Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW

Data: 2010-12-14 16:05:00
Autor: rAzor
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW
http://info.wiara.pl/doc/684393.Kolejne-ofiary-smiertelne-mrozow
Indolencja, nieudacznictwo i pęd do koryta górują nad obietnicami wyborczymi. Ludzie z terenów popowodziowych bytują w straszliwych warunkach, a tymczasem, państwo się bawi na rautach, ich dziatwa bryluje w mediach u Kuby, tabloidach i takich tam różnych płatnych poszargańców, przeżerając kasę z naszych podatków.
Gdzie jest ta zielona Irlandia? Gdzie ta oaza spokoju i dobrobytu?
Gdzie te niskie podatki?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 07:12:56
Autor: Antenka
On 14 Gru, 16:05, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
http://info.wiara.pl/doc/684393.Kolejne-ofiary-smiertelne-mrozow
Indolencja, nieudacznictwo i p d do koryta g ruj nad obietnicami
wyborczymi. Ludzie z teren w popowodziowych bytuj w straszliwych
warunkach, a tymczasem, pa stwo si bawi na rautach, ich dziatwa bryluje
w mediach u Kuby, tabloidach i takich tam r nych p atnych poszarga c w,
prze eraj c kas z naszych podatk w.
Gdzie jest ta zielona Irlandia? Gdzie ta oaza spokoju i dobrobytu?
Gdzie te niskie podatki?
--
S toralja jhely

Przepraszam, ale chyba dzisiaj się nie urodziłeś? A skoro nie, to
musisz wiedzieć, że Tusk i jego przydupasy co gębę otworzą, to kłamią.
ŁżePOlszewickie rządy skończą się rewolucją i wtedy już nie będzie
przebacz, wtedy nawet mu ciotka Aniela nie pomoże,  ani żaden drug
Władimir!

Antenka

P.s. Jest rozwiązanie : Polacy muszą wziąć sprawy w swoje ręce i
wypowiedzieć obywatelskie nieposłuszeństwo POlszewickiej bandzie.

Data: 2010-12-14 16:26:08
Autor: rAzor
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW
Darz bór! Użytkownik... he he - Antenka raczył napisać:
[...]

Nie. Urodziłem się dawno temu.

A skoro nie, to
musisz wiedzieć, że Tusk i jego przydupasy co gębę otworzą, to kłamią.

Ja to wiem co najmniej od 5 czerwca 1992

ŁżePOlszewickie rządy skończą się rewolucją i wtedy już nie będzie
przebacz, wtedy nawet mu ciotka Aniela nie pomoże,  ani żaden drug
Władimir!

Niestety, ale gówno prawda - polskie wygłodzone społeczeństwo ledwie potrafiło ruszyć bojaźliwe dupy w 1981/82, tak dzisiaj, w dobie realnego konformizmu, podszyte tchórzostwem, wykastrowane z jajec, musiałoby naprawdę porządnie zgłodnieć, żeby pognać tę hołotę z foteli.
Obiecaj im przyszłą zimę bez śniegu i bez mrozu, a ta banda ćwoków da ci fotel.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 09:37:33
Autor: Antenka
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW
On 14 Gru, 16:26, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - Antenka raczy napisa :

> Przepraszam, ale chyba dzisiaj si nie urodzi e ?

Nie. Urodzi em si dawno temu.

A skoro nie, to

> musisz wiedzie , e Tusk i jego przydupasy co g b otworz , to k ami .

Ja to wiem co najmniej od 5 czerwca 1992

> ePOlszewickie rz dy sko cz si rewolucj i wtedy ju nie b dzie
> przebacz, wtedy nawet mu ciotka Aniela nie pomo e,  ani aden drug
> W adimir!

Niestety, ale g wno prawda - polskie wyg odzone spo ecze stwo ledwie
potrafi o ruszy boja liwe dupy w 1981/82, tak dzisiaj, w dobie realnego
konformizmu, podszyte tch rzostwem, wykastrowane z jajec, musia oby
naprawd porz dnie zg odnie , eby pogna t ho ot z foteli.
Obiecaj im przysz zim bez niegu i bez mrozu, a ta banda wok w da ci
fotel.

Wiesz, może to nie jest wcale takie głupie rozwiązanie. Wezmę ten
fotel i rozsadzę POlszewię od środka ;-D. Tak! Trzeba tam wejść i
wysadzić całą tę bandę z foteli. Dywersja - to jedyne narzędzie do
osiągnięcia celu. A cel jest bardzo szlachetny - przywrócić Polskę
Polakom.
Ech... może przeszłabym do historii jako "Antenka I Wybawicielka"
uciemiężonego polskiego narodu...  :- /

Antenka

Data: 2010-12-16 19:14:42
Autor: rAzor
[...]

Kawecki by się chyba powiesił. ;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-17 08:35:54
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:iedkug$3kf$2news.onet.pl...
[...]

Dlaczego tego nie zrobisz?

d.

Data: 2010-12-18 06:51:15
Autor: Antenka
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW
On 16 Gru, 19:14, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:

Kawecki by si chyba powiesi . ;-)

A to źle? Byłoby o jedną kanalię mniej :D

Antenka

Data: 2010-12-14 17:37:40
Autor: Azor jest pedałem
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał

 Urodziłem się dawno temu.

Tylko po co. Moherowych debili i tak jest pod dostatkiem.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-14 17:42:32
Autor: rAzor
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał

Urodziłem się dawno temu.

Tylko po co. ............

Przemysław Warzywny znany jako Jacek "Kapuś" Kawecki

Choćby po to, żebyś się zakłamany pełoski buraku wił w konwulsjach i zdychał z nienawiści. he he he
Kwiiicz, ścierwo - kwiiiiiiicz!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-17 00:19:34
Autor: Tomy M.
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW
W dniu 2010-12-14 17:37, Azor jest pedałem pisze:

Przemysław Warzywny

Spierdalaj kanalio!

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-16 23:15:03
Autor: dexth
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW
On 14 Gru, 16:26, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
[...............]

Obiecaj im przysz zim bez niegu i bez mrozu, a ta banda wok w da ci
fotel.

Podpowiedz to Panu Prezesowi PiS-u, bo kombinuje, kombinuje, zmienia
spin doktorow , a to jest takie proste.

pozdr dexth

Data: 2010-12-14 16:45:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7cd79f57-f2e8-49da-9a38-bc7ef7b004fa29g2000prb.googlegroups.com...
[...]

Jasne!!! Już za rok!!!!! Ponownie wybiorą PO!!!!! Ale będziesz kwiliła!!!!!

Data: 2010-12-14 16:47:05
Autor: rAzor
Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

Jasne!!! Już za rok!!!!! Ponownie wybiorą PO!!!!! Ale będziesz kwiliła!!!!!

Pokwilimy, jak SM znajdzie twoją mrożoną tuszę na ławce w parku.
--
Sátoraljaújhely

Kolejne ofiary rządów Tuska i DZW