Kolejne Wybory

Data: 2017-07-07 09:44:18
Autor: Stachu Chebel
Kolejne Wybory
Co musi zrobić kaczor, coby kolejne wybory wygrać "na luziku". Moim zdaniem niewiele..
1) Macior - Sioo !!
2) Ziobro - Sioo !!
3) Miesięcznice do kościoła - Zwalić winę na opozycję na przedmieściu..

Resztę kampanii zrobi niemiecka ślicznota. Mam rację?

Data: 2017-07-07 18:49:36
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Kolejne Wybory
ja tam myślę, że jednak usb...

Data: 2017-07-07 18:52:54
Autor: A. Filip
Kolejne Wybory
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

A obecna (chwilowa?) "przyjaźń" Merkel-Kaczyński jest z wyboru czy z rozsądku?

Merkel na chwilę przed niemieckimi wyborami we Wrześniu "może" się
różnic od Merkel po tych wyborach.

--
A. Filip

Data: 2017-07-07 10:19:23
Autor: Stachu Chebel
Kolejne Wybory
W dniu piątek, 7 lipca 2017 18:52:57 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

A obecna (chwilowa?) "przyjaźń" Merkel-Kaczyński jest z wyboru czy z rozsądku?

Merkel na chwilę przed niemieckimi wyborami we Wrześniu "może" się

Ależ to jest oczywiste!! Problem w tym, że niemiecki plebs wyborczy zaś uwarza się za dojczland iber alles. I nie chodzi o pajaców typu JMK, że niemcy mnie biją, nie chodzi o to, że jego kobita została przez plebs wybrana do sejmu, nie chodzi o to, że Tusk staje w rozkroku :)))

Chodzi KURWA JEGO MAĆ o to, że wszelakie "tzw"., "opcje" polityczne robią wały na potęgę. I każdy broniący szefa (Rady Europy)/(Komisji Europejskiej)/(Parlamentu Europy), Chuj raczy wiedzieć what is what ?!! ... Gubi się w tym burdelu..  Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o .....

Ostatnio bardzo popularną jest w Europie córa Prezydenta EU. Znane wszelako "żyć wygodnie".  =============
Nie cobym był jakimś tam zajadłym pisiorem.. Ot, staram się patrzeć obiektywnie. Obiektywizm ma w sobie część subiektywizmu..  Ale.., kulturalnie mówiąc, chyba KURWA JEGO MAĆ mam rację. ! Co nie ?!

Data: 2017-07-07 18:55:50
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Kolejne Wybory
Merkel na chwilę przed niemieckimi wyborami we Wrześniu "może" się
różnic od Merkel po tych wyborach.

piszesz jakby to wszystko było poustawiane...
a przecież to jest jednak demokracja - euro demokracja...

Data: 2017-07-07 19:04:17
Autor: A. Filip
Kolejne Wybory
"wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> pisze:
Merkel na chwilę przed niemieckimi wyborami we Wrześniu "może" się
różnic od Merkel po tych wyborach.

piszesz jakby to wszystko było poustawiane...
a przecież to jest jednak demokracja - euro demokracja...

Gwarancji nie ma (np. już jeden DUŻY zamach może wszystko zmienić)
ale *obecnie* najbardziej prawdopodobny wynik jest dość jasny.

--
A. Filip

Data: 2017-07-07 18:56:27
Autor: Bene Natus
Kolejne Wybory wg tempego hebla
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:f8a491e0-5962-4948-ba3a-1ff0d6653e6egooglegroups.com...
[...]

Sam to wymyśliłes czy na polecenie Nowogrodzkiej?

CL

Data: 2017-07-07 10:36:35
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 7 lipca 2017 19:23:21 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]
> 1) Macior - Sioo !!
> 2) Ziobro - Sioo !!
> 3) Miesięcznice do kościoła - Zwalić winę na opozycję na przedmieściu..

Szanowny Ludu Ciemny,bądź Dark Ice jak wolisz. Ni Chuja, sam bym tego nie wymyślił. Nawet nie wiem co to jest "Nowogrodzka", i gdzie się znajduje. Domniemywam, że jest to siedziba jarkacza, ale to ty wiesz gdzie co i jak..

Ot, tyle w temacie lokalizacji.. Tymczasem polecam zapoznać się z podstawami erystyki. ŁOŁ!! NIEMIEC..  Schopenhauer !!

Data: 2017-07-07 20:18:14
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:9cda9ee6-7a97-4d9d-b4d7-63319b9ebf1egooglegroups.com...
> [...]
> Sam to wymyśliłes czy na polecenie Nowogrodzkiej?

Szanowny Ludu Ciemny,bądź Dark Ice jak wolisz. Ni Chuja, sam bym tego nie wymyślił.

Domyśliłem się! ;-)))

Nawet nie wiem co to jest "Nowogrodzka", i gdzie się znajduje.

Niewiedza czy lecisz w człona? ;-)))

Domniemywam, że jest to siedziba jarkacza,

Nie rżnij głupa dziadek! ;-))

ale to ty wiesz gdzie co i jak..

Cała Polska wie tylko ty dziadzia nie. Oj stareński ty już, stareńki! Czaszka nie pracuje!;-)))

Ot, tyle w temacie lokalizacji..

No to żeś się dziadzia umęczył, że ho ho! ;-)))

Tymczasem polecam zapoznać się z podstawami erystyki.

Na tym forum? Popatrz dziadek jak prowadzą "dyskusje" i "spory" twoi kumple: u2, zenus, trefnis, lord donald i im podobni. Nie maja argumentów więc atakują ad personam. Dlatego mam ich w głebokim niepoważaniu bo dla mnie to są zakompleksione buce i niedouki. Typowi Beoci.Widzisz dziadek, barba non facit philosophum a ty ze swoim bel esprit za wiele tu nie zwojujesz bo znajdzie się taki zenus czy u2 który nie mając nic do powiedzenia zbluzga cię jak ulicznicę pod tanim hotelem. Czasem jest tak, że un sot savant est sot plus qu'un sot ignorant. Zwlaszcza w czasach ochlokracji ;-)))

ŁOŁ!! NIEMIEC..  Schopenhauer !!

Silenus! ;-) Masz chyba jakąś schizę co do Niemców.

Deus tecum dobry człowieku ;-)))

CL

Data: 2017-07-07 15:40:03
Autor: Stachu Chebel

=============  I tak wygląda pyskusja z Ciemnym Ludem. I oczywiście będzie się starał (o ile) uzasadnić, że jest to niedopuszczalny atak ad personam, bądź powyższe jest ex context. No i "kurturalnie" powiem: CH z CL !!

Data: 2017-07-08 05:59:05
Autor: Bene Natus
Kolejne wypociny starego hebla

=============

[...]

ChCwD! Tyle masz do powiedzenia dziadek? Usunąłeś większosć tekstu i
kombinujesz? Cienias jesteś dziadek. Nie popisuj się tu swoją erudycją bo jesteś śmieszny.

CL

Data: 2017-07-08 13:52:02
Autor: Lepudruk
Kolejne Wybory
[...]

A to ty chłopino! Masz rację tyle, że sznurki są na Nowogrodzkiej, a haki na
J.Kaczyńskiego w sejfie w Toruniu. Typowy klincz.

--
Lepudruk

Kolejne Wybory