[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom

Data: 2011-01-30 23:17:11
Autor: Wojtas
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
Niestety trafiłem dzisiaj, na kolejne miejsce wyjątkowo nieprzyjazne rowerzystom.
Chodzi mianowicie o bar położony na skraju KPN w miejscowości Roztoka (jakieś 3 km od Leszna).
Miejsce raczej turystyczne (większość dzisiejszych klientów stanowili spacerowicze i narciarze), więc wrogość wobec rowerów może jedynie dziwić.
Pani właścicielka i jej mąż, stwierdzili, że rowery nie mogą zostać w pomieszczeniu głównym (miejsca było przy wejściu pod dostatkiem, rowery suche), polecając zostawić je na zewnątrz "pod oknem" (sic!).
Oczywiście lokal opuściliśmy, zostawiając przynajmniej 30 PLN w kieszeniach. Na odchodne usłyszeliśmy "zamknij pan drzwi, bo muchii lecom" (coś się cholera jednak nie zamknęły po naszym wyjściu :).
Tak więc, jeśli kiedykolwiek mielibyście odwiedzić wyżej wymieniony przybytek - omijajcie to buractwo z daleka. Niech się chamy wolskie nauczą, że rower to taki sam sprzęt sportowy jak inny (brudzi nie więcej, od trochę ośnieżonych butów).

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-01-31 07:08:09
Autor: piecia aka dracorp
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
Dnia Sun, 30 Jan 2011 23:17:11 +0100, Wojtas napisał(a):

Niech się chamy wolskie
naucz±, że rower to taki sam sprzęt sportowy jak inny (brudzi nie
więcej, od trochę o¶nieżonych butów).

Oj brudzi trochę bardziej. Jak błoto zmieszane z olejami zacznie kapać to zostaj± ciekawe plamy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-01-31 09:11:10
Autor: Wojtas
W dniu 2011-01-31 08:08, piecia aka dracorp pisze:

Oj brudzi trochę bardziej. Jak błoto zmieszane z olejami zacznie kapać to
zostaj± ciekawe plamy.

Jakimi olejami? Amor ci cieknie?
I nie brudzi więcej, wła¶nie spojrzałem ile wyciekło z mojego po wczorajszym wypadzie. Owszem robi się syf kiedy jest odwilż i błoto, ale to nie wczorajsza pogoda.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2011-01-31 11:45:56
Autor: Henio
On 31 Sty, 09:11, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
> [...]

I nie brudzi więcej, wła¶nie spojrzałem ile wyciekło z mojego po
wczorajszym wypadzie. Owszem robi się syf kiedy jest odwilż i błoto, ale

No w ¶rodku można zakładać, że była jednak dodatnia temperatura więc
była odwilż :)

Data: 2011-01-31 08:24:06
Autor: Menel
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał(a):
Niestety trafiłem dzisiaj, na kolejne miejsce wyjątkowo nieprzyjazne rowerzystom.
Chodzi mianowicie o bar położony na skraju KPN w miejscowości Roztoka (jakieś 3 km od Leszna).
Jesli chodzi ci o bar nad kanałkiem to ci ludzie s± nieprzyjażni ogólnie.
Z drugiej strony też bym cię pogonił.

Data: 2011-01-31 10:46:25
Autor: Wojtas
W dniu 2011-01-31 09:24, Menel pisze:

Z drugiej strony też bym cię pogonił.

Bo? Ech, ta wolacka mentalno¶ć.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2011-01-31 11:21:03
Autor: szufla
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
Z drugiej strony też bym cię pogonił.

Bo? Ech, ta wolacka mentalno¶ć.

Raz sie naciales, wiecej tam nie zagladaj - prosta zasada.
Widocznie panstwo prowadzacy biznes nie wiedza co to kryzys, skoro "im sie brudzi" :/
A powaznie to niestety PRL w tym kraju jest zakorzeniony chyba na stale, gorzej niz w 3 swiecie :)

sz.

Data: 2011-01-31 12:00:21
Autor: Wojtas
W dniu 2011-01-31 11:21, szufla pisze:

Raz sie naciales, wiecej tam nie zagladaj - prosta zasada.

Na pewno nie zajrzÄ™ tam.

Widocznie panstwo prowadzacy biznes nie wiedza co to kryzys, skoro "im sie
brudzi" :/

Pewnie do matki z wózkiem, też by mieli jakieś "ale". Nadmienię, że podłoga wcale nie błyszczała od czystości.

A powaznie to niestety PRL w tym kraju jest zakorzeniony chyba na stale,
gorzej niz w 3 swiecie :)

To wcale nie kwestia PRL. To typowa buraczana małomiasteczkowa/wiejska obyczajowość, każąca zdejmować buty gościom i zostawiać je obok słomianki. W pewnych okolicznościach zrozumiała (wiadomo, syf na dworze bywa czasami ogromny), ale w większości wypadków przeprowadzana "bo tak". Podobnym zwyczajem jest grodzenie w mieście dużych powierzchni - zagrodowe obyczaje przenoszone na biznes.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-01-31 12:11:18
Autor: Menel
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-31 09:24, Menel pisze:

> Z drugiej strony też bym cię pogonił.

Bo?

Bo knajpa jest dla tych co jedz±.
Bo za 5 minut przyjedzie autokar i do ¶rodka wejdzie 50 osób.
Bo to jest droga ewakuacyjna.
Bo rowerowi jest wszystko jedno gdzie stoi.
Bo za 5 minut przyjedzie 50 palantów na rowerach i też będ± chcieli wstawic swoje rumaki do ¶rodka.

Ech, ta wolacka mentalno¶ć.

Kto to jest Wolak?

Data: 2011-01-31 13:12:47
Autor: bans
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
W dniu 2011-01-31 13:11, Menel pisze:

Kto to jest Wolak?

Obywatel Wolski.

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Wolska

--
bans

Data: 2011-01-31 13:26:12
Autor: Wojtas
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
W dniu 2011-01-31 13:11, Menel pisze:

Bo knajpa jest dla tych co jedz±.

A ja tam przyszedłem podziwiać widoki? Co ty pieprzysz?

Bo za 5 minut przyjedzie autokar i do ¶rodka wejdzie 50 osób.

A za rok będzie koniec ¶wiata.

Bo to jest droga ewakuacyjna.

Ale rowery jej nie zagradzaj±.

Bo rowerowi jest wszystko jedno gdzie stoi.

Nie nie jest wszystko jedno. Mieszkam w Polsce i niestety muszę pilnować swojego dobytku.

Bo za 5 minut przyjedzie 50 palantów na rowerach i też będ± chcieli wstawic
swoje rumaki do ¶rodka.

Tak, pewnie cały maraton.

Ech, ta wolacka mentalno¶ć.

Kto to jest Wolak?

Strzelam, że ty.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2011-01-31 13:56:06
Autor: Panek
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał(a):
Niestety trafiłem dzisiaj, na kolejne miejsce wyjątkowo nieprzyjazne rowerzystom.

Id±c tym tropem, co by¶ powiedział o większo¶ci schronisk górskich? Że s± nieprzyjazne narciarzom zim± (bo nie można do ¶rodka wnosić nart) i rowerzystom latem (bo nie można do ¶rodka wprowadzać rowerów)?
MZ inn± spraw± jest już styl zwrócenia uwagi na niewła¶ciwe (wg. standartów stosowanych w tym konkretnym miejscu oczywista) zachowanie potencjalnych klientów.

Data: 2011-01-31 09:13:31
Autor: Jedrus
Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
Fakt jest faktem, że ten bar jest jedynym ciepłym, zadaszonym miejscem
w promieniu... 10km, a do tego stoi na przecięciu paru uczęszczanych
kampinoskich szlaków. St±d prawdopodobnie podej¶cie wła¶cicieli do
go¶ci. Bo jak nie u nich, to gdzie?

Dodam jeszcze, że tuż obok jest duży parking (niestrzeżony płatny),
przez który nie można nawet przejechać rowerem (sic!) nie uiszczaj±c
opłaty.

Ot, takie to nasze podwarsiaskie realia.

Pozdr,
A.

Data: 2011-02-04 11:02:38
Autor: amrac
W dniu 31.01.2011 18:13, Jedrus pisze:
Dodam jeszcze, że tuż obok jest duży parking (niestrzeżony płatny),
przez który nie można nawet przejechać rowerem (sic!) nie uiszczaj±c
opłaty.

No to na plecy i że to twój bagaż jest:)

Data: 2011-02-05 19:14:52
Autor: Roberto
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
Niestety trafiłem dzisiaj, na kolejne miejsce wyj±tkowo nieprzyjazne

rowerzystom.

Chodzi mianowicie o bar położony na skraju KPN w miejscowo¶ci Roztoka

(jakie¶ 3 km od Leszna).

Miejsce raczej turystyczne (większo¶ć dzisiejszych klientów stanowili

spacerowicze i narciarze), więc wrogo¶ć wobec rowerów może jedynie dziwić.

Pani wła¶cicielka i jej m±ż, stwierdzili, że rowery nie mog± zostać w

pomieszczeniu głównym (miejsca było przy wej¶ciu pod dostatkiem, rowery

suche), polecaj±c zostawić je na zewn±trz "pod oknem" (sic!).

Oczywi¶cie lokal opu¶cili¶my, zostawiaj±c przynajmniej 30 PLN w

kieszeniach. Na odchodne usłyszeli¶my "zamknij pan drzwi, bo muchii

lecom" (co¶ się cholera jednak nie zamknęły po naszym wyj¶ciu :).

Tak więc, je¶li kiedykolwiek mieliby¶cie odwiedzić wyżej wymieniony

[...]

Szczerze mówi±c nie wiem dlaczego ludzie pchaj± się z rowerami do sklepów i restauracji. Je¶li masz linkę to przypnij go na zewnatrz! Już dawno skończyły się czasy kradzieży rowerów zwłaszcza w małych miejscowo¶ciach.

Data: 2011-02-06 01:50:47
Autor: Wojtas
W dniu 2011-02-05 19:14, Roberto pisze:

Je¶li masz linkę to przypnij go na zewnatrz!

LOL!

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2011-02-06 04:53:16
Autor: Paweł Wójcik
Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
On 5 Lut, 19:14, "Roberto" <robertrobert11WYTNI...@gazeta.pl> wrote:

Szczerze m wi c nie wiem dlaczego ludzie pchaj si z rowerami do sklep w i
restauracji. Je li masz link to przypnij go na zewnatrz! Ju dawno sko czy y
si czasy kradzie y rower w zw aszcza w ma ych miejscowo ciach.

Ale masz jakie¶ wsparcie?

Data: 2011-02-07 07:53:34
Autor: bans
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
W dniu 2011-02-05 19:14, Roberto pisze:

Je¶li masz linkę to przypnij go na zewnatrz!

[ciach]

Już dawno skończyły
się czasy kradzieży rowerów zwłaszcza w małych miejscowo¶ciach.

Skoro się skończyły, to po co ta linka? Sprzeeeczno¶ć :P

--
bans

Data: 2011-02-07 12:09:23
Autor: kamil
On 05/02/2011 18:14, Roberto wrote:

Szczerze mówi±c nie wiem dlaczego ludzie pchaj± się z rowerami do sklepów i
restauracji. Je¶li masz linkę to przypnij go na zewnatrz! Już dawno skończyły
się czasy kradzieży rowerów zwłaszcza w małych miejscowo¶ciach.

Bo wiesz, rowerzyscie sie nalezy!

Kamil

[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom