Kolejne kłamstwo kurdupla.

Data: 2010-07-15 18:38:59
Autor: mkałrwan jest debilem
Kolejne kłamstwo kurdupla.
Stołeczni radni zdecydowali, że były prezydent Aleksander Kwaśniewski będzie honorowym obywatelem miasta. Radni PiS, którzy przy tej okazji zdawali test z "miłości do lewicy", w większości byli nieobecni na sesji. Ci, którzy się pojawili byli przeciw, wstrzymali się od głosu lub nie wzięli udziału w głosowaniu

Za uhonorowaniem byłego prezydenta byli radni PO i Lewicy. Wniosek poparło 32 radnych, przeciw było dwóch, a trzech wstrzymało się od głosu.

Kandydaturę Kwaśniewskiego zgłosili radni Lewicy. Mówiło się, że głosowanie nad nią będzie testem dla PiS z "miłości" do lewicy, jaką w kampanii wyborczej deklarował prezes tej partii Jarosław Kaczyński.

Przed czerwcową sesją jeden z radnych PiS mówił nieoficjalnie, że prawdopodobnie jego klub nie weźmie udziału w głosowaniu, choć radni będą na sali obrad. Tak też się stało. Radni klubu PiS w znacznej części byli nieobecni na sesji, pozostali głosowali przeciw, wstrzymali się od głosu lub nie wzięli udziału w głosowaniu.

Przewodniczący klubu Marek Makuch pytany, dlaczego radni PiS nie poparli wniosku o uhonorowanie Kwaśniewskiego zaznaczył, że "każdy ma indywidualną ocenę działalności byłego prezydenta, a w jego klubie każdy głosował zgodnie ze swoim sumieniem".

Jak argumentował, wniosek w sprawie Kwaśniewskiego klub Lewicy - wbrew panującemu w Radzie Warszawy obyczajowi - zgłosił bez uzgodnień z pozostałymi klubami.

W czwartek honorowe obywatelstwo stolicy jednogłośnie przyznano także uczestniczce powstania w getcie warszawskim w 1943 r. Ziucie Hartman, pionierowi leczenia całkowitej głuchoty za pomocą implantów ślimakowych prof. Henrykowi Skarżyńskiemu oraz uczestniczce zamachu na dowódcę SS i policji na dystrykt warszawski Franza Kutscherę w lutym 1944 r. Marii Stypułkowskiej-Chojeckiej, ps. Kama.

Głosowanie w sprawie nadania honorowego obywatelstwa Kwaśniewskiemu miało początkowo odbyć się 24 czerwca - kilka dni po pierwszej turze wyborów prezydenckich. Jednak ostatecznie punkt ten został zdjęty z porządku obrad rady miasta. To samo stało się z trzema innymi kandydaturami.

Przewodnicząca Rady Warszawy Ewa Malinowska-Grupińska (PO) mówiła wówczas, że radni nie chcą, by nadanie honorowych obywatelstw miasta w jakikolwiek sposób wpisywało się w kampanię wyborczą.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8139987,Kwasniewski_honorowym_obywatelem_Warszawy__Ale_PiS.html#ixzz0tlmoPWGj

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-15 20:40:42
Autor: jadrys
Kolejne kłamstwo kurdupla.
  W dniu 2010-07-15 18:38, mkałrwan jest debilem pisze:
Stołeczni radni zdecydowali, że były prezydent Aleksander Kwaśniewski będzie
honorowym obywatelem miasta.

Przemysław Warzywny

Honorowy? Ta menda nawet nigdy się nie otarła o honor.

Data: 2010-07-15 11:51:47
Autor: Antenka
Kolejne kłamstwo kurdupla.
On 15 Lip, 20:40, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> honorowym obywatelem miasta.

> Przemysław Warzywny

Honorowy? Ta menda nawet nigdy się nie otarła o honor.

Zakłamany, partyjny aparatczyk honorowym obywatelem? Skandal!
:-E

Antenka

Data: 2010-07-15 21:05:17
Autor: jadrys
Kolejne kłamstwo kurdupla.
  W dniu 2010-07-15 20:51, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście, i na dodatek zdrajca. :-(

Data: 2010-07-15 18:24:52
Autor: magdaverakosiorek
Kolejne kłamstwo kurdupla.
On Jul 15, 2:05 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Zakłamany, partyjny aparatczyk honorowym obywatelem? Skandal!
> :-E

> Antenka

Oczywiście, i na dodatek zdrajca. :-(

I morderca, bo każdy zdrajca to morderca.
magdavera

Data: 2010-07-16 07:36:30
Autor: mkałrwan jest debilem
Kolejne kłamstwo kurdupla.

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Zakłamany, partyjny aparatczyk honorowym obywatelem? Skandal!
:-E

Kwaśniewski nie jest bohaterem z mojej bajki, ale prawda jest taka, że w porównaniu z bracmi Kaczyńskimi, bliźniaki sięgają bruku.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-16 03:33:01
Autor: DJ MC Donald Musk
Kolejne kłamstwo kurdupla.
On 16 Lip, 07:36, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

[...]

jeden juz nie zyje teraz drugi pojdzie pod bruk?

Data: 2010-07-16 13:47:51
Autor: Grzegorz Z.
Kolejne kłamstwo kurdupla.
Żydzie mkarwan, nie zmieniajcie tematów nie swoich wątków!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 20:54:26
Autor: u2
Kolejne kłamstwo kurdupla.
W dniu 2010-07-15 20:40, jadrys pisze:
[...]

A co masz przeciwko Kwassowi ? Ukryła wykształcenie ? Spotykała się z
Gałganowem ? Cierpi na chorobę filipińską ?

Data: 2010-07-15 21:04:42
Autor: jadrys
Kolejne kłamstwo kurdupla.
  W dniu 2010-07-15 20:54, u2 pisze:
[...]

Zdradę. Mam gdzieś to czy on ma wykształcenie,i to czy nadużywa alkoholu. Jedyna co mnie interesuje to, to czy działał dla dobra interesów Polski. Tak niestety nie było. - Był on cerberem pilnującym interesów USA w naszym kraju. A wcześniej  wcześniej bronił interesów ZSRR. Tacy osobnicy jak on powinni nie dostawać honorowe członkostwa, a wręcz być pozbawiani obywatelstwa..

Data: 2010-07-15 21:09:36
Autor: u2
Kolejne kłamstwo kurdupla.
W dniu 2010-07-15 21:04, jadrys pisze:
[...]

Moim zdaniem mylisz się. Kwass, jaki by nie był, nigdy nie zdradził
Polski i jej interesów.

Co innego pełobanda. Oni rzeczywiście zaprzedają się obcym agenturom.
Spotka ich za to zasłużona kara.

Data: 2010-07-16 11:06:34
Autor: konus
Kolejne kłamstwo kurdupla.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1nkno$6lc$2news.onet.pl...
[...]

Jak kazdy polityk . Biorac pod uwage jednak dokonania , pozostali prezydenci wolnej ( nie od watykanu ) Polski nawet do piet mu nie dorastaja a Kaczynski , ktory byl karylatura prezydenta , to nawet za podnozek u niego nie moglby robicf .
Nie dziie sie Twojej reakcji bo jak kazdy pisolubny cwiek nie jestyes w stanie zrozumiec polityki tak dlugo , jak dlugo nier dostanie od polityki po dupie .. Widac kaczynscy pozwolili ci krasc .

kwakwa

Kolejne kłamstwo kurdupla.