Kolejne zmiany

Data: 2009-07-09 01:50:21
Autor: sooobi
Kolejne zmiany
1. Marion do Mavs

Podoba mi sie to co robi Marc Cuban. Nie czeka na rok 2010 tylko
wzmacnia zespol tu i teraz. Trzon zespolu zostawiony dodatkowo doszedl
Gortat i Marion. Licze ze Carlise dobrze to ustawia i Mavs beda druga
sila na zachodzie. Cuban inwestuje w Mavs tyle kapusty ze głowa mała,
widac kryzys nie dotknal wszystkich:)

2. Varejo i A.Parker do Cavs

No i Cavsi zamkneli sklad. Parker moze grac na sf jesli Cavsi beda
grywac Lebronem na Pf'ie. Troche drogo tylko ten Parker, ale coz Ferry
idzie na calosc jak Cuban.

pzdr

Data: 2009-07-09 02:16:50
Autor: sooobi
Kolejne zmiany
3. Dice do Spurs

Kolejny fałszywy center:) Coz Vareajo, Gortat, Birdman, Sheed zajeci.
Wzieli to co pozostalo ihmo troche drogo ale moze Dice'owi pozostało w
baku więcej niż sie spodziewam. Spursom przydałby sie walczak pod kosz
i mogliby uderzyc po Joeala Anthonego, w sumie Heat pewnie by
zmaczowali ale co szkodzi sprobowac..

4. Pargo do Bulls

Nie mógł wybrać ekipy zeby dostac wiecej minut? Tutaj moze liczyc na
10, max15minut.  W dodatku to 1roczny kontrakt wart 2miliony.
Zobaczcie co sie dzieje, rok temu gracze wybierali Europe a teraz
cisza jak makiem zasial...

Data: 2009-07-09 15:17:46
Autor: wiLQ
Kolejne zmiany
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

3. Dice do Spurs

Kolejny fałszywy center:)

Dlaczego center? Duncan tam bedzie gral, a McDyess na PFie. Niemniej mi
szkoda Blaira. Wydawalo sie, ze bedzie mial szanse startowac i grac
30+minut, a tak bez kontuzji moze liczyc na max 15.

4. Pargo do Bulls

Nie mógł wybrać ekipy zeby dostac wiecej minut? Tutaj moze liczyc na
10, max15minut.

Huh? Przeciez wszedzie mialby role backupa na PG...

W dodatku to 1roczny kontrakt wart 2miliony.

... moze dluzszej oferty nie dostal lub liczy na wiekszy wybor w 2010.

Zobaczcie co sie dzieje, rok temu gracze wybierali Europe a teraz
cisza jak makiem zasial...

Lampe zmienil druzyne!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-09 19:32:06
Autor: sooobi
Kolejne zmiany
wiLQ pisze:
[...]

Myslales ze Pop postawi od 1 dnia sezonu na rookiego? Bez zartow

4. Pargo do Bulls

Nie mógł wybrać ekipy zeby dostac wiecej minut? Tutaj moze liczyc na
10, max15minut.

Huh? Przeciez wszedzie mialby role backupa na PG...

Ale w Bulls role backupa na pg/sg ma Hinrich. Pargo dostal role backupa backupa:)

Zobaczcie co sie dzieje, rok temu gracze wybierali Europe a teraz
cisza jak makiem zasial...

Lampe zmienil druzyne!

Gdzie poszedl? za ile? na ile?

Data: 2009-07-09 23:24:13
Autor: Szczepan Radzki
Kolejne zmiany
sooobi pisze:

Lampe zmienil druzyne!

Gdzie poszedl? za ile? na ile?

Maccabi Tel Aviv. Nie wiem. Nie wiem.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-10 09:02:34
Autor: s
Kolejne zmiany
[...]

Moze jednak jest cos na rzeczy z tym dealem za Boozera?
Tylko wowczas Bulls mocno zateskniliby za Thabo.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-10 14:57:48
Autor: wiLQ
Kolejne zmiany
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale w Bulls role backupa na pg/sg ma Hinrich. Pargo dostal role backupa > backupa:)

Moze jednak jest cos na rzeczy z tym dealem za Boozera?

Pomysl brzmi sensownie, wiec oczywiscie nie dojdzie do skutku ;-)

Tylko wowczas Bulls mocno zateskniliby za Thabo.

Eee, bez przesady. Ot rezerwowym swingmanem bedzie James Johnson.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-10 14:57:24
Autor: wiLQ
Kolejne zmiany
> [...]

> 30+minut, a tak bez kontuzji moze liczyc na max 15.

Myslales ze Pop postawi od 1 dnia sezonu na rookiego? Bez zartow

Z Parkerem czy Duncanem postawil, wiec watpie by to bylo przeszkoda.
Ale nawet pal licho startowanie, Bonner i Duncan mogliby zaczynac mecze,
szkopul tkwil w tym, ze byloby wiecej dostepnych minut dla Blaira.

Ale w Bulls role backupa na pg/sg ma Hinrich. Pargo dostal role backupa backupa:)

No to widocznie nigdzie nie dostal takich zarobkow.
Zreszta Hinrich zdaje sie byc na wylocie.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-10 06:20:20
Autor: sooobi
Kolejne zmiany
On 10 Lip, 14:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Ale nawet pal licho startowanie, Bonner i Duncan mogliby zaczynac mecze,
szkopul tkwil w tym, ze byloby wiecej dostepnych minut dla Blaira.

Spoko jak bedzie tak dobry jak go maluja to wywalczy sobie minuty.

Data: 2009-07-15 23:50:14
Autor: wiLQ
Kolejne zmiany
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Lampe zmienil druzyne!

Gdzie poszedl? za ile? na ile?

http://www.sport.pl/koszykowka/1,65031,6745725,Maciej_Lampe_przechodzi_z_Moskwy_do_Maccabi.html
"Umowa z Maccabi ma obowiązywać przez najbliższe dwa lata. Za każdy
sezon gry w Tel Awiwie Lampe otrzyma milion sto tysięcy dolarów."

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-09 14:52:29
Autor: wiLQ
Kolejne zmiany
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Marion do Mavs

Taka fajna, kreatywna wymiana, a tak ja splaszczyles... :-(
Jasne, z punktu widzenia istotnych zawodnikow tak to wyglada, ale podoba
mi sie jak przy okazji wmieszali sie Magic [dostajac trade-exception, z
ktorego pewnie nie skorzystaja, ale w razie czego jak znalazl],
Grizzlies [reperujac budzet, ktory sami zepsuli Zachem] i jak Raptors
uratowali swoja glebie swingmanowa [George, Wright + MLE] pozbywajac sie
Humphriesa. Sliczne i trafnie to podsumowal Cuban na Twitterze.

Podoba mi sie to co robi Marc Cuban. Nie czeka na rok 2010 tylko
wzmacnia zespol tu i teraz.

IMHO przede wszystkim godne pochwaly jest to kim wzmacnia.
Teraz sklad wyglada bardzo sympatycznie i wszechstronnie [choc staro]:
C Gortat/Dampier
PF Nowik/Marion/Humphries
SF Marion/Howard/Carroll
SG Howard/Terry/Ross
PG Kidd/Barea/Terry

Cuban inwestuje w Mavs tyle kapusty ze głowa mała,

Eee, payroll nie wyglada tak zle, chyba zmieszcza sie w 90M$ z LT.
Choc rzeczywiscie przy trejdach sie nie krepuje z dodawaniem gotowki...
pewnie dlatego tak latwo udaje mu sie je klepac.

widac kryzys nie dotknal wszystkich:)

Raczej niektorzy po prostu nie musza sie tym martwic ;-)

2. Varejo i A.Parker do Cavs

No i Cavsi zamkneli sklad. Parker moze grac na sf jesli Cavsi beda
grywac Lebronem na Pf'ie. Troche drogo tylko ten Parker, ale coz Ferry
idzie na calosc jak Cuban.

Czyli Varejao oplacil sie opt-out... No i bedziemy mogli sie
doswiadczalnie przekonac czy straci minuty ;-)

Ale dziwie sie, ze Cavs nie mrugneli na taka wielkosc i dlugosc
kontraktu bo to wyglada jakby licytowali sami ze soba. Co my tu mamy...
C Shaq/BigZ/Varejao
PF Varejao/LeBron/Hickson
SF LeBron/Parker
SG West/Parker
PG Mo/Gibson

Tez uderzyli po wszechstronnosc skladu. Hmmm, czyzby matchupy Magic daly
coponiektorym do myslenia? ;-)

--
pzdr
wiLQ