Kolejne wymiany.

Data: 2011-02-24 03:53:49
Autor: Leszczur
Kolejne wymiany.
1. Davis (41M$/3y) +#1 pick 2011 za MoWilliamsa (26M$/y) i Moona (3M$
+team option).
Wait whaaaat? Cavs nie tylko biorą gorszego zawodnika, ale i
zwiększają payroll przy okazji?
Czyżby wartość picku była aż tak duża? Przecież tegoroczny draft ma
być w najlepszym razie umiarkowanie bogaty w sensownych zawodników.
Każdy kto mógł wskoczył do NBA rok temu, zeby zaklepać kontrakt przed
lock-outem.

2. Hinrich (17M$/2y) i Armstrong do Hawks za Bibby'ego (11M$/2y),
Jordana Crawforda i Evansa.
Bardzo podoba mi sie ta wymiana dla Hawks. Obawiam sie jednak, ze moze
ona oznaczac zmniejszenie roli Jamala Crawforda. Chociaż patrząc na
jego grę w ostatnim czasie może to i dobrze.

3. Murphy wraca do GSW za Gadzurica i Brandana Wrighta.
Troy ma zostać wykupiony (podobnie jak Gadzuric). W kolejce po jego
usługi juz są ustawieni Heat, Celtics (żeby nie poszedł do Heat), Mavs
i IMHO powinni stać Knicks.

4. GWall do PTB?
Podobno nie, ale były zaawansowane rozmowy o wymianie za Andre
Millera. Gdyby tylko ktoś poza Millerem mógł grać na PG....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 12:59:16
Autor: wiLQ
Kolejne wymiany.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

3. Murphy wraca do GSW za Gadzurica i Brandana Wrighta.

Wlasnie, jak mocno Nets dali ciala z Troyem? Oddali go za Lee [w tej chwili podobno lekka reka warty dwa picki od
Bulls], a sami go sprzedali _doplacajac_ pickiem. Whaaaaaat? ;-)

Troy ma zostać wykupiony (podobnie jak Gadzuric). W kolejce po jego
usługi juz są ustawieni Heat, Celtics (żeby nie poszedł do Heat), Mavs
i IMHO powinni stać Knicks.

Pytanie brzmi gdzie Troy powinien uderzac? Przeciez to on bedzie
wybieral. Do Heat bo i dobra druzyna i duzo minut by sie pokazac, right?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-24 04:15:13
Autor: Leszczur
Kolejne wymiany.
On 24 Lut, 12:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 3. Murphy wraca do GSW za Gadzurica i Brandana Wrighta.

Wlasnie, jak mocno Nets dali ciala z Troyem?

Wiadomo bylo, że dali. Ale nie spodziewałem się, ze Brandan "Nie mogę
się nie łamać w co drugim meczu" Wright będzie najlepszą z możliwych
ofert.

Oddali go za Lee [w tej chwili podobno lekka reka warty dwa picki od
Bulls], a sami go sprzedali _doplacajac_ pickiem. Whaaaaaat? ;-)

Nie sadze, zeby Bulls chcieli dać dwa pierwszorundowce za Lee, ale jak
dla mnie to bardzo umiarkowna cena za zawodnika stworzonego do gry w
dobrej defensywie.

> Troy ma zosta wykupiony (podobnie jak Gadzuric). W kolejce po jego
> us ugi juz s ustawieni Heat, Celtics ( eby nie poszed do Heat), Mavs
> i IMHO powinni sta Knicks.

Pytanie brzmi gdzie Troy powinien uderzac? Przeciez to on bedzie
wybieral. Do Heat bo i dobra druzyna i duzo minut by sie pokazac, right?

Heat sa najbardziej oczywistym wyborem. Ta sama kasa, ale wieksza rola
i nikt mu nie urwie łba, że puścił kogoś w obronie.
W Celtach miałby za to największą szanse na pierścień, co biorąc pod
uwagę na otrzymywaną pensję (minimum dla weteranow) byloby chyba
najwieksza osłodą.
BTW: Troy w Heat z punktu widzenia fantasy byłby megastealem!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 13:26:23
Autor: s
Kolejne wymiany.
BTW: Troy w Heat z punktu widzenia fantasy byłby megastealem!

Myslisz?
Za plecami Bosha?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-24 04:34:09
Autor: Leszczur
Kolejne wymiany.
On 24 Lut, 13:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> BTW: Troy w Heat z punktu widzenia fantasy by by megastealem!

Myslisz?
Za plecami Bosha?

A czemu od razu za plecami? Bosh moze w wiekszosci wypadkow grać na
srodku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 13:47:48
Autor: s
Kolejne wymiany.
Myslisz?
Za plecami Bosha?

A czemu od razu za plecami? Bosh moze w wiekszosci wypadkow grać na
srodku.

Watpie. Pierwsza opcja na srodku pozostanie combo Anthony/Z.

No i nie mam jakos przekonania, ze Murphy bedzie nie_wiadomo_jakim difference makerem. Chyba nie ta forma. I nie ten kaliber zespolu.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-24 05:48:46
Autor: Leszczur
Kolejne wymiany.
On 24 Lut, 13:47, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A czemu od razu za plecami? Bosh moze w wiekszosci wypadkow gra na
> srodku.

Watpie. Pierwsza opcja na srodku pozostanie combo Anthony/Z.

Oni są tam z braku laku! Troy ma wiekszy zasięg niż Z, że o Anthonym
nawet nie wspomnę!
I tak Heat najlepiej grają niższym składem. Troy pasuje!

No i nie mam jakos przekonania, ze Murphy bedzie nie_wiadomo_jakim
difference makerem. Chyba nie ta forma. I nie ten kaliber zespolu.

Murphy zawsze niezle zbierał. Tutaj nie ma komu tego robić. A
trójeczkę wbić umie, więc się przyda w ataku o ile będzie nadążał za
szybkim atakiem lepiej niż Ilgauskas.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 15:00:36
Autor: wiLQ
Kolejne wymiany.
[...]

Huh? Przeciez rzeczone minimum bedzie tylko dodatkiem do 10-12M$, ktore
zarobi via poprzedni kontrakt.

Ergo zadecyduje czy bardziej mu zalezy na mistrzostwie czy na nastepnym
kontrakcie bo od tego zalezy jakie druzyny bedzie bral pod uwage.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-24 07:18:17
Autor: Leszczur
Kolejne wymiany.
On 24 Lut, 15:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> najwieksza os od .

Huh? Przeciez rzeczone minimum bedzie tylko dodatkiem do 10-12M$, ktore

No i? Pełne MLE jest lepsze niż minimum ile by nie dostal z
poprzedniego kontraktu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 17:12:52
Autor: Tomasz Radko
Kolejne wymiany.
W dniu 2011-02-24 16:18, Leszczur pisze:
[...]

Jakie _pełne_? Prorated. Wyjdzie wszystkiego, po odjęciu podatków,
jakieś $0.5M (chyba, że mówimy o kilkuletnim kontrakcie opartym o MLE,
ale przypuszczam, że Murphy jako FA wyciągnie więcej). Pewnie, darowanmu
koniowi itd., a $0.5M to pieniążek, po który nawet Gates by się schylił,
ale myślę, że perspektywa pierścienia będzie ważniejsza. Przypuszczam,
że każdy gracz w NBA zgodziłby się oddać 5% zarobków za zwiększenie
szansy wygrania tytułu.

Data: 2011-02-24 13:40:43
Autor: Tomasz Radko
Kolejne wymiany.
W dniu 2011-02-24 12:53, Leszczur pisze:
[...]

Cavs zaczynają długi marsz. Na razie akumulują loteryjne picki. Pewnie
przez najbliższe 2-3 sezony i tak chcą być koło salary floor, więc
kontrakt Davisa im nie wadzi. A że nie widzą szans pokonania Heat,
Magic, Bulls - czekają, aż tamte drużyny się skończą.

4. GWall do PTB?
Podobno nie, ale były zaawansowane rozmowy o wymianie za Andre
Millera. Gdyby tylko ktoś poza Millerem mógł grać na PG....

To samo, co Cavs. Akumulacja talentu. W tym sezonie i tak nie wygrają, a
potem jakiegoś PG złapią. Zresztą czy Roy nie lubi czasem grać z piłką w
rękach?

Data: 2011-02-24 05:41:00
Autor: Leszczur
Kolejne wymiany.
On 24 Lut, 13:40, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Cavs zaczynaj d ugi marsz. Na razie akumuluj loteryjne picki. Pewnie
przez najbli sze 2-3 sezony i tak chc by ko o salary floor, wi c
kontrakt Davisa im nie wadzi. A e nie widz szans pokonania Heat,
Magic, Bulls - czekaj , a tamte dru yny si sko cz .

Nie moga czekać. Jest gwarancja, ze Cavs zdobeda tytul przed Jamesem.
Ewidentnie zbieraja talent na przyszły sezon (bo w tym Heat nic nie
wygrają). W tym roku tankują szukajac wysokiego picku, draftuja
solidnego role playera i jeszcze przed poczatkiem kolejnego sezonu
koncza rebuilding wokół Davisa i Jamisona!
Wiedzac ze tegoroczna pula rookies bedzie przecietna po prostu
zmodyfikowali to co Spurs zrobili z Duncanem.

> 4. GWall do PTB?
> Podobno nie, ale by y zaawansowane rozmowy o wymianie za Andre
> Millera. Gdyby tylko kto poza Millerem m g gra na PG....

To samo, co Cavs. Akumulacja talentu. W tym sezonie i tak nie wygraj , a
potem jakiego PG z api . Zreszt czy Roy nie lubi czasem gra z pi k w
r kach?

Lubi, ale przez 15 minut na mecz mógłby to robić nawet grając z
Millerem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 17:12:03
Autor: Gerard
Kolejne wymiany.
Leszczur wrote:

[...]

Jest jeszcze jedna ciekawostka dot. Murphy'ego i GSW. Jeżeli Warriors poczekają tydzień i zwolnią go po 1 marca, wtedy żaden zespół, z którym podpisze Troy nie będzie go mógł wpisać do rostera na playoffy. Taka mała złośliwość ze strony Warriors może być wykorzystana przy negocjacjach, np. z Mavs, którzy mogliby oddać za Murphy'ego wygasający kontrakt Butlera + 2 rundowy pick.
Małe prawdopodobieństwo ale kto wie.

pozdr

Kolejne wymiany.