Kolejne zafa硈zowane protoko硑

Data: 2014-11-27 22:21:18
Autor: Mark Woydak
Kolejne zafa硈zowane protoko硑

Na jaw wychodz膮 kolejne nie艣cis艂o艣ci w protoko艂ach wyborczych. Do
skompromitowanych wojew贸dztw 艣l膮skiego i zachodniopomorskiego do艂膮czy艂o
woj. opolskie. Tym razem pomylono si臋 w dodawaniu g艂os贸w PiS-u.

Analizuj膮c protok贸艂 wyborczy z wojew贸dztwa opolskiego wida膰 od razu 偶e kto艣
kombinowa艂 przy tworzeniu dokumentu. Przy okazji wyparowa艂o 810 g艂os贸w dla
Prawa i Sprawiedliwo艣ci. Region podzielony jest na pi臋膰 okr臋g贸w wyborczych.
Analizuj膮c wyniki g艂osowania w okr臋gu 4 (w sk艂ad kt贸rego wchodz膮 powiaty
G艂ubczycki, Prudnicki, Krapkowicki), zauwa偶ymy, 偶e PiS otrzyma艂o 9661
g艂os贸w. Liczba g艂os贸w oddanych dla poszczeg贸lnych kandydat贸w sumuje si臋 do
wpisanej warto艣ci. Jednak chwil臋 p贸藕niej w protokole przy wyliczaniu
mandat贸w znajduje si臋 inna cyfra 8851.

Aby rozwi膮za膰 ta matematyczn膮 szarad臋, trzeba cofn膮膰 si臋 do protoko艂贸w
powiatowych komisji wyborczych. Okazuje si臋 偶e Prawo i Sprawiedliwo艣膰 w
okr臋gu 4 dosta艂o jednak 8851 g艂os贸w. Szcz臋艣ciarzem, kt贸remu z niewiadomych
przyczyn wojew贸dzka komisja w Opolu podarowa艂a 810 g艂os贸w jest szerzej
nieznany Stanis艂aw Gad偶a艂a, kt贸ry startuj膮c z 9 miejsca wed艂ug
wojew贸dzkiego protoko艂u otrzyma艂 957 g艂os贸w. Jego wynik to 147. Ewidentny
b艂膮d w protokole nie wp艂yn膮艂 na szcz臋艣cie na podzia艂 mandat贸w, mo偶e jednak
艣wiadczy膰 o tym, 偶e przy tworzeniu wynik贸w opr贸cz r臋cznego liczenia u偶ywano
r贸wnie偶 feralnego systemu 鈥濸latforma wyborcza鈥

Data: 2014-11-28 08:30:41
Autor: Mark_Woydak
Kolejne zafa艂szowane protoko艂y
PiS-owska GNIDA PODSZYWACZ  "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:djyj24lh0rrb.1janiouf5zu3b$.dlg40tude.net...

Data: 2014-11-28 08:59:54
Autor: Budzik
Kolejne zafa硈zowane protoko硑
U偶ytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

[...]

Nawet jakby wp艂yn膮艂, to jak wida膰, sprawa si臋 znajduje i jest do odkr臋cenia.
Zak艂adam, ze PIS przeliczy wszystkie protoko艂y i sprawdzi sumowanie.
Ale to dziwne, bo my to juz niby bia艂orus a tam niewyobrazalne by艂oby takie weryfikowanie wynik贸w...

mo偶e jednak 艣wiadczy膰 o tym, 偶e przy tworzeniu wynik贸w
opr贸cz r臋cznego liczenia u偶ywano r贸wnie偶 feralnego systemu 鈥濸latforma
wyborcza鈥

Mo偶e te偶 swiadczy膰 o wiekszym wp艂ywie ksie偶yca na kolor d艂ugopisu...
Ot, Stankiewiczowanie...

Data: 2014-11-28 02:24:46
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kolejne zafa硈zowane protoko硑
W dniu pi眛ek, 28 listopada 2014 09:59:56 UTC+1 u縴tkownik Budzik napisa:
U縴tkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

> Aby rozwi眤a ta matematyczn szarad, trzeba cofn辨 si do protoko丑w
> powiatowych komisji wyborczych. Okazuje si 縠 Prawo i Sprawiedliwo舵
> w okr阦u 4 dosta硂 jednak 8851 g硂s體. Szcz甓ciarzem, kt髍emu z
> niewiadomych przyczyn wojew骴zka komisja w Opolu podarowa砤 810 g硂s體
> jest szerzej nieznany Stanis砤w Gad縜砤, kt髍y startuj眂 z 9 miejsca
> wed硊g wojew骴zkiego protoko硊 otrzyma 957 g硂s體. Jego wynik to 147.
> Ewidentny b潮d w protokole nie wp硑n背 na szcz甓cie na podzia
> mandat體, Nawet jakby wp硑n背, to jak wida, sprawa si znajduje i jest do odkr阠enia.
Zak砤dam, ze PIS przeliczy wszystkie protoko硑 i sprawdzi sumowanie.
Ale to dziwne, bo my to juz niby bia硂rus a tam niewyobrazalne by硂by takie weryfikowanie wynik體...

> mo縠 jednak 秝iadczy o tym, 縠 przy tworzeniu wynik體
> opr骳z r阠znego liczenia u縴wano r體nie feralnego systemu "Platforma
> wyborcza" Mo縠 te swiadczy o wiekszym wp硑wie ksie縴ca na kolor d硊gopisu...
Ot, Stankiewiczowanie...

Szczeg髄nie kiedy si okaze ze glosy niewa縩e w przytlaczajacej wi阫szo禼i nosza znami u縴wania dwu roznych dlugopisow na raz.. ;)

Data: 2014-11-28 11:32:50
Autor: Budzik
Kolejne zafa硈zowane protoko硑
U縴tkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

Szczeg髄nie kiedy si okaze ze glosy niewa縩e w przytlaczajacej
wi阫szo禼i nosza znami u縴wania dwu roznych dlugopisow na raz.. ;)
Je縠li si tak okaze, to to bedzie dow骴.
Na razie mamy tylko Stankiewiczowanie.
Ale Jarek nerowe no縦i nie mo縠 sie doczeka...

Data: 2014-11-28 19:53:26
Autor: xantiros
On 28.11.2014 11:24, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:
[...]

a jak sfa硈zowane g硂sy bez skre秎e?

Data: 2014-11-28 11:40:07
Autor: Wiesiaczek
W dniu 28.11.2014 o 09:59, Budzik pisze:
[...]

Jasne! Polacy, nic si臋 nie staooooooooo!!!!! :)

"Chuj, dupa i kamieni kupa!", 偶e pozwol臋 sobie zacytowa膰 klasyka:D

--
Wiesiaczek (dzi艣 z Ochsenfurt, Niemcy)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐 >

Data: 2014-11-28 11:32:50
Autor: Budzik
Kolejne zafa硈zowane protoko硑
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Jasne! Polacy, nic si nie staooooooooo!!!!! :)

Nie, znaczy 縠 jest kontrola i mamy prawid硂wy wynik.
Nie twierdze, ze takie pomy砶i to dobra rzecz ani te, 縠 jestem pewny powodu tylu nieprawid硂wych glos體.

Twierdze za to, ze przed wyborami nie s硑sza砮m kwestionowania zapis體 np. o nie wpisywaniu przyczyn g硂su niewaznego.
Twierdze tez ze sam jestem tych powod體 ciekaw.

"Chuj, dupa i kamieni kupa!", 縠 pozwol sobie zacytowa klasyka:D

Kazdy ma takich klasyk體 jakich sobie wybierze... ;)

Data: 2014-11-28 13:28:08
Autor: Wiesiaczek
W dniu 28.11.2014 o 12:32, Budzik pisze:
U偶ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Nie, znaczy 偶e jest kontrola i mamy prawid艂owy wynik.

To po co powo艂ano ministerstwo cyfryzacji czy jak je tam nazwali?
Gdzie te komputery, zajebiste technologie i wszystkie te cuda na kiju?

Trzeba by艂o zleci膰 liczenie babci klozetowej, to by to sprawnie zrobi艂a i posz艂a do domu. A tak wstyd tylko, zreszt膮 nie jedyny w tym teoretycznym pa艅stwie.

"Chuj, dupa i kamieni kupa!", 偶e pozwol臋 sobie zacytowa膰 klasyka:D

Kazdy ma takich klasyk贸w jakich sobie wybierze... ;)

No i Polakom przypad艂 w艂a艣nie taki:)

Data: 2014-11-28 19:59:53
Autor: Budzik
[...]

To po co powo砤no ministerstwo cyfryzacji czy jak je tam nazwali?
Gdzie te komputery, zajebiste technologie i wszystkie te cuda na kiju?

Ok, ale nie zmieniaj tematu.
Ja nie pisze, ze wybory by硑 dobrze zorganizowane pod wzgl阣em informatycznym.
Ja pisze o wiarygodnosci wyniku.

Trzeba by硂 zleci liczenie babci klozetowej, to by to sprawnie
zrobi砤 i posz砤 do domu. A tak wstyd tylko, zreszt nie jedyny w tym teoretycznym pa駍twie.

Zgoda, troche wstyd. Troche, natomiast rozdmuchanie z砮j organizacji do rangi fa硈zerstwa to juz jest inne zjawisko.

"Chuj, dupa i kamieni kupa!", 縠 pozwol sobie zacytowa klasyka:D

Kazdy ma takich klasyk體 jakich sobie wybierze... ;)

No i Polakom przypad w砤秐ie taki:)

Maniera polityka?
M體 o sobie a nie o Polakach. Dla mnie to zaden klasyk...

Data: 2014-11-30 07:54:53
Autor: Wiesiaczek
W dniu 28.11.2014 o 20:59, Budzik pisze:
"Chuj, dupa i kamieni kupa!", 偶e pozwol臋 sobie zacytowa膰 klasyka:D

Kazdy ma takich klasyk贸w jakich sobie wybierze... ;)

No i Polakom przypad艂 w艂a艣nie taki:)

Maniera polityka?
M贸w o sobie a nie o Polakach. Dla mnie to zaden klasyk...

Dlaczego mam pisa膰 tylko o sobie?
Ale ok, niech b臋dzie, 偶e reprezentant tego dziadowskiego narodu:)
Tego si臋 ju偶 nikt nie wyprze:D

Data: 2014-11-28 13:54:21
Autor: Mark_Woydak
Kolejne zafa艂szowane protoko艂y

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m59je9$14n$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co si臋 sta艂o? Durnowaty elektorat PiS nie potrafi艂 zag艂osowa膰 na prezesa i jego przydupas贸w?

MW

Data: 2014-11-28 13:53:28
Autor: Mark_Woydak
Kolejne zafa艂szowane protoko艂y
Ten "mark.woydak" to PiS-owska GNIDA PODSZYWACZ!

MW

U偶ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa艂 w wiadomo艣ci news:XnsA3F36586A760Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Data: 2014-11-29 03:51:21
Autor: stevep
Kolejne zafa艂szowane protoko艂y
W dniu .11.2014 o 05:21 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

Na jaw wychodz膮 kolejne nie艣cis艂o艣ci w wypowiedziach pisowskich oszo艂om贸w

Buda parszywy kundlu.
--
stevep
-- -- -