Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pominął istotne zeznania świadków

Data: 2010-11-13 19:52:48
Autor: bolek
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pominął istotne zeznania świadków

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cdeb7c2$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli znowu m.in. o mgle nad Smoleńskiem :

http://www.bibula.com/?p=28411

No i co, nigdy nie widziałeś mgły ?
To tylko potwierdza teorię, że piloci zostali zmuszeni do lądowania.

Data: 2010-11-13 21:47:06
Autor: u2
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pominął is totne zeznania świadków
W dniu 2010-11-13 19:52, bolek pisze:

http://www.bibula.com/?p=28411

No i co, nigdy nie widziaÂłeÂś mgÂły ?
To tylko potwierdza teoriĂŞ, Âże piloci zostali zmuszeni do lÂądowania.

Interesujący jest fragment o naciskach z Kremla na kontrolerów ze
Smoleńska :

"Dlaczego nie sprawdzono, czy ktoś wywierał presję na kontrolerów lotu

Przypomnijmy, że rosyjski MAK, który przejął kontrolę nad śledztwem
smoleńskim, zlecił skomplikowane ekspertyzy psychologiczne mające
dowieść, że piloci polskiego tupolewa odczuwali stres wywołany
obecnością prezydenta i swego dowódcy, gen. Błasika, na pokładzie
samolotu, w szczególności – rzekomo (bo nie ma na to dowodów) – w
kabinie pilotów. O jednostronnych działaniach MAK świadczy fakt, że
podobnych ekspertyz MAK nie zarządził w stosunku do oficerów z wieży
kontroli lotów, którzy mogli być poddani presji płk. Krasnokutskiego lub
rozmówców z Moskwy. A to właśnie do obowiązków kierownika lotów należy
wydanie zgody bądź zakazu lądowania.

Tymczasem, jak twierdzą nasi informatorzy, z zeznań szeregowych
żołnierzy rosyjskich, którzy pełnili służbę na płycie lotniska (do ich
zadań należeć miało m.in. podstawienie trapu) wynika, że kontrolerzy
chcieli wydać tupolewowi zakaz lądowania na Siewiernym."

Data: 2010-11-14 01:58:04
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cdef94a$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

?????????????????? Kiego chuja szukać? I co, kontrolerzy lotów zmusili wariata do lądowania we mgle?

IdĹş w pizdu...

boukun

Data: 2010-11-14 18:27:27
Autor: pluton
> [...]
>
> "Dlaczego nie sprawdzono, czy ktoś wywierał presję na kontrolerów lotu

?????????????????? Kiego chuja szukać? I co, kontrolerzy lotów zmusili

Niw sluchasz nagran ze skrzynek ? Wyraznie slychac glos po rosyjsku:
'albo lądujesz albo odpalamy rakiety'.

Nullification

Data: 2010-11-14 18:40:01
Autor: Jingiel
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pominął istotne zeznania świadków

Niw sluchasz nagran ze skrzynek ? Wyraznie slychac glos po rosyjsku:
'albo lądujesz albo odpalamy rakiety'.

HAHAH, i tam słychać wyraźnie głos Putina-zabić małego.

Data: 2010-11-14 21:18:10
Autor: Klin
Użytkownik Jingiel napisał:

Niw sluchasz nagran ze skrzynek ? Wyraznie slychac glos po rosyjsku:
'albo lądujesz albo odpalamy rakiety'.

HAHAH, i tam słychać wyraźnie głos Putina-zabić małego.

    Browarku się nachlałeś?

Data: 2010-11-14 23:00:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ibpg64$6gh$1news.onet.pl...
[...]

Wysłuchał Macierewicza.

Data: 2010-11-15 18:11:55
Autor: bolek

--
To tego idiotę jeszcze ktoś w Polsce słucha ?
Już pojechał się wypłakać za ocean.

bolek

Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pominął istotne zeznania świadków