Kolejna żenada Bolka

Data: 2009-02-24 11:00:40
Autor: Piotr
Kolejna żenada Bolka
Dnia Tue, 24 Feb 2009 09:36:42 +0100, Roman Rumian napisał(a):

nikt lepiej nie demaskuje i kompromituje Wałęśę niż on sam.
Co ciekawe, tym razem prowokuje go fachowo do tego "Stokrotka".
Czyżby ten AM i "skarb narodowy" został zkreślony przez twarde jądro naszej demokracji ?

Co ciekawe, to z częscią wywodów Walizy się zgadzam, potomstwo katów
Polaków nie powinno od Rzezpospolitej doznawać żadnych splendorów.
Bowiem nie odpowiada się za zbrodnie przodków w takim stopniu, w jakim
się po nich nie dziedziczy majątku, czy wpływów.
pzdr
Piotr
PS. Waliza i Stokrotka poczerwienieli przy tej szczerej rozmowie, w
końcu ich dotyczyła osobiście.

Data: 2009-02-24 11:16:00
Autor: Roman Rumian
Kolejna żenada Bolka
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
[...]

to słuszna zasada, ale Pan Cenckiewicz wyraźnie się deklaruje (nie chowa/przemilcza) jako wnuk SB-ka, który chce naprawiać i rekompensowac zło wyrządzone przez dziadka, i, chyba się Pan zgodzi, że robi to solidnie ?
W końcu, nie takie ważne KTO mówi, ale co i jak (logika, fakty, dokumenty), nieprawdaż ?

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 02:20:57
Autor: Panslavista
Kolejna żenada Bolka
On 24 Lut, 11:16, Roman Rumian <gerum...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)

> [...]

zło wyrządzone przez dziadka, i, chyba się Pan zgodzi, że robi to solidnie ?
W końcu, nie takie ważne KTO mówi, ale co i jak (logika, fakty,

Panie Romanie, nie ważne co kto mówi, ważne są owoce tej mowy...
PIszę to po to, ze epatowanie się gadaniem narobiło w Polsce od 1980
roku nieobliczalnych strat i szkód.

Data: 2009-02-24 11:31:17
Autor: Roman Rumian
Kolejna żenada Bolka
Panie Jerzy,

Panslavista pisze:
(...)
Panie Romanie, nie ważne co kto mówi, ważne są owoce tej mowy...
PIszę to po to, ze epatowanie się gadaniem narobiło w Polsce od 1980
roku nieobliczalnych strat i szkód.

Prawda.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 13:17:34
Autor: ColgatesBilly
Kolejna żenada Bolka

"Panslavista" <panslavista.gugu@gmail.com> wrote in message news:474c066c-680d-4ff8-b70b-fc90a2116ef0w35g2000yqm.googlegroups.com...
On 24 Lut, 11:16, Roman Rumian <gerum...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)

> [...]

Panie Romanie, nie ważne co kto mówi, ważne są owoce tej mowy...
PIszę to po to, ze epatowanie się gadaniem narobiło w Polsce od 1980

-- -- -- -- -- -

Oj to-to  (taz caly czas pisze..   i zara mi sie PiS przypomina ;)

Data: 2009-02-24 02:25:04
Autor: Panslavista
Kolejna żenada Bolka
On 24 Lut, 11:16, Roman Rumian <gerum...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)

> [...]

zło wyrządzone przez dziadka, i, chyba się Pan zgodzi, że robi to solidnie ?
W końcu, nie takie ważne KTO mówi, ale co i jak (logika, fakty,

Każde działanie niezgodne z Polską Racją Stanu (przypominam Jurka
Koniora), a ta jest niezmienna od ponad 1000 lat, lub omijającą ją
mści się na Polsce i Polakach - wcześniej niż później...
Czyli ogólnie" nie ważne co kto gada, ważne owoce tego gadania...

Data: 2009-02-24 11:31:57
Autor: Piotr
Kolejna żenada Bolka
Dnia Tue, 24 Feb 2009 11:16:00 +0100, Roman Rumian napisał(a):

[...]

To bardziej dotyczyło stokrotkowatych, niż doktora z IPN, być
historykiem to w IIIRP żaden splendor.
pzdr
Piotr

Kolejna żenada Bolka