Kolejne ofiary Katynia :(

Data: 2010-04-24 19:45:44
Autor: Eulalia Browarek
Kolejne ofiary Katynia :(
Data: 2010-04-24 21:53:12
Autor: zenek
Kolejne ofiary Katynia :(
Eulalia Browarek pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Zennon
Ten katyn to jakies przeklenstwo narodowe.

Data: 2010-04-24 21:57:52
Autor: Lorn
Kolejne ofiary Katynia :(
Eulalia Browarek pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Nieszczęśliwy wypadek... Śmierć przyczyny szuka.

Data: 2010-04-24 19:58:58
Autor: Eulalia Browarek
Kolejne ofiary Katynia :(

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hqvig1$82a$2inews.gazeta.pl...
Eulalia Browarek pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Nieszczęśliwy wypadek... Śmierć przyczyny szuka.

Długie ręce siepaczy z Łubianki :(

Zennon

Data: 2010-04-24 22:13:13
Autor: rAzor
Kolejne ofiary Katynia :(
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
Eulalia Browarek pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Nieszczęśliwy wypadek... Śmierć przyczyny szuka.

Długie ręce siepaczy z Łubianki :(

Zennon

Jak będzie pani zdychać, proszę dać znać. Pośmiejemy się razem.

Data: 2010-04-24 20:19:29
Autor: Eulalia Browarek
Kolejne ofiary Katynia :(

Eulalia Browarek pisze:
[...]

Likwidują niewygodnych świadków. Zupełnie jak przy sprawie Kenedego i Pyjasa.

Jak odbyt ?

Zennon

Data: 2010-04-24 22:12:42
Autor: rAzor
Kolejne ofiary Katynia :(
Użytkownik... he he - Lorn raczył napisać:
Eulalia Browarek pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Nieszczęśliwy wypadek... Śmierć przyczyny szuka.

Hieny maja ubaw.

Data: 2010-04-24 22:12:22
Autor: rAzor
Kolejne ofiary Katynia :(
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Zennon

Uważa pani, ze to jest śmieszne?

Data: 2010-04-24 20:22:29
Autor: Eulalia Browarek
Kolejne ofiary Katynia :(

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqvjai$bqa$1news.onet.pl...
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Zennon

Uważa pani, ze to jest śmieszne?

Nie. To smutnie, że wielka tragedia pociąga kolejne ofiary. Nawet dałem znaczek :-( Ilość trupów w polskiej historii i polityce wcale mnie nie cieszy. A gra tymi trupami uprawiana przez PiS, zniszczyła ich samych.

Co tam u Panskiego odbytu ? Czy te skurcze są regularne? Czy raczej nie? Czy występują, przy czytaniu innych newsów ?

Zennon

Data: 2010-04-25 00:28:14
Autor: ColgatesBilly
Kolejne ofiary Katynia :(
"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:hqvju5$594$1tioat.net...

[...]

Poszla zdychac suka zez wszawego krakowka

Data: 2010-04-25 08:48:38
Autor: cirrus
Kolejne ofiary Katynia :(
[...]

Śmieszne jest zachowanie licznych oszołomów, którzy z ofiar zwyczajnej katastrofy lotniczej próbują wykreować męczennikow.

--
stevep

Data: 2010-04-25 00:24:05
Autor: ColgatesBilly
Kolejne ofiary Katynia :(
"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:hqvhp8$4jr$1tioat.net...
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Zennon

A czemuzes smieciu NIGDY nie byl tak aktywny na grupie?

Podpowiem: jak was alterszarow zmasakruja to se urzadzim tu
buona ciste

Data: 2010-04-24 21:30:46
Autor: Eulalia Browarek
Kolejne ofiary Katynia :(

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:VjJAn.903$if1.517uutiset.elisa.fi...
[...]

Calgates, tak ogólniej rzecz biorąc, to Twoje brednie nie są atrakcyjne intelektualnie. Wieć odpisuj sobie, co chcesz. Mnie to zwisa. Azora drażnie, bo lubie drażnić małe gupie kundelki, a na Ciebie szkoda klawiatury. Masz organiczne zmiany mózgowe, myślisz sztywno jak kij od mopa, dyskusja z Tobą, nie jest ani zabawna, ani rozwijajaca. Pa!

Zennon

Data: 2010-04-24 23:27:30
Autor: Lorn
Kolejne ofiary Katynia :(
[...]