Kolejne Wybory

Data: 2017-07-07 18:52:54
Autor: A. Filip
Kolejne Wybory
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Co musi zrobić kaczor, coby kolejne wybory wygrać "na luziku". Moim zdaniem niewiele..
1) Macior - Sioo !!
2) Ziobro - Sioo !!
3) Miesięcznice do kościoła - Zwalić winę na opozycję na przedmieściu..

Resztę kampanii zrobi niemiecka ślicznota. Mam rację?

A obecna (chwilowa?) "przyjaźń" Merkel-Kaczyński jest z wyboru czy z rozsądku?

Merkel na chwilę przed niemieckimi wyborami we Wrześniu "może" się
różnic od Merkel po tych wyborach.

--
A. Filip

Data: 2017-07-07 10:19:23
Autor: Stachu Chebel
Kolejne Wybory
W dniu piątek, 7 lipca 2017 18:52:57 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

A obecna (chwilowa?) "przyjaźń" Merkel-Kaczyński jest z wyboru czy z rozsądku?

Merkel na chwilę przed niemieckimi wyborami we Wrześniu "może" się

Ależ to jest oczywiste!! Problem w tym, że niemiecki plebs wyborczy zaś uwarza się za dojczland iber alles. I nie chodzi o pajaców typu JMK, że niemcy mnie biją, nie chodzi o to, że jego kobita została przez plebs wybrana do sejmu, nie chodzi o to, że Tusk staje w rozkroku :)))

Chodzi KURWA JEGO MAĆ o to, że wszelakie "tzw"., "opcje" polityczne robią wały na potęgę. I każdy broniący szefa (Rady Europy)/(Komisji Europejskiej)/(Parlamentu Europy), Chuj raczy wiedzieć what is what ?!! ... Gubi się w tym burdelu..  Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o .....

Ostatnio bardzo popularną jest w Europie córa Prezydenta EU. Znane wszelako "żyć wygodnie".  =============
Nie cobym był jakimś tam zajadłym pisiorem.. Ot, staram się patrzeć obiektywnie. Obiektywizm ma w sobie część subiektywizmu..  Ale.., kulturalnie mówiąc, chyba KURWA JEGO MAĆ mam rację. ! Co nie ?!

Data: 2017-07-07 18:55:50
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Kolejne Wybory
Merkel na chwilę przed niemieckimi wyborami we Wrześniu "może" się
różnic od Merkel po tych wyborach.

piszesz jakby to wszystko było poustawiane...
a przecież to jest jednak demokracja - euro demokracja...

Data: 2017-07-07 19:04:17
Autor: A. Filip
Kolejne Wybory
"wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> pisze:
Merkel na chwilę przed niemieckimi wyborami we Wrześniu "może" się
różnic od Merkel po tych wyborach.

piszesz jakby to wszystko było poustawiane...
a przecież to jest jednak demokracja - euro demokracja...

Gwarancji nie ma (np. już jeden DUŻY zamach może wszystko zmienić)
ale *obecnie* najbardziej prawdopodobny wynik jest dość jasny.

--
A. Filip
| Bogatemu diabeł dzieci kołysze.  (Przysłowie polskie)

Kolejne Wybory