Kolejne BMW zabraƂo czƂowieka

Data: 2015-03-16 10:26:15
Autor: J.F.
Kolejne BMW zabraƂo czƂowieka
UĆŒytkownik "Tom"  napisaƂ w
Polska, na Ƃuku drogi?

Luk tam jest bardzo lagodny, jak widac zreszta.

chyba za mocno depnąƂ, pasaĆŒerka nie ĆŒyje
http://www.liveleak.com/view?i=1d1_1426368693

No coz, niby stoi 60, ale nie jechal jakos drastycznie szybciej niz inni.
Trzeba jednak brac poprawke na deszcz.

J.

Data: 2015-03-17 15:01:12
Autor: radekp@konto.pl
Kolejne BMW zabrało człowieka
Mon, 16 Mar 2015 10:26:15 +0100, w
<5506a1be$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Użytkownik "Tom"  napisał w
> [...]

>http://www.liveleak.com/view?i=1d1_1426368693

No coz, niby stoi 60, ale nie jechal jakos drastycznie szybciej niz inni.

Na mój gust to jednak jechał koło 100km/h. Zreszt± w komentarzach na
gazetawroclawska.pl kto¶ wyliczył 120km/h.

Data: 2015-03-17 16:01:25
Autor: J.F.
Kolejne BMW zabrało człowieka
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup
Mon, 16 Mar 2015 10:26:15 +0100, w
> [...]

Na mój gust to jednak jechał koło 100km/h. Zreszt± w komentarzach na
gazetawroclawska.pl kto¶ wyliczył 120km/h.

A filmujacy jechal ~80.

J.

Kolejne BMW zabraƂo czƂowieka