Kolejnego kieckowego porąbało!

Data: 2010-03-16 14:18:37
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kolejnego kieckowego porąbało!
Nie modliłem się, przeklinałem, sięgałem po narkotyki, onanizowałem się, współżyłem z chłopakiem, z dziewczynką, nie chciałem rozmawiać z rodzicami o sprawach związanych z życiem małżeńskim - z takich grzechów mają się spowiadać w Oświęcimiu 8-letnie dzieci przystępujące do pierwszej komunii. O sprawie pisze dziennik 'Polska".

Drugoklasiści w jednej z oświęcimskich szkół podstawowych otrzymali "ściągę" do dziesięciu przykazań, przykazań kościelnych i grzechów głównych. Miała im pomóc w przygotowaniach do sakramentu, wywołała oburzenie.

Kartki z opisami grzechów przygotował ks. Adam z parafii św. Maksymiliana w Oświęcimiu. W ten sposób dzieci dowiedziały się, że grzechem jest też wiara w horoskopy i wróżby, robienie zakupów w niedzielę, nieprzestrzeganie przepisów drogowych. Spowiadać muszą się z palenia papierosów i picia alkoholu, późnego chodzenia spać, mówienia nieskromnych żartów. Grzechem jest bezwstydne myślenie, mówienie i patrzenie, oglądanie nieprzyzwoitych filmów i obrazków, czytanie niestosownych gazet.

Sprawa dotarła już do kurii bielsko-żywieckiej. Okazało się, że kontrowersyjna publikacja nie miała imprimatur, czyli oficjalnej aprobaty biskupa na druk. O tym, czy wobec kapłana zostaną wyciągnięte konsekwencje, zdecyduje wydział katechetyczny.

- Zalecałbym katechetom większą dojrzałość. To bardzo ważne - mówi "Polsce" ks. Andrzej Gołębiowski z Krakowa. - Nigdy nie dałbym dziecku takiego rachunku sumienia. Pewne pojęcia dla dzieci w tym wieku są niezrozumiałe i nieczytelne, trzeba do nich mówić delikatnie i umiejętnie - wyjaśnia ks. Andrzej.

Sprawca całego zamieszania twierdzi, że niefortunny rachunek sumienia trafił w ręce drugoklasistów omyłkowo.

- Był przeznaczony dla dorosłych przygotowujących się do bierzmowania - wyjaśnia "Polsce" ks. Adam.

http://fakty.interia.pl/religia/news/kontrowersyjna-sciaga-z-grzechami-dla-8-latkow,1452281

Artur Borubar

Przeznaczony dla dorosłych z pytaniami: onanizowałem się, współżyłem z chłopakiem, z dziewczynką, nie chciałem rozmawiać z rodzicami ? Zakłamany katabas, ech!

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 281 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-16 14:37:52
Autor: Grzegorz Z.
Kolejnego kieckowego porąbało!
http://fakty.interia.pl/religia/news/kontrowersyjna-sciaga-z-grzechami-dla-8-latkow,1452281

Najlepszy w tym wszystkim jest chyba ów "zakaz nieskromnego myślenia".

Wielki Brat chce kontrolować nawet i myśli swoich owieczek, co by
przypadkiem któraś z nich za dużo nie myślała i nie nabrała szkodliwego
"ducha niezależności".

Data: 2010-03-16 14:50:07
Autor: WW
najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:

[...]

Te biskupy to jakieś głupole są !!
Jeden nie wie, co u niego drukują, drugi nie wie, że w ogóle ma drukarnie i drukuje.

Jak oni dobierają kadrę kierownicza :-P

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-03-16 15:42:53
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kolejnego kieckowego porąbało!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w> Te biskupy to jakieś głupole są !!
Jeden nie wie, co u niego drukują, drugi nie wie, że w ogóle ma drukarnie i drukuje.

Jak oni dobierają kadrę kierownicza :-P

Głównym kryterium jest libido.

Artur Borubar

Data: 2010-03-16 20:26:19

[...]