Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...

Data: 2010-12-27 19:46:12
Autor: the_foe
Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...
W dniu 2010-12-27 14:22, DJ MC Donald Musk pisze:
Michał Tusk, syn Donalda Tuska, nie był laureatem konkursu "Człowiek
roku - przyjaciel kolei" organizowanego przez PKP PLK - ustalił serwis
tvp.info. Na początku grudnia syn premiera pojechał do Chin. Za
przelot zapłaciły PKP Polskie Linie Kolejowe. Tłumaczyły później, że
Tusk był laureatem konkursu. Okazuje się, że był jedynie nominowany.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Syn-Tuska-nigdy-nie-zostal-Przyjacielem-kolei,wid,12981604,wiadomosc.html

zupelnie tak jak z Gilowska i jej synalkiem, tu tez zaczynajac mataczyc ze Tusk jr po prostusie poswiecil dla dobra kraju bo w tym czasie to zarobilby w sektorze prywarnym kuuuuupe kasy... bueheheh
Ja sie w ogole dziwie ze lasza sie na takie drobne granty ktore i tak wyjda na swiatlo sloneczne. Jak krasc to juz na calego.

--
the_foe

Data: 2010-12-27 19:36:39
Autor: Papuso Smurfso
Órzytkownik "the_foe" napisał:
Ja sie w ogole dziwie ze lasza sie na takie drobne granty ktore
i tak wyjda na swiatlo sloneczne. Jak krasc to juz na calego.

jaki plemiel taki złodziej, nie dziwi nic:O)

Data: 2010-12-28 01:18:50
Autor: Jaksa

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ifamtg$6qv$1news.dialog.net.pl...
> [...]

Ja sie w ogole dziwie ze lasza sie na takie drobne granty ktore i tak
wyjda na swiatlo sloneczne. Jak krasc to juz na calego.

Ja bym się nie zdziwił gdyby Papa Smurf o całej sprawie nie wiedział.

Lokalna inicjatywa przypodobania się władziuchnie. Akurat
na miare Bantustanu czy innej republiki środkowo-azjatyckiej.

Jaksa

Kolejne matactwa w sprawie wycieczki synka Tuska do Chin...