Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....

Data: 2011-01-02 10:06:38
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Zadam pytanie które zadał już wczesniej  kolega Delfino, ale jakoś ten wątek
nie został "pociągnięty"....

1) Kto podejmuje decyzję o rodzaju lądowania (ILS, na dwie NDB) ?.

Czy lotnisko Smoleńsk posiadało najniższą I kategorię ILS?
http://tiny.pl/hct6l

"[...] Wg TVLotnisko Smoleńsk posiada - poziom 1 - najniższy poziom
bezpieczeństwa. [...]"

2) Kto wybrał sposób lądowania na dwie NDB skoro wiadomo, że lotnisko
posiadało i poziom ILS podejscia precycyjnego na radar. Kto kazał naszym
lotnikom lądować na 2 NDB skoro wiadomo było, że lotniska po osiągnięciu
wyskości decyzyjnej ze względu (podobno) słabą widoczność (która to już na
filmie Wiśniewskiego nie występowała) nie będzie widać ?. Dlaczego nie
wykorzystano podejscia ILS ??????.

3) Skąd wiadomo, że lądowali na 2 NDB ?. Ze stenogramów, czy jest jeszcze
jakies inne źródło info potwierdzające taki wariant lądowania ?.

4) Czy ktokolwiek z tej grupy oprócz GrzegorzaW zna zagadkowy tytuł
rozdziału "podręcznika "awioniki" TU-157" z ktrórego pochodzą rysunki
sugerujące iż nie jest możliwe aby TU-157 mógł podnieść się przy lądowaniu z
20 metrów (nie zachaczając o glebę), i zdradzi go nam tutaj ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 09:38:22
Autor: porterhouse
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....

skoro wiadomo, że lotnisko posiadało i poziom ILS podejscia precycyjne

Nie wiadomo glupku. Nie bylo tam ILS.

Data: 2011-01-02 10:59:53
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
skoro wiadomo, że lotnisko posiadało i poziom ILS podejscia precycyjne

Nie wiadomo glupku. Nie bylo tam ILS.

Aaa.....doczytałem.....

ILS zabrano ze Smoleńska 3 dni wcześniej
http://www.grupy.banzaj.pl/ILS,zabrano,ze,Smolenska,3,dni,wczesniej,21,124097,2010_04.html
http://wiadomosci.dziennik.pl/artykuly/115934,przed-tragedia-zniknal-sprzet-nawigacyjny.html

coraz ciekawej się robi ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 11:50:57
Autor: Endriu
[...]

No to jkak to jest Panowie z tym ILS'em, można go zwinąc w dwie godziny, i nie orientujecie się czy Protasiuk lądująć trzy dni wcześniej z Tuskiem podczas dobrej pogody był "usadzany" wg ILS ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 13:10:27
Autor: Endriu
[...]

I czy normalnym jest, że z lotniska "zwijają" nagle ILS ?.
Czy są na to jakies procedury, czy tak od siebie na rozkaz np...... Putina ???? można zwinąc aparaturę radiolokacyjną z lotniska ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 13:26:51
Autor: Michal W.
Endriu wrote:

> [...]

Czy są na to jakies procedury, czy tak od siebie na rozkaz np...... Putina
???? można zwinąc aparaturę radiolokacyjną z lotniska ?.

Mimo, iz jestes kretynem to jednak postaram sie Ci pare rzeczy objasnic.

W smolensku nigdy nie bylo, nie ma i nie bedzie ILS'a jakiejkolwiek
kategorrii.
Byl na czas wizyty Putina, jego rosyjski wojskowy odpowiednik, ale
zostal zwiniety.

Nawet podczas wizyty 7 kwietnia, Tusk ladowak na NDB, a wlasciwie na
"oko"
bo pogoda byla dobra. A z rosyjskiego "ILS" i tak nie moglby skorzystac.

Michal W.

Data: 2011-01-02 13:46:46
Autor: Endriu
[...]

I nie dziwisz się cymbale, że na czas lądowania prezydenta obcego kraju nagle sprzet zapewniający bezpieczne podejście zostaje zwinięty, baranie ?.

No a przedstawisz mi tłumoku swoją wizję jeżeli chodzi o PAR ?. Dlaczego nie zastosowali tego sposobu lądownia imbecylu, mając  do tego odpowiedni sprzęt ?.

Casa lądowała bez naprowadzania
http://wyborcza.pl/1,87990,4888379.html

"[...] Różnica między ILS a PAR polega na tym, że w tym pierwszym przypadku pilot jest naprowadzany przez urządzenia pokładowe, w drugim - nawigator z ziemi obserwuje samolot na radarze i non stop informuje pilota, czy jest na ścieżce podejścia, czy też nie (cały czas mówi pilotowi za wysoko, za nisko, z lewej, z prawej). PAR jest równie precyzyjny, ale trudniejszy i bardziej stresujący. Nawigator i pilot muszą być doskonale zgrani. W lotnictwie cywilnym w użyciu jest wyłącznie ILS. [...]"

Czy tylko na podstawie stenogramów skretyniały pacanie wiesz, że lądowali na dwie NDB, czy masz jakieś inne źródło ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 13:55:01
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Czy tylko na podstawie stenogramów skretyniały pacanie wiesz, że lądowali na dwie NDB, czy masz jakieś inne źródło ?.

I cóż to za ruski ILS niekompatybilny z całą resztą ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 17:17:35
Autor: Delfino Delphis
Kolejne pytania laika - Smole?sk .....
Endriu wrote:

I cóż to za ruski ILS niekompatybilny z całą resztą ?.

Poczytaj sobie: http://www.heading.pata.pl/prmg5.htm

Poza tym dopiero tutaj jakie by się snuło teorie spiskowe, gdyby okazało się, że samolot lądował na systemie, który można było w 5 minut przesunąć w bok :)

Data: 2011-01-03 20:15:17
Autor: saturn5
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....

I cóż to za ruski ILS niekompatybilny z całą resztą ?.

Nawet sie to nie nazywa ILS, tylko jakos inaczej ... po ichniemu.

Data: 2011-01-03 21:05:40
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ifpsj7$s9$1usenet.news.interia.pl...
Czy tylko na podstawie stenogramów skretyniały pacanie wiesz, że lądowali na dwie NDB, czy masz jakieś inne źródło ?.

I cóż to za ruski ILS niekompatybilny z całą resztą ?.

Tak samo jak ruski czy chiński gps.
I wiele różnych innych rzeczy.
Nawet tory kolejowe (rozstaw), pomijając alfabet.

Data: 2011-01-04 03:30:32
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik skippy napisał:

[...]

Przecież oni nawet matematykę mają inną!

--
Darek

Data: 2011-01-02 19:22:32
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ifps3o$vi3$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Fajne do siebie pisujecie. Już Ci kilka osób tłumaczyło, ze tam ILS nigdy nie było. Był jego rosyjski odpowiednik wojskowy, ale to czy go zwinęli, to większego znaczenia nie ma, bo Polacy nie mają stosownych odbiorników. Mógłby ewentualnie pomóc Rosyjskiemu Iłowi w lądowaniu.

Data: 2011-01-03 21:07:13
Autor: skippy
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifqfrh$fg1$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie tak; oni piszą a on udaje że nie widział tej uwagi i mieli swoje, że zwinęli.
A ja ją widzę 4ty raz.
Jak wół.

Data: 2011-01-03 21:09:13
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
To nie tak; oni piszą a on udaje że nie widział tej uwagi i mieli swoje, że zwinęli.
A ja ją widzę 4ty raz.
Jak wół.

Nie no Skip, przestań żesz już bić pianę. Delfino już dwa dni temu wytłumaczył z podaniem linków, a ty się nagle obudziłeś i zaczynasz komentować ....

Bądź że na bieżąco.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 19:19:14
Autor: J.F.
On Sun, 2 Jan 2011 13:46:46 +0100,  Endriu wrote:
I nie dziwisz się cymbale, że na czas lądowania prezydenta obcego kraju nagle sprzet zapewniający bezpieczne podejście zostaje zwinięty, baranie ?.

Skoro roziwnieto tylko na czas ladowania wlasnego prezydenta, to cie
dziwic ze po odlocie zwineli.
Poza tym to radziecki wojskowy system, z ktorego tylko wojskowe
radzieckie samoloty moga korzystac, bo tylko one maja odbiorniki, to
co sie dziwic.

No a przedstawisz mi tłumoku swoją wizję jeżeli chodzi o PAR ?. Dlaczego nie zastosowali tego sposobu lądownia imbecylu, mając  do tego odpowiedni sprzęt ?.

A mieli ?
[...]

No to kontroler stale mowil, ale tylko "na kursie, glisadzie".
Albo bardzo precyzyjnie sami podchodzili, albo na ziemii byl malo
precyzyjny radar.

Czy tylko na podstawie stenogramów skretyniały pacanie wiesz, że lądowali na dwie NDB, czy masz jakieś inne źródło ?.

W ogole tam nie slychac zadnego naprowadzania pilota. Leci sam jak po sznurku bez korygowania przez inne osoby.

J.

Data: 2011-01-03 19:25:18
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
No a przedstawisz mi tłumoku swoją wizję jeżeli chodzi o PAR ?. Dlaczego nie
zastosowali tego sposobu lądownia imbecylu, mając  do tego odpowiedni sprzęt
?.

A mieli ?

Wiem wiem już usłyszałem od Delfino, że choć radar był:

Czy lotki mają trymer:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101211&typ=po&id=po05.txt

"[...] Aktualną wysokość lotu kontroler czerpał ze wskazań radaru o
dokładności 10 m na podejściu precyzyjnym. Był to zmodernizowany w latach
90. radar precyzyjnego zniżania RSP-6M. [...]"

.....to obsługa na 100% prawdopodobnie nie umiała go obsługiwać i nasi 100% prawdopodobnie nie mieli certyfikatów, radar 100% prawdopodobnie nie miał certyfikatów  itd itd...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 22:01:37
Autor: J.F.
On Mon, 3 Jan 2011 19:25:18 +0100,  Endriu wrote:
[...]

no to ma 10-20 lat. Sporo zeby przestac dzialac.

Zakladajac ze jest w tym choc troche prawdy.

J.

Data: 2011-01-03 22:11:39
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
no to ma 10-20 lat. Sporo zeby przestac dzialac.
Zakladajac ze jest w tym choc troche prawdy.

W mojej opini zabezpieczenie tej wyprawy to skandal, niemniej minister obrony miewa się dobrze, a poparcie wyborców rośnie .....

Brawo TVN, brawo antykaczyzm.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 21:30:47
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Mon, 03 Jan 2011 22:11:39 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Sugerujesz, że z okazji lotu kaczki do Katynia Rosjanie powinni byli wybudować nową stację radarową przy nieczynnym lotnisku, czy też wyposażyć nasz samolot wojskowy w urządzenia do współpracy z ichniejszym systemem naprowadzania???? --
meping

Data: 2011-01-04 11:59:10
Autor: J.F.
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <krzysztof.chajecki@gmail.com>
[...]

No widzisz - skoro dla Putina mozna bylo przywiezc system wspomagania ladowania ... to czemu my nie mamy przewoznego ? W koncu trzy samoloty wypchane vipami co roku laduja na przygodnym lotnisku.
Czy byl jeden borowik/kontroler akredytowany przy wiezy, na wypadek chocby ataku terrorystycznego, czy ci na lotnisku mieli ministacje meteo i radiostacje lotnicza, tak zeby skontrolowac czy nam nie podano nieco innego cisnienia ?
Ilu agentow SS przylatuje przed prezydentem USA do takiej bratniej Warszawy ?

J.

Data: 2011-01-04 12:01:16
Autor: skippy
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifuuhv$q3$1news.onet.pl...
[...]

Dwie dekady zaniedbań i partyzantki.

Data: 2011-01-04 12:11:21
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 04 Jan 2011 11:59:10 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

A czy taki system (przewoźny) w ogóle istnieje w naszej strukturze???

[...]

co robiła załoga JAK-a która wylądowała wcześniej? Wiesz jakie mieli nieoficjalne zadania? Ja nie wiem i Ty też nie, a nawet gdyby było inaczej to i tak byś nie mógł powiedzieć, podobnie jak ja...

Póki co to odczytali 10 metrów na chwilę przed zaryciem w glebę, więc nic nie wskazuje na złe ustawienie ciśnienia bazowego...

Ilu agentow SS przylatuje przed prezydentem USA do takiej bratniej
Warszawy ?

A ilu tam było naszych???? Wiesz? Bo ja nie i podanie takiej informacji byłoby naruszeniem bezpieczeństwa Państwa... ups.... Może masz za złe, że nasze służby się nie dekonspirują????

Ciekawostka - jeden z moich wykładowców na MEiL-u powiedział w przerwie, że przyczyna jest już znana, ale nie mogą powiedzieć.... Ups...

--
pzdr
meping

Data: 2011-01-04 15:14:59
Autor: J.F.
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <krzysztof.chajecki@gmail.com> napisał
[...]

Skoro istnieja, to moze jednak nalezy kupic, a nie zastanawiac sie nad miejscem w strukturze.

[...]

No nie wiemy, ale w kabinie zostal jeden. W sumie wystarczy.

Póki co to odczytali 10 metrów na chwilę przed zaryciem w glebę, więc nic
nie wskazuje na złe ustawienie ciśnienia bazowego...

Nie twierdze ze bylo zle, ale sie pytam jakie bylo zabezpieczenie na wypadek gdyby podali zle.
Czy to celowo, czy przez roztargnienie.

[...]

Taka tam dekonspiracja - wszysci dziennikarze widzieli  :-)
Troche ich bylo, ale np czy sprawdzili wszystkie studzienki kanalizacyjne na trasie przejazdu - watpie.
Jakos nie slychac zeby jeden byl na wiezy.

Ciekawostka - jeden z moich wykładowców na MEiL-u powiedział w przerwie,
że przyczyna jest już znana, ale nie mogą powiedzieć.... Ups...

No, ja mysle ze przyczyna jest znana od dawna, albo powiedzmy dokladny przebieg, w koncu jak dlugo mozna odczytywac czarne skrzynki.
Rosyjski raport pewnie ja zawiera, wiec musieli znac na dlugo przed przekazaniem nam. Mam nadzieje ze przy pracach uczestniczyli jacys nasi ludzie, wiec tak naprawde jest znana pewnie od dawna.
Ciekaw jestem tylko jaka - z opublikowanego CVR nie wynika zeby cokolwiek zaskoczylo zaloge, wiec albo pomylili wysokosciomierze, albo kapitan podjal probe ladowania. No ale mysle ze musimy spokojnie poczekac na publikacje danych, a nie dyskutowac nad przeciekami do gazet.

J.

Data: 2011-01-04 14:27:05
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 04 Jan 2011 15:14:59 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Ja tam podczas relacji w TV nie widziałem żadnego faceta z tabliczką "jestem tajnym współpracownikiem tajnych służb"... ;-)

zaloge, wiec albo pomylili wysokosciomierze, albo kapitan podjal probe
ladowania. No ale mysle ze musimy spokojnie poczekac na publikacje
danych, a nie dyskutowac nad przeciekami do gazet.

tu się z Tobą zgodzę...

--
meping

Data: 2011-01-05 17:29:00
Autor: J.F.
[...]

Bo nie patrzysz na tabliczke, tylko na ucho, garnitur, samochod :-)

Na tabliczke tez mozna - wszyscy dziennikarze nosza, a tu jacys tacy bez tabliczek, w ciemnych okularach, z drucikiem :-)

J.

Data: 2011-01-05 17:24:44
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Wed, 05 Jan 2011 17:29:00 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

wiesz co? Jak zaczniesz rozróżniać agentów tajnych służb od BOR-owików, to wrócimy do dyskusji... --
meping

Data: 2011-01-03 21:50:37
Autor: porterhouse
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
W mojej opini zabezpieczenie tej wyprawy to skandal, niemniej minister obrony miewa się dobrze, a poparcie wyborców rośnie .....

Skandal zaczal sie duzo wczesniej - jak obaj bracia byli jednoczesnie u
wladzy. I co zrobili w kierunku poprawy tego "zabezpieczenia"? Nic.
Niby tacy anty-Rosja, anty-komuna a pozwolili na przetrwanie starego
radzieckiego sprzetu z zaloga szkolona wedlug starych 'dobrych' radzieckich
metod rodem jeszcze z Ukladu Warszawskiego. I teraz taki Kacz i caly PiS smie
twierdzic ze to byli swietni polscy wyszkoleni piloci, prawdziwi patrioci z
krwi i kosci. To jakas kpina, to teatr Mrozka.

Data: 2011-01-04 09:22:50
Autor: Endriu
[...]

Tutaj z tobą sie zgodzę że czas panowania Kaczyńskich to całkowita klęska (łącznie z finalnym podpisaniem Traktatu Lisbońskiego - oddanie swojej własnej suwerenności na rzecz jakiegoś tam Eurokochozu), z tą tylko różnicąm że uważam,  iż podawanianie go na tarczy do odstrzału Putinowi to zdrada a nie kawał dobrej roboty.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-04 13:55:30
Autor: DeDe
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....

ze uwazam,  iz podawanianie go na tarczy do odstrzału Putinowi to zdrada  a
nie kawał dobrej roboty.

Tak dokładnie to nawet jest gorzej - nie tylko LK w zasadzie sam się podał  na tarczy do odstrzału, ale wręcz nikt nie musiał strzelać...

Data: 2011-01-10 16:42:21
Autor: Sebastian Kaliszewski
Endriu wrote:
[...]

Widać, że jesteś głupszy niż ustawa przewiduje, lemingu...

\SK

Data: 2011-01-04 12:05:50
Autor: J.F.
Użytkownik "porterhouse " <porterhouse.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iftgbd$b5e$1inews.gazeta.pl...
[...]

No nic nie zrobili w kierunku zmiany, co moze jest malym zarzutem, bo inni tez niewiele zrobili, ale juz ich slyszalem "to wina Tuska ze Prezydent musial starym ruskim samolotem leciec". Przyganial kociol garnkowi.

z zaloga szkolona wedlug starych 'dobrych' radzieckich
metod rodem jeszcze z Ukladu Warszawskiego.

Hm, zaloga niezbyt stara byla, wiec co najwyzej odziedziczone metody mogla zastac.
Ale zaden radziecki rzadowy samolot sie nie rozbil przy ladowaniu - a i lista katastrof Tu154 nie jest zbyt dluga.

J.

Data: 2011-01-04 23:03:53
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik J.F. napisał:
[...]

Delikatnie przypominam że trochę zrobili w kierunku tego żeby musiał lecieć starym rosyjskim samolotem (nie przesadzajmy zresztą z tą "starością" - B747 latający jako AF1 jest mniej więcej o rok starszy a samoloty w liniach lotniczych są bardziej wylatane po pięciu latach eksploatacji - głównymi wadami Tu-154 są: paliwożerność i poziom hałasu). Min. Szczygło osobiście przetarg na samoloty unieważnił...

A Miller po połamaniu kręgosłupa powiedział - nie będzie nowych samolotów do wożenia najwyższych przedstawicieli państwa póki się na pogrzebie jakiegoś wysokiego urzędnika nie spotkamy.

--
Darek

Data: 2011-01-04 08:59:02
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
W mojej opini zabezpieczenie tej wyprawy to skandal, niemniej minister obrony miewa się dobrze, a poparcie wyborców rośnie .....

...... czasami odnosze wrażenie (choćby po wpisach na tej grupie) że to nagroda za dobrze wykonaną robotę.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-04 09:31:19
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
..... czasami odnosze wrażenie (choćby po wpisach na tej grupie) że to nagroda za dobrze wykonaną robotę.

.... tak samo jak, za dobrą robote uważali pałowanie protestujących w 1970, 1981 (itd... itd) ... przełożeni Milicji Obywatelskiej i ZOMO - również Polacy....

Tu chyba przebiega ten podział jakże smutny, ale jakże prawdziwy .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-04 08:41:41
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 04 Jan 2011 09:31:19 +0100, Endriu napisał(a):

Tu chyba przebiega ten podział jakże smutny, ale jakże prawdziwy .....

dyskutujesz sam ze sobą???? Hmmm..... To ma swoją nazwę.... :-)

Szkoda, że odpowiadasz sam sobie a nie na przykład na mój post.... Pewnie pytania nie pasują do tego, co próbujesz udowodnić.... :-/

--
meping

Data: 2011-01-04 09:51:10
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Szkoda, że odpowiadasz sam sobie a nie na przykład na mój post.... Pewnie
pytania nie pasują do tego, co próbujesz udowodnić.... :-/

Ale o czym ja mam z tobą dyskutować, przecież twój post tylko ukazuje twoja całkowitą indolencję umysłową:

[...]

.....i idealnie odwzorowuje cię jako typowego pustogłowego platformianego wyborcę, podobnego do funkcjonarusza WSI Zbigniewa Z.

Szkoda mojego czasu .....
Taka Polska .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-04 09:06:28
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 04 Jan 2011 09:51:10 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

A jakie widzisz inne wyjścia, skoro zarzucasz fatalne zabezpieczenie wyprawy ze względu na decyzję o lądowaniu na lotnisku wyposażonym w nie najnowszy radar i bez systemu ILS, jedynie z czasowo rozstawianym jego rosyjskim odpowiednikiem????

--
meping

Data: 2011-01-04 20:29:02
Autor: Endriu
[...]

Zabezpieczyć się na wypadek takiej sytuacji jaką mamy dzisiaj, że w dziewięć miesięcy po katastrofie na dobrą sprawę to nawet nie wiadomo czy silniki w Tupolewie do końca działały.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-04 21:32:14
Autor: Jan Werbinski
żytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ifvse6$rfe$1usenet.news.interia.pl...
Zabezpieczyć się na wypadek takiej sytuacji jaką mamy dzisiaj, że w dziewięć miesięcy po katastrofie na dobrą sprawę to nawet nie wiadomo czy silniki w Tupolewie do końca działały.

Ale Ty jesteś tępy, jeżeli jeszcze nie wiesz.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-04 20:47:57
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 04 Jan 2011 21:32:14 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

[...]

ja tam bym sugerował zabezpieczyć się na wypadek sytuacji, kiedy rzekomy wrak byłby podstawioną atrapą zaś właściwy samolot uprowadzony przez kosmitów.... :->

--
pzdr
meping

Data: 2011-01-04 21:53:44
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Ale Ty jesteś tępy, jeżeli jeszcze nie wiesz.

Och Jasiu, widzę że jak by się tak tobie dobrze przyjrzeć to widać, że posiadasz chyba ewidentne kłopoty z artykulacją swoich własnych myśli, bo z całego ich natłoku kłębiącego się zapewne w twojej głowie potrafisz wypowiedzieć tylko ostatnią kwestię zwieńczającą całą wypowiedź.

Jasiu proponuję więc odpuśc sobie następnym razem tę końcówkę, bo gdzies od około dziesięciu twoich postów jakoś kompetnie się ona nie zmienia, a przejdź do wstępu i rzwinięcia, powoli punkt po punkcie przedstawiając mi swoje rację - i wyjasnij dlaczego uważasz mnie za takiego a nie innego  itd, itp, abym mógł się jakoś do tego odnieść, ewentualnie obronić, lub choćbby w jakikolkwiek sposób podystkutowac na argumenty.....

Jeżele postąpisz wedle moich wskazówek będzie szansa na jakąkolwiek dyskusję, bo póki co to mamy z twojej strony doczynienia tylko z bustym i bezmyślnym, bezargumentowym prostackim internetowym obrażaniem mojej osoby, (które to mam  w głębokim poważaniu).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-05 13:17:07
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig01d0$4c2$1usenet.news.interia.pl...
bezmyślnym, bezargumentowym prostackim internetowym obrażaniem mojej osoby, (które to mam  w głębokim poważaniu).

Mowić do słupa, a słup jak dupa.

Data: 2011-01-06 10:28:41
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
Mowić do słupa, a słup jak dupa.

Mówić do Jana, a Jan ciągle głuchy jak ściana .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-10 16:48:01
Autor: Sebastian Kaliszewski
Endriu wrote:
[...]

Już ci to lemingu-kretynie pisano po wielokroć. Dochodzenie nie jest kończone w kilka dni ani nawet w miesiąc.

\SK

Data: 2011-01-02 14:16:01
Autor: KiloSierra
Michal W. pisze:

Mimo, iz jestes kretynem to jednak postaram sie Ci pare rzeczy objasnic.

nigdy wiecej sie nie staraj
i nie karm

Data: 2011-01-02 14:19:36
Autor: Endriu
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....
nigdy wiecej sie nie staraj
i nie karm

Dlaczego nie wykorzystali PAR mając do tego odpowiedni radar ?. Dlaczego ladowanil na dwie NDB ?.
Kto podejmuje decyzje o sposobie ladowania ?.

[...]

Jakieś linki uwiarygadniające, że 3 dni wcześnmiej Tusk lądował na 2 NDB ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-02 11:15:15
Autor: PiteR
Endriu pisze tak:

Zadam pytanie które zadał już wczesniej  kolega Delfino, ale jakoś
ten wątek nie został "pociągnięty"....

Żeby nawet tam lądował w piankę montażową to tyle szyszek nie powinno wsiadać razem na pokład. Po co to drążyć? Zabiła ich polska bieda. Inaczej polecieliby na luzie fafnastoma jetami, każdy ze swoim logo na ogonie.

--
Piotr

Data: 2011-01-04 03:27:54
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....

Tylu was jest a naprawde nikt sie nie zorientowal?
Kolina wrocil, nick zmienil, dane zmienil, styl zmienil ale to wciaz
ten sam kolina.
Nawet zaczyna robic juz literowki.

Data: 2011-01-04 12:13:42
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 04 Jan 2011 03:27:54 -0800, Bartek Kacprzak napisał(a):

Tylu was jest a naprawde nikt sie nie zorientowal? Kolina wrocil, nick
zmienil, dane zmienil, styl zmienil ale to wciaz ten sam kolina.
Nawet zaczyna robic juz literowki.

musiałby jeszcze dostawcę internetu zmienić.... ;->

--
meping

Kolejne pytania laika - Smoleńsk .....