Data: 2020-01-30 00:52:25 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność | |
Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu!
Najpierw na 3 grupy, później na 2, teraz ślę na jedną. Napisałem (być może 19 stycznia) do FCN: ================================================================= Napisałeś do nas: Nadawca: eneuel@gmail.com Typ Klienta: Jestem Klientem biznesowym Telefon: Login: Temat: Płatności i zasilenia Treść wiadomości: Zaczęli Państwo naliczanie opłat -- można prosić o wyjaśnienie? ================================================================= FCN odpowiada: ================================================================= FCN BOK <bok@fcn.pl> pon., 20 sty, 11:19 (9 dni temu) do mnie Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 10 ust. 2 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Tlenofon, Aiton Caldwell S.A. jest uprawniony do jednostronnej zmiany warunków Umowy określonych w Regulaminie, Cenniku lub Cenniku Promocji w przypadku istotnych zmian warunków rynkowych, technologicznych, konkurencyjnych, organizacyjnych, kosztów utrzymania albo kosztów świadczenia Usługi. W związku z powyższym informowaliśmy o zmianie cen niektórych usług świadczonych na platformie technologicznej Tlenofon, opartej na komponentach niewspieranych już przez dostawców, podyktowaną podwyższonymi kosztami serwisowania i utrzymywania oraz zmianą kosztów usług realizowanych przez naszych dostawców interkonektowych i dostawców usług pocztowych. Jednocześnie informowaliśmy o usunięciu rozdziału III Zobowiązania Abonenta § 3, dotyczących warunków nieodpłatnego korzystania z przyznanego numeru telefonu. Informację w sprawie zmiany cennika otrzymali Państwo 9.09.2019 r. na adres mailowy przypisany do konta Tlenofon, jak również na skrzynkę odbiorczą konta Panelu klienta Tlenofon. Aktualny cennik jest dostępny na stronie internetowej https://Tlenofon.pl/dokumenty/. Jednocześnie informowaliśmy, że zgodnie z § 10 ust. 4 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Tlenofon, Abonent w terminie do dnia 10 października 2019 r., może doręczyć Aiton Caldwell S.A. sporządzone w formie pisemnej oświadczenie o wypowiedzeniu umowy w przypadku braku akceptacji powyżej wskazanych zmian. Brak doręczenia pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację zmian. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ofertą nowej platformy FCN w wersji 4.0, w której możecie Państwo korzystać z atrakcyjnych promocji na usługi i połączenia. Dla aktualnych klientów usługi Tlenofon proces migracji jest bezpłatny. W celu zamknięcia konta należy przesłać pisemną rezygnację na adres: Aiton Caldwell SA ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk lub poprzez e-mail, jako zeskanowany dokument z odręcznym podpisem. W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji. Z pozdrowieniami, Anna Bełdycka Aiton Caldwell SA ================================================================= Moja dzisiejsza odpowiedź: ================================================================= Nie otrzymałem od Państwa wcześniej żadnych informacji (co chyba oczywiste) o złamaniu przez Was umowy zawartej przeze mnie z Tlenofonem, którego teraz reprezentujecie. W zaistniałej sytuacji proszę o bezzwłoczne: - zaprzestanie świadczenia usług i - albo odkupienie ode mnie bezużytecznych bramek VoIP - albo odblokowanie tych bramek tak, by były użyteczne we współpracy z operatorami VoIP innymi niż Tlenofon czy FCN. Leszek Ciszewski ================================================================= Z Tlenofonem nie miałem problemów, natomiast z FCN miałem problemy. Chyba każdy kontakt z obsługantami FCN ukazywał problemy niemożliwe do rozwiązania -- FCN zazwyczaj kłamał a jego kłamstwa ukazali inni operatorzy (choćby easyCALL) VoIP, pod naciskiem których niemożliwe sytuacje uzyskiwały status -- możliwych... ;) Możliwa była jedynie współpraca ;) z automatami FCN/Tlenofon, o ile obsługanci FCN nie psuli tej współpracy zbyt mocno. Dobrze ułożyła się moja współpraca z: różnymi operatorami GSM; 2nr; easyCALL; Tlenofon; wieloma innymi operatorami VoIP zarówno Polsce, jak i poza Polską... Tak złych relacji (jakie mnie łączą z FCN) nie miałem chyba z żadnym operatorem telefonii (czy telekomunikacji w ogóle) odkąd żyję. Gdyby zakupione bramki VoIP zezwalały na rekonfigurację umożliwiającą zmianę operatora bez kupowania nowych bramek -- zmieniłbym operatora VoIP tuż po przejęciu Tlenofonu przez FCN. Przykładowo easyCALL: odpowiadał sensownie na wszelkie pytania, zgłoszenia czy sugestie; obiecał mi darmowe testowanie konta z jednym numerem telefonu przez kilka tygodni -- otrzymałem kilka kont i kilka numerów telefonu na kilka lat... Do tych testowych numerów otrzymałem jakieś złotówki (może 5 złotych, może 5 złotych na numer co jakiś czas -- nie pamiętam) możliwe do wykorzystania... O tym, jak traktują klientów zagraniczni operatorzy VoIP chyba nie muszę pisać. Z FCN były przeróżne problemy, choćby takie: - niemożliwość nawiązywania połączeń z FCN na **niektóre** numery (na przykład na 665 363835 -- mam tu na myśli najzwyczajniejsze numery polskie, nie jakieś szczególne czy zagraniczne; niektóre numery były obsługiwane, inne nie były -- i trudno było znaleźć regułę; reguły jednak znajdowałem -- problemy rozwiązywałem bez JAKIEJKOWLEIK pomocy ze strony FCN, którego wówczas często informowałem o tych problemach) - niemożliwość nawiązywania połączeń do FCN z **niektórych** numerów (tu też mam na myśli zwykłe numery telefoniczne) - niemożliwość odbierania połączeń smartfonem czy komputerem (czymkolwiek innym niż sprzętowa bramka SIP VoIP) Obsługanci FCN albo milczeli, albo twierdzili, iż żądam rozwiązań niemożliwych, choć inni operatorzy VoIP nie widzieli podobnych trudności w tym samym czasie... Obsługantom FCN nierzadko wtórowały trolle broniące FCN i potwierdzające, iż ,,żądam tego, co nie jest możliwe'' -- wszelkie argumenty racjonalne były odrzucane przez FCN... Po czasie niemożliwe stawało się realne... ;) [być może prawa fizyki uległy zmianom...] -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2020-01-30 11:09:43 | |
Autor: z | |
Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiaro ĹomnoĹÄ | |
W dniu 2020-01-30 o 00:52, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu! To pomyśl dlaczego Twoich postów już nikt nie czyta ;-) |
|
Data: 2020-01-30 23:44:32 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność | |
"z" 5e32ab67$0$552$65785112@news.neostrada.pl Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu! To pomyśl dlaczego Twoich postów już nikt nie czyta ;-) Bo (z przyczyn mi nieznanych) nie publikują się? Zwykle publikują się bezproblemowo, choć na niektórych serwerach z dużym opóźnieniem, ale z crospostami bywa różnie... Na szczęście po wysłaniu sprawdzam i ewentualnie ponawiam wysyłkę... Na dwóch VoIPowych grupach dostrzegam jakiś problem -- posty nie publikują się! -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2020-01-31 10:34:52 | |
Autor: z | |
Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiaro ĹomnoĹÄ | |
Mi się publikują (neostrada)
Tylko że moje są krótsze ;-) |
|
Data: 2020-01-31 23:33:17 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność | |
"z" 5e33f4bd$0$523$65785112@news.neostrada.pl Mi się publikują (neostrada) Tylko że moje są krótsze ;-) Cytowałem FCN i wyjaśniałem sytuację -- stąd tak długie posty. Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki: www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z Tlenofonem www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko z Tlenofonem www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko z Tlenofonem ukazujące: - bezwartościowość bramek poza Tlenofonem - cenę bramki - bezabonamentowość Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów. -=- Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym: FCN info@fcn.pl przez mail.aitoncaldwell.pl śr., 29 sty, 20:47 (2 dni temu) do mnie FCN.pl - nowoczesna telekomunikacja dla Twojego biznesu Logo FCN biale Komunikacja dopasowana do Ciebie Szanowny użytkowniku! Twoja wiadomość została przyjęta i zarejestrowana w naszym systemie pod numerem: 2020012969001563 Napisałeś do nas: Odpowiedź na Twojego e-maila prześlemy wkrótce na adres: Eneuel Leszek Ciszewski <eneuel@gmail.com> Jeżeli chcesz dodać coś do Twojego zgłoszenia, możesz to zrobić odpowiadając bezpośrednio na tego e-maila, bądź wpisując w tytule nowej wiadomości: [Zgloszenie#2020012969001563] Treść Twojego e-maila zostanie automatycznie zaktualizowana. Z pozdrowieniami Podpis FCN pokwitowaniem przyjęcia m@ila ode mnie... -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2020-02-04 01:59:44 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e34ab4a$0$17349$65785112@news.neostrada.pl Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki: www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z Tlenofonem Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów. -=- Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym: FCN raczył odpowiedzieć po kilku dniach: FCN BOK pon., 3 lut, 14:14 (11 godzin temu) do mnie Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, iż w celu zamknięcia konta należy przesłać pisemną rezygnację. W rezygnacji proszę wskazać dane konta, login lub numer telefonu przypisanego do konta. Podpisane pismo można przesłać drogą elektroniczną w formie załącznika na adres bok@fcn.pl lub na adres siedziby: Aiton Caldwell. S.A. ul. Trzy lipy 3 80-172 Gdańsk Zgodnie z Regulaminem Umowa może zostać rozwiązana przez FCN z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca. W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji. Z pozdrowieniami, Anna Bełdycka Jak widać -- FCN uznał me żądanie (odkupienia albo odblokowania bramek) milczeniem. (niezgłoszeniem sprzeciwu) -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2020-02-05 00:10:49 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e38c32e$0$540$65785112@news.neostrada.pl Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki: www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z Tlenofonem Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów. -=- Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym: FCN raczył odpowiedzieć po kilku dniach: Jak widać -- FCN uznał me żądanie (odkupienia albo wt., 4 lut 2020 o 10:04 FCN BOK <bok@fcn.pl> napisał(a): Szanowni Państwo, Uprzejmie informuję, iż bramki kupione u byłego operatora tlenofon nie zostaną przez nas odkupione, niestety nie mamy możliwości ich również odblokować. Z pozdrowieniami, Anna Bełdycka Aiton Caldwell SA Eneuel Leszek Ciszewski <eneuel@gmail.com> wt., 4 lut, 23:44 (23 minuty temu) do FCN Uprzejmie informuję, iż w zaistniałej sytuacji nie mogą Państwo naliczać opłat abonamentowych. Kupując bramki -- zawarłem umowę z Tlenofonem i żądam dotrzymania warunków tej umowy. LC -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... |
|
Data: 2020-02-06 09:33:19 | |
Autor: tck | |
Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiaro ĹomnoĹÄ | |
W dniu 05.02.2020 o 00:10, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
spróbuj https://www.telephreak.org/PAP2/ -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|