Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....

Data: 2011-01-02 10:06:22
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Zadam pytanie które zadał już wczesniej  kolega Delfino, ale jakoś ten wątek nie został "pociągnięty"....

1) Kto podejmuje decyzję o rodzaju lądowania (ILS, na dwie NDB) ?.

Czy lotnisko Smoleńsk posiadało najniższą I kategorię ILS?
http://tiny.pl/hct6l

"[...] Wg TVLotnisko Smoleńsk posiada - poziom 1 - najniższy poziom bezpieczeństwa. [...]"

2) Kto wybrał sposób lądowania na dwie NDB skoro wiadomo, że lotnisko posiadało i poziom ILS podejscia precycyjnego na radar. Kto kazał naszym lotnikom lądować na 2 NDB skoro wiadomo było, że lotniska po osiągnięciu wyskości decyzyjnej ze względu (podobno) słabą widoczność (która to już na filmie Wiśniewskiego nie występowała) nie będzie widać ?. Dlaczego nie wykorzystano podejscia ILS ??????.

3) Skąd wiadomo, że lądowali na 2 NDB ?. Ze stenogramów, czy jest jeszcze jakies inne źródło info potwierdzające taki wariant lądowania ?.

4) Czy ktokolwiek z tej grupy oprócz GrzegorzaW zna zagadkowy tytuł rozdziału "podręcznika "awioniki" TU-157" z ktrórego pochodzą rysunki sugerujące iż nie jest możliwe aby TU-157 mógł podnieść się przy lądowaniu z 20 metrów (nie zachaczając o glebę), i zdradzi go nam tutaj ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 12:14:40
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Zadam pytanie które zadał już wczesniej  kolega Delfino,

Masz rację Delfino nie mówił o ILS tylko o PAR:

"[...] Ale to nie było podejście PAR, tylko NDB. Nie wnikam w powody dla których nie wykonywano podejścia PAR. [...]".

Dlaczego mając radar precyzyjnego podejścia RSP-6M

Czy lotki mają trymer:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101211&typ=po&id=po05.txt

"[...] Aktualną wysokość lotu kontroler czerpał ze wskazań radaru o dokładności 10 m na podejściu precyzyjnym. Był to zmodernizowany w latach 90. radar precyzyjnego zniżania RSP-6M. [...]"

Dalczego mająć radar do lądowania precyzyjnego:
http://www.heading.pata.pl/radar6.htm

....wybrano podejście na dwie NDB, skoro wiadomo było, że lotniska po osiągnięciu wyskości decyzyjnej ze względu (podobno) słabą widoczność spowodowaną mgłą (której to już na filmie Wiśniewskiego nie widać) nie będzie widać ?. Dlaczego nie wykorzystano podejscia PAR ??????.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 12:50:13
Autor: Endriu
[...]

Kto podjął tą decyzję, i skąd wiadomo że lądowali na 2NDB. Tylko ze stenogramów ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 17:12:27
Autor: Delfino Delphis
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Endriu wrote:

[...]

Bo najprawdopodobniej na nieczynnym lotnisku radar podejścia od lat nie był serwisowany i certyfikowany. Bez odpowiednich certyfikatów jest tylko kupą złomu, której nie można wykorzystywać na podejściu w inny sposób, niż czysto doradczy. Prawdopodobnie także obsługa radaru nie miała odpowiednich zezwoleń do prowadzenia takiego podejścia. Nie wspomnę już o załodze Tupolewa, która być może była certyfikowana do podejść PAR w Polsce, ale na pewno nie w Rosji. Wystarczy, że jeden element wypada i nie można zastosować danego podejścia, w tym przypadku prawdopodobnie wypadały wszystkie.

Data: 2011-01-02 18:23:49
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Prawdopodobnie także obsługa radaru nie miała odpowiednich
zezwoleń do prowadzenia takiego podejścia.

Prawdopodobnie... prawdopodobnie.... prowdopodobnie. Po miesiącu od rozpoczęcia maszej dyskusji - jako podobno znawca tematu jeszcze tego nie wiesz ?. Po dziewięciu miesiacach od katastrofy nie pytają o to również przemądrzali i znanni głównie ze z swego chamstwa wobec mniej doświadczoncych uzytkowników forum "grupowi szpece od latania" ?.

Ta grupa to pl.rec.lotnictwo, czy pl.rec.prawdopodobnie ..... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 18:29:26
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Prawdopodobnie także obsługa radaru nie miała odpowiednich
zezwoleń do prowadzenia takiego podejścia.

To brzmi fajnie. Obsługa lotniska na której będzie lądował prezydent obcego państwa nie posiada zezwoleń do obsługi tego radaru.
Dawno już nie słyszałem takiego nonsensu ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 18:38:48
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

To brzmi fajnie. Obsługa lotniska na której będzie lądował prezydent
obcego państwa nie posiada zezwoleń do obsługi tego radaru.
Dawno już nie słyszałem takiego nonsensu ....

Obudź się. Przecież to było nieczynne lotnisko wojskowe. Naprawdę wyobrażasz sobie większy nonsens niż utrzymywanie na nieczynnym lotnisku sprawnego i certyfikowanego systemu podejścia PAR, oraz załogi w ciągłym szkoleniu? Chyba nawet w Rosji nikt by takiego idiotyzmu nie wymyślił.

Data: 2011-01-02 18:49:32
Autor: Endriu
[...]

A dla Putina to na dwa dni dali radę przyjechać .... ?

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 18:55:33
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

A dla Putina to na dwa dni dali radę przyjechać .... ?

No dali, czemu mieli nie dać? Skoro mają jakiś swój przenośny system, to go wykorzystują, pewnie mają też procedury, które to wymuszają. Przecież tego systemu w ogóle nie dało się wykorzystać w naszym Tu-154, który ma zachodnią awionikę, a poza tym nikt o to przecież nie prosił. Może zastanów się kto w ogóle zadecydował o locie na takie lotnisko, z tak ubogim wyposażeniem, zamiast na normalne, komunikacyjne.

Data: 2011-01-02 19:11:35
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Może zastanów się kto w  ogóle zadecydował o locie na takie lotnisko, z tak ubogim wyposażeniem,
zamiast na normalne, komunikacyjne.

Przecierz o to pytam od samego rana, i moje pytanie pozostaje bez odpowiedzi ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 19:14:31
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Przecierz o to pytam od samego rana, i moje pytanie pozostaje bez odpowiedzi .....

I w sumie wcale bym się nie ździwił gdyby to był np. szef Biura "Bezpieczeństwa" Narodowego, który zginął w tej katastrofie ....:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 00:03:35
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik Endriu napisał:
[...]

Pudło. Akurat tu się upierał Andrzej Przewoźnik - też na swoje nieszczęście. Też był w tym samolocie. Strona rosyjska ciężko naciskała na lądowanie w Briańsku (normalne, czynne i stosownie wyposażone, działające w międzynarodowym ruchu pasażerskim lotnisko.
A Smoleńsk Północny ma w tej chwili na dobra sprawę status lądowiska przywarsztatowego - są tam jakieś warsztaty remontowe, samoloty przylatują, odlatują, może obloty robią - ale lata się jak jest pogoda, jak nie ma - to się nie lata, żadne zmartwienie.

--
Darek

Data: 2011-01-03 20:20:53
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Pudło. Akurat tu się upierał Andrzej Przewoźnik

Znając życie pewnie druga "PiS-oska" strona wskaże kogoś innego .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 23:01:07
Autor: lady mutant
Dariusz K. Ładziak pisze:
Użytkownik Endriu napisał:
[...]

to też rewelacje od reżysera Wajdy?

bo skoro tak to od czego zatem jest BOR itp. służby?

-- lm

Data: 2011-01-02 18:38:00
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-02 18:23, Endriu pisze:
[...]

olej tą grupę, czytaj tylko ND i ndb2010, tam wszystko wiedzą

Data: 2011-01-02 18:48:33
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
olej tą grupę, czytaj tylko ND i ndb2010, tam wszystko wiedzą

Póki co to dziwnie to jakoś brzmi kolego Grzegorzu. Dla Putina przyjażdżają z ichniejszymi ILS, a dla naszych z nim się ulotniają ....
Jakoś tak dziwnie brzmi, dalczego skoro wiadomo było że przylatuje głowa obxego Państwa, nie zamontowany aparatury, którą można było zamontować dla Putina .....

Następnie dowiaduje się, że na wieży był niecertyfikowany złom, a obsługa radaru była bez zezowleń na niego .....

Wiesz co, cała ta wasza bajka coś coraz bardziej zalatuje szwindlem, pytam cię więc Grzesiu powiedz mi  czy to, że ladowali na 2 NDB to wiesz na podstawie strenogramów, czy może masz jakąś inną wiedzę, i jak brzmi ten twój tajemniczy tytuł rozdział "podręcznika "awioniki""w którym to jest napisane, że samolot nie może podnie4ść się z 10 metrów bez zarycia dziobem w ziemię .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 19:01:16
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

[...]

Zatraciłeś chyba kompletnie zdolność logicznego myślenia. Putin zamówił sobie system to dostał. Gdyby polska strona zamówiła, to też by dostała, a gdyby nie dostała, a byłby on niezbędny, to polska strona zadecydowała by o locie gdzieś indziej. Tylko po co polska strona miała zamawiać ten system, skoro nie dało się go w żaden sposób wykorzystać? Po co Rosjanie mieliby trzymać tam system, który nie był zamawiany i nikomu nie potrzebny? Kto by za to płacił? Ja rozumiem, że dyskusje na poziomie laika z definicji nie są zbyt górnolotne, ale ty zadajesz pytania jak dziecko, pozbawione zupełnie możliwości samodzielnego myślenia.

Następnie dowiaduje się, że na wieży był niecertyfikowany złom, a obsługa
radaru była bez zezowleń na niego .....

Przecież to od początku było wiadomo. Polacy sami wybrali sobie takie lotnisko. Od początku wiadomym było, że jedynym instrumentalnym podejściem jest NDB i tylko na takie były karty podejścia. To Polacy nie chcieli lotniska z lepszym osprzętem. Przecież nikt ich nie oszukiwał na ziemi, że w Smoleńsku będziecie mieć lotnisko z super ILSem CAT II.

[...]

Skoro nie na 2 NDB, to mogli lądować najwyżej z widocznością, ale takie podejście ma jeszcze bardziej restrykcyjne minima. Innej możliwości nie ma.

Data: 2011-01-02 19:14:09
Autor: Piotrp_de
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Przecież nikt ich nie oszukiwał na ziemi, że w

Smoleńsku będziecie mieć lotnisko z super ILSem CAT II.

Tam, w tamtych warunkach i CAT II by pewnie nie starczył! Nie wiem co ruskie Putinowi tam stawiali ale na komunikacyjnym ILS CAT II masz wysokość decyzji w zależności od certyfikatu od 100 ft do 200 ft i przy RVR > 300 metrów. Z tych informacji co mamy to i nawet te warunki nie były by tam spełnione - tam przecież pi..da była :-(. A tak poza tym - instalacja komunikacyjnego ILSa to miesiące pracy i ogromne koszty. To nie pudełka co są w 2 godziny rozstawione. A ILS CAT IIIc to chyba żadne lotnisko w Polsce nie ma i nie wiem czy są w Polsce samoloty z odpowiednim certyfikatem nie mówiąc już o pilotach, którym by w IIIc wolno było lądować (wie ktoś coś więcej na ten temat?). Pozdrawiam Piotr    --

Data: 2011-01-02 19:30:33
Autor: Delfino Delphis
Piotrp_de wrote:

[...]

Minimów by nie było, ale by wylądowali :)

[...]

W Polsce na pewno nie ma. Nie ma zresztą sensu instalowania tak drogiego systemu na góra kilka dni w roku.

Data: 2011-01-02 18:39:21
Autor: Samotnik
Dnia 02.01.2011 Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał/a:
[...]

Jeśli mówimy o cat IIIc, to raczej kwestia 'godzin w roku'.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-01-03 00:11:22
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik Delfino Delphis napisał:
Piotrp_de wrote:

> [...]

IIIc wolno było lądować (wie ktoś coś więcej na ten temat?).

W Polsce na pewno nie ma. Nie ma zresztą sensu instalowania tak drogiego

Wystarczy sobie popatrzeć jak wygląda ruch lotniczy nad Europa Zachodnią a jak nad Polską - od Odry i Karpat zaczyna się lotnicze pustkowie a i to większość z tego co lata w ruchu pasażerskim to tranzyt nie korzystający z lotnisk w Polsce. Kto więc miałby z tego ILS CAT IIIC korzystać? Jeden samolot na trzy lata? Toż to taniej pasażerów taksówkami przywieźć albo w pięciogwiazdkowym hotelu przenocować raz na trzy lata jak CAT IIIC utrzymywać w sprawności.

--
Darek

Data: 2011-01-03 00:21:30
Autor: Piotrp_de
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
> W Polsce na pewno nie ma. Nie ma zresztą sensu instalowania tak drogiego

> systemu na góra kilka dni w roku.

Sorry - rozpędziłem się. Miało być CAT III bez "C". Tak z babskiej ciekawości. Wiem, że i IIIc nawet w Niemczech chyba nigdzie nie mają (choć miałem okazję tak "lądować" w Monachium ale na symulatorze LH - jest to duże przeżycie jak widać że nic nie widac). Jednak IIIb jest na kilkunastu niemieckich lotniskach. Nawet na takich o pewnie mniejszym ruchu jak Okęcie.

Pozdrawiam Piotr

Data: 2011-01-03 20:04:57
Autor: saturn5
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....

Wiem, że i IIIc nawet w Niemczech chyba nigdzie nie mają

Faktycznie to nigdzie na swiecie nie ma IIIc.

Data: 2011-01-03 00:06:14
Autor: Dariusz K. Ładziak
[...]

A po co im CAT II jak załoga miała certyfikaty na CAT I zaledwie?

--
Darek

Data: 2011-01-03 19:32:27
Autor: J.F.
On Sun, 2 Jan 2011 18:48:33 +0100,  Endriu wrote:
[...]

Nie czytales poprzedniego wypadku w naszym kraju ? Towarzysze Amerykanie podarowali nam lotniskowy system ILS, mysmy go
zainstalowali .. tylko nie potrafili  przez 7 lat uruchomic.
I nawet ladowanie calej lotniczej wierchuszki tego nie przyspieszylo.

Następnie dowiaduje się, że na wieży był niecertyfikowany złom, a obsługa radaru była bez zezowleń na niego .....

Nie rozumiesz ? Stare, od lat nie uzywane lotnisko. Chyba nawet bez
stalej obslugi. Nikt o sprzet nie dba, co dopiero certyfikaty.

I maja wyposazenie na nowo montowac, bo raz na rok przyleci tam
niezaprzyjazniony prezydent niezaprzyjaznionego panstwa ? Jedyne co dziwi to ze 300 tysieczne miasto nie ma czynnego lotniska ..

J.

Data: 2011-01-03 19:53:11
Autor: /dev/SU45
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Jedyne co dziwi to ze 300 tysieczne miasto nie ma czynnego lotniska ..

Leży przy magistrali kolejowej i ma dużo szybkich połączeń do Moskwy.

Data: 2011-01-03 21:55:13
Autor: J.F.
On Mon, 03 Jan 2011 19:53:11 +0100,  /dev/SU45 wrote:
Jedyne co dziwi to ze 300 tysieczne miasto nie ma czynnego lotniska ..

Leży przy magistrali kolejowej i ma dużo szybkich połączeń do Moskwy.

5-6h.

Nawet Putin wolal przyleciec a nie przyjechac salonka - to tylko
360km, ale TGV tam nie maja :-)

J.

Data: 2011-01-03 19:55:30
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
I maja wyposazenie na nowo montowac, bo raz na rok przyleci tam
niezaprzyjazniony prezydent niezaprzyjaznionego panstwa ?

Zdaje sobie sprawę, że to zarzut raczej do naszych służb niż do ruskich. I zdaję sobie sprawę (choćby po komentarzach) na tej grupie, że obecnie panujący minister obrony (wraz z częścią jego wyborców) ....

Sprawca krzyczał "nienawidzę PiS, chciałem zabić Kaczyńskiego"
<http://wiadomosci.onet.pl/raporty/napad-na-biuro-pis/sprawca-krzyczal-nienawidze-pis-chcialem-zabic-kac,1,3737963,wiadomosc.html>

 ...odpowiedzialny za ten tragiczny stan reczy jeżeli chodzi o wszechrozumianą polską "obronność" wraz z pozaokonstytucyjnymi ale ralnymi organiami władzy (mam na myśli nieistniejące służby WSI), są bardziej zainteresowani zlikwidowaniem drugiego z braci Kaczyńskich niźli jego ochroną....

Tak politytyczna rzeczywistość .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 21:16:39
Autor: skippy
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Użytkownik "Endriu"

Sprawca krzyczał "nienawidzę PiS, chciałem zabić Kaczyńskiego"
<http://wiadomosci.onet.pl/raporty/napad-na-biuro-pis/sprawca-krzyczal-nienawidze-pis-chcialem-zabic-kac,1,3737963,wiadomosc.html>

A czytałeś przez pół roku teksty na newsach o topieniu kaszalota, wieszaniu komuruskiego itp?
Wrzucaniu do rowu z wapnem i strzelaniu do wszystkich zwolenników PO?
Kto to pisał?
Były odwrotne teksty? Zacytuj.

I dlaczego ci, co je pisali ulotnili się i siedzą cicho od wypadku w Łodzi?

Nic nie kojarzysz.
Była nagonka, tylko efekt odwrotny od zamierzonego.

Data: 2011-01-03 21:59:52
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Wrzucaniu do rowu z wapnem i strzelaniu do wszystkich zwolenników PO?

W mojej opini decyzja o braku miedzynarodowej komisji przesądziła kto po której jest stronie. Osobiście przgłosowanie przez PO decyzji o jej braku zamknęło pewien etap. Ja już nie pytam o jakąs tam teoryetyczną wolnorynkowość PO której nigdy nie było i nie będzie. Ja już to wiedziałem po 1992 roki i nocnej zmianie.

Co do zaś "kaszalotów" nigdy coś takiego z moich ust nie padło, padło natomist, że małżonka Komoroskiego to zamieniona nazwiskami żydówka, której ojcowie również żydzi pracowali w okresasch powojennych jako bezpieczniacy:

Rodzinna historia prezydentowej w aktach IPN
http://wirtualnapolonia.com:80/2010/12/08/rodzinna-historia-prezydentowej-w-aktach-ipn/

Sam pamietam twój mail drogi Skippy, w którym to pisałeś,  że nie popierasz Kaczorów ze względu na to że popierają
"pejsatych", po czym okazuje się że głosujesz na środowisko zwiażane z GW - "żydowską gazeta dla polaków" której to małżonka prezydenta okazuje się w prostej linii potomkinią żydowskich bezpieczniaków.....

Ja wiem że to dla ciebie nie ma już najmniejszego znaczenia, bo dla ciebie i całej reszty najważniejszy jest "Antykaczyzm" lansowany przez oficerów WSI poprzebieranych w TVN-owskiej platformianej tubie propagandowej  za niezależnych dziennikarzy (oczywiście nie mam na to żadnego dowodu - to tylko domysły - za które od razu przepraszam) lecz zauważ, że ci funkcjonariusze WSI rodowodem z GRU sami już nie wiedza komu służyć:

Zbigniew S. pseud. "Niemiec" pod krzyżem
http://giz3.salon24.pl/217707,zbigniew-s-pseud-niemiec-pod-krzyzem

Kryminalny życiorys Zbigniewa S. ze stemplem WSI
http://www.thoughts.com/Andy101/bandyta-zbigniew-s-ps-niemiec-ze-wsi

"[...] Z innych informacji wynika, że zatrzymany w sprawie szantażystów senatora
Krzysztofa Piesiewicza mężczyzna, który miał być mózgiem szantażu - zeznał w
śledztwie, że był agentem Wojskowych Służb Informacyjnych. Pisałem o tym w
notce "'Akcja krzyż' wprost z bolszewickiej WSI a siła państwa". [...]".

i sami pod krzyżem nie pytają o śmierć swoich posłów/senatrorów do tego jeszcze ich szantażując....
Nie bądź taki jak jak Zbigniew S i pytaj ze mną Skip o te przyczyny ..... (choć wiem o tym że mój post jest po próżnicy).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 23:09:39
Autor: Roman

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iftdce$o8r$1usenet.news.interia.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
Teraz już wiem. Strzeżcie się lotnicy. Endriu to kawał sk..wysyna.
Że też takie bydlę ziemia nosi.
Rosjanie to określają krótko swołocz

Data: 2011-01-03 23:16:17
Autor: skippy
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
chcesz to zacytuje tu co pisałem w meilu o twojej starej

Data: 2011-01-04 09:24:20
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
chcesz to zacytuje tu co pisałem w meilu o twojej starej

Przepraszam.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-04 10:19:15
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ifulfq$phm$1usenet.news.interia.pl...
chcesz to zacytuje tu co pisałem w meilu o twojej starej

Przepraszam.

prywatne opinie są opiniami prywatnymi
to że ty publicznie nawołujesz do nienawiści rasowej, to inna sprawa
nie mierz wszystkich swoją miarą

Data: 2011-01-04 20:01:43
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
prywatne opinie są opiniami prywatnymi
to że ty publicznie nawołujesz do nienawiści rasowej, to inna sprawa
nie mierz wszystkich swoją miarą

Nikogo nie nawouje do nienawiści rasowej, tylko wkurza mnie fakt, że kolejne pokolenie żydowskich staliniąt robi wodę z mózgu moim krajanom...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-04 22:46:51
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ifvqqv$orm$1usenet.news.interia.pl...
prywatne opinie są opiniami prywatnymi
to że ty publicznie nawołujesz do nienawiści rasowej, to inna sprawa
nie mierz wszystkich swoją miarą

...kolejne pokolenie żydowskich staliniąt...

podaj kryteria
otrzymanie domu od bieruta kwalifikuje, czy nie bardzo?

Data: 2011-01-04 23:17:39
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
podaj kryteria
otrzymanie domu od bieruta kwalifikuje, czy nie bardzo?

Nie wiem kogo masz na myśli z tym domem (chętnie usłyszę) niemniej też co do szczegółowej kwalifikacji, wydaje mi się że warto również brać pod uwagę że chocby taki poseł Wassermann (który to zginął w katastrofie smoleńskiej), wraz z np. takim ministrem sprawiedliwości Andrzejem Kryże potrafili "przyozdobić" swoje  "curiculum vitae" czy to przynależnością  do PZPR, czy to wydawaniem wyroków aresztu latach 80 za stwierdzienie "że PRL nie jest państwem niepodległym".....

Nie chciałbym się (jeżeli to możliwe) zbytnio nad tą kwestią rozwodzić, zresztą wspominałem już kiedyś o tym na pl.biznes.wgpw - zresztą z żadnym skutkiem, bo i tak (zdaje mi się) nikogo do swoich racji nie przekonałem, a przynajmniej na pewno nie tych, na których najbardziej by mi zależało .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-04 23:35:23
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig06ab$c9p$1usenet.news.interia.pl...
podaj kryteria
otrzymanie domu od bieruta kwalifikuje, czy nie bardzo?

Nie wiem kogo masz na myśli z tym domem (chętnie usłyszę) niemniej też co do

wiesz

[...]

tak?

Nie chciałbym się (jeżeli to możliwe) zbytnio nad tą kwestią rozwodzić,

to po kiego ch to dajesz do dyskusji technicznych
ty z tego robisz tu politykę i nikt inny
jak nie masz argumentów to pomijasz odpowiedzi, ubliżasz i zaczynasz szukać Żydów
prosta metoda

Data: 2011-01-06 09:31:20
Autor: Endriu
[...]

Mylisz się. Ublliżyłem tym którzy prawdy nie szukają, i którzy w obliczu faktu braku elementarnych dowodów w postaci choćby braku czarnych skrzynek lub sugerując się dziwnie spreparowanymi dowodami w postaci dziwnie skrojonych stenogramów (których nawet dobrze nie przeanalizowali - sami się do tego przyznając), mają gotowe przepisy na katastrofę i którzy reagują jak naiwne dzieci z piaskownicy na wielokrotnie obalone propagandowe teksty (preparowane przez prorządowe czasopisma, których to założycielami sa akurat srodowiska zwiazane poubeckimi żydowskimi familiami....) w stylu "dawał gaz do końca" słowami "[...] IMO najbardziej prawdopodobna oraz trzymająca się ładu i składu wersja wydarzeń. [...]

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 09:53:06
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig3ul2$hpj$1usenet.news.interia.pl...
[...]

imo ciebie to też dotyczy
mase bzdur jakie propagowałeś zanegowano, i nawet się o tym nie zająknąłeś
z definicji wierzysz w dowolną kwestię, której cechą jest udowodnienie zamachu

a jak stenogramy są sfłaszowane, to nie przecz sobie i się w ogóle do nich nie odnoś

Data: 2011-01-06 10:09:30
Autor: Endriu
[...]

Nie no Skip, mam na uwadze bzdury prof. (nonen omen fizyki) Dakowskiego który to sugerował że uwalenie skrzydła nie spowoduje stratu siły nośnej. Dzięki za to koledze Delfino, że zwrócił na to uwagę mnie - laikowi lotniczemu (oczywiście gdyby tak się zastanowić do przecież jest to sprawa oczywista - ale czasami klapki mogą spac na oczy - niestety to się czasami zdarza). Dlatego lubię usenet i różne fora, bo można różne rzeczy skonfrontawać.

Nie uważam się za najmądrzejszego, i zdaje sobie sprawę ze swoich słabości.
A tak wogle to póki na jakiś czas co chciałbym zamknąć temat, a najlepiej żeby wątek poprowadził jakiś lotnik związany najlepiej z PiS-em, bo jakoś ustawianie się w roli obrońcy tego środowiska jest mi jakby to powiedzieć delikatnie - "nie na rękę ....

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 10:23:12
Autor: skippy
[...]

Widzisz, problem w tym że np. ja mam głęboko w d., czy wyjaśnienie katastrofy będzie nie na ręke pis, po czy też może LSD.
Czekam na informacje, odrzucam brednie wg swojej oceny i tyle.

Ty podałeś elementy definicji trybu swojego działania wyżej.
Co tu dodać.

Skoro chcesz lotnika z PIS, to znaczy iż innych lotników uważasz za niewiarygodnych.

Jest to jedno z najgłupszych kryteriów oceny człowieka, jakie mozna podać.

Sory.

Data: 2011-01-06 10:49:40
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Skoro chcesz lotnika z PIS, to znaczy iż innych lotników uważasz za niewiarygodnych.

Was trzch (Jaśka, Delfino i ciebie) uważam za uprzedzonych tak samo jak kolegę Porethouse (może i paru innych ale ni ebędę ich wymieniał z nazwiska).
Wielkrotnie to niestety udowadnialiście.

Fakt najlepiej wziaść jakiś lotników z Fidzi, czy Wysp Salomona (gdziekolwiek to jest) którzy by nawet nie wiedzieli gdzie leży Polska.
Trzeba by ich znaleźć, nauczyć języka Poskiego a do tego jeszcze zachęcić aby chcieli się babrać w naszej narodowej katastrofie. To może być trudne.

Jak chcesz dyskusji to dyskutuj z adwersarzem prawdziwym, a nie takim którego nie ma.
Jak widać gdy brakuje kogoś kto zarzuca argumenty, to grupa ta zminia się w grono potakiwaczy.
Coś jak Radio Maryja z posłanką Sobecką, która to sobie nie może sobie wyobrazić żeby w kampanii wyborczej do jej radia zaproszono premiera z przeciwnej partii .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 10:27:15
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
A kto dostał ten dom od Bieruta - bo nie wiem ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 10:33:35
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig41tu$n01$1usenet.news.interia.pl...
A kto dostał ten dom od Bieruta - bo nie wiem ....

to poszukaj sobie, zaskoczony jestem ze nie znasz tak podstawowych faktów
napisałbym ci na priv, ale publikujesz treści priv i to w dodatku przeinaczone, więc sam rozumiesz...

Data: 2011-01-06 10:45:03
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
to poszukaj sobie, zaskoczony jestem ze nie znasz tak podstawowych faktów
napisałbym ci na priv, ale publikujesz treści priv i to w dodatku przeinaczone, więc sam rozumiesz...

Przeprosiłem cię i nie chcę ciągnąć tego tematu.
Jeszcze raz bezdyskusyjnie przepraszam - nie gniewaj się.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 14:39:04
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig42va$ohi$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja sie nie gniewam, stary, ale juz po tym pisze że jestem niewiarygodny.
Więc twoj powyższy apel jest to dupy.
Daj argumenty konkretne, na czym polega moja niewiarygodność.
Bo ja na temat twoej mam wyobraź sobie.

Jesteś manipulatorem, ale w takim gąszczu wypowiedzi, jak w dobrym teście psychologicznym, tylko geniusz nie popełni błędu starając się kłamac albo manipulować.

Data: 2011-01-06 18:37:13
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Jesteś manipulatorem

Nie jestem żadnym manipulatorem, natomiast podkurwiły mnie słowa Jaśka Werbińskiego, który na samym początku nie przeczytawszy (jak się poźniej okazało) nawet stenogramów pierdzielnął taki tekst...:

"[...] Powtórzę. Moim zdaniem to proste: piloci popełnili błąd i ponoszą całą odpowiedzialność. Z dużym prawdopodobieństwem ulegli niewerbalnym naciskom wynikłym z sytuacji i losów ich poprzedników.Ale do niektórych to nie trafi i oni do końca życia będą szukać spisku. [...]".

......klasyfikukujący go gdzies mniej więcej w okolicy funkcjonariusza WSI Zbigniewa W. (czy tam S - już nie pamiętam), który to pod krzyżem nie zadawał pytań o śmierć swoich własnych postów,(a dodatkowo który starał się zdestabilizować akcję moralnego sprzeciwiania się zaprzątnięciu sprawy Smoleńska pod dywan).

Jak widzisz moje stanowisko ewoluuje bo gdybym wtedy miał wiedzę z dzisiaj nie mówiłbym...:

"[...] ...powiedziec takie słowa w momencie gdy Putin od pół roku zatwardzilenie oddaje skrzynek które sa podstawowowym elementem w prowadzonym śledztwie: [...]".

.....wiedząć o tym, że jest to półprawada. Jak widać dopiero post Grzegorza W, uśwadomił nam (również i chyba jak widze tobie również), że zapis ze skrzynek jednak w jakiejś formie po naszej stronie jest....

Dziwi nie tylko dlaczego ztego zapisu nie chcą dać Macierewiczowi...:

Rodziny wystąpią o dane z rejestratorów
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101218&typ=po&id=po01.txt

"[...] Z wnioskiem o możliwość zapoznania się z danymi ze wszystkich czarnych skrzynek wystąpił do prokuratury przed dwoma miesiącami parlamentarny zespół smoleński. Jak poinformował nas jego przewodniczący Antoni Macierewicz, dotąd nie otrzymał w tej sprawie żadnej odpowiedzi. - Jeżeli prokuratura nie zechce umożliwić rodzinom robienia kopii danych z czarnych skrzynek, szczególnie z ATM-QAR, będzie to świadczyć o tym, że przebieg katastrofy był zupełnie inny, niż podaje się to do wiadomości publicznej, a prokuratura nie chce tego faktu ujawnić - komentuje Macierewicz. [...]".

.....a niech bada ile tylko chce, skoro nie ma tam nic do ukrycia.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:14:38
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 18:37, Endriu pisze:

[...]

Ciekawe w jaki sposób rodziny chcą odczytać i zrozumieć te dane jeżeli otrzymają ich kopie.

Data: 2011-01-06 23:00:09
Autor: skippy
Użytkownik "GrzegorzW" <gwoz@op.pl> napisał w wiadomości news:4d2614a4$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Macierewicz i Wasz Dziennik.

Data: 2011-01-06 22:59:03
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig4ukn$66v$1usenet.news.interia.pl...
[...]

No jak nie jestes manipulatorem, skoro na moją prośbę o napisanie dlaczego jestem niewiarygodny zapodajesz Jaśka plus jakieś tony szitu.

Nawet lubie Jaśka, ale go na oczy nie widziałem a więc nawet z nim nie piłem.

Data: 2011-01-07 12:11:10
Autor: Jan Werbinski
[...]

Stenogramy kiedyś przeczytałem. Nawet mam tego pdf na komputerze. W niczym nie zmieniły mojego zdania.

[...]

Podtrzymuję.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-02 18:53:45
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

Prawdopodobnie... prawdopodobnie.... prowdopodobnie. Po miesiącu od
rozpoczęcia maszej dyskusji - jako podobno znawca tematu jeszcze tego nie
wiesz ?.

Jaki znowu znawca tematu? I dlaczego miałbym to wiedzieć? Nie interesuje mnie to.

[...]

A nie przyszło ci do głowy, że po prostu mało kogo tutaj to interesuje, a ci, których interesuje, po prostu czekają na oficjalny raport?

"Grupa poswiecona szeroko pojetemu lotnictwu. Ma to byc forum
dyskusyjne sympatykow, hobbystow, pasjonatow latania, samolotow, roznej
masci aparatow latajacych  (od kupki sklejki i sznurka obciagnietych
plotnem do najnowszej maszyny "stealth" kosztujacej tyle co roczne
dochody Polski...). Dyskusje dotyczyc maja historii lotnictwa, latania
rekraacyjnego, szybownictwa, spadochroniarstwa, lotniarstwa, lotnictwa
wojskowego, lotnictwa komunukacyjnego, konstrukcji ultralekkich,
amatorskiej budowy wlasnych "skrzydel", komputerowych symulatorow
lotniczych, szkolenia lotniczego, archeologii lotniczej (poszukiwania i
wydobywania wrakow i szczatkow starych samolotow), restauracji starych
samolotow, budowy latajacych replik.

Grupa moze sluzyc jako zrodlo informacji jak latac, na czym, gdzie,
za ile.

Powinna byc tez miejscem dyskusji nad przepisami i prawem lotniczym w
Polsce i na swiecie. Poprzez grupe mozna tez bedzie nawiazywac znajomosci
w celu np. wspolnej budowy amatorskiego samolotu lub wspolnego latania."

Smoleńsk dość średnio wpasowuje się w tematykę grupy i w profil czytelników.

Data: 2011-01-02 19:03:44
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
A nie przyszło ci do głowy, że po prostu mało kogo tutaj to interesuje,

??????????????????

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 19:31:53
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

A nie przyszło ci do głowy, że po prostu mało kogo tutaj to interesuje,

??????????????????

A co w tym dziwnego? To grupa pasjonatów lotnictwa, nas interesuje gdzie można w Polsce za darmo wylądować i gdzie można zatankować. Wszelkie dyskusje o Smoleńsku nie mają najmniejszego sensu, bo po prostu brak nam danych i każdy czeka cierpliwie na oficjalny raport. Szkoda bić piany.

Data: 2011-01-02 21:11:10
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
A co w tym dziwnego? To grupa pasjonatów lotnictwa, nas interesuje gdzie
można w Polsce za darmo wylądować i gdzie można zatankować.

I nikogo z tej grupy pasjonatów nie dziwi, że akurat: odłączenie lini energetycznej zasilającej stacje ndb z lotniska Siewiernyj nastąpiło:

Załoga polskiego Tu-154m w Smoleńskiej pułapce.
http://ndb2010.wordpress.com/2010/12/22/zaloga-polskiego-tu-154m-w-smolenskiej-pulapce/

"[...]  Sprawa jest niezwykle istotna, ponieważ wyłączenie linii energetycznej miało miejsce 15 sekund przed minięciem przez polski Tu-154 strefy odbioru sygnału dalszej NDB, oddalonej 6324 metry od lotniska (wypis ze stenogramu: 10:39:50,2 -10:39:58,0  Sygnał dzwiękowy, F=845Hz. Dalsza prowadząca-"GP").

 a jej włączenie nastąpiło:

Załoga polskiego Tu-154m w Smoleńskiej pułapce.
http://ndb2010.wordpress.com/2010/12/22/zaloga-polskiego-tu-154m-w-smolenskiej-pulapce/

"[...] Jak wiadomo z komunikatów rosyjskich, linia 602 została włączona 5 sekund po katastrofie. [...]"

Oczywiscie nikt nikogo na tej grupie nie interesuje, że:

Załoga polskiego Tu-154m w Smoleńskiej pułapce.
http://ndb2010.wordpress.com/2010/12/22/zaloga-polskiego-tu-154m-w-smolenskiej-pulapce/

"[...] Jeśli ktoś chciałby umieścić fałszywy nadajnik bliższej NDB (są w użyciu przenośne nadajniki), to musiałby wcześniej spowodować wyłączenie prawdziwego nadajnika, aby samolot odebrał sygnał fałszywy i zignorował prawdziwy. Najprostszym sposobem byłoby wyłączenie systemu bliższej Ndb na kilka sekund jednak nie wtajemniczając załogi stacji NDB wystarczyło, żeby awaria w dostawie prądu trwała zaledwie kilka sekund, aby to się powiodło.
- Jeżeli taka radiolatarnia przestanie funkcjonować, systemy samolotu mogą się namierzać na inne źródło impulsów. Potem, nawet  jeśli właściwa radiolatarnia powróci do pracy, system będzie ją ignorował - tłumaczy Krzysztof Zalewski z magazynu "Lotnictwo". [...]".

Delfino kogo ty chcesz robić za wała ????????

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 21:14:47
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-02 21:11, Endriu pisze:
[...]

człowieku przestań już te bzdury z tej strony tu wklejac

Data: 2011-01-02 21:19:38
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
człowieku przestań już te bzdury z tej strony tu wklejac

A co kolego Grzesiu grupowy "szpecu od latania", kwestionujesz poniższa tabelkę, lub stenogramy MAK ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 21:21:26
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
człowieku przestań już te bzdury z tej strony tu wklejac

A co kolego Grzesiu grupowy "szpecu od latania", kwestionujesz poniższa tabelkę, lub stenogramy MAK ?.

tabelka:

http://ndb2010.files.wordpress.com/2010/12/linia-protokc3b3c582.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 21:39:21
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-02 21:21, Endriu pisze:
człowieku przestań już te bzdury z tej strony tu wklejac

A co kolego Grzesiu grupowy "szpecu od latania", kwestionujesz poniĹźsza
tabelkę, lub stenogramy MAK ?.

tabelka:

http://ndb2010.files.wordpress.com/2010/12/linia-protokc3b3c582.jpg

przecież cała ta strona to jedna wielka bzdura, masz przykład:

"Samolot Tu-154m w Smoleńsku schodzil w automacie, w trzech kanałach:

- kanał podłużny (kierunek prędkości pionowej)

- kanał poprzeczny – ciągu (prędkość samolotu)

- kanał boczny (utrzymujący lot samolotu w osi lotniska)"

przecież każdy idiota znający język polski wie że boczny i poprzeczny to to samo, nie trzeba byc specem

Data: 2011-01-02 21:45:31
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Nie ma to jak odpowiedź na temat .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 21:58:15
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-02 21:45, Endriu pisze:
Nie ma to jak odpowiedź na temat .....

to na temat
Czas w rejestratorze MSRP-64 (a co za tym idzie w magnetofonie pokładowym) ustawia z dokładnoscią do 1 minuty inżynier pokładowy.
Jak myslisz porównuje go z wzorcem atomowym czy ustawia ze swojego zegarka, który u większosci ludzi chodzi byle jak. Dlatego porównania sekund ze stenogramu i czasu awarii elektrowni są gówno warte.

Data: 2011-01-03 00:15:19
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik GrzegorzW napisał:
[...]

Pytanie jak się ustawia czas rejestratorów w elektrowni? Bo sądzę że podobnie...

--
Darek

Data: 2011-01-03 06:27:54
Autor: Mikolaj Machowski
Dariusz K. Ładziak napisał:
Użytkownik GrzegorzW napisał:
W dniu 2011-01-02 21:45, Endriu pisze:
Nie ma to jak odpowiedĹş na temat .....

to na temat
Czas w rejestratorze MSRP-64 (a co za tym idzie w magnetofonie
pokładowym) ustawia z dokładnoscią do 1 minuty inżynier pokładowy.
Jak myslisz porĂłwnuje go z wzorcem atomowym czy ustawia ze swojego
zegarka, który u większosci ludzi chodzi byle jak. Dlatego porównania
sekund ze stenogramu i czasu awarii elektrowni są gówno warte.

Pytanie jak się ustawia czas rejestratorów w elektrowni? Bo sądzę że podobnie...

W elektrowni raczej precyzyjniej ze względu na synchronizację czasów
z sieciami i innymi elektrowniami konieczną przy rozliczeniach za
dostarczoną energię. Choć w Rosji to różne rzeczy mogą się dziać...

m.

Data: 2011-01-03 09:54:54
Autor: Endriu
[...]

Macie problem. Widzieli jak samolot leciał , był w odpowiedniej odległości to zarzucili zarzutkę i wywaliło korki na SPZ-ach. Gdy samlot się rozwalił to zarzutkę ściągnęli i tyle SPZ zadziałał. A że akurat tak się to zgrało z+/- pare sekund z czasem katastrofy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 16:34:23
Autor: Jan Werbinski
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ifqmkt$b9g$1usenet.news.interia.pl...

Endru przepraszam Cię, za to że podejrzewałem że jesteś nawiedzony.
Ty po prostu jesteś debil.

Data: 2011-01-03 17:55:12
Autor: Piotrp_de
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości

Endru przepraszam Cię, za to że podejrzewałem że jesteś nawiedzony.

Ty po prostu jesteś debil.

A może to kolina się przepoczwarzył? Aż strach się bać...

Pozdrawiam Piotr

Data: 2011-01-03 19:35:21
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Endru przepraszam Cię, za to że podejrzewałem że jesteś nawiedzony.
Ty po prostu jesteś debil.
A może to kolina się przepoczwarzył? Aż strach się bać...

Piotrek, czy ja cię wyzywam od trolów,....daj żesz spokój.
Przedstawiłem sie ładnie na poczatku, trochę się dowiedziałem (szkoda że z tyloma bluzgami - chyba o te lemingi poszło) mitrężąc ogromną ilość czasu którego mi strasznie brakuje i za niedługo sobie pójdę.

Jeszcze żeby mi kolega Grzesiu ten tytuł książki podał to bym po bibliotekach lotniczych nie musiał chodzić - bo Bóg jeden wie gdzie ich szukać ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 20:13:23
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-03 19:35, Endriu pisze:
[...]

В. П. Бехтир, В. М. Ржевский, В. Г. Ципенко
ПРАКТИЧЕСКАЯ АЭРОДИНАМИКА САМОЛЕТА Ту-154М
МОСКВА “ВОЗДУШНЫЙ ТРАНСПОРТ” 1997

Data: 2011-01-03 20:17:16
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
?. ?. ??????, ?. ?. ????????, ?. ?. ???????
???????????? ???????????? ???????? ??-154?
?????? "????????? ?????????" 1997

A rozdział jak się nazywa ?. Jak nie powiesz, to przyrzekam nie zawacham się nawet w ostateczności zameilować do kolegi ndb2010 (który jakoś ostatnio dziwnie zamilknął, pomimo tego że dyskutowac tu możnaby pewnie jeszcze godzinami) ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 19:34:18
Autor: Krzysztof Chajęcki
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Dnia Mon, 03 Jan 2011 20:17:16 +0100, Endriu napisał(a):

?. ?. ??????, ?. ?. ????????, ?. ?. ??????? ???????????? ????????????
???????? ??-154? ?????? "????????? ?????????" 1997

A rozdział jak się nazywa ?. Jak nie powiesz, to przyrzekam nie zawacham

i jeszcze strona i akapit, cytacik oraz jego tłumaczenie. :-P

:-)

--
meping

Data: 2011-01-04 12:47:13
Autor: DeDe
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....

A rozdział jak się nazywa ?. Jak nie powiesz, to przyrzekam nie zawacham  się

Ściągnij sobie książkę i sam poszukaj:
http://www.twirpx.com/file/272918/?rand=2110027

Data: 2011-01-04 20:04:10
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....

Ściągnij sobie książkę i sam poszukaj:
http://www.twirpx.com/file/272918/?rand=2110027

Dzieki wiekie kolego Dede,  a to ci sztuka wyszukać taką ruskę knigę i to w wersji elektroncznej :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 21:48:42
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

Delfino kogo ty chcesz robić za wała ????????

Ja się jeszcze raz zapytam: co to wszystko ma do rzeczy? Złamano minima? Złamano. Koniec dyskusji. Nikt zajmujący się lotnictwem nie będzie miał nic więcej do dodania, jeśli chodzi o główne przyczyny katastrofy. Co ma w ogóle do rzeczy jakaś linia średniego napięcia czy cokolwiek?

Data: 2011-01-03 18:31:37
Autor: lady mutant
Delfino Delphis pisze:
Endriu wrote:

[...]

Też uważam że Tuski to pieniacz... podpisać i zasalutować gen. Anodinie
(lub odwrotnie) a nie pyskować

-- lm

Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....