Kolejne afery w Warszawie

Data: 2014-04-29 18:00:19
Autor: MarkWoydak
Kolejne afery w Warszawie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:535fc1cd$0$2247$65785112news.neostrada.pl...

Ekipa HGW sypie się. Kolejny urzędnik odchodzi po wykryciu afer w Warszawie :

Na szczęście wybory już w maju i ZbawPolskę przejmie rządy w każdym mieście, wsi i zadupiu. Ponieważ PO gnić będzie w wiezienich PiS-owcy przyjmą ich majątki i nareszcie sami zostaną złodziejami. Tak przy okazji: co się stało z długami PC?

MW

Data: 2014-04-29 18:51:42
Autor: u2
Kolejne afery w Warszawie
W dniu 2014-04-29 18:00, MarkWoydak pisze:
Ponieważ PO gnić będzie w wiezienich PiS-owcy przyjmą ich majątki i
nareszcie sami zostaną złodziejami.

sciemniasz, u mnie w Suwalkach radni PiS naleza do najbogatszych radnych, nie musza krasc, jak wy sqrwysyny z po

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-29 22:49:45
Autor: Lorn
Kolejne afery w Warszawie
W dniu 2014-04-29 18:51, u2 pisze:
[...]

Tym więcej chcesz, im więcej masz...

-- -

Data: 2014-04-29 22:54:48
Autor: u2
Kolejne afery w Warszawie
W dniu 2014-04-29 22:49, Lorn pisze:
sciemniasz, u mnie w Suwalkach radni PiS naleza do najbogatszych
radnych, nie musza krasc, jak wy sqrwysyny z po

Tym więcej chcesz, im więcej masz

bogaty nie wie ile ma. ale oswiadczenia majatkowe wskazuja wlasciwy trop.

Data: 2014-04-29 22:59:36
Autor: Lorn
Kolejne afery w Warszawie
W dniu 2014-04-29 22:54, u2 pisze:
W dniu 2014-04-29 22:49, Lorn pisze:
sciemniasz, u mnie w Suwalkach radni PiS naleza do najbogatszych
radnych, nie musza krasc, jak wy sqrwysyny z po

Tym więcej chcesz, im więcej masz

bogaty nie wie ile ma.

Bogaty bardzo dobrze wie ile ma, wie również jak ukrywać swój majak...

ale oswiadczenia majatkowe wskazuja wlasciwy trop.

True,.

-- -

Data: 2014-04-29 23:01:49
Autor: u2
Kolejne afery w Warszawie
W dniu 2014-04-29 22:59, Lorn pisze:
bogaty nie wie ile ma.

Bogaty bardzo dobrze wie ile ma, wie również jak ukrywać swój majak.

ile tam palikot ukryl przed swoja byla zonka z prudziszek ?

Data: 2014-04-29 23:11:15
Autor: Lorn
Kolejne afery w Warszawie
W dniu 2014-04-29 23:01, u2 pisze:
W dniu 2014-04-29 22:59, Lorn pisze:
bogaty nie wie ile ma.

Bogaty bardzo dobrze wie ile ma, wie również jak ukrywać swój majak.

ile tam palikot ukryl przed swoja byla zonka z prudziszek ?

Spytaj Palikota, nie jestem jego adwokatem, ani księgowym...Pamiętam historię sprawy alimentacyjnej w której żona poruszyła kwestię posiadanego przez Palikota samolotu? :>

-- -

Data: 2014-04-29 23:21:23
Autor: u2
Kolejne afery w Warszawie
W dniu 2014-04-29 23:11, Lorn pisze:
[...]

no widzisz, bogaty nie wie ile ma, ale i tak wisi na pasku specsluzb.

w pewnym momencie biedaczek palikot udawal, ze nie ma nic, tylko same dlugi :)

Data: 2014-04-29 23:27:25
Autor: Lorn
Kolejne afery w Warszawie
W dniu 2014-04-29 23:21, u2 pisze:
[...]

Bogaty bardzo dobrze wie ile ma, wie również jak ukrywać swój majak... "nie dotyczy Palikota" :)

w pewnym momencie biedaczek palikot udawal, ze nie ma nic, tylko same
dlugi :)

Idiota.

-- -

Data: 2014-04-29 23:51:33
Autor: MarkWoydak
Kolejne afery w Warszawie

W dniu 2014-04-29 22:59, Lorn pisze:
bogaty nie wie ile ma.

Bogaty bardzo dobrze wie ile ma, wie również jak ukrywać swój majak.

ile tam palikot ukryl przed swoja byla zonka z prudziszek ?

A ile ty ukryłeś paj-dak? Nie liczycz cudzych pieniędzy.

MW

Data: 2014-04-29 23:51:35
Autor: MarkWoydak
Kolejne afery w Warszawie

[...]

Naiwny jak dziecko paj-dak jestes!

MW

Data: 2014-04-29 23:51:38
Autor: MarkWoydak
Kolejne afery w Warszawie

[...]

Skurwysynów to masz od groma i trochę w rodzinie, zrozumiał? Ty oczywiście
skurwysynu nalezysz do tych bogatych PiS-owców! Powiedz w takim razie
dlaczego chlejesz paj-dak?

MW

Data: 2014-04-30 05:00:20
Autor: stevep
Kolejne afery w Warszawie
W dniu .04.2014 o 18:51 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-04-29 18:00, MarkWoydak pisze:
Poniewa¿ PO gniæ bêdzie w wiezienich PiS-owcy przyjm± ich maj±tki i
nareszcie sami zostan± z³odziejami.

sciemniasz, u mnie w Suwalkach radni PiS naleza do najbogatszych  radnych, nie musza krasc, jak wy sqrwysyny z po

Bo s± zdolni i ju¿ do¶æ nakradli.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-29 22:54:27
Autor: Lorn
Kolejne afery w Warszawie
[...]

Marzenie Kwaka: News: "Premier Donald Tusk podaje się do dymisji" :) Sam pokraka nakradł, a potem umorzył swoje długi. Nagle wszystko się przedawniło... Prawy i Sprawiedliwy wg. własnych pokracznych standardów.

-- -

Kolejne afery w Warszawie