[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom

Data: 2011-01-31 07:08:09
Autor: piecia aka dracorp
[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom
Dnia Sun, 30 Jan 2011 23:17:11 +0100, Wojtas napisał(a):

Niech się chamy wolskie
nauczą, że rower to taki sam sprzęt sportowy jak inny (brudzi nie
więcej, od trochę ośnieżonych butów).

Oj brudzi trochę bardziej. Jak błoto zmieszane z olejami zacznie kapać to zostają ciekawe plamy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-01-31 09:11:10
Autor: Wojtas
W dniu 2011-01-31 08:08, piecia aka dracorp pisze:

Oj brudzi trochę bardziej. Jak błoto zmieszane z olejami zacznie kapać to
zostają ciekawe plamy.

Jakimi olejami? Amor ci cieknie?
I nie brudzi więcej, właśnie spojrzałem ile wyciekło z mojego po wczorajszym wypadzie. Owszem robi się syf kiedy jest odwilż i błoto, ale to nie wczorajsza pogoda.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-01-31 11:45:56
Autor: Henio
On 31 Sty, 09:11, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
> [...]

I nie brudzi więcej, właśnie spojrzałem ile wyciekło z mojego po
wczorajszym wypadzie. Owszem robi się syf kiedy jest odwilż i błoto, ale

No w środku można zakładać, że była jednak dodatnia temperatura więc
była odwilż :)

[WAW] Kolejne miejsce nieprzyjazne rowerzystom