Kolejne śmierdzące gówno w KDP?

Data: 2011-09-29 07:07:07
Autor: DEWIANT
Kolejne śmierdzące gówno w KDP?
Na stronie KDP/PTTK, w dziale prawo, pojawiły się nowe, ponoć obowiązujące
przepisy dotyczące nurkowania:

Cytat:
"Aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie płetwonurkowania są:
- Ustawa o sporcie (Dz. U. z 2010 r., Nr 127, poz.857, Nr 151, poz. 1014,
- Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z 17 listopada 2010 r. w sprawie
wzoru wniosku dotyczącego uznania kwalifikacji w zawodzie trenera lub
instruktora sportu (Dz. U. z 2010 r., Nr 225, poz. 1469)
- Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z 18 lutego 2011 r. w sprawie
szczególnych warunków uzyskiwania kwalifikacji zawodowych w sporcie (Dz. U. z
2011 r., Nr 44, poz. 233)"  Koniec cytatu.

W związku z tym przekopałem się przez trzy ustawy i chciałem poruszyć
następujące kwestie:

Zgodnie z zapisami ustawy o sporcie: (Dz. U. z 2010 r., Nr 127, poz.857),
działalność klubu lub stowarzyszenia sportowego jest możliwa w oparciu o
osobowość prawną. Czyli wpis do Krajowego Rejestru Sądowego. Po co się to
robi, to jest wyjaśnione tu:

http://poradnik.ngo.pl/x/370186

Krajowy Rejestr Sądowy ma charakter wpisu jawnego i każdy może sprawdzić co
dana instytucja lub organizacja ma wpisane w zakres działalności. KRS jest
dostępny w Internecie pod tym adresem:

http://www.krs-online.com.pl/

Po przeszukaniu tego rejestru, nie znalazłem tam w ogóle wpisów dotyczących
ani Komisji Działalności Podwodnej, ani Zarządu Głównego PTTK, przy którym ta
komisja działa. Zero śladów. Ale może mi się coś zacięło. Wygląda na to, że
ani KDP ani ZG PTTK, nie mają osobowości prawnych.

Czy ktoś mógłby opublikować numer wpisu do KRS Komisji Działalności Podwodnej?
Bo jeśli tego wpisu nie ma to całość działalności KDP jest niezgodna z
obowiązującym prawem. Nie mówiąc już o problemach związanych z jakąkolwiek
fiskalizacją.

I to jest trop MegaGówna.  -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak wygląda sprawa badań lekarskich? Bo według mnie, według obowiązujących
przepisów, w ogóle żadnych badań lekarskich nie trzeba posiadać przy
uprawianiu nurkowania. I całą działalność SLK KDP/PTTK, można sobie wsadzić w
dupę.

DEWIANT

Data: 2011-09-29 07:09:35
Autor: DEWIANT
Kolejne śmierdzące gówno w KDP?
Ile klubów z tej listy:

http://www.kdp.pttk.pl/?go=conten&menu_id=2

działających przy KDP/PTTK, ma osobowość prawną?

DEWIANT

--

Kolejne śmierdzące gówno w KDP?