Kolejne wielkie zwycięstwo Pana Rezydenta

Data: 2011-07-12 07:27:46
Autor: obserwator
Kolejne wielkie zwycięstwo Pana Rezydenta
"

Czy tak trudno im zrozumieć, że obywatele są ważni, ale są i Ważniejsi Obywatele, których musimy otoczyć czcią, bo symbolizują naszą wspólnotę narodową, bo są źródłem naszego porządku moralnego. Państwo to ja - mawiał pewien król. Moja godność to godność Państwa - mógłby dziś powiedzieć Pan Prezydent.

A jeśli ktoś ma wątpliwości, że władze potrafią zadbać o Rzeczpospolitą, niech otworzy okno i zawoła: "Spieprzaj dziadu Komorowski".

jaja jak berety:)))))))

--

Kolejne wielkie zwycięstwo Pana Rezydenta