Kolejne niewygodne fakty. “Wprost” pominął istotne zeznania świadków

Data: 2010-11-13 17:07:24
Autor: u2
Kolejne niewygodne fakty. “Wprost” pominął istotne zeznania świadków
... czyli znowu m.in. o mgle nad Smoleńskiem :

http://www.bibula.com/?p=28411

"Dziennikarze „Wprost” nie zwrócili uwagi na bardzo ciekawe zeznania
kilku świadków dotyczące mgły w rejonie lotniska Siewiernyj, a także na
wątpliwości związane ze smoleńskimi kontrolerami lotu .

Według naszych informatorów świadkowie z obsługi lotniska byli zdziwieni
gwałtownym pojawieniem się mgły w rejonie Siewiernego i to wyjątkowo
gęstej, w dodatku przed lądowaniem samolotu z prezydencką delegacją
jeszcze bardziej zagęszczającej się, która wydawała się im inna niż zwykle.

Jak twierdzą nasi informatorzy, w aktach śledztwa są zeznania pracownika
miejscowej piekarni, Aleksandra Berezina, który powiedział, że gdy szedł
do garażu, na ulicy zalegała gęsta mgła, która nadal zagęszczała się.
Niedługo później jechał samochodem. Zdziwiło go, że „w tym momencie na
ulicy była nienaturalnie gęsta mgła. W takiej sytuacji włączyłem krótkie
światła samochodu. Widoczność w linii prostej wynosiła według mnie 50 m.
Mgła przykrywała wierzchołki wysokich drzew. Na ulicy na skutek takiej
mgły było ciemno. W tak silnej mgle jechałem z prędkością około 35
km/godz. Jadąc ulica Kutuzowa, na wysokości hotelu «Nowyj» usłyszałem
nienaturalny ryk silnika samolotu przelatujÄ…cego nad moim samochodem. Z
powodu mgły samolotu nie widziałem. Zatrzymałem się na stacji
benzynowej. Na ulicy panowała cisza, nie słyszałem jakiegokolwiek
wybuchu czy uderzenia. Nie przypuszczałem, że 30-40 m od stacji spadł
samolot”.

Na temat mgły, według naszych informatorów, mówił również podczas zeznań
szeregowy Igor Pustowiar, który pełni służbę na lotnisku Siewiernyj.
Miał powiedzieć: „W ciągu 30 minut od momentu wylądowania Jaka-40 do
podejścia do lądowania Iła-76 warunki pogodowe na lotnisku w sposób
znaczący uległy pogorszeniu, mgła stała się bardziej szczelna, uległa
zagęszczeniu, widoczność przy ziemi zmniejszyła się do około 60-70 m.
[…] Po około 30 minutach warunki pogodowe pogorszyły się jeszcze
bardziej, zwiększyła się znacząco gęstość mgły, a widoczność na ziemi
obniżyła się do nie więcej aniżeli 50 m”.

Anatolij Żujew, dozorca w pawilonie wystawowym obok lotniska, opisał
prokuratorom, że o godz. 10 ulicę zalegała gęsta ściana mgły.

Z kolei Dmitrij Paszczakow z obsługi lotniska, który patrolował okolice
pasa startowego, stwierdził, że przed lądowaniem polskiego Tu-154 M mgła
była tak gęsta, że ograniczała widoczność maksymalnie do dwóch metrów.

Naczelnika punktu kontrolno-technicznego lotniska, Marina Nikołajewicza,
zdziwiło, że „przedmioty i obiekty znajdujące się dalej widoczne były
źle, jakby były pokryte mgłą”."

Data: 2010-11-13 19:52:48
Autor: bolek
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pomin±ł istotne zeznania ¶wiadków

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cdeb7c2$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli znowu m.in. o mgle nad Smoleńskiem :

http://www.bibula.com/?p=28411

No i co, nigdy nie widziałe¶ mgły ?
To tylko potwierdza teorię, że piloci zostali zmuszeni do l±dowania.

Data: 2010-11-13 21:47:06
Autor: u2
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pominął is totne zeznania świadków
W dniu 2010-11-13 19:52, bolek pisze:

http://www.bibula.com/?p=28411

No i co, nigdy nie widzia³e¶ mg³y ?
To tylko potwierdza teoriê, ¿e piloci zostali zmuszeni do l±dowania.

InteresujÄ…cy jest fragment o naciskach z Kremla na kontrolerĂłw ze
Smoleńska :

"Dlaczego nie sprawdzono, czy ktoś wywierał presję na kontrolerów lotu

Przypomnijmy, że rosyjski MAK, który przejął kontrolę nad śledztwem
smoleńskim, zlecił skomplikowane ekspertyzy psychologiczne mające
dowieść, że piloci polskiego tupolewa odczuwali stres wywołany
obecnością prezydenta i swego dowódcy, gen. Błasika, na pokładzie
samolotu, w szczególności – rzekomo (bo nie ma na to dowodów) – w
kabinie pilotów. O jednostronnych działaniach MAK świadczy fakt, że
podobnych ekspertyz MAK nie zarządził w stosunku do oficerów z wieży
kontroli lotów, którzy mogli być poddani presji płk. Krasnokutskiego lub
rozmówców z Moskwy. A to właśnie do obowiązków kierownika lotów należy
wydanie zgody bÄ…dĹş zakazu lÄ…dowania.

Tymczasem, jak twierdzą nasi informatorzy, z zeznań szeregowych
żołnierzy rosyjskich, którzy pełnili służbę na płycie lotniska (do ich
zadań należeć miało m.in. podstawienie trapu) wynika, że kontrolerzy
chcieli wydać tupolewowi zakaz lądowania na Siewiernym."

Data: 2010-11-14 01:58:04
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cdef94a$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

?????????????????? Kiego chuja szukać? I co, kontrolerzy lotów zmusili wariata do lądowania we mgle?

IdĹş w pizdu...

boukun

Data: 2010-11-14 18:27:27
Autor: pluton
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pomin±ł istotne zeznania ¶wiadków
> Interesuj±cy jest fragment o naciskach z Kremla na kontrolerów ze
> Smoleńska :
>
> "Dlaczego nie sprawdzono, czy kto¶ wywierał presję na kontrolerów lotu

?????????????????? Kiego chuja szukać? I co, kontrolerzy lotów zmusili
wariata
do l±dowania we mgle?

Niw sluchasz nagran ze skrzynek ? Wyraznie slychac glos po rosyjsku:
'albo l±dujesz albo odpalamy rakiety'.

Nullification

Data: 2010-11-14 18:40:01
Autor: Jingiel
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pomin±ł istotne zeznania ¶wiadków

Niw sluchasz nagran ze skrzynek ? Wyraznie slychac glos po rosyjsku:
'albo l±dujesz albo odpalamy rakiety'.

HAHAH, i tam słychać wyraĽnie głos Putina-zabić małego.

Data: 2010-11-14 21:18:10
Autor: Klin
Użytkownik Jingiel napisał:

Niw sluchasz nagran ze skrzynek ? Wyraznie slychac glos po rosyjsku:
'albo l±dujesz albo odpalamy rakiety'.

HAHAH, i tam słychać wyraĽnie głos Putina-zabić małego.

    Browarku się nachlałe¶?

Data: 2010-11-14 23:00:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pomin±ł istotne zeznania ¶wiadków

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci news:ibpg64$6gh$1news.onet.pl...

========================

Wysłuchał Macierewicza.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-11-15 18:11:55
Autor: bolek
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pomin±ł istotne zeznania ¶wiadków

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ce05c12$1news.home.net.pl...

[...]

To tego idiotę jeszcze kto¶ w Polsce słucha ?
Już pojechał się wypłakać za ocean.
I to w jakim towarzystwie !

bolek

Data: 2010-11-13 23:34:02
Autor: pluton
Kolejne niewygodne fakty. "Wprost" pomin±ł istotne zeznania ¶wiadków
Według naszych informatorów ¶wiadkowie z obsługi lotniska byli zdziwieni
gwałtownym pojawieniem się mgły w rejonie Siewiernego i to wyj±tkowo
gęstej, w dodatku przed l±dowaniem samolotu z prezydenck± delegacj±
jeszcze bardziej zagęszczaj±cej się, która wydawała się im inna niż
zwykle.

Czyli mgły pojawiaja sie zwykle,  ale ta ktora sie pojawila wywolala
zdziwienie,
bo sie pojawila.

Jak twierdz± nasi informatorzy, w aktach ¶ledztwa s± zeznania pracownika
miejscowej piekarni, Aleksandra Berezina, który powiedział, że gdy szedł
do garażu, na ulicy zalegała gęsta mgła, która nadal zagęszczała się.

REWELACJA! Tego nigdy nie powinno byc. Jak mgla moze sie zagescic,
kiedy idzie sie do garazy ? Mgla wtedy powinna sie rozdrzedzac.

Niedługo póĽniej jechał samochodem. Zdziwiło go, że "w tym momencie na
ulicy była nienaturalnie gęsta mgła.

No wlasnie. Kiedy jedzie sie samochodem, mgla sie rozrzedza!

Jad±c ulica Kutuzowa, na wysoko¶ci hotelu <Nowyj> usłyszałem
nienaturalny ryk silnika samolotu przelatuj±cego nad moim samochodem.

Ryczal jak ranny zwierz.

Zatrzymałem się na stacji
benzynowej. Na ulicy panowała cisza, nie słyszałem jakiegokolwiek
wybuchu czy uderzenia. Nie przypuszczałem, że 30-40 m od stacji spadł
samolot".

40 metrow od niego spadl samolot, a on nic nie slyszal. Pewnie byl ogluszony
tym
nienaturalnym rykiem dobiedaj±cym z 60-100 metrow.

Naczelnika punktu kontrolno-technicznego lotniska, Marina Nikołajewicza,
zdziwiło, że "przedmioty i obiekty znajduj±ce się dalej widoczne były
Ľle, jakby były pokryte mgł±"."

Istotnie dziwne, ze  przedmioty i obiekty we mggle s± żle widoczne.
Przeciez we mgle lepiej widac.

Nullification

Kolejne niewygodne fakty. “Wprost” pominął istotne zeznania świadków