Kolejne nowości na www Aliora

Data: 2010-06-24 22:34:00
Autor: xbartx
Kolejne nowości na www Aliora

Coś tam chłopaki klepią i rozwijają. Trzeba im przyznać, że w sumie www Aliora rozwija się praktycznie non stop małymi kroczkami:

http://preview.tinyurl.com/alior-nowosci

Data: 2010-06-24 16:53:49
Autor: Bungiel
On Jun 25, 12:34 am, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Coś tam chłopaki klepią i rozwijają. Trzeba im przyznać, że w sumie www
Aliora rozwija się praktycznie non stop małymi kroczkami:

Coś tam klepią, tylko wyniki tego klepania bywają różne - np. parę
tyg. temu rozwalono niemal doszczętnie okienko z informacją nt. karty
kredytowej. Okienko to pokazuje wartości z kosmosu, które nijak nie
wynikają z historii karty czy też choćby zwykłej arytmetyki (niektóre
dane są poprawne, ale ich części składowe już nie).
Z tego co widzę to nawet cashback źle wyliczyli, ale na moją korzyść,
więc nie chce mi się zgłaszać. Wystarczy mi, że muszę testować własne
aplikacje.
Może za parę lat coś się z tego urodzi. Na razie to taka webdwazerowa
beta.

Data: 2010-06-25 11:03:45
Autor: Paweł
Bungiel wrote:

[...]

po ostatniej nocnej aktualizacji dzis mamy znikajace rachunki ;)

http://imgbin.org/index.php?page=image&id=1932

Data: 2010-06-25 02:46:45
Autor: Bungiel
On Jun 25, 11:03 am, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
Bungiel wrote:

> Coś tam klepią, tylko wyniki tego klepania bywają różne

po ostatniej nocnej aktualizacji dzis mamy znikajace rachunki ;)

http://imgbin.org/index.php?page=image&id=1932

No mi rachunki nie zniknęły, ale karta kredytowa owszem...
Ciekawe, czy oni w ogóle testują te zmiany? Coraz częściej mam
wrażenie, że nie.
Jedną rzecz naprawią, 10 innych rozwalą przy okazji.

Kolejne nowości na www Aliora