PRAWDE, bo ona jest najwazniejsza. Nie jest opluwaniem pisanie o faktach, mimo, że moga byc bolesne, jak chocby ta o zbytnim zagalopowaniu w ekumenizmie kochanego Jana Pawła.
Teraz lepiej widac jaka jest skala zaslug w tych zmianach ktore zaszly: prezydent Reagan kilkakrotnie spotykal sie z Gorbaczowem gdzie uzgadniane byly szczegoly demontazu dominacji Sowietow w Europie. Wojskowy wywiad i SB realizowaly scenariusz narzucony przez KGB (tak apropo, ogladelem ostatnio wywiad z premierem Olszewskim, ktory mowil o skandalicznej obronie przez Walese specjalnych praw dla resztek sowieckich sluzb w Polsce). Papiez i zwykli, przyzwoici ludzie sluchajacy jego slow nadziei i otuchy mieli oczywiscie wklad w tempo tego demontazu, ale przypisywanie tego wylacznie i glownie Walesie to zwyczajne chamstwo.

(...)
 gdyby ocena nie byla tendencyjna walesa by sie tak nie ciskal.

Jest też druga możliwość.

(...)
 chyba, ze robi to na zamowienie wspierany archiwum dziadka...

I udowadnia się to chamstwem i tupetem ?

oczywiście, gorzej z dowodami, które mogą znikać.

 albo sie pojawiac... na zamowienie.

Wszystkie ???

(...)
[...]

Sądzisz, że gdyby to były fakty to potezni przeciwnicy O. Rydzyka nie wykorzystali by ich biegiem do likwidacji RM i posadzenia go ?!

Walesa podobno rozwazal mozliwosc sadzenia C&G, ale rozsądni mu odradzili, więc chyba logiczne,że są niestety prawdziwe ?

Poparcie dla PiS jest prawdopodobnie metoda wyboru mniejszego zla i faktu obecnosci w nim grupy katolickich i narodowych poslow. Niewykluczone, ze rowniez jakichs obietnic (ochrony, wsparcia dla koncernu medialnego). Jesli czytasz felietonistow UPR wiesz jaki jest moj stosunek do tego.

(...)
 ty tez. wiecej dystansu do bleblania maluczkich.

A niedawno, zwracałem Ci uwagę za "bleblanie" Jarosława Kaczyńskiego.
Walesa nie jest maluczkim - ma sie za tytana i to jest żałosne.
Jego wykształcenie nie ma nic, a w każdym razie, bardzo niewiele do tego.
Historia zna pozytywne przyklady.

Pozdrowienia

Roman R.

Data: 2009-02-25 07:18:17
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 19:44:35 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

>  widzisz, nie bedziemy sie licytowac wiedza o tamtych czasach.
Nie będziemy, zresztą ja, na moje sczęście chyba, nie wiedziałem za dużo.

 zastanow sie. do pzpr nalezalo ok 3 mln "towarzyszy". wiekszosc to  wojsko, milicja, urzednicy roznych szczebli i kierownicy "waznych
 odcinkow". zsmp, przybudowka mlodziezowa pzpr skupila w sobie  w porywach do 1 mln "wiernych". spoleczenstwo w tamtych czasach to
 ok. 26 mln. odrzucmy polowe na niedorostkow, staruszkow i chlopow.
 pozostanie ok 10 z czego 3/10 to "wierni synowie partii". gdzie sa
 dzisiaj ta "walczaca z komunizmem zdrowa tkanka pzpr" ?
> [...]

Nic. To ... względna prawda. Wiesz, ja znam przykłady władzy, która takich ludzi nie potrzebowała, a napewno nie do takich celów i niezmiernie rzadko. Nie rozumiem pierwszego zdania.

 alez to proste. prowokacja to najlpepsza metoda. napuszczanie jednych
 na drugich by podzielonymi rzadzic to pomysl stary jak swiat.

(...)
> [...]

Ależ skąd ! Większość z tych, co naprawdę dużo wycierpiała, straciła jest zapomniana, bo przecież komunę obalił sam Lechu z rodziną, dzięki geniuszowi przeciągnięcia esbeckich generałów na swoją stronę.

 taka wersje propaguje lewica.

Łysiak pisze, że gdzieś w Portugalii tak autentycznie Walesa sie chwalił.

 a co pisze na ten temat nowak ?

A, zapomniałem o zespole doradców Lecha: drogim Bronisławie, Onyszkiewiczu, Kuroniu czy Michniku.

 gieremka poznalem w sytuacji kiedy zachowal sie jak ostatni buc.
 kuron zakladal "czerwone harcerstwo", michnik zeszmacil sie  z urbanem, onyszkiewicz wrocil do korzeni lewicowych.

Dziwnie są to ludzie z przeszłością w PZPR. Nic Ci to nie mówi ?

 i dzis ci ludzie wlasnie robia to co robia. ich zadaniem jest
 deprecjacja "Solidarnosci" i ludzi ktorzy ja tworzyli. jakimi
 metodami ? widac to golym okiem.
(...)
> [...]
Może. Problem niemożliwości dyskusji z Tobą na ten temat polega na odrzucaniu przez Ciebie wszelkich faktów nt. Walesy z powodu osobistych, opisanych wyzej przezyc, ktorych trudno Ci nie wspolczuc.

 mylisz sie. dyskusja nie polega na tym, ze mam przyjac twoja wersje,
 a ty moja. wiem swoje i widzialem swoje. wiem o sprawach o ktorych  ty nie wiesz.wiem jak manipulowano ludzmi by skakali sobie do gardel.
 wspolczucie pozostaw tym, ktorzy go potrzebuja. ja ci sie nie
 rewanzuje podobna "troska". moim zdaniem twoje widzenie moich
 pogladow wynika z mojej niecheci do jaroslawa kaczynskiego i czesci
 pis-u. szanuje lecha i jego "1-wsza dame" ale nie moge szanowac  kogos kto mieni sie nowym napoleonem. mialem nieprzyjemnosc byc
 na spotkaniu na ktorym ten blizniak prezentowal swoje prawdziwe
 oblicze. jego nienawisc az kipiala. a wszystko to "dla dobra kraju".

(...)
> [...]
>  dostaczono pod nos. pamietasz jaroszewicza? tez mial kwity.

Widzisz, Walesa byl agentem,

 wg historyka z tradycjami ubeckimi. sad uznal, ze nie byl.

prostym czlowiekiem ale bez klasy,

 tak, zgoda. kiedys potrafil przyciagnac tlumy, pozniej sie
 pogubil i jak to sie mowi "palma mu odbila". inna sprawa
 jest, ze kiedy zaczelo sie dzielenie lupow po nieboszcze PRL
 lapy wyciagali m.in. tacy jak kaczynscy, michnik czy inni.

z wybujalym ego,

 tak. uwierzyl w swoja "role dziejowa"

a wiec łatwą marionetka, pionkiem w rekach tych, którzy nim manipulowali,

 a jezeli sie mylisz i pogrobowcy sb tworza wlasnie
 taka "legende" by zgnoic "Solidarnosc" i ludzi ktorzy
 doprowadzili do obalenia komuny ?

a wiec logiczne jest, ze z latwoscia mogli mu to udaremnic, bo przeciez nadal jest przydatny w grze !

 nie jest logiczne. logioczne jest jedynie udowodnianie
 nowemu pokoleniu Polakow, ze PZPR nigdy nie istniala  a jezli nawet to byla to organizacja skladajaca sie  z "wartosciowych synow narodu" ktorzy w trosce o... itd,
 pokazuja, ze gdyby nie ten agent walesa w Polsce zyloby sie
 bogato, "woda bylaby czysta a trawa zielona". proste ?
>  a jakie sa? walesa i papiez sa opluwani notorycznie. o to walczyles ?

Walczylem i walcze o PRAWDE, bo ona jest najwazniejsza.

 a jezeli ci ktos ta parwde "podsuwa" ?

Nie jest opluwaniem pisanie o faktach, mimo, że moga byc bolesne,

 tak? a co sadzisz o opiniach krazacych o Rydzyku ?
 sa "bolesna prawda" czy FAKTAMI opartymi na pomowieniach ?

jak chocby ta o zbytnim zagalopowaniu w ekumenizmie kochanego Jana Pawła.

 oto Polska wlasnie. mielismy swojego papieza a nie potrafilismy
 tego wykorzysatc. wolelismy go opluwac. tak jak kuklinskiego.
 taka jest prawda.

Teraz lepiej widac jaka jest skala zaslug w tych zmianach ktore zaszly: prezydent Reagan kilkakrotnie spotykal sie z Gorbaczowem gdzie uzgadniane byly szczegoly demontazu dominacji Sowietow w Europie.

 reagan grozil moskwie wstrzymaniem pomocy gospodarczej, taka jest
 prawdziwa przyczyna "uleglosci" sowietow. nie powiesz chyba, ze
 to reagan zalozyl "S" a walesa byl jego agentem? ;o). taka wersja
 byla rozpowszechniana w 1-wszych dniach strajkow.

[...]

 dzis kazdy mowi swoja "prawde". faktem jest, ze walesa chcial
 "wyslizgac" rosjan. olszewski natomiast proponowal "za pysk i won!".
 pamietasz przypadkow pozary rafinerii ? oto skutek pomyslu wziecia
 ruskich "za pysk".kto mial racje?agent kgb zostal prezydentem rosji.

Papiez i zwykli, przyzwoici ludzie sluchajacy jego slow nadziei
i otuchy mieli oczywiscie wklad w tempo tego demontazu, ale przypisywanie tego wylacznie i glownie Walesie to zwyczajne chamstwo.

 alez komus zalezy by tak myslano. sadzisz, ze sb i kgb ot tak sobie
 darowalo walesie? przyklad juszczenki jest tu wyrazny...

(...)
>  gdyby ocena nie byla tendencyjna walesa by sie tak nie ciskal.
Jest też druga możliwość.

 jaka ?
(...)
>  chyba, ze robi to na zamowienie wspierany archiwum dziadka... I udowadnia się to chamstwem i tupetem ?

 a jak ty bys zareagowal ?

Wszystkie ???

 wystarczy kilka odpowiednio spreparowanych, sprzecznych
 informacji. czego sie najbardziej boja ludzie opozycji?
 ze w ich szeregach jest agent. wystaczy zasiac watpliwosc,
 zaczynaja sie wzajemne oskarzenia i organizacja idzie w rozsypke.
 i o to chodzi w tej zabawie "sluzb".
(...)
> [...]

Sądzisz, że gdyby to były fakty to potezni przeciwnicy O. Rydzyka nie wykorzystali by ich biegiem do likwidacji RM i posadzenia go ?!

 to dlaczego walesa jeszcze nie siedzi ?

Walesa podobno rozwazal mozliwosc sadzenia C&G, ale rozsądni mu odradzili, więc chyba logiczne,że są niestety prawdziwe ?

 nie sadze. lepiej nie brudzic sobe rak gownem.

Poparcie dla PiS jest prawdopodobnie metoda wyboru mniejszego zla i faktu obecnosci w nim grupy katolickich i narodowych poslow.

 PiS zmarnowal szanse porozumeinia z PO. po prostu wybujale
 ambicje jarka, a w czesci i donalda doprowadzily do tego, ze
 dzis mamy bryndze i wzajemne opluwanie sie. co ci to przypomina?
 pisalem wyzej. na tym polega ta zabawa "sluzb".

Niewykluczone, ze rowniez jakichs obietnic (ochrony, wsparcia dla koncernu medialnego).

 jestem za likwidacja abonamentu i placenia z naszych pieniedzy
 za widzimisie roznych politykow. zarobki miesieczne prezenterow
 tvp i dzienniakrzy w pepegach przecietnemu czlowiekowi sa suma
 abstrakcyjna i przekraczaja roczne zarobki kowlskiego. tak wiec
 dajmy sobie spokoj z arguemtami "obrony mediow".

Jesli czytasz felietonistow UPR wiesz jaki jest moj stosunek do tego.
  ooo, to ciekawe.
(...)

>  ty tez. wiecej dystansu do bleblania maluczkich.

A niedawno, zwracałem Ci uwagę za "bleblanie" Jarosława Kaczyńskiego.

 tak jaroslaw kaczynski jest zadnym wladzy dyktatorem.
 PiS bez niego bylby lepszy.

Walesa nie jest maluczkim - ma sie za tytana i to jest żałosne.

 tak jak jaroslaw kreuje sie na zbawce narodu. zenada.
 kawaler, ktory nie potrafi zawiazac sznurowadel, za przyjaciela
 ma kota, zywi sie u mamusi, nie posiad prawa jazdy ma aspiracje
 by zradzi 40 mln narodem? przy jego zachlannosci i obsesji wladzy
 walesa jest zaledwie zyczkiem.

Jego wykształcenie nie ma nic, a w każdym razie, bardzo niewiele do tego.

 ma i to wiele. na pewno w Polsce.

Historia zna pozytywne przyklady.

 aktor - prezydentem usa, agent kgb prezydentem rosji.

Pozdrowienia

 trzymaj sie wiosennie.

 --

 HeSk

Data: 2009-02-25 21:12:02
Autor: Roman Rumian
Kolejna zenada Bolka
Henryk,

< heÂŽsk > pisze:
(...) gdzie sa
 dzisiaj ta "walczaca z komunizmem zdrowa tkanka pzpr" ?

Mam nadzieję, że nie wymagasz ode mnie odpowiedzi na pytania retoryczne ?

(...)
[...]

Obejrzyj jeszcze raz ten wywiad - tak właśnie mówi Wałęsa. Czyżby był lewicą ?

Łysiak pisze, że gdzieś w Portugalii tak autentycznie Walesa sie chwalił.

 a co pisze na ten temat nowak ?

Chcesz, abym Ci podał źródło tego wywiadu ?
Nie obawiaj się - Łysiak bardzo na to uważa, bo każde kłąmstwo mogłoby go dużo kosztować. Radzę Ci zajrzeć do jego ostatniej książki.

(...)
 i dzis ci ludzie wlasnie robia to co robia. ich zadaniem jest
 deprecjacja "Solidarnosci" i ludzi ktorzy ja tworzyli. jakimi
 metodami ? widac to golym okiem.

Coś chyba mylisz - nie zuważasz, że wymieniona, europejska lewica stoi murem za Wałęsą. Tudzież kolesie z nocnej zmiany. Tudzież redaktor Lis, wołajacy w czercu 1992: "Ratuj nas, Panie Prezydencie". Myślisz, że miał na myśli miliony rodaków w Solidarności i tych, których PRL tak poniżył ?

(...)

 wspolczucie pozostaw tym, ktorzy go potrzebuja. ja ci sie nie
 rewanzuje podobna "troska".

Odebrałeś to jako ironię ??
Wyluzuj ...

 moim zdaniem twoje widzenie moich
 pogladow wynika z mojej niecheci do jaroslawa kaczynskiego i czesci
 pis-u.

Nie, nie wynika. Nie lubię PiSu tak jak Michalkiewicz, JKM czy Hans Kloss z tej listy.

[...]

Możesz tak to oceniać, a ja nie mam zdania, bo nie byłem i niewidziałem, choć byłem zapraszany na spotkanie w Krakowie.

(...)
[...]

Henryk, to co piszesz jest kompletnym absurdem.
Wałęsa nie mógł skutecznie zniszczyć swojej teczki, bo, po drugie był marionetką w rękach swojego oficera prowadzącego i doradców, a po pierwsze, te dokumenty były w conajmniej trzech kopiach poza granicami Polski i konsekwencją tego jest to, że się zachowuje jak się zachowuje.
To tragikomiczna postać.

Pisanie prawdy o nim i zauważanie oczywistych faktów o nim nie jest deprecjonowaniem Solidarności i walki Polaków, bo ci co naprawdę walczyli i cierpieli zostali odsunięci zapomniani, "wyślizgani" przez Wałęsę i jego doradców.
Znasz jakiegoś komucha, którego "puścił w skarpetkach" ?
Bo ja znam wielu, z którymi zrobił cos wręcz odwrotnego.
Wiesz czym się różniła 'pierwsza' Solidarnośc od 'drugiej' ?
O co był potężny spór na I Zjeździe ?

(...)
 a jezeli sie mylisz i pogrobowcy sb tworza wlasnie
 taka "legende" by zgnoic "Solidarnosc" i ludzi ktorzy
 doprowadzili do obalenia komuny ?

j.w.

(...)
 a jezeli ci ktos ta parwde "podsuwa" ?

Oczywiście, ja jestem za młody i głupi aby oddzielić ziarno od plew, a Ty dzieki swoim osobistym doświadczeniom zdobyłes licencję na nieomylność.

(...)
 tak? a co sadzisz o opiniach krazacych o Rydzyku ?
 sa "bolesna prawda" czy FAKTAMI opartymi na pomowieniach ?

Zostaw Ojca Rydzyka w spokoju i zacznij odróżniac opinie od faktów. To naprawdę możliwe . :-)

(...)
 oto Polska wlasnie. mielismy swojego papieza a nie potrafilismy
 tego wykorzysatc. wolelismy go opluwac. tak jak kuklinskiego.
 taka jest prawda.

Nie, nie taka. Za szybko i łatwo uogólnisz.

(...)
 reagan grozil moskwie wstrzymaniem pomocy gospodarczej, taka jest
 prawdziwa przyczyna "uleglosci" sowietow. nie powiesz chyba, ze
 to reagan zalozyl "S" a walesa byl jego agentem? ;o)

Oczywiście, że nie. Również nie SB, ale juz realnym celem, który osiągnęła było kontrolowanie tego żywiołowego ruchu.

[...]

Mylisz się - Olszewski wymusił wersje "za pysk" i nic się nie stało i nie spłonęło.
Wałęsa, 'wyslizgać Rosjan', 'ruskich szachistów' jak mawia Michalkiewicz. Dobre, muszę to powtórzyć znajomym. ;-)

(...)
 alez komus zalezy by tak myslano. sadzisz, ze sb i kgb ot tak sobie
 darowalo walesie? przyklad juszczenki jest tu wyrazny...

Towrzysz Rakowski powiedział towarzyszom z Plenym KC, że Wałęsa to swój, to po co mieliby mu krzywdę robić ???
Ba ! Byli w stanie użyc swojej i KGB agentury wpływu w Polsce i na świecie, aby utrzymać przywództwo Wałęsy. Na to również jest wiarygodny dokument.

(...)
 gdyby ocena nie byla tendencyjna walesa by sie tak nie ciskal.
Jest też druga możliwość.

 jaka ?

Że jest uwikłaną marionetką i i typowym kapusiem zachowującym się identycznie ja pozostali, zdemaskowani TW. Oczywiście mnożąc przez wybujałe ego.

(...)
[...]

Henryk, obudź się. Jest rok 2009. Solidarność to jeden z kilku niewiele liczących sie ZZ w Polsce. Działający jawnie, mający problemy z agenturalna przeszłością wielu jej wpływowych członków, również na AGH.
Ludzie dawnej, pierwszej Solidarności są w dziesiatkach różnych miejsc, organizacji, partii często konkurujących lub walczących ze sobą.
Wałęsa to przeszłość, o minmialnym wpływie na teraźniejszość i na rodaków.

(...)
[...]

Henryk, Ty serio masz z tym problem ?
Bo jeśli tak, to ja sie poddaję i kończę wątek.

(...)
Sądzisz, że gdyby to były fakty to potezni przeciwnicy O. Rydzyka nie wykorzystali by ich biegiem do likwidacji RM i posadzenia go ?!

 to dlaczego walesa jeszcze nie siedzi ?

A jest paragraf na TW ?
Przecież to wyłącznie niewinne ofiary.
Natomiast 'zarzuty' pod adresem O.Rydzyka swoje paragrafy maja, chetnych do posadzenia go nie brakuje, rzad tez stara sie jak moze klasc mu klody pod nogi i nic ?
Nie wiesz czego im brakuje w tak sprzyjających mediach ? Serio ?

(...)
[...]

Napiszę Ci moja wersję.
Poszło o służby, bo one są najwazniejsze. PiS chciał wymienić ludzi układu na swoich, nie zmieniając systemu. Teraz gra pozorna wojnę z PO, ale tak naprawdę niewiele ich różni w kwestiach zasadniczych i napewno będzie współdziałac w nich z PO. Np. niszcząc polityczna konkurencję.

(...)

[...]

Nie rozumiem - to koncern medialny O.Rydzyka utrzymywany jest przez budĹźet ?!

Jesli czytasz felietonistow UPR wiesz jaki jest moj stosunek do tego.
  ooo, to ciekawe.

Nie czytasz ? To zacznij. :-)

Pozdrowienia i EOT z mojej strony.

Roman Rumian

Data: 2009-02-26 07:02:03
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Wed, 25 Feb 2009 21:12:02 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

>  dzisiaj ta "walczaca z komunizmem zdrowa tkanka pzpr" ?
Mam nadzieję, że nie wymagasz ode mnie odpowiedzi na pytania retoryczne ?

 "uwlaszczyla" sie i dalej pociaga za sznurki. byli sbecy pracuja
 w firmach ochroniarskich. coz za doskonale miejsce do obserwacji.

>  taka wersje propaguje lewica.
Obejrzyj jeszcze raz ten wywiad - tak właśnie mówi Wałęsa. Czyżby był lewicą ?

 pamietasz "rozmowy z bratem" ? wlasnie.

>  a co pisze na ten temat nowak ?
Chcesz, abym Ci podał źródło tego wywiadu ?

 dobrze by bylo.

Nie obawiaj się - Łysiak bardzo na to uważa, bo każde kłąmstwo mogłoby go dużo kosztować.

 a nowak ?
Radzę Ci zajrzeć do jego ostatniej książki.

 jakiej ?

> [...]
>  metodami ? widac to golym okiem.

Coś chyba mylisz - nie zuważasz, że wymieniona, europejska lewica stoi murem za Wałęsą.

 mialem okazje poznac "europejska lewice". nasze "komuchy" to  przy nich chlopczyki w dresach. oczywiascie, ta europejska jest
 kulturalna, nasza zwyczajnie chamska.

Tudzież kolesie z nocnej zmiany.

 sadzisz, ze tamta ekipa miala pomysl na Polske?

Tudzież redaktor Lis,

 znam goscia, mieszka w konstancinie. taki sobie bubek.

wołajacy w czercu 1992: "Ratuj nas, Panie Prezydencie".

 ludzie sie zmieniaja.

Myślisz, że miał na myśli miliony rodaków w Solidarności
i tych, których PRL tak poniżył ?

 lis? absolutnie. jego najnowszy nabytek (chata w konstancinie
 i nowa zona) spowodowaly, ze ten tez uwierzyl w "role dziejowa".

>  wspolczucie pozostaw tym, ktorzy go potrzebuja. ja ci sie nie
>  rewanzuje podobna "troska".

Odebrałeś to jako ironię ??

 oczywiscie. a ty nie ?

Wyluzuj ...

 wyobraz sobie, ze emocje zostawilem juz dawno z boku.

>  moim zdaniem twoje widzenie moich
>  pogladow wynika z mojej niecheci do jaroslawa kaczynskiego i czesci
>  pis-u.

Nie, nie wynika. Nie lubię PiSu

 czyzby? pamietam nasza "utarczke" na ten temat.  bardzo sie zdenerwowales...

tak jak Michalkiewicz, JKM czy Hans Kloss z tej listy.

 moja niechec do jaroslawa wynika z doswiadczen przeszlosci.
 jaroslaw zachowuje sie tak jak kiedys zachowywali sie  I sekretarze PZPR. im ktory byl nizej tym byl podly.

> [...]

Możesz tak to oceniać, a ja nie mam zdania, bo nie byłem i niewidziałem, choć byłem zapraszany na spotkanie w Krakowie.

 moim zdaniem PiS powinien powiedziec jaroslawowi: adieu garson!

Henryk, to co piszesz jest kompletnym absurdem.

 czyzby wyrok sadu byl absurdem? tysiace ludzi w tamtych  czasach otrzymalo poza kolejka mieszkania spoldzielcze,
 to tez agenci? podpisanie po przesluchaniu papieru, ze bedzie
 sie trzymalo morde w kubel to nawiazanie wspolpracy ?  opowiadanie "smiesznie smutnemu" historii ktore sa powszechnie
 znane to tez wspolpraca? pamietasz z biblii: jeden nawrocony
 grzesznik jest wiecej wart niz setki "modlacych sie pod figura".

[...]

 skad masz takie wiadomosci ? czyzbys wspolpracowal ? ;o)

To tragikomiczna postać.

 komus bardzo zalezy by tak to wygladalo.

Pisanie prawdy o nim i zauważanie oczywistych faktów o nim nie jest deprecjonowaniem Solidarności i walki Polaków, bo ci co naprawdę walczyli i cierpieli zostali odsunięci zapomniani,

 zauwaz jaki kit sie dzis wciska mlodym Polakom. to komunisci tacy
 jak jaruzelski, kiszaczak, miller czy kwasniewski obalili komune
 i uratowali Polske przed "zaglada sowiecka". teraz rozumiesz?

"wyślizgani" przez Wałęsę i jego doradców.

 masz na mysli kaczynskich ? ;o))

Znasz jakiegoś komucha, którego "puścił w skarpetkach" ?

 a niby w jaki sposob mial to zrobic? narod w wyborach  opowiedzial sie powrotem komuchow do wladzy. co do  "puszczenia" - moim zdaniem "gruba kreska" mazowieckiego
 byla powaznym bledem.
Bo ja znam wielu, z którymi zrobił cos wręcz odwrotnego.

 jakies przyklady? mozesz zaczac od ambasadora w moskwie.

Wiesz czym się różniła 'pierwsza' Solidarnośc od 'drugiej' ?
O co był potężny spór na I Zjeździe ?

 kto bierze fanty ?

>  a jezeli sie mylisz i pogrobowcy sb tworza wlasnie
>  taka "legende" by zgnoic "Solidarnosc" i ludzi ktorzy
>  doprowadzili do obalenia komuny ?
j.w.

 chyba czytasz cos innego niz ja.

>  a jezeli ci ktos ta parwde "podsuwa" ?

Oczywiście, ja jestem za młody

 nie pochlebiaj sobie ;o)

i głupi aby oddzielić ziarno od plew,

 wiec dlaczego skupiasz sie na poszukiwaniu plew ?

a Ty dzieki swoim osobistym doświadczeniom zdobyłes licencję na nieomylność.

 to tak samo jak ty ;o)

>  tak? a co sadzisz o opiniach krazacych o Rydzyku ?
>  sa "bolesna prawda" czy FAKTAMI opartymi na pomowieniach ?
Zostaw Ojca Rydzyka w spokoju

 pokazuje ci twoj sposob patrzenia. wg ciebie Rydzyk jest "cacy",
 wg innych takich jak zirhan, bigus, edel czy kawecki powinien
 gnic w wiezieniu. oni tez nie odrozniaja ziarna i plew ?
 ja Rydzyka podziwiam jako "biznesmena". facio potrafi myslec.

i zacznij odróżniac opinie od faktów.

 j.w.
To naprawdę możliwe . :-)

  wlasnie, nie patrz na ksiezyc, spojrza na palec...

>  oto Polska wlasnie. mielismy swojego papieza a nie potrafilismy
>  tego wykorzysatc. wolelismy go opluwac. tak jak kuklinskiego.
>  taka jest prawda.
Nie, nie taka. Za szybko i łatwo uogólnisz.

 upraszczam. kiedy w stanach sasiad kupi samochod ten drugi  kupuje taki sam lub lepszy. u nas kiedy sasiad ma bardziej
 wypasiona bryke ten drugi marzy by mu ja ukradli...

>  reagan grozil moskwie wstrzymaniem pomocy gospodarczej, taka jest
>  prawdziwa przyczyna "uleglosci" sowietow. nie powiesz chyba, ze
>  to reagan zalozyl "S" a walesa byl jego agentem? ;o)

Oczywiście, że nie.

 alez tak. nie znasz najwyrazniej sytuacji kiedy to sie zaczelo.
 poczytaj sobie "trybune ludu" i "zolnierza wolnosci" z tamtych lat.

Również nie SB, ale juz realnym celem, który osiągnęła było kontrolowanie tego żywiołowego ruchu.

 alez to oczywiste.
> [...]
Mylisz się - Olszewski wymusił wersje "za pysk" i nic się nie stało i nie spłonęło.

 i szdzisz, ze rosjanie sie wyniesli zostawiajac w mieszkaniach
 muszle klozetowe, klamki i gniazdka sieciowe ?

Wałęsa, 'wyslizgać Rosjan', 'ruskich szachistów' jak mawia Michalkiewicz. Dobre, muszę to powtórzyć znajomym. ;-)

 pokazuje ci, ze rosjanie to nie kupa balwanow i tak jak
 ratlerek moze szczekac biegajac wokol dobermana tak samo  mogla wtedy i Polska. wg ciebie jaruzelski byl synem  narodu polskiego ? o jego kazdym kroku decydowala moskwa.
>  alez komus zalezy by tak myslano. sadzisz, ze sb i kgb ot tak sobie
>  darowalo walesie? przyklad juszczenki jest tu wyrazny...
Towrzysz Rakowski powiedział towarzyszom z Plenym KC,

 "katus mi tu wyrosnie niz Solidarnosc sie odrodzi!"
że Wałęsa to swój, to po co mieliby mu krzywdę robić ???

 czy rowniez rakowski kazal stawiac krzyzyki na drzwiach
 tych ktorzy nalezeli do pzpr czy to robota "warcholow"?

Ba ! Byli w stanie użyc swojej i KGB agentury wpływu w Polsce i na świecie, aby utrzymać przywództwo Wałęsy.

 brak logiki. czyzby jaruzelski sie skompromitowal ?

Na to również jest wiarygodny dokument.

 widziales go czy tylko ci o tym mowiono ?

>  jaka ?

Że jest uwikłaną marionetką i i typowym kapusiem zachowującym się identycznie ja pozostali, zdemaskowani TW.

 masz na mysli ktoregos z biskupow ? szach i mat! ;o)

Oczywiście mnożąc przez wybujałe ego.

 wybujale ego to ona ma. fakt. podobnie jak rydzyk ;o)

> [...]
>  ze w ich szeregach jest agent. wystaczy zasiac watpliwosc,
>  zaczynaja sie wzajemne oskarzenia i organizacja idzie w rozsypke.

 sadzisz, ze tamte towarzystwo juz nie istnieje ?
 przejdz sie po firmach, hotelach, knajpach - wszedzie
 siedza w mundurkach ochrony dawni pracownicy "sluzb".
 u ciebie na uczelni tez. nawet ten co opuszcza lancuch
 i notuje numery wjezdzajacych samochodow... przyjrzyj sie
 i obudz sie. mamy rok 2009 i co z tego ?

Solidarność to jeden z kilku niewiele liczących sie ZZ w Polsce.

 kiedys byl jedynym oprocz OPZZ. dlaczego byl 10 mln ruchem ?

Działający jawnie, mający problemy z agenturalna przeszłością
wielu jej wpływowych członków, również na AGH.

 to tak jak KK. jakos nie potepiasz ich. dlaczego ?
 ja w tej sprawie zajmuje stanowisko obojetne.
Ludzie dawnej, pierwszej Solidarności są w dziesiatkach różnych miejsc, organizacji, partii często konkurujących lub walczących ze sobą.
Wałęsa to przeszłość, o minmialnym wpływie na teraźniejszość i na rodaków.

 alez nie twierdz i nie chcialbym by walesa czy jakis inny polityk
 mial wplyw na moje zycie. niech sie to towarzystwo raz na zawsze
 odpieprzy. niech zus odda moje pieniadze i niech panstwo az tak  sie mna nie "opiekuje". nei chce by moje pieniadze przezerala  sfora biurokratow utrudniajaca swoimi decyzjami zycie.

Henryk, Ty serio masz z tym problem ?

 ja nie mam z tym problemu. pokazuje ci punk widzenia innych.
 tak jak powiedzialem - podziwiam Rydzyka za spryt a nie oceniam
 jego dzialan moralnie. gdyby facet byl "kryminalista" siedzialby
 w wieziebiu. skoro nei siedzi tzn ze jest niewinny.

Bo jeśli tak, to ja sie poddaję i kończę wątek.

 trudne pytania czy trudne odpowiedzi ? ;o)

>  to dlaczego walesa jeszcze nie siedzi ?
A jest paragraf na TW ?

 skoro nie am po cholere zawracac tym glowe ?

Przecież to wyłącznie niewinne ofiary.

 masz na mysli rowniez TW biskupow ? ;o)

Natomiast 'zarzuty' pod adresem O.Rydzyka swoje paragrafy maja, chetnych do posadzenia go nie brakuje, rzad tez stara sie jak moze klasc mu klody pod nogi i nic ?

 to tak jak z walesa ;o)

Nie wiesz czego im brakuje w tak sprzyjających mediach ? Serio ?

 kwitow ? ;o)

> [...]

Poszło o służby, bo one są najwazniejsze. PiS chciał wymienić ludzi układu na swoich, nie zmieniając systemu. Teraz gra pozorna wojnę z PO, ale tak naprawdę niewiele ich różni w kwestiach zasadniczych i napewno będzie współdziałac w nich z PO. Np. niszcząc polityczna konkurencję.

 znam ten scenariusz. warunek - jaroslaw nie bedzie w PiS.

> [...]
>  abstrakcyjna i przekraczaja roczne zarobki kowlskiego. tak wiec
>  dajmy sobie spokoj z arguemtami "obrony mediow".

Nie rozumiem - to koncern medialny O.Rydzyka utrzymywany jest przez budżet ?!

 a gdzie ja napsialem, ze Rydzyka ?
>  ooo, to ciekawe. Nie czytasz ? To zacznij. :-)

 to ciekawe bo sadzilem, ze od UPR jestes daleko.

Data: 2009-02-27 09:35:14
Autor: Roman Rumian
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
< heÂŽsk > pisze:
(...)
Widzisz, Walesa byl agentem,

 wg historyka z tradycjami ubeckimi. sad uznal, ze nie byl.

"...
Najgorzej bowiem kierować się stereotypami, albo – jeszcze gorzej – frazesami. Frazesami kierują się ludzie, którym brakuje argumentów i wszystko wskazuje na to, że w takiej właśnie sytuacji znalazł się były prezydent Lech Wałęsa. W związku z odmową dopuszczenia go do archiwów Instytutu Pamięci Narodowej, Lech Wałęsa nie szczędzi słów krytyki doktorowi Sławomirowi Cenckiewiczowi. Wprawdzie doktor Cenckiewicz już w Instytucie Pamięci Narodowej nie pracuje, ale dla Lecha Wałęsy to właśnie on jest uosobieniem wszelkiego zła, ponieważ miał „dziadka ubeka”. Najwyraźniej Lech Wałęsa zapomniał, że nie powinno się mówić o sznurze w domu wisielca. Wprawdzie pani redaktor Monika Olejnik, której zwierzył się ze swojej niechęci do ubeków, nie mrugnęła nawet okiem, co potwierdza, że słusznie jest ona uważana za przodującą w pracy operacyjnej oraz wyszkoleniu bojowym i politycznym – ale już w „Gazecie Wyborczej” Lech Wałęsa został zawstydzony. Co za nietakt! „Gazeta Wyborcza” robi co może w jego obronie, mobilizuje autorytety moralne, a ten wyjeżdża tu z „dziadkami ubekami”! Ach, te nerwy!

Ale nie o to chodzi, bo niezależnie od tego Lech Wałęsa sformułował zasadę, że nikomu nie wolno podważać wyroków sądowych. Chodzi mu wprawdzie tylko o to, że w swoim czasie sąd oczyścił go z podejrzeń o kłamstwo lustracyjne, więc jego zdaniem, nikt nie powinien do tej sprawy wracać, ale rozumiem, że zasada świętości wyroków sądowych ma charakter uniwersalny, to znaczy – że odnosi się do każdej sprawy i każdej epoki.

Tak się składa, że akurat rozpoczął się Wielki Post, którego powodem jest śmierć Pana Jezusa na krzyżu. Warto w związku z tym przypomnieć, że egzekucja Pana Jezusa nastąpiła na podstawie wyroku sądowego, wydanego prawomocnie przez prokuratora Judei Poncjusza Piłata. Ewangelia daje do zrozumienia, że był on poddany naciskom ze strony arcykapłanów i podburzonego przez nich tłumu. Ale Poncjusz Piłat z pewnością nie był jedynym sądem poddawanym politycznym naciskom, w związku z czym – skoro wyrok na Pana Jezusa jest dyskutowany przez ostatnie dwa tysiące lat – to tak samo można chyba weryfikować wszystkie inne wyroki.
...."

No, więc Henryk, można ?

Pozdrowienia

Roman R.

P.S. A poza tym: http://www.youtube.com/watch?v=bMDcGUGKQd4&fmt=18

Data: 2009-02-27 12:20:20
Autor: =heÂŽsk=
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
On Fri, 27 Feb 2009 09:35:14 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

 tak twierdzi JEDEN osobnik o nazwisku michalkiewicz
 i wg ciebie jego opinia jest obowiazujaca? co za  tytan wiedzy ten michalkiewicz? jakas prawda objawiona?

Data: 2009-02-27 13:17:36
Autor: Roman Rumian
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
Henryk,

=heÂŽsk= pisze:
(...)
 tak twierdzi JEDEN osobnik o nazwisku michalkiewicz
 i wg ciebie jego opinia jest obowiazujaca? co za  tytan wiedzy ten michalkiewicz? jakas prawda objawiona?

nie trać zimnej krwi: ja nie pytałem czy Michalkieiwcz (JKM, C&G, Łysiak, Ziemkiewicz i cała, dłuuuga lista za nim) są posiadaczami prawdy objawionej, tylko czy czy nie widzisz podobnych powodów jak w wyroku na Chrystusa, do kwestionowania wyroku w/s Wałęsy.

Po to zresztę powtórzyłem Ci link do wypowiedzi JKM, który do tego naprawdę spokojnie podchodzi.

Roman Rumian

Data: 2009-02-27 14:42:33
Autor: cirrus
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:go8l96$5fe$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Henryk,
=heRsk= pisze:
(...)
[...]

Niech więc wystapią do sadu o zmianę wyroku w sprawie Wałęsy bo inaczej żadne nawet najbardziej żarliwe zaklęcia nie pomogą, a dlaczego nie występują? Bo nie są głupcami i wiedzą, że takie poszlaki nie wystarczą, więc lepsze będzie podgryzanie bez sądu.

--
stevep

Data: 2009-02-27 07:51:33
Autor: mrdevilyn
On 27 Lut, 14:42, "cirrus" <cir...@tkdami.net> wrote:

Niech więc wystapią do sadu o zmianę wyroku w sprawie Wałęsy

NIE MA BĘCWALE TAKIEJ MOZLIWOSCI. Choćby z tego wzgledu że to nie był
wyrok ale orzeczenie. Także dlatego ze sądy lustracyjne ZOSTAŁY
ZLIKWIDOWANE W 2007 ROKU. Takze dlatego ze wszelkie terminy odwoławcze
od tego orzeczenia już dawno minęły.Ile razy trzeba ci do zakutego łba
wbijać  te same oczywistosci?? Sprawe mozna wznowić jedynie wtedy gdy
waliza notorycznie nazywany esbeckim szpiclem pozwie kogoś o
znieslawienie- ooo, wtedy dopiero bedzie można przeprowadzic rzetelne
postępowanie dowodowe, do którego nie znizył się swego czasu sąd
lustracyjny. Ale aż takim debilem walęsa nie jest zeby dobrowolnie
durny łeb pakowac pod topór wiec zadnego pozwu z jego strony nie
bedzie.
J-23

Data: 2009-02-27 14:48:20
Autor: =heÂŽsk=
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
On Fri, 27 Feb 2009 13:17:36 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

>  tak twierdzi JEDEN osobnik o nazwisku michalkiewicz
>  i wg ciebie jego opinia jest obowiazujaca? co za >  tytan wiedzy ten michalkiewicz? jakas prawda objawiona?

nie tra? zimnej krwi: ja nie pyta?em czy Michalkieiwcz (JKM, C&G, ?ysiak, Ziemkiewicz i ca?a, d?uuuga lista za nim) s? posiadaczami prawdy objawionej, tylko czy czy nie widzisz podobnych powodĂłw jak w wyroku na Chrystusa, do kwestionowania wyroku w/s Wa??sy.

 kazdy ma prawo kwestioniowac tyle, ze nie sprowadzalbym historii
 Chrytusa do historii Walesy. tak jak michalkiewicz nie jest
 wyrocznia i gloszone przez niego prawdy sa obowiazujace.

Po to zreszt? powtĂłrzy?em Ci link do wypowiedzi JKM, ktĂłry do tego naprawd? spokojnie podchodzi.

 alez ja tez podchodze spokojnie.  nie odbieraj tego jako ataku ad personam.
 po prostu nie ma tylko czarne-biale i tyle.

Data: 2009-02-27 14:38:49
Autor: cirrus
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:
[...]

O, że tytan to tytan nawet nie daje się judejczykom, którzy go zachodzą od tyłu.

--
stevep

Data: 2009-02-24 17:48:00
Autor: naprany jak kruk!
Kolejna żenada Bolk a
Tue, 24 Feb 2009 09:36:42 +0100, w <go0b98$ofq$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Roman
Rumian <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał(-a):

nikt lepiej nie demaskuje i kompromituje Wałęśę niż on sam.

"Tusk, Sikorski i Wałęsa cieszą się największym zaufaniem Polaków".

I kij pisuarom w oko :DDD

Data: 2009-02-24 09:01:22
Autor: mrdevilyn
Kolejna żenada Bolka
On 24 Lut, 17:48, naprany jak kruk! <'"'"nawalonaela'"'@pisuar\./
skansen"> wrote:

"Tusk, Sikorski i Wałęsa cieszą się największym zaufaniem Polaków".

I kij pisuarom w oko :DDD

Dziekuj Bogu za te sądaszownie, bez nich mogłaby do ciebie dotrzeć
prawa a jest ona tak ponura że z rozpaczy poniewierałbyś sie pewnie po
kątach napierdolony jak, nie przymierzając, złodziej i pełowiec (czy
to aby nie jest pleonazm?) grzegorek ;).
J-23

Data: 2009-02-25 19:56:22
Autor: naprany jak kruk!
Kolejna żenada Bolk a
Tue, 24 Feb 2009 09:01:22 -0800 (PST), w
<105fda2c-e67d-412e-8b69-73879bd85629@s14g2000vbp.googlegroups.com>,

skansen"> wrote:

> [...]

kątach napierdolony jak, nie przymierzając, złodziej i pełowiec (czy
to aby nie jest pleonazm?) grzegorek ;).

wasza "prawda" juz dawno wyladawala na smietniku razem z waszymi muskami hehehe

Data: 2009-02-24 18:32:54
Autor: jadrys
Kolejna żenada Bolka
naprany jak kruk! pisze:
[...]

Oczywiście Polacy wiedzą że Lechu współpracował ze służbami bezpieczeństwa kraju i za to go cenią.. Prawdziwy patriota.. W odróżnieniu od tych szmaciarzy którzy knuli z imperialistami i działali przeciw Polsce.. Których przeciętny Polak ma gdzieś..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 19:27:30
Autor: matusm
Kolejna żenada Bolka

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:go0b98$ofq$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Juz dawno pisalem ze nic  sie nie  zmienilo ze nadal przez Bolkow i innych konfidentow w Polsce ,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-02-24 20:51:55
Autor: KatonStarszy
Kolejna Ĺźenada Bolka
Taaa.... Wszystkim przedpiscom z UB przypominam Ĺźe DOWODĂłW  na bycie wałesy bolkiem nie ma. Sa poszlaki. A ja wypociny Cenckiewicza i GĂłwnotarczyka czytałem i jedno zauwaĹźyłem: chłoptasie nawet nie probują sprawdzić czy tym agentem mĂłgł być kto inny ;-)
Wszystko interpretuja pod Ubecko - kaczystowska teze . O drobnostce jaka było pominiecie możliwości celowego zniesławienia ze strony Ub nie wspomnę.

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-02-26 19:43:04
Autor: Roman Rumian
Kolejna żenada Bolka
Ciekawy komentarz-podsumowanie:

Data: 2009-02-26 19:46:33
Autor: Roman Rumian
Kolejna żenada Bolka
I jeszcze drugi, zabawny komentarz:

Roman Rumian

Data: 2009-02-26 20:30:27
Autor: jadrys
Kolejna żenada Bolka
Roman Rumian pisze:
I jeszcze drugi, zabawny komentarz:

Roman Rumian

Roman, Ty nie masz swojego języka? Że tylko podsuwasz ten prawicowy bełkot innych nawiedzonych przygłupów..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 11:43:40
Autor: mrdevilyn
Kolejna żenada Bolka
On 26 Lut, 20:30, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Roman, Ty nie masz swojego języka? Że tylko podsuwasz ten prawicowy
bełkot innych nawiedzonych przygłupów..

A tak bardziej konkretnie, dlaczego proste, jasne i sformułowane
porawnym językiem tezy nazywasz "bełkotem"? Dlaczego ludzi
konsekwentych w swoich sądach i ocenach nazywasz "nawiedzonymi"?
Dlaczego ludzi, którzy prawdopodobnie maja wznacznie wiecej rozumu niz
98% populacji Polaków nazywasz "przygłupami"?
J-23

Data: 2009-02-26 20:46:11
Autor: user@inter.net
Kolejna żenada Bolka
mrdevilyn@gmail.com wrote:

98% populacji Polaków nazywasz "przygłupami"?

Nawet bajka ma swe zrodlo, skoro ten tak pisze, to
ma ku temu powody, moze nawet 100%we.

--
poster

Data: 2009-02-26 23:08:00
Autor: jadrys
Kolejna żenada Bolka
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Za dużo tych pytań Hans.. Może dla ciebie to są oni wyjątkowi.. Dla mnie   niestety są tylko takimi jak ich określiłem powyżej.. A już cytowanie ich albo podawanie linków do ich "twórczości" kwalifikuje adwersarza do przebadania się na obecność debilizmu..