Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK

Data: 2014-12-05 05:30:39
Autor: rzecznik122
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Organizacja werbuje na instruktorów nurkowania byłych komunistycznych członków służb jak SB i ZOMO.

I regularnych kryminalistów jak Ireneusz Słucki.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-06 18:11:52
Autor: Pszemol
<rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:764ed389-7cad-4e56-a313-1702f64c5792googlegroups.com...
Organizacja werbuje na instruktorów nurkowania byłych komunistycznych członków służb jak SB i ZOMO.

I regularnych kryminalistów jak Ireneusz Słucki.

Rafał Pawłowski

Czemu Rafale nie zgłosisz formalnie do Prokuratury że popełniono przestępstwo?

Data: 2014-12-07 06:10:30
Autor: rzecznik124
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Czemu Rafale nie zgłosisz formalnie do Prokuratury że popełniono przestępstwo?

Właśnie, że zgłosiłem. Z resztą nie tylko ja. Do prokuratury wojskowej oczywiście.

Ponadto informuję, że pobieranie składek członkowskich, przez organizację niezarejestrowaną prawnie jest przestępstwem i jest częścią nielegalnego obiegu gotówki.
Płacenie zaś składek w systemie argentyńskim to jest po za tym głupota, ale nic na to nie poradzę.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-07 06:17:07
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Właśnie, że zgłosiłem. Z resztą nie tylko ja. Do prokuratury wojskowej oczywiście.

Nawet mam potwierdzenie od Kaczyńskiego i Macierewicza, że musieli to czytać. Bo zgłoszenia poszły już dawno. Także się nie przejmuj.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-09 14:59:16
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
> Właśnie, że zgłosiłem. Z resztą nie tylko ja. Do prokuratury wojskowej oczywiście.

Taka struktura, w której minister zdrowia pierze pieniądze z kryminalistami w firmie bez pozwolenia na obrót gotówką, i do tego zamieszane są jeszcze służby wojskowe, to to nie jest nawet mafia, tylko terroryzm.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-09 15:06:25
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Nawet mam potwierdzenie od Kaczyńskiego i Macierewicza, że musieli to czytać. Bo zgłoszenia poszły już dawno.

Od Lecha Kaczyńskiego.

Rafał Pawłowski

Data: 2015-01-23 04:13:21
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Klub "afiliowany" przy KDP/CMAS oznacza klub:

1. Nie posiadający osobowości prawnej
2. Nie posiadający legalnego konta w banku
3. Klub, który zgodził się na nielegalny przepływ gotówki z KDP
4. Klub działający w systemie argentyńskim
5. Czyli klub działający całkowicie niezgodnie z prawem

Jakby ktoś pytał, gdzie zbiera się cała nielegalna kasa z działalności KDP/CMAS/PTTK to odpowiadam, że na kilku prywatnych kontach byłych oficerów WSI, którzy założyli Stowarzyszenie Miłośników Nurkowania Historycznego. Tam zbiera się też kasa pochodząca z finansowania z budżetu państwa, bo jak nurkowanie jest nierentowne, to trzeba dofinansować np. z budżetu Ministerstwa Sportu.

Jacek Dębski

Data: 2015-04-13 23:03:06
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Tak przypominam przed sezonem.

Data: 2016-01-17 20:31:52
Autor: prezeskdp
Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK
Tak przypominam przed sezonem.

I tak nic się nie zmieni.

Prezes KDP

Kolejne ostrzeżenie strzeżenie przed organizacją CMAS/KDP/PTTK