Kolejne pisowskie oszo³omy

Data: 2011-04-08 01:03:20
Autor: Zennon
Kolejne pisowskie oszo³omy

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:3ef29db1-7b92-44b2-abd3-fe8f9e397072n10g2000yqf.googlegroups.com...
...bredz± o zamachu:
http://www.wykop.pl/ramka/694439/nauczyciele-akademiccy-przeciwko-wykluczeniu-wersji-zamachu-list-otwarty/

Nie to co M³odzi Wykszta³ceni z Wielkich Miast którzy na takie
absurdalne spiskowe teorie dziejów nabraæ siê nie dadz± bo s± na to za
dobrze wykszta³ceni.... lepiej nawet od tych którzy ich kszta³cili.
J-23

Ale czad ;))) Tylu ¶wirów zakonspirowanych na wy¿szych uczelniach siê ujawni³o ;))) Mam nadzieje, ¿e PAU odbierze im te wszystkie tytu³u, za kompromitowanie polskiej nauki.

Zennon

Data: 2011-04-07 16:14:27
Autor: Hans Kloss
Kolejne pisowskie oszo³omy
On 8 Kwi, 01:03, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:
 Mam nadzieje, e PAU odbierze im te wszystkie tytu u, za
kompromitowanie polskiej nauki.
 Jest jeszcze druga opcja- pognaæ w PiSdu wszystkich splatfonsia³ych
durniów którzy "wiedz± lepiej" co jest prawd± i jak siê do niej
powinno dochodziæ ni¿ ludzie zajmuj±cy siê tym zawodowo.
J-23

Data: 2011-04-08 01:52:09
Autor: Zennon
Kolejne pisowskie oszo³omy

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:0418c419-1dcc-4d7d-a772-678953243893e21g2000yqe.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Pogoñ Edmunda Klicha, jedynego PiSowca, który zna siê trochê zawodowo na tym, co robi.

Zennon

Kolejne pisowskie oszo³omy