Kolejne pytanie do Dietera.....

Data: 2010-02-01 20:12:32
Autor: Endriu
Kolejne pytanie do Dietera.....
Statistica 7.1 - import danych z Metastock'a
http://tiny.pl/hmlcp

"[...] Jesli nie dasz rady dokonac importu moja metoda, to zrob to za pomoca instrukcji zaproponowanej przez J. Maliszewskiego: [...]".

Czy autor w/w instrukcji, i komentator z poniższej strony...:

Jacek Maliszewski komentuje
http://jacekmaliszewski.blox.pl/html

.... to jedna i ta sama osoba ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-01 21:08:58
Autor: fatso
Kolejne pytanie do Dietera.....
preciez to nasz dawny kolega grupowy. Zaglada tu czasem.
Jak widze z satysfakcja, nie musi juz rzucac swoich perel madrosci przed wieprze tutaj za darmo.
Pozdrawiam

fatso Gromkopierdiejew

Data: 2010-02-02 15:32:20
Autor: Virck
Kolejne pytanie do Dietera.....
On 2/1/2010 10:08 PM, fatso wrote:
[...]

Opedzolil dolary po 5zl i Pan....-;))))

Data: 2010-02-02 15:44:24
Autor: Robert Wicik
Kolejne pytanie do Dietera.....
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:GpH9n.77971$vL2.47878newsfe21.ams2...
preciez to nasz dawny kolega grupowy. Zaglada tu czasem.
Jak widze z satysfakcja, nie musi juz rzucac swoich perel madrosci przed wieprze tutaj za darmo.

Kiedys pamietam bylismy na etapie kredytów hipotecznych.
On analizowal i ja analizowalem.
"Wszyscy" wtedy brali kredyty nominowane w Euro.
On wzial w Dolarze ... ja o tym myslalem, ale wzialem w Zlotówkach.
Ci w Euro potem przeklinali swój wybór.
Kto wzial w Dolarze, cieszyl sie :).

Pozdrawiam

Data: 2010-02-02 11:39:10
Autor: Charlie delta
Kolejne pytanie do Dietera.....
On 2 Lut, 15:44, "Robert Wicik" <rwi...@nsp.poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "fatso" <fatso60...@ntlworld.com> napisal w wiadomoscinews:GpH9n.77971$vL2.47878newsfe21.ams2...

> [...]

"Wszyscy" wtedy brali kredyty nominowane w Euro.
On wzial w Dolarze ... ja o tym myslalem, ale wzialem w Zlotówkach.

panienka

kredyty biorą biedaki

buhahahaha

zdrowie biedaków

Data: 2010-02-02 17:29:19
Autor: Virck
Kolejne pytanie do Dietera.....
On 2/2/2010 3:44 PM, Robert Wicik wrote:
[...]

A kto nie wzial wogole kredytow ten cieszy sie jeszcze bardziej.....-;)))))

Data: 2010-02-02 21:03:46
Autor: Robert Wicik
Kolejne pytanie do Dietera.....
Użytkownik "Virck" <virck@nieuzywam.com> napisał w wiadomości news:01ac9644$0$7617$c3e8da3news.astraweb.com...

A kto nie wzial wogole kredytow ten cieszy sie jeszcze bardziej.....-;)))))

A jeszcze bardziej ten, kto wziął, spłacił szybko i zarobił na nieruchomości 100% - koszty ;]

Data: 2010-02-03 12:46:28
Autor: Delfino Delphis
Kolejne pytanie do Dietera.....
fatso wrote:

preciez to nasz dawny kolega grupowy. Zaglada tu czasem.
Jak widze z satysfakcja, nie musi juz rzucac swoich perel madrosci przed
wieprze tutaj za darmo.

Kurcze to może i ja coś zaprognozuje i zrobią ze mnie głównego ekonomistę?
No to prognozuje: WIG20 przebije 2550 do 5 marca. Jedziemy ;)

Data: 2010-02-06 02:39:30
Autor: Dieter
Kolejne pytanie do Dietera.....
Tak. To ta sama osoba.

D.

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hk77fp$po0$1@news.interia.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-07 00:05:45
Autor: Zbyszek
Kolejne pytanie do Dietera.....

Jacek Maliszewski komentuje
http://jacekmaliszewski.blox.pl/html

a propos co sądzisz o jego prognozie z 25.01 ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Kolejne pytanie do Dietera.....