Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...

Data: 2010-12-27 05:22:54
Autor: DJ MC Donald Musk
Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...
Michał Tusk, syn Donalda Tuska, nie był laureatem konkursu "Człowiek
roku - przyjaciel kolei" organizowanego przez PKP PLK - ustalił serwis
tvp.info. Na początku grudnia syn premiera pojechał do Chin. Za
przelot zapłaciły PKP Polskie Linie Kolejowe. Tłumaczyły później, że
Tusk był laureatem konkursu. Okazuje się, że był jedynie nominowany..
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Syn-Tuska-nigdy-nie-zostal-Przyjacielem-kolei,wid,12981604,wiadomosc.html

Data: 2010-12-27 10:29:14
Autor: zbig
On 27 Gru, 14:22, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
[...]

Laureat nie oznacza wyłącznie  pierwszego  miejsca. To wie każdy
oprócz pisogłupków. W takim konkursie chopinowskim można było zdobyć 6
lokate i uzyskiwało się miano laureata konkursu.
Młody Tusk od lat specjalizuje się w zagadnieniach kolejnictwa, można
powiedzieć, ze jest tego tematu fanatykiem. I komunikacji w w ogóle.
Nie pisze na tematy polityczne. Stanowiska swego ojca ne wykorzystuje
tak jak wielu do zrobienia kariery politycznej.
Poza tym jest bardzo skromnym i ułożonym człowiekiem, podobnie jak
jego siostra.

Data: 2010-12-27 19:34:02
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f5617912-6e1c-44d1-9252-2a4be03265f1o4g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

np. glupawa Marta ..........

do zrobienia kariery politycznej.
Poza tym jest bardzo skromnym i ułożonym człowiekiem, podobnie jak
jego siostra.

cyc

Data: 2010-12-27 19:40:42
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

Ale laureat to nie to samo co nominowany - to wie kazdy tylko nie platfons.
Nominowanych moze byc setki tysiecy a laureaci to tacy co dostali LAUR czyli nagrode.
Tusk nagrody nie dostal.

Data: 2010-12-27 10:42:13
Autor: zbig
Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...
On 27 Gru, 19:40, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:f5617912-6e1c-44d1-9252-2a4be03265f1o4g2000yqd.googlegroups.com...
On 27 Gru, 14:22, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:

> Micha Tusk, syn Donalda Tuska, nie by laureatem konkursu "Cz owiek
> roku - przyjaciel kolei" organizowanego przez PKP PLK - ustali serwis
> tvp.info. Na pocz tku grudnia syn premiera pojecha do Chin. Za
> przelot zap aci y PKP Polskie Linie Kolejowe. T umaczy y p niej, e
> Tusk by laureatem konkursu. Okazuje si , e by jedynie
> nominowany.http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Syn-Tuska-nigdy-nie-zostal-Prz...

Laureat nie oznacza wy cznie  pierwszego  miejsca. To wie ka dy
opr cz pisog upk w.

Znasz regulamin?

Data: 2010-12-27 10:46:51
Autor: DJ MC Donald Musk
wrote:

> [...]

> Nominowanych moze byc setki tysiecy a laureaci to tacy co dostali LAUR czyli

Znasz regulamin?

a przepraszam - moj blad w rozumowaniu :-) laureatem ZOSTAL bo w
nagrode pojechal do Chin za pieniedze podatnika!

Ja nie kwestionuje regulaminu tylko fakt, ze syn premiera jezdzi na
wycieczki za pieniadze podatnika!
Niech mu tata da (zarobione przez siebie pieniadze podatnika) i niech
sobie jedzi a nie kombinuje.

Data: 2010-12-27 19:44:12
Autor: u2
W dniu 2010-12-27 19:42, zbig pisze:
> [...]
> Nominowanych moze byc setki tysiecy a laureaci to tacy co dostali LAUR czyli
Znasz regulamin?

Pewnie nominowani w nagrodę mogli przejechać się na koszt PKP do kraju
środka ? :)

Data: 2010-12-27 19:59:47
Autor: the_foe
Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...
W dniu 2010-12-27 19:40, D. J. MC Donald Musk pisze:
Tusk nagrody nie dostal.

ba, nawet dostal kare - musial jechac gdzies w pizdu daleko na jakies nudne wyklady...

--
the_foe

Data: 2010-12-27 11:05:27
Autor: DJ MC Donald Musk
On 27 Gru, 19:59, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

> Tusk nagrody nie dostal.

ba, nawet dostal kare - musial jechac gdzies w pizdu daleko na jakies

Nie "jechac" ale "leciec"!
Taka kara dla milosnika drog zelaznych! Jazda koleja transsyberyjska
bylaby podroza zycia!

Data: 2010-12-27 19:51:00
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-27 19:29, zbig pisze:
Młody Tusk od lat specjalizuje się w zagadnieniach kolejnictwa, można
powiedzieć, ze jest tego tematu fanatykiem. I komunikacji w w ogóle.

z tego co wiem z zawodu jest dziennikarzem a nie inzynierem kolejnictwa/transportu.

--
the_foe

Data: 2010-12-27 20:03:10
Autor: u2
W dniu 2010-12-27 19:51, the_foe pisze:
[...]

Jego Ojciec specjalizuje się w piłce nożnej, niestety jest również
Premierem Polski.

Data: 2010-12-27 21:07:22
Autor: jadrys
[...]

I to mu się chwali.. A w ogóle to idiotyzmem jest osądzać członków rodziny jakiegoś nieudolnego premiera,..

Data: 2010-12-27 14:41:18
Autor: dK

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:9b0d4c3d-39c3-4d9a-ab19-d5cd4181096eg25g2000yqn.googlegroups.com...
[...]
====================

A co o nagrodzie jest napisane w regulaminie konkursu????
A może najpierw z tym dokumentem się zapoznasz, a nie powtarzał sensacyjki z tego podrzędnego portalu.

dK

Data: 2010-12-27 15:11:33
Autor: cyc

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d189783$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

A co o nagrodzie jest napisane w regulaminie konkursu????
A może najpierw z tym dokumentem się zapoznasz, a nie powtarzał sensacyjki z tego podrzędnego portalu.

dK

Zdaniem pisoglupkow syn Tuska powinien dozywotnio pracowac za ciecia w prywatnej kamienicy !.
Ci sami pisoglupki nie zauwazaja tego , ze corka prezydenta Marta pomieszkiwala bezprawnie w Palacu prezydenckim pare miesiecy po smierci swojego ojca i tylko niechec obecnych wladz do drastycznych metod pozwolily na przemilczenie sytuacji , zamiast conajmniej wystawienie milionowych rachunkow lub  wywalenie na zbity pysk lapiac za desusy , pantalony , czy jak kto woli krynoliny .
No ale co mozna wymagac od pisowskich koltunow  ?

cyc

Data: 2010-12-27 15:16:10
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifa6qr$u0u$1news.onet.pl...

[...]

typowy cycowy komuch...
nie widzi roznicy:
i tak by tam mieszkala gdybyscie nie zamordowali jej ojca i matki, mieszkalaby dluzej.
Moze tusk synka zatrudni w radzie nadzorczej jakiej spolki skarbu panstwa?

Data: 2010-12-27 17:47:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-27 15:16, D. J. MC Donald Musk pisze:

typowy cycowy komuch...
nie widzi roznicy:
i tak by tam mieszkala gdybyscie nie zamordowali jej ojca i matki,
mieszkalaby dluzej.

No ale czy to jest w porządku? Z pałacu Prezydenckiego robić rodzinne gniazdko?

Data: 2010-12-27 18:06:39
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifagbn$tm5$3news.onet.pl...
[...]

ale taki jest charakter tego palacu. Ja nie jestem zwolennikiem "pierwszych dam" czy "pierwszych corek" ale gdy tak jest to trzeba byc konsekwentnym. Ona nie planowala tego zamachu i byc moze zbyt dlugo zwlekala z wyprowadzka. Jednak nie bede tego ocenial bo rozumiem jej sytuacje psychiczna.

Data: 2010-12-27 19:53:08
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-27 18:06, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

ale 3 banki wziela? W USA jest taka praktyka ze odszkodowania takiego typu dostaje sie po podpisaniu klauzuli poufnosci. kase wziela a geba klapie.

--
the_foe

Data: 2010-12-27 21:11:40
Autor: jadrys
[...]

Charakter domu rodzinnego? Dla dzieci będących już w związkach i ich małżonków? No nie żartuj sobie z poważnych spraw, Musk...

Data: 2010-12-27 18:07:35
Autor: cyc
[...]

Piszesz o blizniaku ? , Czyzb posunal sie az do mordu aby zodosc uczynic swojej rzadzy wladzy ? .
Nie wierze !!. Masz dowody na jego bratobojstwo ? .No i dlaczego piszesz " gdybyscie nie zamordowali " , przeciez kto jak kto ale ja nie mam z nim nic wspolnego !!.

cyc

Data: 2010-12-27 19:56:02
Autor: the_foe
Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...
W dniu 2010-12-27 15:16, D. J. MC Donald Musk pisze:
Moze tusk synka zatrudni w radzie nadzorczej jakiej spolki skarbu panstwa?

byloby to glupie bo teraz sa wyszukiwarki KRS. Lepiej "poprosic" prezesa takiej spolki by zatrudnil juniora na niezaleznym stanowisku doradczym z pensja 10K/mc i roczna odprawa w razie zwolnienia. Sprawa wyjdzie dopiero po zmianie wladzy...

--
the_foe

Data: 2010-12-27 19:46:12
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-27 14:22, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

zupelnie tak jak z Gilowska i jej synalkiem, tu tez zaczynajac mataczyc ze Tusk jr po prostusie poswiecil dla dobra kraju bo w tym czasie to zarobilby w sektorze prywarnym kuuuuupe kasy... bueheheh
Ja sie w ogole dziwie ze lasza sie na takie drobne granty ktore i tak wyjda na swiatlo sloneczne. Jak krasc to juz na calego.

--
the_foe

Data: 2010-12-27 19:36:39
Autor: Papuso Smurfso
Órzytkownik "the_foe" napisał:
Ja sie w ogole dziwie ze lasza sie na takie drobne granty ktore
i tak wyjda na swiatlo sloneczne. Jak krasc to juz na calego.

jaki plemiel taki złodziej, nie dziwi nic:O)

Data: 2010-12-28 01:18:50
Autor: Jaksa

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ifamtg$6qv$1news.dialog.net.pl...
> [...]

Ja sie w ogole dziwie ze lasza sie na takie drobne granty ktore i tak
wyjda na swiatlo sloneczne. Jak krasc to juz na calego.

Ja bym się nie zdziwił gdyby Papa Smurf o całej sprawie nie wiedział.

Lokalna inicjatywa przypodobania się władziuchnie. Akurat
na miare Bantustanu czy innej republiki środkowo-azjatyckiej.

Jaksa

Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...