Kolejna zenada Bolka

Data: 2009-02-24 15:43:15
Autor: =he庐sk=
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 09:36:42 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

Szanowni Pa?stwo,

nikt lepiej nie demaskuje i kompromituje Wa???? ni? on sam.

 witaj roman,  wiem, ze srodowisko akademickie nie cierpi walesy.
 to poczucie winy, ze zwykly robol wzial sie za rozwalenie
 systemu w ktorym partyjne, uczelniane towarzystwo wzajemnej
 adoracji zbijalo pianke z samej przynaleznosci do "elyty".
 faktem jest, ze walesa to zaden orator, to prosty robotnik
 ktory przez przypadek zostal prezydentem, a wczesniej dal
 kopa niektorym "wyksztalciuchom" po wuml-u. dobrze sobie
 zdaje sprawe, ze nienawisc kaczynskich do walesy przenosi sie
 posrednio na innych zwolennikow pis. zapytam wprost: dlaczego
 to walesa musial ruszyc tylek kiedy srodowisko akademickie  walilo w lapy az puchly z milosci do komunistycznej wladzy?
 zabraklo odwaznych czy byli az tak "przystosowani" ? tak,  walesa to "prosty robol" i reaguje emocjonalnie. jakbys ty
 reagowal gdyby opluwal cie byle gowniarz, ktorego dziadek
 przygotowal "kwity" do ksiazki wielkiego historyka, ktory
 to historyk w 81 mial 10 lat i gie wie o tamtych czasach.
 nie bronie walesy ale neguje to cale gowniarstwo dziennikarskie
 czy "historykow" opluwajacych kogo sie da bo sa juz "starzy"
 i z innej epoki. czy twoje oburzenie bedzie rownie wielkie
 kiedy ktos wyleje fekalie na rydzyka tak jak ty na walese?

 --

 HeSk

"Nieprawd鹿 jest, jakoby Internet by鲁 ziemi鹿 niczyj鹿

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr贸g poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-02-24 16:03:14
Autor: Roman Rumian
Kolejna zenada Bolka
Henryk,

=he庐sk= pisze:
(...)
 wiem, ze srodowisko akademickie nie cierpi walesy.

To nieprawda - zanadto upraszczasz. Humani艣ci go raczej lubia, a techniczni odwrotnie, ale nie en bloc. Ludzie na uczelniach te偶 sa podatni na manipulacje, propagande, maj膮 tradycje wyniesione z domu.

 to poczucie winy, ze zwykly robol wzial sie za rozwalenie
 systemu w ktorym partyjne, uczelniane towarzystwo wzajemnej
 adoracji zbijalo pianke z samej przynaleznosci do "elyty".

Znowu widzisz to zbyt prosto. By艂y du偶e r贸偶nice miedzy uczelniami, wydzia艂ami, katedrami. Jak akurat pracuj臋 w jednostce kt贸ra by艂a sola w oku w艂adz PRL. St膮d wystartowa艂 do polityki Tadeusz Syryjczyk, szef Solidarno艣ci naszego wydzia艂u. Oczywi艣cie, cwaniak贸w korzystaj膮cych z przywilej贸w w艂adzy nie brakowa艂o. Jednym z nich by艂 Marek Siwiec.

[...]

Wiesz co, chyba za ma艂o wiesz lub czyta艂e艣 o tamtych czasach, ale mo偶e pos艂uchaj co m贸wia Gwiazdowie PRAWDZIWI LIDERZY opozycji w s艂ynnym filmie o Wa艂臋sie. Mnie dane by艂o rozamawiac z prawdziwymi opozycjonistami WTEDY ( z Gda艅ska, Nowej Huty, Wroc艂awia) i z tego pytania wida膰, 偶e nie wiesz wszystkiego, masz swoja prawd臋, kt贸rej kurczowo sie trzymasz. Ja to przymuj臋 do wiadomo艣ci.

[...]

Przepraszam, ale to co wyciagneli i opisali Gontarczyk Z Cenckiewiczem to FAKTY i DOKUMENTY, i prosze Ci臋, pozw贸l mi w艂asn膮 ocen臋 tego, czy by艂y prawdziwe, i czy trzymaja sie logicznej kupy, oraz, co najwa偶niejsze, jakie s膮 OWOCE.
Wa艂臋sa pope艂nia ogromne nadu偶ycie odmawiaj膮c oceny ludziom, kt贸rzy nie znali tatmtych czas贸w. To absurdalne. Im historyk z odleglejszego czasu tym spokojniej i lepiej jest w stanie ocenia膰, oczywi艣cie, gorzej z dowodami, kt贸re mog膮 znika膰. Je艣li chcesz, mog臋 Ci przypomnie膰 d艂ug膮 list臋 ci臋偶kich i obci膮偶aj膮cych Wa艂臋s臋 fakt贸w.

W przypadku Ojca Rydzyka TAK NIE JEST, wi臋c to nieuzasadnione por贸wnanie.

Trzymaj si臋

Roman R.

Data: 2009-02-24 16:49:48
Autor: ali
Kolejna zenada Bolka
Roman Rumian <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisa(a):
Henryk,

=he庐sk= pisze:
(...)
no c罂 mo縠 wiedzie haski?
otumaniony mitami
kto to przeszed wie
縠 takie bolki wyci阬i z Solidarno禼i wszystkich  trze紈o my秎眂ych
a nierozgarni阾ymi 砤two da硂 si manipulowa
skutki do dzi zbieramy

Data: 2009-02-24 18:54:47
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 16:49:48 +0000 (UTC), "ali "
<ali57@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

no c罂 mo縠 wiedzie haski?

 a tys co ptica? kto cie reanimowal ?

otumaniony mitami

 a ty co, naczytales bibuly czy trybuny ludu?

kto to przeszed wie

 tak, tak, dzis kombatantow z opornikiem w klapie przybywa.

縠 takie bolki wyci阬i z Solidarno禼i wszystkich  trze紈o my秎眂ych

 jakies przyklady ? twoim idolem jest michnik czy kiszczak ?

a nierozgarni阾ymi 砤two da硂 si manipulowa

 czujesz sie zmanipulowany papierowy tygrysie ?

skutki do dzi zbieramy

 to sobie zbierajcie.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2009-02-24 18:54:47
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 16:03:14 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

>  wiem, ze srodowisko akademickie nie cierpi walesy.

To nieprawda - zanadto upraszczasz. Humani禼i go raczej lubia, a techniczni odwrotnie, ale nie en bloc. Ludzie na uczelniach te sa podatni na manipulacje, propagande, maj tradycje wyniesione z domu.

 zdaje sobie z tego sprawe. byc moze uogolniam ale przy piwie
 z niektorych wylazi co taki "yntelygent" jest wart.

>  to poczucie winy, ze zwykly robol wzial sie za rozwalenie
>  systemu w ktorym partyjne, uczelniane towarzystwo wzajemnej
>  adoracji zbijalo pianke z samej przynaleznosci do "elyty".

Znowu widzisz to zbyt prosto. By硑 du縠 r罂nice miedzy uczelniami, wydzia砤mi, katedrami. Jak akurat pracuj w jednostce kt髍a by砤 sola w oku w砤dz PRL. St眃 wystartowa do polityki Tadeusz Syryjczyk, szef Solidarno禼i naszego wydzia硊. Oczywi禼ie, cwaniak體 korzystaj眂ych z przywilej體 w砤dzy nie brakowa硂. Jednym z nich by Marek Siwiec.

 siwiec to wyjatkowo niemily typ.
> [...]
>  to walesa musial ruszyc tylek kiedy srodowisko akademickie >  walilo w lapy az puchly z milosci do komunistycznej wladzy?

Wiesz co, chyba za ma硂 wiesz lub czyta砮 o tamtych czasach, ale mo縠 pos硊chaj co m體ia Gwiazdowie PRAWDZIWI LIDERZY opozycji w s硑nnym filmie o Wa酬sie.

 widzisz, nie bedziemy sie licytowac wiedza o tamtych czasach.
 gwiazdom pokazano to co sb chciala by zobaczyli. znam to z autopsji
 tyle, ze w moim przypadku bylismy zbyt dobrymi przyjaciolmi by dac
 sie zlapac na taki nr. "zyczliwy" esbek nomen omen byl z krakowa
 i mial na imie tak samo jak ja. spotkalem typka kilka lat pozniej,
 uciekl wzrokiem i udawal, ze sie nie znamy. zaraz po tym dowiedzialem
 sie, ze bozia rozliczyla go z tych wszystkich swinstw ktore wyrzadzil
 ludziom. jego pomagierow spotykam i dzis. "tacy chuje jak my sa
 potrzebni kazdej wladzy". oto podsumowanie tamtych lat. i co ?

Mnie dane by硂 rozamawiac z prawdziwymi opozycjonistami WTEDY
(z Gda駍ka, Nowej Huty, Wroc砤wia) i z tego  pytania wida,

 ach, wiec uwazasz, ze inni oprocz twoich "prawdziwych" byli
 aktorami w tej zabawie z komuna? ci szarzy robili "czarna
 robote" by ci "prawdziwi" mogli dzis brylowac w polityce.

縠 nie wiesz wszystkiego, masz swoja prawd, kt髍ej

 nikt nie wie wszystkiego. wiem jedno, ze sb podkladala
 falszywki by rozwalic "Solidarnosc". mozemy kiedys o tym
 powspominac ale nie tu, na psp. tu az sie roi od "agentow".

kurczowo sie trzymasz. Ja to przymuj do wiadomo禼i.

 niczego kurczowo sie nie trzymam. ty masz swoja prawde,
 ja mam swoja. obaj znamy ja z wlasnych doswiadczen.  moze ty wiesz lepiej, a moze ja nie mowie wszystkiego.
> [...]
Przepraszam, ale to co wyciagneli i opisali Gontarczyk Z Cenckiewiczem to FAKTY i DOKUMENTY,

 czy uwazasz, ze walesa bedac przy korycie w 1-wszej kolejnosci  nie dobral sie by do tych dokumentow albo sb kompromitowalaby  takiego agenta? historykom w pepegach te "fakty i dokumenty"
 dostaczono pod nos. pamietasz jaroszewicza? tez mial kwity.

i prosze Ci, pozw髄 mi w砤sn ocen tego, czy by硑 prawdziwe,
  a ty pozwol na moja ocene tego co widzialem.

i czy trzymaja sie logicznej kupy, oraz, co najwa縩iejsze, jakie s OWOCE.

 a jakie sa? walesa i papiez sa opluwani notorycznie. o to walczyles ?

Wa酬sa pope硁ia ogromne nadu縴cie odmawiaj眂 oceny ludziom, kt髍zy nie znali tatmtych czas體.

 gdyby ocena nie byla tendencyjna walesa by sie tak nie ciskal.

To absurdalne. Im historyk z odleglejszego czasu tym spokojniej i lepiej jest w stanie ocenia,

 chyba, ze robi to na zamowienie wspierany archiwum dziadka...

oczywi禼ie, gorzej z dowodami, kt髍e mog znika.

 albo sie pojawiac... na zamowienie.

Je秎i chcesz, mog Ci przypomnie d硊g list ci昕kich i obci笨aj眂ych Wa酬s fakt體.

 faktow w twoim rozumieniu. wiem wiecej niz ty wiesz.

W przypadku Ojca Rydzyka TAK NIE JEST, wi阠 to nieuzasadnione por體nanie.

 a co sadzisz o tym:

"Ju nied硊go ruszy kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego.
Cho frekwencja zapewne nie b阣zie wysoko, to PO i PiS b阣 walczy o
zwyci阺two, kt髍e b阣zie mo縩a prze硂縴 na poparcie w kraju. Dlatego
partie zabiegaj o poparcie. Jaros砤w Kaczy駍ki w砤秐ie za砤twi
poparcie ojca Rydzyka dla PiS - informuje tygodnik "Wprost".

 jest cacy ? no to sobie przypomnij o jakie "zbrodnie" oskarzany
 jest Rydzyk. poczytaj sobie zirhana, edela czy bigusia. wg nich
 to sa FAKTY i DOKUMENTY. "Rydzyk juz dawno powinien gnic w wiezieniu
 za te wszystkie oszustwa" i tu w/w podaja FAKTY i przedstawiaja
 DOKUMENTY swiadczace o winie Rydzyka. wg ciebie sa prawdziwe czy nie?
 tak samo jest z walesa. chlopisko sie miota kiedy slyszy takie
 brednie z ust gowniarza ktory jadl cielecinke z jednej miski  z dziadkiem ubekiem. nie "wermachtowcem" a ubekiem. i co ?

Trzymaj si

 ty tez. wiecej dystansu do bleblania maluczkich.

Data: 2009-02-24 10:30:45
Autor: mrdevilyn
Kolejna zenada Bolka
On 24 Lut, 18:54, "< he庐sk >" < _bigbred...@interia.pl> wrote:

爐ak samo jest z walesa. chlopisko sie miota kiedy slyszy takie
燽rednie z ust gowniarza ktory jadl cielecinke z jednej miski
爖 dziadkiem ubekiem. nie "wermachtowcem" a ubekiem. i co ?

To ten "g體niarz" pisa do kwasa pisma o rozkradzionych, zniszczonych
i zdekompletowanych przez waliz archiwach z teczki niejakiego
"bolka"? To ten "g體niarz" zatrudnia esbek體 z Ar砤mowa jako
ochroniarzy walizy w czasie trwania jego prezydentury? To ten
"g體niarz" nazywa Walentynowiczowa "psychicznie chor" za to 縠
twierdzi砤 縠 esbe chcia硂 j otru (fakt znalaz potwierdzenie
po糿iej w esbeckich dokumentach, oczywiscie pewnie sfa硈zowanych",
LOL)? To ten "g體niarz" zorganizowa i przeprowadzi jawnie esbecka
"nocna zmiane"?
Wa酬sa to kapu, gnida i ludzki 秏ie, 秝iadczy o tym zilion
niewatpliwych i niepodwazalnych DOWOD覹. A ci kt髍zy go jeszcze teraz
usi硊j wybiela wbrew owym oczywistym faktom to takie same jak on
odpadki- albo sko馽zeni idioci.
J-23

Data: 2009-02-25 07:18:17
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 10:30:45 -0800 (PST), mrdevilyn@gmail.com wrote:

> [...]

niewatpliwych i niepodwazalnych DOWOD覹. A ci kt髍zy go jeszcze teraz
usi硊j wybiela wbrew owym oczywistym faktom to takie same jak on

 brawo! brawo! patrz temat: szczekanie pieskow lancuchowych.

Data: 2009-02-25 20:14:33
Autor: naprany jak kruk!
Kolejna zenada Bolka
Tue, 24 Feb 2009 10:30:45 -0800 (PST), w
<64af4cff-01ba-4f5a-a49b-07bcc919fab7@j39g2000yqn.googlegroups.com>,
mrdevilyn@gmail.com napisa(-a):

[...]

na szczescie takie zerowe burki jak ty skoncza na smietniku historii heheheh

--
"Jaros砤w Kaczy駍ki nie mia 縜dnych skrupu丑w, 縠by bra na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodzi z charakterystycznego dla prawicy za硂縠nia, 縠 cel u秝i阠a 秗odki. Jego ludzie spotykali si z przedsi阞iorcami i recytowali jedno z dwu zda: >zbieramy na kampani wyborcz<, albo >potrzebujemy paru z硂tych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasi駍ki umorzy prawie 700 tys. z d硊g體 Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jaros砤wa Kaczy駍kiego."

"Ustawimy prokurator體 i spraw si umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-02-24 19:44:35
Autor: Roman Rumian
Kolejna zenada Bolka
Henryk,

< he庐sk > pisze:
(...)
 widzisz, nie bedziemy sie licytowac wiedza o tamtych czasach.

Nie b臋dziemy, zreszt膮 ja, na moje scz臋艣cie chyba, nie wiedzia艂em za du偶o.

[...]

Nic. To ... wzgl臋dna prawda. Wiesz, ja znam przyk艂ady w艂adzy, kt贸ra takich ludzi nie potrzebowa艂a, a napewno nie do takich cel贸w i niezmiernie rzadko. Nie rozumiem pierwszego zdania.

(...)
 ach, wiec uwazasz, ze inni oprocz twoich "prawdziwych" byli
 aktorami w tej zabawie z komuna? ci szarzy robili "czarna
 robote" by ci "prawdziwi" mogli dzis brylowac w polityce.

Ale偶 sk膮d ! Wi臋kszo艣膰 z tych, co naprawd臋 du偶o wycierpia艂a, straci艂a jest zapomniana, bo przecie偶 komun臋 obali艂 sam Lechu z rodzin膮, dzi臋ki geniuszowi przeci膮gni臋cia esbeckich genera艂贸w na swoj膮 stron臋.
艁ysiak pisze, 偶e gdzie艣 w Portugalii tak autentycznie Walesa sie chwali艂.
A, zapomnia艂em o zespole doradc贸w Lecha: drogim Bronis艂awie, Onyszkiewiczu, Kuroniu czy Michniku.
Dziwnie s膮 to ludzie z przesz艂o艣ci膮 w PZPR. Nic Ci to nie m贸wi ?

(...)
 niczego kurczowo sie nie trzymam. ty masz swoja prawde,
 ja mam swoja. obaj znamy ja z wlasnych doswiadczen.  moze ty wiesz lepiej, a moze ja nie mowie wszystkiego.

Mo偶e. Problem niemo偶liwo艣ci dyskusji z Tob膮 na ten temat polega na odrzucaniu przez Ciebie wszelkich fakt贸w nt. Walesy z powodu osobistych, opisanych wyzej przezyc, ktorych trudno Ci nie wspolczuc.

(...)
[...]

Widzisz, Walesa byl agentem, prostym czlowiekiem ale bez klasy, z wybujalym ego, a wiec 艂atw膮 marionetka, pionkiem w rekach tych, kt贸rzy nim manipulowali, a wiec logiczne jest, ze z latwoscia mogli mu to udaremnic, bo przeciez nadal jest przydatny w grze !

(...)
i czy trzymaja sie logicznej kupy, oraz, co najwa偶niejsze, jakie s膮 OWOCE.

 a jakie sa? walesa i papiez sa opluwani notorycznie. o to walczyles ?

Walczylem i walcze o PRAWDE, bo ona jest najwazniejsza. Nie jest opluwaniem pisanie o faktach, mimo, 偶e moga byc bolesne, jak chocby ta o zbytnim zagalopowaniu w ekumenizmie kochanego Jana Paw艂a.
Teraz lepiej widac jaka jest skala zaslug w tych zmianach ktore zaszly: prezydent Reagan kilkakrotnie spotykal sie z Gorbaczowem gdzie uzgadniane byly szczegoly demontazu dominacji Sowietow w Europie. Wojskowy wywiad i SB realizowaly scenariusz narzucony przez KGB (tak apropo, ogladelem ostatnio wywiad z premierem Olszewskim, ktory mowil o skandalicznej obronie przez Walese specjalnych praw dla resztek sowieckich sluzb w Polsce). Papiez i zwykli, przyzwoici ludzie sluchajacy jego slow nadziei i otuchy mieli oczywiscie wklad w tempo tego demontazu, ale przypisywanie tego wylacznie i glownie Walesie to zwyczajne chamstwo.

(...)
 gdyby ocena nie byla tendencyjna walesa by sie tak nie ciskal.

Jest te偶 druga mo偶liwo艣膰.

(...)
 chyba, ze robi to na zamowienie wspierany archiwum dziadka...

I udowadnia si臋 to chamstwem i tupetem ?

oczywi艣cie, gorzej z dowodami, kt贸re mog膮 znika膰.

 albo sie pojawiac... na zamowienie.

Wszystkie ???

(...)
 a co sadzisz o tym:

"Ju偶 nied艂ugo ruszy kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego.
Cho膰 frekwencja zapewne nie b臋dzie wysoko, to PO i PiS b臋d膮 walczy膰 o
zwyci臋stwo, kt贸re b臋dzie mo偶na prze艂o偶y膰 na poparcie w kraju. Dlatego
partie zabiegaj膮 o poparcie. Jaros艂aw Kaczy艅ski w艂a艣nie za艂atwi艂
[...]

S膮dzisz, 偶e gdyby to by艂y fakty to potezni przeciwnicy O. Rydzyka nie wykorzystali by ich biegiem do likwidacji RM i posadzenia go ?!

Walesa podobno rozwazal mozliwosc sadzenia C&G, ale rozs膮dni mu odradzili, wi臋c chyba logiczne,偶e s膮 niestety prawdziwe ?

Poparcie dla PiS jest prawdopodobnie metoda wyboru mniejszego zla i faktu obecnosci w nim grupy katolickich i narodowych poslow. Niewykluczone, ze rowniez jakichs obietnic (ochrony, wsparcia dla koncernu medialnego). Jesli czytasz felietonistow UPR wiesz jaki jest moj stosunek do tego.

(...)
 ty tez. wiecej dystansu do bleblania maluczkich.

A niedawno, zwraca艂em Ci uwag臋 za "bleblanie" Jaros艂awa Kaczy艅skiego.
Walesa nie jest maluczkim - ma sie za tytana i to jest 偶a艂osne.
Jego wykszta艂cenie nie ma nic, a w ka偶dym razie, bardzo niewiele do tego.
Historia zna pozytywne przyklady.

Pozdrowienia

Roman R.

Data: 2009-02-25 07:18:17
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Tue, 24 Feb 2009 19:44:35 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

>  widzisz, nie bedziemy sie licytowac wiedza o tamtych czasach.
Nie b阣ziemy, zreszt ja, na moje scz甓cie chyba, nie wiedzia砮m za du縪.

 zastanow sie. do pzpr nalezalo ok 3 mln "towarzyszy". wiekszosc to  wojsko, milicja, urzednicy roznych szczebli i kierownicy "waznych
 odcinkow". zsmp, przybudowka mlodziezowa pzpr skupila w sobie  w porywach do 1 mln "wiernych". spoleczenstwo w tamtych czasach to
 ok. 26 mln. odrzucmy polowe na niedorostkow, staruszkow i chlopow.
 pozostanie ok 10 z czego 3/10 to "wierni synowie partii". gdzie sa
 dzisiaj ta "walczaca z komunizmem zdrowa tkanka pzpr" ?
> [...]
>  ludziom. jego pomagierow spotykam i dzis. "tacy chuje jak my sa
>  potrzebni kazdej wladzy". oto podsumowanie tamtych lat. i co ?

Nic. To ... wzgl阣na prawda. Wiesz, ja znam przyk砤dy w砤dzy, kt髍a takich ludzi nie potrzebowa砤, a napewno nie do takich cel體 i niezmiernie rzadko. Nie rozumiem pierwszego zdania.

 alez to proste. prowokacja to najlpepsza metoda. napuszczanie jednych
 na drugich by podzielonymi rzadzic to pomysl stary jak swiat.

(...)
>  ach, wiec uwazasz, ze inni oprocz twoich "prawdziwych" byli
>  aktorami w tej zabawie z komuna? ci szarzy robili "czarna
>  robote" by ci "prawdziwi" mogli dzis brylowac w polityce.

Ale sk眃 ! Wi阫szo舵 z tych, co naprawd du縪 wycierpia砤, straci砤 jest zapomniana, bo przecie komun obali sam Lechu z rodzin, dzi阫i geniuszowi przeci眊ni阠ia esbeckich genera丑w na swoj stron.

 taka wersje propaguje lewica.

siak pisze, 縠 gdzie w Portugalii tak autentycznie Walesa sie chwali.

 a co pisze na ten temat nowak ?

A, zapomnia砮m o zespole doradc體 Lecha: drogim Bronis砤wie, Onyszkiewiczu, Kuroniu czy Michniku.

 gieremka poznalem w sytuacji kiedy zachowal sie jak ostatni buc.
 kuron zakladal "czerwone harcerstwo", michnik zeszmacil sie  z urbanem, onyszkiewicz wrocil do korzeni lewicowych.

Dziwnie s to ludzie z przesz硂禼i w PZPR. Nic Ci to nie m體i ?

 i dzis ci ludzie wlasnie robia to co robia. ich zadaniem jest
 deprecjacja "Solidarnosci" i ludzi ktorzy ja tworzyli. jakimi
 metodami ? widac to golym okiem.
(...)
>  niczego kurczowo sie nie trzymam. ty masz swoja prawde,
>  ja mam swoja. obaj znamy ja z wlasnych doswiadczen. >  moze ty wiesz lepiej, a moze ja nie mowie wszystkiego.
Mo縠. Problem niemo縧iwo禼i dyskusji z Tob na ten temat polega na odrzucaniu przez Ciebie wszelkich fakt體 nt. Walesy z powodu osobistych, opisanych wyzej przezyc, ktorych trudno Ci nie wspolczuc.

 mylisz sie. dyskusja nie polega na tym, ze mam przyjac twoja wersje,
 a ty moja. wiem swoje i widzialem swoje. wiem o sprawach o ktorych  ty nie wiesz.wiem jak manipulowano ludzmi by skakali sobie do gardel.
 wspolczucie pozostaw tym, ktorzy go potrzebuja. ja ci sie nie
 rewanzuje podobna "troska". moim zdaniem twoje widzenie moich
 pogladow wynika z mojej niecheci do jaroslawa kaczynskiego i czesci
 pis-u. szanuje lecha i jego "1-wsza dame" ale nie moge szanowac  kogos kto mieni sie nowym napoleonem. mialem nieprzyjemnosc byc
 na spotkaniu na ktorym ten blizniak prezentowal swoje prawdziwe
 oblicze. jego nienawisc az kipiala. a wszystko to "dla dobra kraju".

(...)
> [...]
>  dostaczono pod nos. pamietasz jaroszewicza? tez mial kwity.

Widzisz, Walesa byl agentem,

 wg historyka z tradycjami ubeckimi. sad uznal, ze nie byl.

prostym czlowiekiem ale bez klasy,

 tak, zgoda. kiedys potrafil przyciagnac tlumy, pozniej sie
 pogubil i jak to sie mowi "palma mu odbila". inna sprawa
 jest, ze kiedy zaczelo sie dzielenie lupow po nieboszcze PRL
 lapy wyciagali m.in. tacy jak kaczynscy, michnik czy inni.

z wybujalym ego,

 tak. uwierzyl w swoja "role dziejowa"

a wiec 砤tw marionetka, pionkiem w rekach tych, kt髍zy nim manipulowali,

 a jezeli sie mylisz i pogrobowcy sb tworza wlasnie
 taka "legende" by zgnoic "Solidarnosc" i ludzi ktorzy
 doprowadzili do obalenia komuny ?

a wiec logiczne jest, ze z latwoscia mogli mu to udaremnic, bo przeciez nadal jest przydatny w grze !

 nie jest logiczne. logioczne jest jedynie udowodnianie
 nowemu pokoleniu Polakow, ze PZPR nigdy nie istniala  a jezli nawet to byla to organizacja skladajaca sie  z "wartosciowych synow narodu" ktorzy w trosce o... itd,
 pokazuja, ze gdyby nie ten agent walesa w Polsce zyloby sie
 bogato, "woda bylaby czysta a trawa zielona". proste ?
>  a jakie sa? walesa i papiez sa opluwani notorycznie. o to walczyles ?

Walczylem i walcze o PRAWDE, bo ona jest najwazniejsza.

 a jezeli ci ktos ta parwde "podsuwa" ?

Nie jest opluwaniem pisanie o faktach, mimo, 縠 moga byc bolesne,

 tak? a co sadzisz o opiniach krazacych o Rydzyku ?
 sa "bolesna prawda" czy FAKTAMI opartymi na pomowieniach ?

jak chocby ta o zbytnim zagalopowaniu w ekumenizmie kochanego Jana Paw砤.

 oto Polska wlasnie. mielismy swojego papieza a nie potrafilismy
 tego wykorzysatc. wolelismy go opluwac. tak jak kuklinskiego.
 taka jest prawda.

Teraz lepiej widac jaka jest skala zaslug w tych zmianach ktore zaszly: prezydent Reagan kilkakrotnie spotykal sie z Gorbaczowem gdzie uzgadniane byly szczegoly demontazu dominacji Sowietow w Europie.

 reagan grozil moskwie wstrzymaniem pomocy gospodarczej, taka jest
 prawdziwa przyczyna "uleglosci" sowietow. nie powiesz chyba, ze
 to reagan zalozyl "S" a walesa byl jego agentem? ;o). taka wersja
 byla rozpowszechniana w 1-wszych dniach strajkow.

[...]

 dzis kazdy mowi swoja "prawde". faktem jest, ze walesa chcial
 "wyslizgac" rosjan. olszewski natomiast proponowal "za pysk i won!".
 pamietasz przypadkow pozary rafinerii ? oto skutek pomyslu wziecia
 ruskich "za pysk".kto mial racje?agent kgb zostal prezydentem rosji.

Papiez i zwykli, przyzwoici ludzie sluchajacy jego slow nadziei
i otuchy mieli oczywiscie wklad w tempo tego demontazu, ale przypisywanie tego wylacznie i glownie Walesie to zwyczajne chamstwo.

 alez komus zalezy by tak myslano. sadzisz, ze sb i kgb ot tak sobie
 darowalo walesie? przyklad juszczenki jest tu wyrazny...

(...)
>  gdyby ocena nie byla tendencyjna walesa by sie tak nie ciskal.
Jest te druga mo縧iwo舵.

 jaka ?
(...)
>  chyba, ze robi to na zamowienie wspierany archiwum dziadka... I udowadnia si to chamstwem i tupetem ?

 a jak ty bys zareagowal ?

Wszystkie ???

 wystarczy kilka odpowiednio spreparowanych, sprzecznych
 informacji. czego sie najbardziej boja ludzie opozycji?
 ze w ich szeregach jest agent. wystaczy zasiac watpliwosc,
 zaczynaja sie wzajemne oskarzenia i organizacja idzie w rozsypke.
 i o to chodzi w tej zabawie "sluzb".
(...)
> [...]
>  brednie z ust gowniarza ktory jadl cielecinke z jednej miski >  z dziadkiem ubekiem. nie "wermachtowcem" a ubekiem. i co ?

S眃zisz, 縠 gdyby to by硑 fakty to potezni przeciwnicy O. Rydzyka nie wykorzystali by ich biegiem do likwidacji RM i posadzenia go ?!

 to dlaczego walesa jeszcze nie siedzi ?

Walesa podobno rozwazal mozliwosc sadzenia C&G, ale rozs眃ni mu odradzili, wi阠 chyba logiczne,縠 s niestety prawdziwe ?

 nie sadze. lepiej nie brudzic sobe rak gownem.

Poparcie dla PiS jest prawdopodobnie metoda wyboru mniejszego zla i faktu obecnosci w nim grupy katolickich i narodowych poslow.

 PiS zmarnowal szanse porozumeinia z PO. po prostu wybujale
 ambicje jarka, a w czesci i donalda doprowadzily do tego, ze
 dzis mamy bryndze i wzajemne opluwanie sie. co ci to przypomina?
 pisalem wyzej. na tym polega ta zabawa "sluzb".

Niewykluczone, ze rowniez jakichs obietnic (ochrony, wsparcia dla koncernu medialnego).

 jestem za likwidacja abonamentu i placenia z naszych pieniedzy
 za widzimisie roznych politykow. zarobki miesieczne prezenterow
 tvp i dzienniakrzy w pepegach przecietnemu czlowiekowi sa suma
 abstrakcyjna i przekraczaja roczne zarobki kowlskiego. tak wiec
 dajmy sobie spokoj z arguemtami "obrony mediow".

Jesli czytasz felietonistow UPR wiesz jaki jest moj stosunek do tego.
  ooo, to ciekawe.
(...)

>  ty tez. wiecej dystansu do bleblania maluczkich.

A niedawno, zwraca砮m Ci uwag za "bleblanie" Jaros砤wa Kaczy駍kiego.

 tak jaroslaw kaczynski jest zadnym wladzy dyktatorem.
 PiS bez niego bylby lepszy.

Walesa nie jest maluczkim - ma sie za tytana i to jest 縜硂sne.

 tak jak jaroslaw kreuje sie na zbawce narodu. zenada.
 kawaler, ktory nie potrafi zawiazac sznurowadel, za przyjaciela
 ma kota, zywi sie u mamusi, nie posiad prawa jazdy ma aspiracje
 by zradzi 40 mln narodem? przy jego zachlannosci i obsesji wladzy
 walesa jest zaledwie zyczkiem.

Jego wykszta砪enie nie ma nic, a w ka縟ym razie, bardzo niewiele do tego.

 ma i to wiele. na pewno w Polsce.

Historia zna pozytywne przyklady.

 aktor - prezydentem usa, agent kgb prezydentem rosji.

Pozdrowienia

 trzymaj sie wiosennie.

Data: 2009-02-25 21:12:02
Autor: Roman Rumian
Kolejna zenada Bolka
Henryk,

< he庐sk > pisze:
(...) gdzie sa
 dzisiaj ta "walczaca z komunizmem zdrowa tkanka pzpr" ?

Mam nadziej臋, 偶e nie wymagasz ode mnie odpowiedzi na pytania retoryczne ?

(...)
[...]

Obejrzyj jeszcze raz ten wywiad - tak w艂a艣nie m贸wi Wa艂臋sa. Czy偶by by艂 lewic膮 ?

艁ysiak pisze, 偶e gdzie艣 w Portugalii tak autentycznie Walesa sie chwali艂.

 a co pisze na ten temat nowak ?

Chcesz, abym Ci poda艂 藕r贸d艂o tego wywiadu ?
Nie obawiaj si臋 - 艁ysiak bardzo na to uwa偶a, bo ka偶de k艂膮mstwo mog艂oby go du偶o kosztowa膰. Radz臋 Ci zajrze膰 do jego ostatniej ksi膮偶ki.

(...)
 i dzis ci ludzie wlasnie robia to co robia. ich zadaniem jest
 deprecjacja "Solidarnosci" i ludzi ktorzy ja tworzyli. jakimi
 metodami ? widac to golym okiem.

Co艣 chyba mylisz - nie zuwa偶asz, 偶e wymieniona, europejska lewica stoi murem za Wa艂臋s膮. Tudzie偶 kolesie z nocnej zmiany. Tudzie偶 redaktor Lis, wo艂ajacy w czercu 1992: "Ratuj nas, Panie Prezydencie". My艣lisz, 偶e mia艂 na my艣li miliony rodak贸w w Solidarno艣ci i tych, kt贸rych PRL tak poni偶y艂 ?

(...)

 wspolczucie pozostaw tym, ktorzy go potrzebuja. ja ci sie nie
 rewanzuje podobna "troska".

Odebra艂e艣 to jako ironi臋 ??
Wyluzuj ...

 moim zdaniem twoje widzenie moich
 pogladow wynika z mojej niecheci do jaroslawa kaczynskiego i czesci
 pis-u.

Nie, nie wynika. Nie lubi臋 PiSu tak jak Michalkiewicz, JKM czy Hans Kloss z tej listy.

[...]

Mo偶esz tak to ocenia膰, a ja nie mam zdania, bo nie by艂em i niewidzia艂em, cho膰 by艂em zapraszany na spotkanie w Krakowie.

(...)
[...]

Henryk, to co piszesz jest kompletnym absurdem.
Wa艂臋sa nie m贸g艂 skutecznie zniszczy膰 swojej teczki, bo, po drugie by艂 marionetk膮 w r臋kach swojego oficera prowadz膮cego i doradc贸w, a po pierwsze, te dokumenty by艂y w conajmniej trzech kopiach poza granicami Polski i konsekwencj膮 tego jest to, 偶e si臋 zachowuje jak si臋 zachowuje.
To tragikomiczna posta膰.

Pisanie prawdy o nim i zauwa偶anie oczywistych fakt贸w o nim nie jest deprecjonowaniem Solidarno艣ci i walki Polak贸w, bo ci co naprawd臋 walczyli i cierpieli zostali odsuni臋ci zapomniani, "wy艣lizgani" przez Wa艂臋s臋 i jego doradc贸w.
Znasz jakiego艣 komucha, kt贸rego "pu艣ci艂 w skarpetkach" ?
Bo ja znam wielu, z kt贸rymi zrobi艂 cos wr臋cz odwrotnego.
Wiesz czym si臋 r贸偶ni艂a 'pierwsza' Solidarno艣c od 'drugiej' ?
O co by艂 pot臋偶ny sp贸r na I Zje藕dzie ?

(...)
 a jezeli sie mylisz i pogrobowcy sb tworza wlasnie
 taka "legende" by zgnoic "Solidarnosc" i ludzi ktorzy
 doprowadzili do obalenia komuny ?

j.w.

(...)
 a jezeli ci ktos ta parwde "podsuwa" ?

Oczywi艣cie, ja jestem za m艂ody i g艂upi aby oddzieli膰 ziarno od plew, a Ty dzieki swoim osobistym do艣wiadczeniom zdoby艂es licencj臋 na nieomylno艣膰.

(...)
 tak? a co sadzisz o opiniach krazacych o Rydzyku ?
 sa "bolesna prawda" czy FAKTAMI opartymi na pomowieniach ?

Zostaw Ojca Rydzyka w spokoju i zacznij odr贸偶niac opinie od fakt贸w. To naprawd臋 mo偶liwe . :-)

(...)
 oto Polska wlasnie. mielismy swojego papieza a nie potrafilismy
 tego wykorzysatc. wolelismy go opluwac. tak jak kuklinskiego.
 taka jest prawda.

Nie, nie taka. Za szybko i 艂atwo uog贸lnisz.

(...)
 reagan grozil moskwie wstrzymaniem pomocy gospodarczej, taka jest
 prawdziwa przyczyna "uleglosci" sowietow. nie powiesz chyba, ze
 to reagan zalozyl "S" a walesa byl jego agentem? ;o)

Oczywi艣cie, 偶e nie. R贸wnie偶 nie SB, ale juz realnym celem, kt贸ry osi膮gn臋艂a by艂o kontrolowanie tego 偶ywio艂owego ruchu.

[...]

Mylisz si臋 - Olszewski wymusi艂 wersje "za pysk" i nic si臋 nie sta艂o i nie sp艂on臋艂o.
Wa艂臋sa, 'wyslizga膰 Rosjan', 'ruskich szachist贸w' jak mawia Michalkiewicz. Dobre, musz臋 to powt贸rzy膰 znajomym. ;-)

(...)
 alez komus zalezy by tak myslano. sadzisz, ze sb i kgb ot tak sobie
 darowalo walesie? przyklad juszczenki jest tu wyrazny...

Towrzysz Rakowski powiedzia艂 towarzyszom z Plenym KC, 偶e Wa艂臋sa to sw贸j, to po co mieliby mu krzywd臋 robi膰 ???
Ba ! Byli w stanie u偶yc swojej i KGB agentury wp艂ywu w Polsce i na 艣wiecie, aby utrzyma膰 przyw贸dztwo Wa艂臋sy. Na to r贸wnie偶 jest wiarygodny dokument.

(...)
 gdyby ocena nie byla tendencyjna walesa by sie tak nie ciskal.
Jest te偶 druga mo偶liwo艣膰.

 jaka ?

呕e jest uwik艂an膮 marionetk膮 i i typowym kapusiem zachowuj膮cym si臋 identycznie ja pozostali, zdemaskowani TW. Oczywi艣cie mno偶膮c przez wybuja艂e ego.

(...)
[...]

Henryk, obud藕 si臋. Jest rok 2009. Solidarno艣膰 to jeden z kilku niewiele licz膮cych sie ZZ w Polsce. Dzia艂aj膮cy jawnie, maj膮cy problemy z agenturalna przesz艂o艣ci膮 wielu jej wp艂ywowych cz艂onk贸w, r贸wnie偶 na AGH.
Ludzie dawnej, pierwszej Solidarno艣ci s膮 w dziesiatkach r贸偶nych miejsc, organizacji, partii cz臋sto konkuruj膮cych lub walcz膮cych ze sob膮.
Wa艂臋sa to przesz艂o艣膰, o minmialnym wp艂ywie na tera藕niejszo艣膰 i na rodak贸w.

(...)
[...]

Henryk, Ty serio masz z tym problem ?
Bo je艣li tak, to ja sie poddaj臋 i ko艅cz臋 w膮tek.

(...)
S膮dzisz, 偶e gdyby to by艂y fakty to potezni przeciwnicy O. Rydzyka nie wykorzystali by ich biegiem do likwidacji RM i posadzenia go ?!

 to dlaczego walesa jeszcze nie siedzi ?

A jest paragraf na TW ?
Przecie偶 to wy艂膮cznie niewinne ofiary.
Natomiast 'zarzuty' pod adresem O.Rydzyka swoje paragrafy maja, chetnych do posadzenia go nie brakuje, rzad tez stara sie jak moze klasc mu klody pod nogi i nic ?
Nie wiesz czego im brakuje w tak sprzyjaj膮cych mediach ? Serio ?

(...)
[...]

Napisz臋 Ci moja wersj臋.
Posz艂o o s艂u偶by, bo one s膮 najwazniejsze. PiS chcia艂 wymieni膰 ludzi uk艂adu na swoich, nie zmieniaj膮c systemu. Teraz gra pozorna wojn臋 z PO, ale tak naprawd臋 niewiele ich r贸偶ni w kwestiach zasadniczych i napewno b臋dzie wsp贸艂dzia艂ac w nich z PO. Np. niszcz膮c polityczna konkurencj臋.

(...)

[...]

Nie rozumiem - to koncern medialny O.Rydzyka utrzymywany jest przez bud偶et ?!

Jesli czytasz felietonistow UPR wiesz jaki jest moj stosunek do tego.
  ooo, to ciekawe.

Nie czytasz ? To zacznij. :-)

Pozdrowienia i EOT z mojej strony.

Roman Rumian

Data: 2009-02-26 07:02:03
Autor:
Kolejna zenada Bolka
On Wed, 25 Feb 2009 21:12:02 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

>  dzisiaj ta "walczaca z komunizmem zdrowa tkanka pzpr" ?
Mam nadziej, 縠 nie wymagasz ode mnie odpowiedzi na pytania retoryczne ?

 "uwlaszczyla" sie i dalej pociaga za sznurki. byli sbecy pracuja
 w firmach ochroniarskich. coz za doskonale miejsce do obserwacji.

>  taka wersje propaguje lewica.
Obejrzyj jeszcze raz ten wywiad - tak w砤秐ie m體i Wa酬sa. Czy縝y by lewic ?

 pamietasz "rozmowy z bratem" ? wlasnie.

>  a co pisze na ten temat nowak ?
Chcesz, abym Ci poda 紃骴硂 tego wywiadu ?

 dobrze by bylo.

Nie obawiaj si - siak bardzo na to uwa縜, bo ka縟e k潮mstwo mog硂by go du縪 kosztowa.

 a nowak ?
Radz Ci zajrze do jego ostatniej ksi笨ki.

 jakiej ?

>  i dzis ci ludzie wlasnie robia to co robia. ich zadaniem jest
>  deprecjacja "Solidarnosci" i ludzi ktorzy ja tworzyli. jakimi
>  metodami ? widac to golym okiem.

Co chyba mylisz - nie zuwa縜sz, 縠 wymieniona, europejska lewica stoi murem za Wa酬s.

 mialem okazje poznac "europejska lewice". nasze "komuchy" to  przy nich chlopczyki w dresach. oczywiascie, ta europejska jest
 kulturalna, nasza zwyczajnie chamska.

Tudzie kolesie z nocnej zmiany.

 sadzisz, ze tamta ekipa miala pomysl na Polske?

Tudzie redaktor Lis,

 znam goscia, mieszka w konstancinie. taki sobie bubek.

wo砤jacy w czercu 1992: "Ratuj nas, Panie Prezydencie".

 ludzie sie zmieniaja.

My秎isz, 縠 mia na my秎i miliony rodak體 w Solidarno禼i
i tych, kt髍ych PRL tak poni縴 ?

 lis? absolutnie. jego najnowszy nabytek (chata w konstancinie
 i nowa zona) spowodowaly, ze ten tez uwierzyl w "role dziejowa".

>  wspolczucie pozostaw tym, ktorzy go potrzebuja. ja ci sie nie
>  rewanzuje podobna "troska".

Odebra砮 to jako ironi ??

 oczywiscie. a ty nie ?

Wyluzuj ...

 wyobraz sobie, ze emocje zostawilem juz dawno z boku.

>  moim zdaniem twoje widzenie moich
>  pogladow wynika z mojej niecheci do jaroslawa kaczynskiego i czesci
>  pis-u.

Nie, nie wynika. Nie lubi PiSu

 czyzby? pamietam nasza "utarczke" na ten temat.  bardzo sie zdenerwowales...

tak jak Michalkiewicz, JKM czy Hans Kloss z tej listy.

 moja niechec do jaroslawa wynika z doswiadczen przeszlosci.
 jaroslaw zachowuje sie tak jak kiedys zachowywali sie  I sekretarze PZPR. im ktory byl nizej tym byl podly.

> [...]
>  na spotkaniu na ktorym ten blizniak prezentowal swoje prawdziwe
>  oblicze. jego nienawisc az kipiala. a wszystko to "dla dobra kraju".

Mo縠sz tak to ocenia, a ja nie mam zdania, bo nie by砮m i niewidzia砮m, cho by砮m zapraszany na spotkanie w Krakowie.

 moim zdaniem PiS powinien powiedziec jaroslawowi: adieu garson!

Henryk, to co piszesz jest kompletnym absurdem.

 czyzby wyrok sadu byl absurdem? tysiace ludzi w tamtych  czasach otrzymalo poza kolejka mieszkania spoldzielcze,
 to tez agenci? podpisanie po przesluchaniu papieru, ze bedzie
 sie trzymalo morde w kubel to nawiazanie wspolpracy ?  opowiadanie "smiesznie smutnemu" historii ktore sa powszechnie
 znane to tez wspolpraca? pamietasz z biblii: jeden nawrocony
 grzesznik jest wiecej wart niz setki "modlacych sie pod figura".

Wa酬sa nie m骻 skutecznie zniszczy swojej teczki, bo, po drugie by marionetk w r阫ach swojego oficera prowadz眂ego i doradc體, a po pierwsze, te dokumenty by硑 w conajmniej trzech kopiach poza granicami Polski i konsekwencj tego jest to, 縠 si zachowuje jak si zachowuje.

 skad masz takie wiadomosci ? czyzbys wspolpracowal ? ;o)

To tragikomiczna posta.

 komus bardzo zalezy by tak to wygladalo.

Pisanie prawdy o nim i zauwa縜nie oczywistych fakt體 o nim nie jest deprecjonowaniem Solidarno禼i i walki Polak體, bo ci co naprawd walczyli i cierpieli zostali odsuni阠i zapomniani,

 zauwaz jaki kit sie dzis wciska mlodym Polakom. to komunisci tacy
 jak jaruzelski, kiszaczak, miller czy kwasniewski obalili komune
 i uratowali Polske przed "zaglada sowiecka". teraz rozumiesz?

"wy秎izgani" przez Wa酬s i jego doradc體.

 masz na mysli kaczynskich ? ;o))

Znasz jakiego komucha, kt髍ego "pu禼i w skarpetkach" ?

 a niby w jaki sposob mial to zrobic? narod w wyborach  opowiedzial sie powrotem komuchow do wladzy. co do  "puszczenia" - moim zdaniem "gruba kreska" mazowieckiego
 byla powaznym bledem.
Bo ja znam wielu, z kt髍ymi zrobi cos wr阠z odwrotnego.

 jakies przyklady? mozesz zaczac od ambasadora w moskwie.

Wiesz czym si r罂ni砤 'pierwsza' Solidarno禼 od 'drugiej' ?
O co by pot昕ny sp髍 na I Zje糳zie ?

 kto bierze fanty ?

>  a jezeli sie mylisz i pogrobowcy sb tworza wlasnie
>  taka "legende" by zgnoic "Solidarnosc" i ludzi ktorzy
>  doprowadzili do obalenia komuny ?
j.w.

 chyba czytasz cos innego niz ja.

>  a jezeli ci ktos ta parwde "podsuwa" ?

Oczywi禼ie, ja jestem za m硂dy

 nie pochlebiaj sobie ;o)

i g硊pi aby oddzieli ziarno od plew,

 wiec dlaczego skupiasz sie na poszukiwaniu plew ?

a Ty dzieki swoim osobistym do秝iadczeniom zdoby砮s licencj na nieomylno舵.

 to tak samo jak ty ;o)

>  tak? a co sadzisz o opiniach krazacych o Rydzyku ?
>  sa "bolesna prawda" czy FAKTAMI opartymi na pomowieniach ?
Zostaw Ojca Rydzyka w spokoju

 pokazuje ci twoj sposob patrzenia. wg ciebie Rydzyk jest "cacy",
 wg innych takich jak zirhan, bigus, edel czy kawecki powinien
 gnic w wiezieniu. oni tez nie odrozniaja ziarna i plew ?
 ja Rydzyka podziwiam jako "biznesmena". facio potrafi myslec.

i zacznij odr罂niac opinie od fakt體.

 j.w.
To naprawd mo縧iwe . :-)

  wlasnie, nie patrz na ksiezyc, spojrza na palec...

>  oto Polska wlasnie. mielismy swojego papieza a nie potrafilismy
>  tego wykorzysatc. wolelismy go opluwac. tak jak kuklinskiego.
>  taka jest prawda.
Nie, nie taka. Za szybko i 砤two uog髄nisz.

 upraszczam. kiedy w stanach sasiad kupi samochod ten drugi  kupuje taki sam lub lepszy. u nas kiedy sasiad ma bardziej
 wypasiona bryke ten drugi marzy by mu ja ukradli...

>  reagan grozil moskwie wstrzymaniem pomocy gospodarczej, taka jest
>  prawdziwa przyczyna "uleglosci" sowietow. nie powiesz chyba, ze
>  to reagan zalozyl "S" a walesa byl jego agentem? ;o)

Oczywi禼ie, 縠 nie.

 alez tak. nie znasz najwyrazniej sytuacji kiedy to sie zaczelo.
 poczytaj sobie "trybune ludu" i "zolnierza wolnosci" z tamtych lat.

R體nie nie SB, ale juz realnym celem, kt髍y osi眊n瓿a by硂 kontrolowanie tego 縴wio硂wego ruchu.

 alez to oczywiste.
> [...]
>  pamietasz przypadkow pozary rafinerii ? oto skutek pomyslu wziecia
>  ruskich "za pysk".kto mial racje?agent kgb zostal prezydentem rosji.
Mylisz si - Olszewski wymusi wersje "za pysk" i nic si nie sta硂 i nie sp硂n瓿o.

 i szdzisz, ze rosjanie sie wyniesli zostawiajac w mieszkaniach
 muszle klozetowe, klamki i gniazdka sieciowe ?

Wa酬sa, 'wyslizga Rosjan', 'ruskich szachist體' jak mawia Michalkiewicz. Dobre, musz to powt髍zy znajomym. ;-)

 pokazuje ci, ze rosjanie to nie kupa balwanow i tak jak
 ratlerek moze szczekac biegajac wokol dobermana tak samo  mogla wtedy i Polska. wg ciebie jaruzelski byl synem  narodu polskiego ? o jego kazdym kroku decydowala moskwa.
>  alez komus zalezy by tak myslano. sadzisz, ze sb i kgb ot tak sobie
>  darowalo walesie? przyklad juszczenki jest tu wyrazny...
Towrzysz Rakowski powiedzia towarzyszom z Plenym KC,

 "katus mi tu wyrosnie niz Solidarnosc sie odrodzi!"
縠 Wa酬sa to sw骿, to po co mieliby mu krzywd robi ???

 czy rowniez rakowski kazal stawiac krzyzyki na drzwiach
 tych ktorzy nalezeli do pzpr czy to robota "warcholow"?

Ba ! Byli w stanie u縴c swojej i KGB agentury wp硑wu w Polsce i na 秝iecie, aby utrzyma przyw骴ztwo Wa酬sy.

 brak logiki. czyzby jaruzelski sie skompromitowal ?

Na to r體nie jest wiarygodny dokument.

 widziales go czy tylko ci o tym mowiono ?

>  jaka ?

痚 jest uwik砤n marionetk i i typowym kapusiem zachowuj眂ym si identycznie ja pozostali, zdemaskowani TW.

 masz na mysli ktoregos z biskupow ? szach i mat! ;o)

Oczywi禼ie mno勘c przez wybuja砮 ego.

 wybujale ego to ona ma. fakt. podobnie jak rydzyk ;o)

> [...]
>  ze w ich szeregach jest agent. wystaczy zasiac watpliwosc,
>  zaczynaja sie wzajemne oskarzenia i organizacja idzie w rozsypke.

Henryk, obud si. Jest rok 2009.

 sadzisz, ze tamte towarzystwo juz nie istnieje ?
 przejdz sie po firmach, hotelach, knajpach - wszedzie
 siedza w mundurkach ochrony dawni pracownicy "sluzb".
 u ciebie na uczelni tez. nawet ten co opuszcza lancuch
 i notuje numery wjezdzajacych samochodow... przyjrzyj sie
 i obudz sie. mamy rok 2009 i co z tego ?

Solidarno舵 to jeden z kilku niewiele licz眂ych sie ZZ w Polsce.

 kiedys byl jedynym oprocz OPZZ. dlaczego byl 10 mln ruchem ?

Dzia砤j眂y jawnie, maj眂y problemy z agenturalna przesz硂禼i
wielu jej wp硑wowych cz硂nk體, r體nie na AGH.

 to tak jak KK. jakos nie potepiasz ich. dlaczego ?
 ja w tej sprawie zajmuje stanowisko obojetne.
Ludzie dawnej, pierwszej Solidarno禼i s w dziesiatkach r罂nych miejsc, organizacji, partii cz阺to konkuruj眂ych lub walcz眂ych ze sob.
Wa酬sa to przesz硂舵, o minmialnym wp硑wie na tera糿iejszo舵 i na rodak體.

 alez nie twierdz i nie chcialbym by walesa czy jakis inny polityk
 mial wplyw na moje zycie. niech sie to towarzystwo raz na zawsze
 odpieprzy. niech zus odda moje pieniadze i niech panstwo az tak  sie mna nie "opiekuje". nei chce by moje pieniadze przezerala  sfora biurokratow utrudniajaca swoimi decyzjami zycie.

Henryk, Ty serio masz z tym problem ?

 ja nie mam z tym problemu. pokazuje ci punk widzenia innych.
 tak jak powiedzialem - podziwiam Rydzyka za spryt a nie oceniam
 jego dzialan moralnie. gdyby facet byl "kryminalista" siedzialby
 w wieziebiu. skoro nei siedzi tzn ze jest niewinny.

Bo je秎i tak, to ja sie poddaj i ko馽z w眛ek.

 trudne pytania czy trudne odpowiedzi ? ;o)

>  to dlaczego walesa jeszcze nie siedzi ?
A jest paragraf na TW ?

 skoro nie am po cholere zawracac tym glowe ?

Przecie to wy潮cznie niewinne ofiary.

 masz na mysli rowniez TW biskupow ? ;o)

Natomiast 'zarzuty' pod adresem O.Rydzyka swoje paragrafy maja, chetnych do posadzenia go nie brakuje, rzad tez stara sie jak moze klasc mu klody pod nogi i nic ?

 to tak jak z walesa ;o)

Nie wiesz czego im brakuje w tak sprzyjaj眂ych mediach ? Serio ?

 kwitow ? ;o)

> [...]
>  dzis mamy bryndze i wzajemne opluwanie sie. co ci to przypomina?
>  pisalem wyzej. na tym polega ta zabawa "sluzb".

Napisz Ci moja wersj.
Posz硂 o s硊縝y, bo one s najwazniejsze. PiS chcia wymieni ludzi uk砤du na swoich, nie zmieniaj眂 systemu. Teraz gra pozorna wojn z PO, ale tak naprawd niewiele ich r罂ni w kwestiach zasadniczych i napewno b阣zie wsp蟪dzia砤c w nich z PO. Np. niszcz眂 polityczna konkurencj.

 znam ten scenariusz. warunek - jaroslaw nie bedzie w PiS.

> [...]
>  abstrakcyjna i przekraczaja roczne zarobki kowlskiego. tak wiec
>  dajmy sobie spokoj z arguemtami "obrony mediow".

Nie rozumiem - to koncern medialny O.Rydzyka utrzymywany jest przez bud縠t ?!

 a gdzie ja napsialem, ze Rydzyka ?
>  ooo, to ciekawe. Nie czytasz ? To zacznij. :-)

 to ciekawe bo sadzilem, ze od UPR jestes daleko.

Data: 2009-02-27 09:35:14
Autor: Roman Rumian
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
< he庐sk > pisze:
(...)
Widzisz, Walesa byl agentem,

 wg historyka z tradycjami ubeckimi. sad uznal, ze nie byl.

"...
Najgorzej bowiem kierowa膰 si臋 stereotypami, albo 鈥 jeszcze gorzej 鈥 frazesami. Frazesami kieruj膮 si臋 ludzie, kt贸rym brakuje argument贸w i wszystko wskazuje na to, 偶e w takiej w艂a艣nie sytuacji znalaz艂 si臋 by艂y prezydent Lech Wa艂臋sa. W zwi膮zku z odmow膮 dopuszczenia go do archiw贸w Instytutu Pami臋ci Narodowej, Lech Wa艂臋sa nie szcz臋dzi s艂贸w krytyki doktorowi S艂awomirowi Cenckiewiczowi. Wprawdzie doktor Cenckiewicz ju偶 w Instytucie Pami臋ci Narodowej nie pracuje, ale dla Lecha Wa艂臋sy to w艂a艣nie on jest uosobieniem wszelkiego z艂a, poniewa偶 mia艂 鈥瀌ziadka ubeka鈥. Najwyra藕niej Lech Wa艂臋sa zapomnia艂, 偶e nie powinno si臋 m贸wi膰 o sznurze w domu wisielca. Wprawdzie pani redaktor Monika Olejnik, kt贸rej zwierzy艂 si臋 ze swojej niech臋ci do ubek贸w, nie mrugn臋艂a nawet okiem, co potwierdza, 偶e s艂usznie jest ona uwa偶ana za przoduj膮c膮 w pracy operacyjnej oraz wyszkoleniu bojowym i politycznym 鈥 ale ju偶 w 鈥濭azecie Wyborczej鈥 Lech Wa艂臋sa zosta艂 zawstydzony. Co za nietakt! 鈥濭azeta Wyborcza鈥 robi co mo偶e w jego obronie, mobilizuje autorytety moralne, a ten wyje偶d偶a tu z 鈥瀌ziadkami ubekami鈥! Ach, te nerwy!

Ale nie o to chodzi, bo niezale偶nie od tego Lech Wa艂臋sa sformu艂owa艂 zasad臋, 偶e nikomu nie wolno podwa偶a膰 wyrok贸w s膮dowych. Chodzi mu wprawdzie tylko o to, 偶e w swoim czasie s膮d oczy艣ci艂 go z podejrze艅 o k艂amstwo lustracyjne, wi臋c jego zdaniem, nikt nie powinien do tej sprawy wraca膰, ale rozumiem, 偶e zasada 艣wi臋to艣ci wyrok贸w s膮dowych ma charakter uniwersalny, to znaczy 鈥 偶e odnosi si臋 do ka偶dej sprawy i ka偶dej epoki.

Tak si臋 sk艂ada, 偶e akurat rozpocz膮艂 si臋 Wielki Post, kt贸rego powodem jest 艣mier膰 Pana Jezusa na krzy偶u. Warto w zwi膮zku z tym przypomnie膰, 偶e egzekucja Pana Jezusa nast膮pi艂a na podstawie wyroku s膮dowego, wydanego prawomocnie przez prokuratora Judei Poncjusza Pi艂ata. Ewangelia daje do zrozumienia, 偶e by艂 on poddany naciskom ze strony arcykap艂an贸w i podburzonego przez nich t艂umu. Ale Poncjusz Pi艂at z pewno艣ci膮 nie by艂 jedynym s膮dem poddawanym politycznym naciskom, w zwi膮zku z czym 鈥 skoro wyrok na Pana Jezusa jest dyskutowany przez ostatnie dwa tysi膮ce lat 鈥 to tak samo mo偶na chyba weryfikowa膰 wszystkie inne wyroki.
...."

No, wi臋c Henryk, mo偶na ?

Pozdrowienia

Roman R.

P.S. A poza tym: http://www.youtube.com/watch?v=bMDcGUGKQd4&fmt=18

Data: 2009-02-27 12:20:20
Autor: =he庐sk=
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
On Fri, 27 Feb 2009 09:35:14 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

 tak twierdzi JEDEN osobnik o nazwisku michalkiewicz
 i wg ciebie jego opinia jest obowiazujaca? co za  tytan wiedzy ten michalkiewicz? jakas prawda objawiona?

Data: 2009-02-27 13:17:36
Autor: Roman Rumian
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
Henryk,

=he庐sk= pisze:
(...)
 tak twierdzi JEDEN osobnik o nazwisku michalkiewicz
 i wg ciebie jego opinia jest obowiazujaca? co za  tytan wiedzy ten michalkiewicz? jakas prawda objawiona?

nie tra膰 zimnej krwi: ja nie pyta艂em czy Michalkieiwcz (JKM, C&G, 艁ysiak, Ziemkiewicz i ca艂a, d艂uuuga lista za nim) s膮 posiadaczami prawdy objawionej, tylko czy czy nie widzisz podobnych powod贸w jak w wyroku na Chrystusa, do kwestionowania wyroku w/s Wa艂臋sy.

Po to zreszt臋 powt贸rzy艂em Ci link do wypowiedzi JKM, kt贸ry do tego naprawd臋 spokojnie podchodzi.

Roman Rumian

Data: 2009-02-27 14:42:33
Autor: cirrus
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
U縴tkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisa w wiadomo禼i news:go8l96$5fe$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Henryk,
=heRsk= pisze:
(...)
 tak twierdzi JEDEN osobnik o nazwisku michalkiewicz
 i wg ciebie jego opinia jest obowiazujaca? co za tytan wiedzy ten michalkiewicz? jakas prawda objawiona?
nie tra zimnej krwi: ja nie pyta砮m czy Michalkieiwcz (JKM, C&G, siak, Ziemkiewicz i ca砤, d硊uuga lista za nim) s posiadaczami prawdy objawionej, tylko czy czy nie widzisz podobnych powod體 jak w wyroku na Chrystusa, do kwestionowania wyroku w/s Wa酬sy.
Po to zreszt powt髍zy砮m Ci link do wypowiedzi JKM, kt髍y do tego naprawd spokojnie podchodzi.
Roman Rumian

Niech wi阠 wystapi do sadu o zmian wyroku w sprawie Wa酬sy bo inaczej 縜dne nawet najbardziej 縜rliwe zakl阠ia nie pomog, a dlaczego nie wyst阷uj? Bo nie s g硊pcami i wiedz, 縠 takie poszlaki nie wystarcz, wi阠 lepsze b阣zie podgryzanie bez s眃u.

--
stevep

Data: 2009-02-27 07:51:33
Autor: mrdevilyn
On 27 Lut, 14:42, "cirrus" <cir...@tkdami.net> wrote:

Niech wi阠 wystapi do sadu o zmian wyroku w sprawie Wa酬sy

NIE MA B蔆WALE TAKIEJ MOZLIWOSCI. Cho鎎y z tego wzgledu 縠 to nie by
wyrok ale orzeczenie. Tak縠 dlatego ze s眃y lustracyjne ZOSTA
ZLIKWIDOWANE W 2007 ROKU. Takze dlatego ze wszelkie terminy odwo砤wcze
od tego orzeczenia ju dawno min瓿y.Ile razy trzeba ci do zakutego 砨a
wbija  te same oczywistosci?? Sprawe mozna wznowi jedynie wtedy gdy
waliza notorycznie nazywany esbeckim szpiclem pozwie kogo o
znieslawienie- ooo, wtedy dopiero bedzie mo縩a przeprowadzic rzetelne
post阷owanie dowodowe, do kt髍ego nie znizy si swego czasu s眃
lustracyjny. Ale a takim debilem wal阺a nie jest zeby dobrowolnie
durny 砮b pakowac pod top髍 wiec zadnego pozwu z jego strony nie
bedzie.
J-23

Data: 2009-02-27 14:48:20
Autor: =he庐sk=
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
On Fri, 27 Feb 2009 13:17:36 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

>  tak twierdzi JEDEN osobnik o nazwisku michalkiewicz
>  i wg ciebie jego opinia jest obowiazujaca? co za >  tytan wiedzy ten michalkiewicz? jakas prawda objawiona?

nie tra? zimnej krwi: ja nie pyta?em czy Michalkieiwcz (JKM, C&G, ?ysiak, Ziemkiewicz i ca?a, d?uuuga lista za nim) s? posiadaczami prawdy objawionej, tylko czy czy nie widzisz podobnych powod贸w jak w wyroku na Chrystusa, do kwestionowania wyroku w/s Wa??sy.

 kazdy ma prawo kwestioniowac tyle, ze nie sprowadzalbym historii
 Chrytusa do historii Walesy. tak jak michalkiewicz nie jest
 wyrocznia i gloszone przez niego prawdy sa obowiazujace.

Po to zreszt? powt贸rzy?em Ci link do wypowiedzi JKM, kt贸ry do tego naprawd? spokojnie podchodzi.

 alez ja tez podchodze spokojnie.  nie odbieraj tego jako ataku ad personam.
 po prostu nie ma tylko czarne-biale i tyle.

Data: 2009-02-27 14:38:49
Autor: cirrus
Suplement: Re: Kolejna zenada Bolka
U縴tkownik "=heRsk=" <?_bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:s1jfq49rhu4p6tqgum6915eqln7d9g1qba4ax.com...
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:
[...]

O, 縠 tytan to tytan nawet nie daje si judejczykom, kt髍zy go zachodz od ty硊.

--
stevep

Kolejna zenada Bolka