Kolejne fakty nt. Smoleska....

Data: 2012-01-12 21:41:13
Autor: wekon
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Data: 2012-01-12 21:42:52
Autor: Jarosaw Tumidaj
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Uytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisa w wiadomoci news:4f0f4568$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
http://www.rp.pl/artykul/459542,790882-Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tupolewa.html wekon

By tam natomiast jego Awatar z tego filmu amerykaskiego.
Ale kto w to kurwa ma wam uwierzy?

Data: 2012-01-12 21:55:22
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Thu, 12 Jan 2012 21:41:13 +0100, wekon napisa(a):

http://www.rp.pl/artykul/459542,790882-Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tupolewa.html

wekon

Dziki za link!
Teraz MY czekamy, co dalej.

--
XL

Data: 2012-01-12 22:19:45
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:05:24 +0100, Lorn napisa(a):

[...]

Spoko. Ju dzieci wychowalimy - wic ma kto. Do skutku.
A wtedy...
--
XL

Data: 2012-01-12 22:26:59
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:25:44 +0100, Lorn napisa(a):

[...]

Te. Przetrwamy. Gorzej z wami, bo nie wiecie, po co yjecie. Samo chlanie
i arcie to marna tradycja - wyginiecie...
--
XL

Data: 2012-01-13 06:06:04
Autor: zbig
Kolejne fakty nt. Smoleska....
On 12 Sty, 22:26, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Te. Przetrwamy. Gorzej z wami, bo nie wiecie, po co yjecie. Samo chlanie
i arcie to marna tradycja - wyginiecie...

Hm, wyglda na to, ze pojawi si tu kto, kto yje dla wyszych
celw. Szacun. A co jesz i pijasz?

Data: 2012-01-13 15:15:10
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 06:06:04 -0800 (PST), zbig napisa(a):

A nie pytasz, co oprcz?

--
XL

Data: 2012-01-13 06:39:48
Autor: zbig
Kolejne fakty nt. Smoleska....
On 13 Sty, 15:15, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

> Hm, wyglda na to, ze pojawi si tu kto, kto yje dla wyszych
> celw. Szacun. A co jesz i pijasz?

A nie pytasz, co oprcz?

--
XL

To wiem. Wystarczy poczyta twoje posty

Data: 2012-01-13 15:40:55
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 06:39:48 -0800 (PST), zbig napisa(a):

No, mam nadziej.
--
XL

Data: 2012-01-13 18:13:53
Autor: Przemysaw W
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Uytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa

Spoko. Ju dzieci wychowalimy

Ciekawe na kogo.

Przemek

--

"Jarosaw Kaczyski w 2011 roku przegra wszystko co byo do przegrania. Po raz szsty z rzdu Polacy wybrali ciep wod w kranie serwowan przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mao tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesicy PiS w adnym sondau nie wyprzedzio Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-13 18:24:38
Autor: pluton
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Te. Przetrwamy. Gorzej z wami, bo nie wiecie, po co yjecie. Samo chlanie
i arcie to marna tradycja - wyginiecie...

Wy nie bedziecie chlac i zrec i bedziecie zyc wiecznie.
A jak przestaniecie dupczyc, to nawet o 1 dzien dluzej.

Nullification

Data: 2012-01-13 10:38:29
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Kolejne fakty nt. Smoleska....

Uytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:10njmevfhwmxa$.apxng3r2yptf.dlg40tude.net...
[...]

Mog ci powiedzie co bdzie dalej. rodowiska zwizane z PiS bd snuc kolejne teorie spiskowe, ktre udowodnia, e winnym jest Tusk i Putin, a Rosjanie bd rechota pokazujc paluszek w znanym gecie. Otwartym wci pozostaje pytanie: dlaczego piloci ldowali mimo zupenego braku widocznoci?

BBR

Data: 2012-01-13 10:45:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleska....

Uytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisa w wiadomoci news:4f0ffb91$0$26705$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przecie ruskie kontrolery kazay. Nasi chcieli odlecie na zapasowe, a ruscy kazali im najpierw do 100 m, a potem jebn w ziemi plecami. Przecie to nawet mae dziecko pisowskie wie!

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2012-01-13 13:41:08
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
W dniu 2012-01-13 10:38, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10njmevfhwmxa$.apxng3r2yptf.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 12 Jan 2012 21:41:13 +0100, wekon napisał(a):

http://www.rp.pl/artykul/459542,790882-Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tupolewa.html wekon

Dzięki za link!
Teraz MY czekamy, co dalej.

Mogę ci powiedzieć co będzie dalej. Środowiska związane z PiS będą snuc kolejne teorie spiskowe, które udowodniać, że winnym jest Tusk i Putin, a Rosjanie będą rechotać pokazując paluszek w znanym geście. Otwartym wciąż pozostaje pytanie: dlaczego piloci lądowali mimo zupełnego braku widoczności?

BBR

Pisałem o tym wielokrotnie, - zacchęta z dołu, wieży kontrolnej,  naciski VIPowskie z pokładu samolotu.. Tylko taka kompilacja była w stanie skłonić polotów do lądowania w ciemno.

Data: 2012-01-13 14:05:15
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 13:41:08 +0100, jadrys napisa(a):

[...]

Pisaem o tym wielokrotnie, - zacchta z dou, wiey kontrolnej,  naciski VIPowskie z pokadu samolotu.. Tylko taka kompilacja bya w stanie skoni polotw do ldowania w ciemno.

Nie byo adnych naciskw "VIPowskich".
--
XL

Data: 2012-01-13 15:06:38
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
W dniu 2012-01-13 14:05, XL pisze:
Dnia Fri, 13 Jan 2012 13:41:08 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Nie było żadnych nacisków "VIPowskich".

Niewykluczone że masz rację.. Jednak moja teoria o zamachu "smoleńskim" zakłada ingerencje  VIPów w pracę pilotów. Jak na razie mimo upływu czasu ta teoria trzyma się mocno. ;-)

Data: 2012-01-13 15:16:38
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 15:06:38 +0100, jadrys napisa(a):

[...]

Niewykluczone e masz racj.. Jednak moja teoria o zamachu "smoleskim" zakada ingerencje  VIPw w prac pilotw. Jak na razie mimo upywu czasu ta teoria trzyma si mocno. ;-)

Coraz sabiej, sdzc po najnowszych ekspertyzach w sprawie nieobecnoci
.p. gen. Basika w kokpicie oraz braku alkoholu w jego wtrobie...
--
XL

Data: 2012-01-13 20:05:06
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
W dniu 2012-01-13 15:16, XL pisze:

[...]
Coraz słabiej, sądząc po najnowszych ekspertyzach w sprawie nieobecności
ś.p. gen. Błasika w kokpicie oraz braku alkoholu w jego wątrobie...

Rosjanie przygotowując zamach pewnie nie brali pod uwagę trzeźwości bądź upojenia Gen. Błasika.

Data: 2012-01-13 20:27:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jepv7s$ata$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jasne. Mieli zdalnie sterowaną skaczącą brzozę!

Data: 2012-01-15 10:44:40
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Rosjanie przygotowując zamach pewnie nie brali pod uwagę trzeźwości bądź upojenia Gen. Błasika.

Jasne. Mieli zdalnie sterowaną skaczącą brzozę!

Mieli do dyspozycji lotnisko w lesie, nie brzoza to inne drzewo zakończyłoby lot prezydenckiego TU-154.

Data: 2012-01-15 11:28:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jeu73m$5rc$3node2.news.atman.pl...

[...]

Jasne. Tylko, że samolot TU-154 był przerobioną łodzią podwodną i niestraszne były mu wszelkie drzewa.

Data: 2012-01-15 19:21:09
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

[...]

Do czego ci potrzebny tak głupawy ton? Zdziecinnienie starcze?

Data: 2012-01-15 19:30:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jev5c2$60c$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dlaczego mnie obrażasz? Obrażając mnie obrażasz siebie, Kaczyńskiego i Macierewicza oraz całą plejadę ludzi podzielających ich zdanie. Ładnie to tak? Obrażasz także siebie.
Ty twierdzisz, że był zamach na samolot. Ja twierdzę, że samolot był przerobioną łodzią podwodną, Kaczyński i inni twierdzą, że to przerobiony bombowiec.
Wszystkie te stwierdzenia są równorzędne i bezsensowne, czyli prawdziwe. No nie?

Data: 2012-01-17 12:53:44
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

[...]

Nie, ale w takim idiotycznym tonie to sobie podyskutuj na ten temat z Macierewiczem, bądź mec. Rogalskim.

Data: 2012-01-17 13:13:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf3ne1$4f1$2node2.news.atman.pl...

[...]

Ja też właśnie z nimi dyskutuję za twoim pośrednictwem.
Oni głoszą idiotyzmy. Ja głoszę idiotyzmy. Jest równowaga. Jest tylko jedna różnica. Ja przyznaję, że to są idiotyzmy. Po jednej i po drugiej stronie.

Data: 2012-01-14 00:41:44
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:05:06 +0100, jadrys napisa(a):

[...]

Rosjanie przygotowujc zamach pewnie nie brali pod uwag trzewoci bd upojenia Gen. Basika.

Dlaczego uwaasz, ze ja uwaam, e to koniecznie Rosjanie si zamachnli?
--
XL

Data: 2012-01-14 12:51:41
Autor: pluton
Kolejne fakty nt. Smoleska....
> Rosjanie przygotowujc zamach pewnie nie brali pod uwag trzewoci bd
> upojenia Gen. Basika.

Dlaczego uwaasz, ze ja uwaam, e to koniecznie Rosjanie si zamachnli?

No wlasnie ? Przeciez wiadomo, ze zrobili to gabonczycy.

Nullification

Data: 2012-01-15 10:44:18
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
W dniu 2012-01-14 00:41, XL pisze:

Rosjanie przygotowując zamach pewnie nie brali pod uwagę trzeźwości bądź
upojenia Gen. Błasika.
Dlaczego uważasz, ze ja uważam, że to koniecznie Rosjanie się zamachnęli?

Przyznam że nie znam Twojej teorii nt. tego wydarzenia pod Smoleńskiem. :-( Natomiast, ja po przeanalizowaniu dostępnych materiałów, wywiadów eksperckich itd. postawiłem tezę o zamachu Rosjan. Przedstawiałem ją tu na psp już w kilka miesięcy po tym wydarzeniu. No i trzyma się ona nadal mocno. Nie był w stanie nią zachwiać nawet ten mąciwoda-dywersant - Antoni M.. ;-)

Data: 2012-01-15 16:34:58
Autor: pluton
Kolejne fakty nt. Smoleska....
:-( Natomiast, ja po przeanalizowaniu dostpnych materiaw, wywiadw
eksperckich itd. postawiem tez o zamachu Rosjan.

Mozesz tak w jednym zdaniu przypomniec, jakich uzyli srodkow technicznych
do przeprowadzenia zamachu ?

Nullification

Data: 2012-01-15 16:41:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleska....

Uytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jeurs1$9q5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Teleportery przecie. Nie wiedziae? Z kim ja si zadaj!

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2012-01-15 16:47:21
Autor: A. Filip
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Teleportery przecież. Nie wiedziałeś? Z kim ja się zadaję!

Zadajesz się tylko z ludźmi potrafiącymi znieść twoją zdecydowaną
"ucieczkę od konkretów"? :-)

Data: 2012-01-15 17:08:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87ty3xvugm.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Podałem konkret niepodważalny i to bardziej niepodważalny, niż konkrety podawane przez zespół Macierewicza!
Teleporter jest powszechnie używanym urządzeniem. Działanie prototypu tego urządzenia można było obejrzeć na filmie dokumentalnym "Mucha" (The Fly) już w roku 1986. Istnienie tego urządzenia, służącego do transportu ludzi w dowolne miejsce, jest trzymane w głębokiej tajemnicy ponieważ spowoduje krach wszystkiego, co związane jest z transportem i kryzys światowy nieporównywalny z tym, jaki obecnie przeżywamy.

Data: 2012-01-15 19:21:18
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jeurs1$9q5$1inews.gazeta.pl...
[...]

To twoja teoria, Bodziu.

Data: 2012-01-15 19:32:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jev5c3$60c$3node2.news.atman.pl...

[...]

Nie teoria - fakt niepodważalny. W innym poście udowodniłem przecież. Nie czytałeś? Twoja strata.

Data: 2012-01-17 12:54:10
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

[...]

pluton zapytał mnie, a ty mu odpowiedziałeś z mnie  w tym swoim dziecinno-starczym tonie.

Data: 2012-01-17 13:14:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf3ne1$4f1$3node2.news.atman.pl...

[...]

Antycypowałem, że nie odpowiesz, bo nie wiesz. Czasami, gdy czegoś nie wiesz, nie odpowiadasz.
A odpowiedziałem w macierewiczowsko-kaczyńskim tonie.

Data: 2012-02-02 15:18:34
Autor: jadryś
Kolejne fakty nt. Smoleńska....

[...]

Gdy o czymś nie wiem, nie mam zdania to nie zabieram głosu w tej sprawie. Np. milczę jak grób gdy jest mowa o kreacjach Królowej Angielskiej.

Data: 2012-01-16 05:26:06
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 15-01-2012 o 19:21:18 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

A twoja?

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-15 19:21:13
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
W dniu 2012-01-15 16:34, pluton pisze:
[...]

Daj spokój, - nie chce mi się tego powtarzać po raz n-ty.

Data: 2012-01-16 05:26:35
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 15-01-2012 o 19:21:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Daj spokj, - nie chce mi si tego powtarza po raz n-ty.

Kolejny unik.

Data: 2012-01-14 05:27:57
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 13-01-2012 o 20:05:06 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

A moe wiedzieli, e to hlajus.

Data: 2012-01-13 18:27:03
Autor: pluton
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Pisaem o tym wielokrotnie, - zacchta z dou, wiey kontrolnej,
naciski VIPowskie z pokadu samolotu.. Tylko taka kompilacja bya w
stanie skoni polotw do ldowania w ciemno.

Nagroda Darwina sie nalezy.

Nullification

Data: 2012-01-13 20:05:10
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
W dniu 2012-01-13 18:27, pluton pisze:
Pisałem o tym wielokrotnie, - zacchęta z dołu, wieży kontrolnej,
naciski VIPowskie z pokładu samolotu.. Tylko taka kompilacja była w
stanie skłonić polotów do lądowania w ciemno.

Nagroda Darwina sie nalezy.

Nie zabiegam o nagrody. Wręcz jestem im przeciwny, ponieważ służą one do tresowania człowieka.

Data: 2012-01-13 20:08:47
Autor: pluton
Kolejne fakty nt. Smoleska....
> Nagroda Darwina sie nalezy.

Nie zabiegam o nagrody. Wrcz jestem im przeciwny, poniewa su one do
tresowania czowieka.

Prysznica pewnie tez nie bierzesz, bo nieladnie brac cudze rzeczy.

Nullification

Data: 2012-01-15 10:43:20
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
W dniu 2012-01-13 20:08, pluton pisze:
Nagroda Darwina sie nalezy.

Nie zabiegam o nagrody. Wręcz jestem im przeciwny, ponieważ służą one do
tresowania człowieka.

Prysznica pewnie tez nie bierzesz, bo nieladnie brac cudze rzeczy.

Prysznic jest mój, tak samo jak twoja cela bez klamek..

Data: 2012-01-15 16:40:35
Autor: pluton
Kolejne fakty nt. Smoleska....

Prysznic jest mj, tak samo jak twoja cela bez klamek..

Jestes w mylny, bledzie. Zgodnie z doktryna komunistyczna prysznic jest
wlasnoscia wspolna.

Nullification

Data: 2012-01-15 19:23:27
Autor: jadrys
Kolejne fakty nt. Smoleńska....
W dniu 2012-01-15 16:40, pluton pisze:
Prysznic jest mój, tak samo jak twoja cela bez klamek..

Jestes w mylny, bledzie. Zgodnie z doktryna komunistyczna prysznic jest
wlasnoscia wspolna.

Nie mówię o kabinie natryskowej. Co pluton - zaraz zamykają cele?

Data: 2012-01-16 05:21:13
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 15-01-2012 o 19:23:27 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2012-01-15 16:40, pluton pisze:
Prysznic jest mj, tak samo jak twoja cela bez klamek..

Jestes w mylny, bledzie. Zgodnie z doktryna komunistyczna prysznic jest
wlasnoscia wspolna.

Nie mwi o kabinie natryskowej. Co pluton - zaraz zamykaj cele?

Zamwie bicz szkocki?

Data: 2012-01-14 05:18:08
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 13-01-2012 o 20:05:10 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Ale ciebie stalinizm wytresowa wystarczajco.

Data: 2012-01-13 18:23:25
Autor: pluton
Kolejne fakty nt. Smoleska....

http://www.rp.pl/artykul/459542,790882-Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tupolewa.html

Dziki za link!
Teraz MY czekamy, co dalej.

Generala Blasika wogole nie bylo w samolocie. Stal ukryty za brzoza
i odpalal bron dzwiekowa, ktora powoduje wstrzasy.

Nullification

Data: 2012-01-16 23:28:03
Autor: wekon
Kolejne fakty nt. Smoleska....
"XL"  wrote in message news:10njmevfhwmxa$.apxng3r2yptf.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Smutne w tym wszystkim to, e przez ten cay czas praktycznie aden kolega po fachu si za nim nie wstawi, poniewierali nim jak kundlem, to duo mwi o naszej armii. Czemu wczeniej nikt np. tak publicznie nie powiedzia:

"- Znaem generaa Basika od 1981 roku, bylimy bardzo bliskimi przyjacimi i wiem, e on nie pozwoliby sobie na to, by w jakikolwiek sposb naciska na zaog. Ewentualna obecno generaa moga pilotom jedynie doda otuchy, a nie wywiera na nich nacisk. Kady, kto zna generaa, wie, e nie by on adnym cholerykiem, ale typem ojca, przyjaciela czy opiekuna.

i w dodatku kto to mwi....

http://fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/fiszer-kazdy-kto-znal-generala-blasika-wie-ze,1747191

wekon

Data: 2012-01-12 22:04:25
Autor: Lorn
Kolejne fakty nt. Smoleska....
W dniu 2012-01-12 21:41, wekon pisze:
http://www.rp.pl/artykul/459542,790882-Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tupolewa.html

Szczerze... By czy nie byo, Lechu dar si lduj dziadu czy te nie... Rzyg.

Data: 2012-01-12 22:19:04
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:04:25 +0100, Lorn napisa(a):

Szczerze... By czy nie byo,

Prawda, e to niewane? nawet to niewane, ze Basik NIE by pijany.

Ale s w narodzie robaki, ktre yj tylko po to, aby toczy... :-/
--
XL

Data: 2012-01-12 22:22:12
Autor: Lorn
Kolejne fakty nt. Smoleska....
[...]

Taki robak jak Marierewicz wraz ze swoja trup cyrkow skutecznie obrzydzi mi kwesti Smolesk... EOT

Data: 2012-01-12 13:28:25
Autor: matador
Kolejne fakty nt. Smoleska....
On 12 Sty, 22:22, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Taki robak jak Marierewicz wraz ze swoja trup cyrkow skutecznie
obrzydzi mi kwesti Smolesk... EOT

Rzygaj zatem na ten radziecki parkiet.

matador.

Data: 2012-01-13 00:21:48
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:30:59 +0100, Lorn napisa(a):

Jaki? Polski?
:-/
--
XL

Data: 2012-01-13 13:42:49
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 00:40:08 +0100, Lorn napisa(a):

[...]

Chodzio mi o ty, czy Ty wiesz w ogle, co znaczy "polski"...
--
XL

Data: 2012-01-13 05:46:49
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 12-01-2012 o 22:28:25 matador <matadorpikador@gmail.com> napisa(a):

[...]

Jeste ju po rzyganiu?

Data: 2012-01-12 22:25:41
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:22:12 +0100, Lorn napisa(a):

[...]

A mia Ci... uprzyjemni?????

Boszsz, jakie ludzkie prymitywy jeszcze przyjdzie mi tu spotka...
--
XL

Data: 2012-01-12 22:30:34
Autor: Lorn
Kolejne fakty nt. Smoleska....
W dniu 2012-01-12 22:25, XL pisze:
[...]

Poprawi mi humor *helem* :>

Data: 2012-01-13 00:21:32
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:30:34 +0100, Lorn napisa(a):

Dobrego humoru ycz.
--
XL

Data: 2012-01-13 00:37:51
Autor: Lorn
Kolejne fakty nt. Smoleska....
[...]

Macierewicz ma to do siebie, e jeszcze nie raz mnie rozbawi... Dzikuj.

Data: 2012-01-13 13:42:17
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 00:37:51 +0100, Lorn napisa(a):

[...]

W sprawie przyczyn mierci prezydenta Polski oraz pozostaych 95 osb jest
rzecznikiem ogromnej liczby ludzi, wic wiesz, warto si z tym liczy.
--
XL

Data: 2012-01-13 05:45:07
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 12-01-2012 o 21:41:13 wekon <wekon@op.pl> napisa(a):

http://www.rp.pl/artykul/459542,790882-Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tupolewa.html

wekon
Co znowu jaka skaczca pod wpywem helu brzoza wytwarzajca sztuczn mg?

Data: 2012-01-13 13:48:43
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 05:45:07 +0100, stevep napisa(a):

[...]

Masz j przed oczami, cay czas - bielmo naiwnoci.
--
XL

Data: 2012-01-13 16:12:28
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 13-01-2012 o 13:48:43 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa(a):

[...]

Odczep si rzepie bo ci zapali.

Data: 2012-01-13 18:55:06
Autor: XL
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia Fri, 13 Jan 2012 16:12:28 +0100, stevep napisa(a):

Nie.
--
XL

Data: 2012-01-14 05:10:34
Autor: stevep
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Dnia 13-01-2012 o 18:55:06 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa(a):

[...]

W zapasie pozostaje zawsze na niedopieszczonych pieniaczy "pomidor".

Data: 2012-01-14 12:52:34
Autor: pluton
Kolejne fakty nt. Smoleska....
Nie.
-- XL

prosty jestes.

Nullification

Data: 2012-01-13 10:38:27
Autor: Oyster
Kolejne fakty nt. Smoleska....
wekon <wekon@op.pl> napisa(a):
http://www.rp.pl/artykul/459542,790882-Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tup
olewa.html

wekon

Oczywicie, e nie byo. Samolot lecia pusty, a odgosy odtwarzano z
magnetofonu szpulowego konstrukcji ZSRR.

Data: 2012-01-13 11:49:49
Autor: A. Filip
Kolejne fakty nt. Smoleńska.... [podważanie fakcików]
"wekon" <wekon@op.pl> pisze:
http://www.rp.pl/artykul/459542,790882-Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tupolewa.html

wekon

*Ty* oskarżasz rzepę o zmianę tytułu artykułu? Z "Generala-Blasika-nie-bylo-w-kokpicie-tupolewa" na "Biegli: to nie był głos generała Błasika"?
Bo wymowa obu tytułów jest *BARDZO* różna.

http://www.rp.pl/artykul/459542,790882.html
<cytat>
  Biegli: to nie był głos generała Błasika
  Cezary Gmyz 12-01-2012, ostatnia aktualizacja 13-01-2012 07:17   [...] Słowa, które Komisja Jerzego Millera i rosyjski Międzypaństwowy
  Komitet Lotniczy (MAK) Tatiany Anodiny przypisywały generałowi
  Andrzejowi Błasikowi, w rzeczywistości wypowiadał drugi pilot mjr
  Robert Grzywna - ustalili biegli z Instytutu Ekspertyz Sądowych
  im. prof. dr. Jana Sehna w Krakowie. [...]
  Ustalenia biegłych podważają jedną z najważniejszych tez raportów MAK
  i Komisji Millera - o tym, że obecność dowódcy Sił Powietrznych w
  kabinie pilotów pośrednio wywierała na nich presję. [...]
</cytat>

Gówno prawda - obecność generała w kokpicie *w trakcie lądowania* sama w
sobie "mogła być" odbierana jako wywieranie presji. To co mówił/miał
mówić tylko zmieniało uzasadniony *domysł* w niemal fakt.

Kolejne fakty nt. Smoleska....