Kolejne opracowania prof. Biniendy i Nawoczyka ....

Data: 2011-11-27 15:26:54
Autor: PP
On 2011-11-27 13:12, Endriu wrote:

"[...] Zgodnie z jedną z analiz, samolot przeleciał 20 metrów nad brzozą, z

[ciach]

Toż to oczywista oczywistość!
A pokazywane potem uszkodzenia drzew były wykonane za pomocą siekiery przez specjalnie w tym celu przeszkolonych agentów.
Zresztą na filmie, pomiędzy kolejnymi strzałami wyraźnie słychać odgłos rąbania drewna...

--
PP

Data: 2011-11-27 15:35:26
Autor: Endriu
[...]

Kwestoinonujesz poniższy wykres ....

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LnH4I97Qojc#t=685s

....który sporządzony jest na podstawie danych z czarnych skrzynek ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-27 18:49:44
Autor: /dev/SU45
Kolejne opracowania prof. Biniendy i Nawoczyka ....
...który sporządzony jest na podstawie danych z czarnych skrzynek ?.

Chyba nie kwestionujesz słów "Ja brzoza ja brzoza" wyraźnie słyszalnych na nagraniu 2 s. po wybuchu bomby termobarycznej i sekundę przed strzałami.

Data: 2011-11-27 18:52:39
Autor: Endriu
Kolejne opracowania prof. Biniendy i Nawoczyka ....
Chyba nie kwestionujesz słów "Ja brzoza ja brzoza" wyraźnie słyszalnych na nagraniu 2 s. po wybuchu bomby termobarycznej i sekundę przed strzałami.

Po co idziesz w zaparte Dev ?. Po co ta szopka ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-28 13:44:02
Autor: Arcimek
Dnia Sun, 27 Nov 2011 18:52:39 +0100, Endriu napisał(a):
Po co idziesz w zaparte Dev ?. Po co ta szopka ?.

Boze Narodzenie za pasem...

Kolejne opracowania prof. Biniendy i Nawoczyka ....