Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK

Data: 2014-12-03 04:47:31
Autor: rzecznik122
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Organizacja CMAS/KDP/PTTK nie posiada wpisu do KRS.
Z nielegalnych pieniędzy utrzymuje stronę internetową.
organizacja bezprawnie zajmuje zdewastowaną kamienicę na Senatorskiej 11 w Warszawie.
Nie posiada legalnego konta w banku i posługuje się kontami założonymi na osoby prywatne.
Nie ma legalnego faksu i posługuje się numerem zarejestrowanym na inne stowarzyszenie.
Nie jest zarejestrowana w Polsce jako jakikolwiek podmiot prawny - formalnie nie istnieje.
Oczywiście nie płaci podatków, zwłaszcza dochodowego.
Nie posiada pozwolenia na obrót gotówką. Całkowity obieg pieniędzy wewnątrz organizacji jest lewy.
Nielegalne jest pobiaranie opłat za kursy nurkowe po sprzedaż książeczek nurkowych i bluz polarowych.
Nie ma zarejestrowanej nazwy i logotypu.
Nie jest uprawniona do wystawiania i poświadczania jakichkolwiek dokumentów. Zwłaszcza książeczek nurkowych.
Organizacja nie może wydawać dokumentów z logiem CMAS, z logiem PTTK i swoim własnym. Wszystko dzieje się całkowicie bezprawnie.
Bezprawnie wydaje certyfikaty nurka, które w sensie prawnym sa nieważne..
Organizacja przymusza też swoich członków do wykonywania badań lekarskich, które prawnie nie są wymagane,
i jest to pochodna czyjegoś prywatnego interesu.
Badania lekarskie wykonują lekarze innego stowarzyszenia niezgodnie z Ustawą o Zawodzie Lekarza i niezgodnie z Ustawą o Zakładach Opieki Zdrowotnej.
NIe ma problemu, żeby niewymagane prawnie pozwolenia na nurkowanie wystawiał ginekolog. Zarówno kobietom, jak i mężczyznom.
Ok 80% klubów rzekomo afiliowanych przy organizacji nie posiada osobowości prawnej i uczestniczy w nielegalnym obrocie pieniędzmi.
Mniej więcej od stopnia przewodnika nurkowego członek organizacji CMAS/KDP/PTTK dowiaduje się, że jest członkiem systemu argentyńskiego.
I, że cała organizacja działa w systemie argentyńskim.
Organizacja werbuje na instruktorów nurkowania byłych komunistycznych członków służb jak SB i ZOMO.
Notorycznie wydaje certyfikaty bez żadnych szkoleń, tylko na zasadzie kumoterstwa i znajomości.
Organizację cechuje wyjątkowo kiepska jakość szkoleń i brak jakichkolwiek materiałów dydaktycznych.
W organizacji, jak przystało na system argentyński, nie istnieją żadne standardy szkoleń i usług.

Na pytanie jak to jest możliwe i to przez tyle lat istnieje odpowiedź
- jest to system argentyński zarządzany i osłaniany przez Wojskowe Służby Informacyjne, tzw. WSIarnię.

Istotą działalności organizacji jest pranie pieniędzy z różnych źródeł.

Tak sobie czekam, kiedy ktoś naprawdę się do tego dopierdoli i zacznie WSIarnię rozliczać jak Mirka Kierepkę.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-05 05:30:39
Autor: rzecznik122
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Organizacja werbuje na instruktorów nurkowania byłych komunistycznych członków służb jak SB i ZOMO.

I regularnych kryminalistów jak Ireneusz Słucki.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-06 18:11:52
Autor: Pszemol
<rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:764ed389-7cad-4e56-a313-1702f64c5792googlegroups.com...
Organizacja werbuje na instruktorów nurkowania byłych komunistycznych członków służb jak SB i ZOMO.

I regularnych kryminalistów jak Ireneusz Słucki.

Rafał Pawłowski

Czemu Rafale nie zgłosisz formalnie do Prokuratury że popełniono przestępstwo?

Data: 2014-12-07 06:10:30
Autor: rzecznik124
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Czemu Rafale nie zgłosisz formalnie do Prokuratury że popełniono przestępstwo?

Właśnie, że zgłosiłem. Z resztą nie tylko ja. Do prokuratury wojskowej oczywiście.

Ponadto informuję, że pobieranie składek członkowskich, przez organizację niezarejestrowaną prawnie jest przestępstwem i jest częścią nielegalnego obiegu gotówki.
Płacenie zaś składek w systemie argentyńskim to jest po za tym głupota, ale nic na to nie poradzę.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-07 06:17:07
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Właśnie, że zgłosiłem. Z resztą nie tylko ja. Do prokuratury wojskowej oczywiście.

Nawet mam potwierdzenie od Kaczyńskiego i Macierewicza, że musieli to czytać. Bo zgłoszenia poszły już dawno. Także się nie przejmuj.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-09 14:59:16
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
> Właśnie, że zgłosiłem. Z resztą nie tylko ja. Do prokuratury wojskowej oczywiście.

Taka struktura, w której minister zdrowia pierze pieniądze z kryminalistami w firmie bez pozwolenia na obrót gotówką, i do tego zamieszane są jeszcze służby wojskowe, to to nie jest nawet mafia, tylko terroryzm.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-09 15:06:25
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Nawet mam potwierdzenie od Kaczyńskiego i Macierewicza, że musieli to czytać. Bo zgłoszenia poszły już dawno.

Od Lecha Kaczyńskiego.

Rafał Pawłowski

Data: 2015-01-23 04:13:21
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Klub "afiliowany" przy KDP/CMAS oznacza klub:

1. Nie posiadający osobowości prawnej
2. Nie posiadający legalnego konta w banku
3. Klub, który zgodził się na nielegalny przepływ gotówki z KDP
4. Klub działający w systemie argentyńskim
5. Czyli klub działający całkowicie niezgodnie z prawem

Jakby ktoś pytał, gdzie zbiera się cała nielegalna kasa z działalności KDP/CMAS/PTTK to odpowiadam, że na kilku prywatnych kontach byłych oficerów WSI, którzy założyli Stowarzyszenie Miłośników Nurkowania Historycznego. Tam zbiera się też kasa pochodząca z finansowania z budżetu państwa, bo jak nurkowanie jest nierentowne, to trzeba dofinansować np. z budżetu Ministerstwa Sportu.

Jacek Dębski

Data: 2015-04-13 23:03:06
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Tak przypominam przed sezonem.

Data: 2016-01-17 20:31:52
Autor: prezeskdp
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Tak przypominam przed sezonem.

I tak nic się nie zmieni.

Prezes KDP

Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK