Kolejne 100 tys. bezrobotnych

Data: 2012-06-15 02:20:08
Autor: Przemysław W
Kolejne 100 tys. bezrobotnych

110 tys. tegorocznych absolwentów zasili rynek bezrobotnych

W końcu czerwca na rynku pracy pojawi się ponad pół miliona absolwentów różnego typu szkół, którzy zaczną szukać płatnego zajęcia. Większość z nich zasili szeregi bezrobotnych, bo nie ma doświadczenia zawodowego, którego oczekują pracodawcy.

Tysiące młodych osób zaczną więc szturmować urzędy pracy z nadzieją, że otrzymają skierowanie na staż lub dostaną środki na stworzenie własnego biznesu.

W sumie ze staży może skorzystać tak jak rok temu ok. 110 tys. absolwentów. A wsparcie na stworzenie własnego biznesu dostanie jakieś 30 tys. osób. Część absolwentów może zająć etaty po 150 tys. osób, które przejdą na emeryturę lub rentę. – Równocześnie około 100 tys. miejsc pracy przybędzie w gospodarce, łącznie z szarą strefą – szacuje Grzegorz Maliszewski, główny ekonomista banku Millennium. Kiedy podsumujemy okazuje się, że w rezultacie co najmniej 110 tys. młodych nie znajdzie zajęcia i zasili szeregi bezrobotnych albo wyjedzie za granicę – szacuje DGP. Sytuacja byłaby znacznie lepsza, gdyby resort finansów pozwolił na wykorzystanie środków zamrożonych na kontach Funduszu Pracy.

A tak większość absolwentów, którzy zgłoszą się na staż, czeka rozczarowanie. – Poza słowami otuchy nie będziemy mogli im nic zaoferować. W tym miesiącu skończą się nam środki przewidziane na cały rok na staże, tworzenie własnego biznesu przez bezrobotnych czy na doposażenie miejsc pracy u pracodawców – mówi Jerzy Bartnicki, członek Ogólnopolskiego Konwentu Dyrektorów PUP, dyrektor PUP w Kwidzynie. Podobnie jest w większości pośredniaków. – Pieniędzy praktycznie już nie mamy, zostały nam środki na staże dla zaledwie kilku bezrobotnych – informuje Hanna Subotowicz, dyrektor PUP w Gostyninie. Nie ma ich także w innych miejscowościach. – Dlatego nie ogłaszamy już naboru ofert stażowych wśród pracodawców – mówi Dorota Konopka, wicedyrektor PUP w Kolnie. A ona spodziewa się napływu absolwentów. – Już w maju pojawiła się grupa młodzieży, która pokończyła szkoły ogólnokształcące – mówi Konopka.

http://serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera/artykuly/624799,110_tys_tegorocznych_absolwentow_zasili_rynek_bezrobotnych.html

Data: 2012-06-15 17:57:41
Autor: pluton
Kolejne 100 tys. bezrobotnych

110 tys. tegorocznych absolwentów zasili rynek bezrobotnych

Czy to sa absolwencki kierunku 'odwiertologia i wyludzalnictwo dotacji' ?

Nullification

Data: 2012-06-15 11:23:23
Autor: Przemysław W
Kolejne 100 tys. bezrobotnych
pluton:

110 tys. tegorocznych absolwentów zasili rynek bezrobotnych

Czy to sa absolwencki kierunku 'odwiertologia i wyludzalnictwo dotacji' ?

Nie, to sa absolwencki kierunku "młodzi, wykształceni z wielkich miast
głosują na Platformę Obywatelską". Jaki kierunek studiów ma za sobą
córka Tuska?

Data: 2012-06-15 18:45:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne 100 tys. bezrobotnych

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrfnhu$srq$1dont-email.me...
pluton:

[...]

Zdaje się, że taki sam kierunek studiów jaki ukończył syn Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2012-06-15 11:49:37
Autor: Przemysław W
Kolejne 100 tys. bezrobotnych
Bogdan Idzikowski:

Zdaje siÄ™,

Zdaje się, że zadałem pytanie. Nie potrafisz kibolu odpowiedzieć?
To wracaj do tupania nóżkami.

Data: 2012-06-15 18:57:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrfp33$4tf$1dont-email.me...
Bogdan Idzikowski:

Zdaje siÄ™,

Zdaje się, że zadałem pytanie. Nie potrafisz kibolu odpowiedzieć?
To wracaj do tupania nóżkami.

Jebie ciÄ™? No to jeszcze raz:

To było twoje pytanie:

Jaki kierunek studiów ma za sobą córka Tuska?

Moja odpowiedź:

Taki sam kierunek studiów ukończyła córka Tuska, jaki ukończył syn Jarosława Kaczyńskiego.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierÄ™ politycznÄ…".

Data: 2012-06-15 12:03:23
Autor: Przemysław W
[...]

Jebie ciÄ™?

CiÄ™? Nie wiem z kim to kibolu robisz, nawet nie musisz siÄ™
z tego zwierzać. Idź może na spacer, na starość główka
potrzebuje więcej świeżego powietrza.

No to jeszcze raz:

Dobra.Jaki kierunek studiów ma za sobą córka Tusk?

Data: 2012-06-15 21:47:52
Autor: pluton
Kolejne 100 tys. bezrobotnych

> Czy to sa absolwencki kierunku 'odwiertologia i wyludzalnictwo dotacji'
?

Nie, to sa absolwencki kierunku "m³odzi, wykszta³ceni z wielkich miast
g³osuj± na Platformê Obywatelsk±"

To dobrze. Po np. po takiej pambukologii teoretycznej mozna tylko ministrem
zostac,
ale nabor tylko raz na 4 lata.

Nullification

Kolejne 100 tys. bezrobotnych