|
Data: 2011-04-17 17:00:54 |
Autor: Michał |
Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł |
Karol Y <karolyyy@o2.pl> napisał(a):
- http://www.rp.pl/artykul/642569_Zielony-podatek-na-drogach.html
W skrócie:
"...Bruksela przygotowała projekt nowej dyrektywy o opodatkowaniu energii. Dokument przedstawił w Brukseli komisarz Algirdas Semeta. Zgodnie z naszymi informacjami Bruksela chce zmienić cała filozofie opodatkowania produktów energetycznych. Zamiast zróżnicowanych stawek, będących efektem historycznych zaszłości, powstaną minima wyliczane na podstawie dwóch kryteriów: wartości energetycznej danego paliwa oraz jego emisyjności. KE proponuje jednolitą stawkę 20 euro za tonę CO2 oraz 9,6 euro za gigadżula energii dla paliw samochodowych.
Co to oznacza w praktyce? W przypadku paliw samochodowych unijna stawka minimalne dla benzyny nie zmieni się. Będzie natomiast rosła stopniowo stawka dla oleju napędowego, a ponad 4-krotnie zwiększy się stawka podatkowa dla gazu LPG oraz gazu ziemnego stosowanego w samochodach. Podane przez KE stawki mają być w pełni osiągnięte w 2013 roku.
Ostatecznym efektem zmian będzie wzrost cen paliw innych niż benzyna. Państwa członkowskie najpóźniej w 2018 roku będą musiały podnieść swoje stawki powyżej minimów zapowiedzianych przez KE.
....Propozycja Komisji Europejskiej musi zostać jednomyślnie przyjęta przez 27 państw UE. Już słychać protesty z Niemiec, gdzie wprowadzone zmiany doprowadzą do znacznego zmniejszenia popytu na samochody typu diesel. Bruksela próbuje łagodzić ten opór oferując kilkuletni okres przejściowy."
to się dzieje bo:
"Obrońcy środowiska są zagrożeniem dla wolności człowieka"
http://www.youtube.com/watch?v=gxXEdPpF27U
"Vaclav Klaus o globalnym ociepleniu"
http://www.youtube.com/watch?v=BECkIm8ZxKI
politycznie to wygląda tak:
http://www.youtube.com/watch?v=suOVgIDi504
http://www.youtube.com/watch?v=EKnJHtCK_D0 <-- tego jest 3
http://www.youtube.com/watch?v=P0asTC9PKEA
więc generalnie mamy problem, i trzeba tam wysłać kogoś mocniejszego niż Buzek od nas w następnych wyborach :)
O samym CO2:
-największym zagrożeniem dla wolności i rozwoju (i podatków) jest Al Gore !
ale dostał już swoje $500mln i w końcu jest odrobinę ciszej.
Problem jest taki że kilku gości chce przepchnąć głupoty o co2 i rąbać
od tego swój %, a banda kretynów na całym świecie wierzy w bzdury.
tu tylko chodzi o kasę!
Zakaz używania w świetlówkach rtęci to było by coś !, a nie zmuszanie do używania rtęciowych świetlówek kompaktowych kosztem żarówek ? chore ? tak ! całe szczęście jeszcze się daje kupić halogeny 100W :)
Generalnie trzeba tych WSZYSTKICH EKO-TERRORYSTÓW (KOMUNISTÓW)
gdzieś pozamykać, bo szkodzą ludzkości !
Pozdrawiam.
--
|
|
|
Data: 2011-04-17 17:08:24 |
Autor: Michał |
Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł |
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Karol Y <karolyyy@o2.pl> napisał(a): > - http://www.rp.pl/artykul/642569_Zielony-podatek-na-drogach.html
> > W skrócie:
> > "...Bruksela przygotowała projekt nowej dyrektywy o opodatkowaniu > energii. Dokument przedstawił w Brukseli komisarz Algirdas Semeta. > Zgodnie z naszymi informacjami Bruksela chce zmienić cała filozofie > opodatkowania produktów energetycznych. Zamiast zróżnicowanych stawek, > będących efektem historycznych zaszłości, powstaną minima wyliczane na > podstawie dwóch kryteriów: wartości energetycznej danego paliwa oraz > jego emisyjności. KE proponuje jednolitą stawkę 20 euro za tonę CO2 oraz > 9,6 euro za gigadżula energii dla paliw samochodowych.
> > Co to oznacza w praktyce? W przypadku paliw samochodowych unijna stawka > minimalne dla benzyny nie zmieni się. Będzie natomiast rosła stopniowo > stawka dla oleju napędowego, a ponad 4-krotnie zwiększy się stawka > podatkowa dla gazu LPG oraz gazu ziemnego stosowanego w samochodach. > Podane przez KE stawki mają być w pełni osiągnięte w 2013 roku.
> > Ostatecznym efektem zmian będzie wzrost cen paliw innych niż benzyna. > Państwa członkowskie najpóźniej w 2018 roku będą musiały podnieść swoje > stawki powyżej minimów zapowiedzianych przez KE.
> > ....Propozycja Komisji Europejskiej musi zostać jednomyślnie przyjęta > przez 27 państw UE. Już słychać protesty z Niemiec, gdzie wprowadzone > zmiany doprowadzą do znacznego zmniejszenia popytu na samochody typu > diesel. Bruksela próbuje łagodzić ten opór oferując kilkuletni okres > przejściowy."
to się dzieje bo:
"Obrońcy środowiska są zagrożeniem dla wolności człowieka"
http://www.youtube.com/watch?v=gxXEdPpF27U
"Vaclav Klaus o globalnym ociepleniu"
http://www.youtube.com/watch?v=BECkIm8ZxKI
politycznie to wygląda tak:
http://www.youtube.com/watch?v=suOVgIDi504
http://www.youtube.com/watch?v=EKnJHtCK_D0 <-- tego jest 3
http://www.youtube.com/watch?v=P0asTC9PKEA
więc generalnie mamy problem, i trzeba tam wysłać kogoś mocniejszego niż Buzek od nas w następnych wyborach :)
Chociaż dobra, Buzek od nas jest ok, pozwolił im wszystkim dokończyć co mieli do powiedzenia :)
Tylko problem jest taki że od nas niech będzie taki Nigel Farage albo i kilku ;)
pozdrawiam.
--
|
|
|
Data: 2011-04-17 19:27:14 |
Autor: kurdybanek |
Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł |
Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iof6c6$iu1$1inews.gazeta.pl...
więc generalnie mamy problem, i trzeba tam wysłać kogoś
mocniejszego niż Buzek od nas w następnych wyborach :)
Buaaaaaaaahaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa :D
To jest forum pl.dowcipy??
|
|
Data: 2011-04-17 19:59:41 |
Autor: pm |
Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł |
?> Generalnie trzeba tych WSZYSTKICH EKO-TERRORYSTÓW (KOMUNISTÓW)
gdzieś pozamykać, bo szkodzą ludzkości !
święta racja
a tak wogóle podatki toz zuo
a specjalne podatki (typu akcyza. opłaty od kwot itp.) to zło absolutne.
|
|
Data: 2011-04-19 11:37:35 |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik |
Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł |
On 2011-04-17 19:00, Michał wrote:
Karol Y<karolyyy@o2.pl> napisał(a):
- http://www.rp.pl/artykul/642569_Zielony-podatek-na-drogach.html
W skrócie:
"...Bruksela przygotowała projekt nowej dyrektywy o opodatkowaniu
energii. Dokument przedstawił w Brukseli komisarz Algirdas Semeta.
Zgodnie z naszymi informacjami Bruksela chce zmienić cała filozofie
opodatkowania produktów energetycznych. Zamiast zróżnicowanych stawek,
będących efektem historycznych zaszłości, powstaną minima wyliczane na
podstawie dwóch kryteriów: wartości energetycznej danego paliwa oraz
jego emisyjności. KE proponuje jednolitą stawkę 20 euro za tonę CO2 oraz
9,6 euro za gigadżula energii dla paliw samochodowych.
Co to oznacza w praktyce? W przypadku paliw samochodowych unijna stawka
minimalne dla benzyny nie zmieni się. Będzie natomiast rosła stopniowo
stawka dla oleju napędowego, a ponad 4-krotnie zwiększy się stawka
podatkowa dla gazu LPG oraz gazu ziemnego stosowanego w samochodach.
Podane przez KE stawki mają być w pełni osiągnięte w 2013 roku.
Ostatecznym efektem zmian będzie wzrost cen paliw innych niż benzyna.
Państwa członkowskie najpóźniej w 2018 roku będą musiały podnieść swoje
stawki powyżej minimów zapowiedzianych przez KE.
....Propozycja Komisji Europejskiej musi zostać jednomyślnie przyjęta
przez 27 państw UE. Już słychać protesty z Niemiec, gdzie wprowadzone
zmiany doprowadzą do znacznego zmniejszenia popytu na samochody typu
diesel. Bruksela próbuje łagodzić ten opór oferując kilkuletni okres
przejściowy."
to się dzieje bo:
"Obrońcy środowiska są zagrożeniem dla wolności człowieka"
http://www.youtube.com/watch?v=gxXEdPpF27U
"Vaclav Klaus o globalnym ociepleniu"
http://www.youtube.com/watch?v=BECkIm8ZxKI
Amerykanie również mają przebłyski:
http://www.youtube.com/watch?v=3aF3EkKtvKw&feature=related
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
|