Kolejne ofiary Katynia :(

Data: 2010-04-24 22:12:22
Autor: rAzor
Kolejne ofiary Katynia :(
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Zennon

Uważa pani, ze to jest śmieszne?

Data: 2010-04-24 20:22:29
Autor: Eulalia Browarek
Kolejne ofiary Katynia :(

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqvjai$bqa$1news.onet.pl...
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
http://www.tvn24.pl/-1,1653522,0,1,tragiczny-wypadek-na-pogrzebie-posla-psl,wiadomosc.html

Zennon

Uważa pani, ze to jest śmieszne?

Nie. To smutnie, że wielka tragedia pociąga kolejne ofiary. Nawet dałem znaczek :-( Ilość trupów w polskiej historii i polityce wcale mnie nie cieszy. A gra tymi trupami uprawiana przez PiS, zniszczyła ich samych.

Co tam u Panskiego odbytu ? Czy te skurcze są regularne? Czy raczej nie? Czy występują, przy czytaniu innych newsów ?

Zennon

Data: 2010-04-25 00:28:14
Autor: ColgatesBilly
Kolejne ofiary Katynia :(
"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:hqvju5$594$1tioat.net...

[...]

Poszla zdychac suka zez wszawego krakowka

Data: 2010-04-25 08:48:38
Autor: cirrus
Kolejne ofiary Katynia :(
[...]

Śmieszne jest zachowanie licznych oszołomów, którzy z ofiar zwyczajnej katastrofy lotniczej próbują wykreować męczennikow.

--
stevep

Kolejne ofiary Katynia :(