Kolejne (XV?) Jubileuszowe JJSP precla

Data: 2014-09-11 19:04:42
Autor: Tomasz Sójka
Kolejne (XV?) Jubileuszowe JJSP precla
Witam wszystkich preclowiczów dobrej woli! :)

Tego roku spotykamy się w dniach 21-23 listopada (jak kto chce wcześniej to
nie ma problemu, pewnie jakaś frakcja czwartkowa się zbierze) w schronisku
Jagodna na przełęczy Spalona - tzw. Góry Bystrzyckie w Sudetach - jakby
ktoś z beskidników nie wiedział ;). Przełęcz jest przejezdna samochodowo
czyli z dojazdem nie powinno być problemu; najbliższe większe coś to
Bystrzyca Kłodzka o 10km bodajże asfaltem. Jak kto chce bardziej widokowo
to można od Zieleńca przez Lasówkę. W schronisku karmią b. smacznie i
obficie, a na sobotę będzie coś lepsiejszego z poza karty. Dodam jeszcze
tylko że G. Bystrzyckie i sąsiednie Orlickie są przyjazne rowerowo i
napewno parę osób swojego bicykla weźmie w celu zmęczenia się w trochę inny
sposób niż zwykle...
Strona schroniska to www.jagodna.com i można tam zajrzeć co i jak.
Zawiadomcie tych co już tu nie zaglądają, przybywajcie, byłoby fajnie
gdybyście dali mi znać kto będzie i w jakiej sile - może trzeba będzie
zwiększyć rezerwację?

Pozdrawiam Tomek

Data: 2014-09-15 14:36:57
Autor: Waldek Brygier
Tomasz Sójka wrote:
Tego roku spotykamy się w dniach 21-23 listopada (jak kto chce
wcześniej to nie ma problemu, pewnie jakaś frakcja czwartkowa się
zbierze) w schronisku Jagodna na przełęczy Spalona

Raczej na tzw. przełęczy...
Ja chętny oczywiście, nareszcie spotkanie gdzieś w górach, a nie na ścianie wchodniej ;-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GSM +48 697 913 148 -- -

Data: 2014-09-15 21:06:45
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 15 Sep 2014 14:36:57 +0200, Waldek Brygier napisał(a):

Tomasz Sójka wrote:
[...]

W okolicy przełęczy - teraz lepiej? :) Swoją drogą gdyby zrobić porządek z
nazewnictwem bodaj schronisk, wyszłoby małe trzęsienie ziemi i osuwiska.

Pzdr. Tomek

Data: 2014-09-15 22:11:19
Autor: Waldek Brygier
Tomasz Sójka wrote:
W okolicy przełęczy - teraz lepiej? :)

Bo ja wiem? Wszak Przełęcz Spalona to ponad kilometr od schroniska jest ;-)

Data: 2014-09-16 14:23:41
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 15 Sep 2014 22:11:19 +0200, Waldek Brygier napisał(a):

Tomasz Sójka wrote:
W okolicy przełęczy - teraz lepiej? :)

Bo ja wiem? Wszak Przełęcz Spalona to ponad kilometr od schroniska jest ;-)

A ze schroniska na Śnieżniku na Śnieżnik? A jaka jest definicja przełęczy -
w sensie jaki obszar obejmuje? :) Taka matematyka b. dokładnie definiuje
punkt siodłowy, czym w zasadzie właśnie jest przełęcz ;) Gdyby się trzymać
tej definicji rozmiar przełęczy byłby nieskończenie mały...

Pzdr. Tomek

Data: 2014-09-16 09:23:13
Autor: TW Dziobak
Kolejne (XV?) Jubileuszowe JJSP precla

Użytkownik "Waldek Brygier" napisał

Ja chętny oczywiście, nareszcie spotkanie gdzieś w górach, a nie na ścianie wchodniej ;-)

Waldemar - dla Ciebie ściana wschodnia to się zaczyna kawałek za Biskupią Kopą  :>>

pozdrawiam

Pieszy

Kolejne (XV?) Jubileuszowe JJSP precla