Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone

Data: 2010-02-15 09:01:44
Autor: Hans Kloss
Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone
... patrz temat " raz jeszcze o haku ". A ja mam satysfakcję porównując
jak wczoraj grupowe (i nie tylko) pełobydło kwiczało z oburzenia z tym
jak dziś skamle, usiłując nieudolnie zapalikocić kolejne skurwysyństwo
swoich ulubieńców. Bo tego że jeden z drugim przeprosi, odszczeka  czy
też, to już zupełnie niemożliwe, nauczony doświadczeniem zacznie się
zachowywać jak cywilizowany człowiek a nie jak oczadziały z fanatyzmu
i nienawiści kibol-hunwejbin to się po nich absolutnie nie spodziewam.
J-23

Data: 2010-02-15 21:44:24
Autor: :heÂŽsk:
Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone
On Mon, 15 Feb 2010 09:01:44 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

 ty na prawde zachowujesz sie jak zdziczaly kundel.

--

 HeSk

Data: 2010-02-15 23:45:21
Autor: Hans Kloss
Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone
:he?sk: <fullpis&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 ty na prawde [...]

Ponieważ wartość merytoryczna twoich postów odzwierciedla dość wiernie
zawartość twojej puszki mózgowej (dla niedomyślnych : są gówno warte)
pozostaje mi jedynie (z czystych nudów) odnieść się do ich formy gramatycznej.
Otóż słowo "naprawdę" piszemy razem, powtarzam RAZEM. Naprawdę. Mam nadzieję
że ta informacja przyda ci się w życiu, choćby  przy zdawaniu matury.
J-23

Data: 2010-02-16 14:34:56
Autor: ``heÂŽsk``
Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone
On Mon, 15 Feb 2010 23:45:21 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

:he?sk: <fullpis&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a): >  ty na prawde [...]

Ponieważ wartość merytoryczna twoich postów odzwierciedla dość wiernie
zawartość twojej puszki mózgowej

 o sobie koles piszesz, o sobie ! zaplujesz sie kiedys ;o))

(dla niedomyślnych : są gówno warte)

 dla niedomyslnych z elektoratu pis of course ;o)))

pozostaje mi jedynie (z czystych nudów) odnieść się do ich formy gramatycznej.

 patrzcie, patrzcie... miodek sie znalazl ;o)

Otóż słowo "naprawdę" piszemy razem, powtarzam RAZEM.

 sraly muchy bedzie wiosna ;o))

Naprawdę.

 Na prawde ? ;o))

Mam nadzieję że ta informacja przyda ci się w życiu, choćby  przy zdawaniu matury.

 "matura coraz blizej, juz za chwile..." ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-16 07:22:28
Autor: cirrus
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
[...]

Eee, nawet zdziczały kundel ma odrobinę rozumu, Hans to kompletne bezmózgowie.

--
stevep

Data: 2010-02-16 14:34:56
Autor: ``heÂŽsk``
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

 brawo! brawo! tylko sie koles nie zapluj!
Bo tego że jeden z drugim przeprosi, odszczeka  czy też, to już zupełnie niemożliwe,

 I KTO TO MOWI ? 1-wszy bluzgasz psp...

nauczony doświadczeniem zacznie się zachowywać jak cywilizowany człowiek

 dlaczego tak sie nie zachowujesz ?

 a nie jak oczadziały z fanatyzmu i nienawiści kibol-hunwejbin

 o sobie koles piszesz, o sobie.

to się po nich absolutnie nie spodziewam.
  ty to chyba musisz byc jakims podnozkiem prezesa ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone